Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ali ovo mi je najjača izjava. "nisu smanjili cenu računa". A šta da smanje kad si rekao da uslugu plaćaš dinar?

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka

Ja sam trazio da mi umanje racun jer sam dolazio 5 puta kod njih u poslovnicu i potrosio kredit na mobilnom iako je bio 1 din mesecni racun, na prvi sledeci su mi umanjili jer sam bio uporan...
 
Imam ugovor,ali nije potpisan,koristili TV par godina i ove godine dodali net,dosli tehnicari postavili za minut i otisli...deca bila kuci,rekli kazite tati da dodje do poslovnice da potpise

Pa ti onda nemaš važeću ugovornu obavezu, ne moraš da plaćaš. To što su ti pustili net i tv, to je njihova greška. Ako si100% siguran da nisi ništa potpisao, čak možeš i da zahtevaš povrat novca ali to vidi sa advokatom.
 
Ako su oni gresni i raskidate zbog njihove nesposobnosti da otklone kvar vi ne bi trebalo da placate nista, ni razliku u ceno od pocetka ili do kraja u.o. ni prikljucnu taksu, jednostavno poslednji ili poslednja 2 racuna i kraj. Naravno da ce oni traziti nesto, taksu ili razliku u ceni ali treba biti drčan, odlučan i dati im do znanja da znas svoja prava, a na bezobrazluk odgovoriti da te mogu tuziti ako smatraju da su u pravu ali i da ces ti njih privaiti ratel-u...
 
Ako su oni gresni i raskidate zbog njihove nesposobnosti da otklone kvar vi ne bi trebalo da placate nista, ni razliku u ceno od pocetka ili do kraja u.o. ni prikljucnu taksu, jednostavno poslednji ili poslednja 2 racuna i kraj. Naravno da ce oni traziti nesto, taksu ili razliku u ceni ali treba biti drčan, odlučan i dati im do znanja da znas svoja prava, a na bezobrazluk odgovoriti da te mogu tuziti ako smatraju da su u pravu ali i da ces ti njih privaiti ratel-u...
Pročitaj Rešenje Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija povodom obračuna naknade štete za prevremeni raskid ugovora pa ćeš videti na čijoj je strani zakon.



Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Ja sam njima pisao na FB profil i gnjavio ih za neke stvari. Posle nekoliko dana dolazi drugar koji radi u Supernovoj i kaze mi daj ne gnjavi ih vise... Znaci ipak hoce da prenesu poruke lokalnim centrima.
 
Pročitaj Rešenje Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija povodom obračuna naknade štete za prevremeni raskid ugovora pa ćeš videti na čijoj je strani zakon.

Okaci to ovde, svi da vide.
 
Ovo su meni ponudili juče kao redovnom i starom pretplatniku brzina na koaksijalcu 120 po ceni super par pretplate na 2 godine
Zbunjuje me tvoj post za super par plus brzine 60/8
058037b6388ff0f6221d61b80fd1ce99.jpg


Послато са SM-A515F помоћу Тапатока

To su i meni ponudili danas. Zanima me na koliko su ti ponudli da plaćaš po ceni super par? Meni rekoše da prvih 6 meseci plaćam po super par ceni a ostatak ugovora po ceni super par plus.
 
A meni su rekli da prvih 12 meseci plaćam onoliko koliko sada olaćam(2100). Sledećih 12 meseci 2600, a ponudili mi 100/10. Svima drugačije nude.

Sent from my Oneplus 8 using Tapatalk
 
Okaci to ovde, svi da vide.
"Rešenjem Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija predviđeno je da se obračun naknade štete zbog prevremenog raskida ugovora može sprovesti na dva načina. Pre donošenja Rešenja praksa je bila da se obračun naknade štete vrši kao zbir preostalih naknada do isteka minimalnog ugovorenog perioda. Novina, koja je doneta ovim Rešenjem, je da se uvodi još jedan način obračuna, u vidu zbira benefita koje operator nudi korisniku, ostvarenih po ugovoru u periodu od zaključenja ugovora do njegovog raskida"

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Moze sprovesti na dva nacina? Znaci mozemo da biramo jedan od ova dva? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Moze sprovesti na dva nacina? Znaci mozemo da biramo jedan od ova dva? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naravno, ali će se naknada svakako platiti. Da bi se izbegle treba imati dokaze, da u određenom periodu operater nije ispunjavao ugovornu obavezu.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
2 godine, i prihvatio, sta me briga internet mi bitniji od tv kanala.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
"Rešenjem Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija predviđeno je da se obračun naknade štete zbog prevremenog raskida ugovora može sprovesti na dva načina. Pre donošenja Rešenja praksa je bila da se obračun naknade štete vrši kao zbir preostalih naknada do isteka minimalnog ugovorenog perioda. Novina, koja je doneta ovim Rešenjem, je da se uvodi još jedan način obračuna, u vidu zbira benefita koje operator nudi korisniku, ostvarenih po ugovoru u periodu od zaključenja ugovora do njegovog raskida"

Moze sprovesti na dva nacina? Znaci mozemo da biramo jedan od ova dva? :)

Naravno, ali će se naknada svakako platiti. Da bi se izbegle treba imati dokaze, da u određenom periodu operater nije ispunjavao ugovornu obavezu.

Ako operater, bilo koji (mobilni, fiksni, kablovski...) ne ispunjava svoje obaveze, ne isporucuje uredno i u okviru propisanih verdnosti brzinu neta, televizije, prijema signala telefona, sta god... onda bez posledica korisnik moze raskinuti uslugu i ne platiti nista sem racuna umanjenih posle pzalbe za neki iznos zbog lose usluge.
Nema "penala", nema "taxi", nema razlike u ceni sa popustima ili racuni do kraja u.o. vec se samo izmire 1-2 poslednja racuna.
To je ono sto ja govorim @razor-e, a ti meni si pokusao prvuci pricu da se mora platiti, mada uvek ima ALI.

Meni 9 dana nisu bili u stanju pustiti tv signal, nisu znali, hteli, umeli pustiti pakete na kod kartice i ja im jos nagovestim jasno da cu raskinuti ugovor i uradim to i tek su se onda udostojili da puste uslugu ALI im je bilo kasno.
Naravno sluzbenik je morao navesti da ce mi traziti prikljucnu taxu da platim sto sam u zahtevu za raskid izricito naveo da odbijam uciniti jer zbog njihove nesposobnosti i nonsalancije raskidam saradnju, a oni ako misle da na sudu mogu dobiti neka me tuze.
Od kiselog lica kad mi je govorio da ce mi morati naplatiti taxu, do smeska i tihog komentara kad kaze: "E volim kad dodju klijenti koji znaju svoja prava, neka si im ovo napisao...".
;)
 
Poslednja izmena:
Ako operater, bilo koji (mobilni, fiksni, kablovski...) ne ispunjava svoje obaveze, ne isporucuje uredno i u okviru propisanih verdnosti brzinu neta, televizije, prijema signala telefona, sta god... onda bez posledica korisnik moze raskinuti uslugu i ne platiti nista sem racuna umanjenih posle pzalbe za neki iznos zbog lose usluge.
Nema "penala", nema "taxi", samo se izmire 1-2 poslednja racuna.
To je ono sto ja govorim @razor-e, a ti meni si pokusao prvuci pricu da se mora platiti, mada uvek ima ALI.
Nema šta ja tebi da provlačim bilo šta. Ti radi šta ti je volja, meni ni u džep ni iz džepa. Ako uspeš da raskineš ugovor voleo bih, čisto znatiželje radi, da podeliš neki dokument koji će potvrditi da si uspeo bez plaćanja penala.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Evo, objavicu i broj licne karte sve sa maticnim borojem, broj svih racuna u banci, sifre za sefove, ulazna vrata u zgradu, stan, email i jos mnogo toga... :d
Nit si policajac ili poreski inspektor nit sam ti duzan pokazivati bilo koji dokument ali tebi za "ljubav" cu okaciti sudsku presudu kad ih dobijem na sudu ako me budu tuzili.
Do tada i nemam sta da ti pokazujem. ;)
 
Evo, objavicu i broj licne karte sve sa maticnim borojem, broj svih racuna u banci, sifre za sefove, ulazna vrata u zgradu, stan, email i jos mnogo toga... :d
Nit si policajac ili poreski inspektor nit sam ti duzan pokazivati bilo koji dokument ali tebi za "ljubav" cu okaciti sudsku presudu kad ih dobijem na sudu ako me budu tuzili.
Do tada i nemam sta da ti pokazujem. ;)
Samo što si dodao tekst u svoj post. Dakle nije ista situacija kada neko raskida ugovor nakon nekoliko meseci korišćenja i kada čini u prvih 14 dana od dana zaključenja ugovora. Ukoliko si ugovor potpisao u svom stanu, to se smatra za zaključenje van poslovnih prostorija i po Zakonu o zaštiti potrošača od istog možeš da odustaneš, u roku od 14 dana, bez plaćanja penala.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Poslednja izmena:
To su i meni ponudili danas. Zanima me na koliko su ti ponudli da plaćaš po ceni super par? Meni rekoše da prvih 6 meseci plaćam po super par ceni a ostatak ugovora po ceni super par plus.

Meni su to ponudili na 3 meseca... što sam odbio. pa su mi ponudili HBO uz super par (ali bez HBO Go!) što sam odbio, pa su mi ponudili da platim HBO paket sa HBO Go po normalnoj ceni što apsolutno nije imalo smisla (Super par + HBO paket = cena Super par plus) i posle tog nekog šestog poziva sam im rekao da prestanu da me zovu i nude gluposti. Kada bude nešto normalno i bude radio internet kako treba potpisaću sam novi ugovor...
 
Samo što si dodao tekst u svoj post. Dakle nije ista situacija kada neko raskida ugovor nakon nekoliko meseci korišćenja i kada čini u prvih 14 dana od dana zaključenja ugovora. Ukoliko si ugovor potpisao u svom stanu, to se smatra za zaključenje van poslovnih prostorija i po Zakonu o zaštiti potrošača od istog možeš da odustaneš, u roku od 14 dana, bez plaćanja penala.

Gle čuda, raskinuo sam ga nakon godinu i 3 meseca od prilike, JER ONI NISU ispunjavali svoje obaveze 9 dana i pustili mi tv uslugu koju su pokarabudzili nekim izmenama u svom sistemu...
 
Gle čuda, raskinuo sam ga nakon godinu i 3 meseca od prilike, JER ONI NISU ispunjavali svoje obaveze 9 dana i pustili mi tv uslugu koju su pokarabudzili nekim izmenama u svom sistemu...
I na tih godinu i 3 meseca koliko si koristio nisi imao ni jedan mesec po dinar ili neki drugi popust?

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Imao sam popust za OSI (20% manje od cene na uo za 24m), nisami imao nista po dinar.
Poslovna im je politika (SN-u) da pokusaju oteti korisnicima sve kad raskidaju uo.
Ko ne zna pristace samo da pobegne od onih koji im ne isporucuju uslugu ili im ne valja, ko zna nece se dati varati.

Evo cekam poslednji racun, za mesec oktobar, pa da vidim da li ce se usuditi traziti naplatu prikljucne takse koju budi uz put receno ne mogu ni da traze jer nije SN nista razvlacila od kablova vec samo menjala RV modem za SN ruter i doneli 2 dodatna uredjaja.
 
Poslednja izmena:
Gde si prešao, kod kog provajdera?
 
Imao sam popust za OSI (20% manje od cene na uo za 24m), nisami imao nista po dinar.
Poslovna im je politika (SN-u) da pokusaju oteti korisnicima sve kad raskidaju uo.
Ko ne zna pristace samo da pobegne od onih koji im ne isporucuju uslugu ili im ne valja, ko zna nece se dati varati.
Onda me čudi da ti prilikom prevremenog raskida nisu tražili i razliku do pune cene pretplate i trošak priključenja. I sa ovim ja završavam jer smo mnogo otišli u Off Topic.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Gde si prešao, kod kog provajdera?

MTS optika, Box 4 Beli (sto srecu deli)... :D

Onda me čudi da ti prilikom prevremenog raskida nisu tražili i razliku do pune cene pretplate i trošak priključenja. I sa ovim ja završavam jer smo mnogo otišli u Off Topic.

Pa ne mogu da traze jer oni 9 dana ne isporucuju mi ulugu, ja ih upozorim 3 dana pre da cu raskinuti uslugu ako ne pocnu ispunjavati svoje obaveze i odem da raskinem i tek onda se udostoje da dodju po prijavi smetnji da uspostave uslugu.
Ja u medjuvremenu vec uzeo BOX, a pokusali su da me smuntaju za prikljucnu taksu.
Nemaju pravo bilo sta da naplate ako njihovom krivicom se raskida.
Obaska sto oni nisu ni postavljali mrezu za prikljucenje, za sta imam racun da sam platio materijal kad su uvodili mi kablovsku pre nekih 15g, a za OSI bilo i besplatno uvodenje (rad).
Nema sanse da mogu meni ili bilo kome drugom naplatiti bilo sta sem radovnog racun do isteka mesec dana od dana zahteva za raskid usluge ako se raskida njihovom krivicom.
Ko tebi ili bilo kome drugom bilo sta kaze drugacije onda vas laze.
Meni se RV namestio na "penal", samo svojom krivicom zbog nonsalancije i gluposti.
Sad imam 3-10x brzi net na 100x stabilnijoj mrezi, imam i 6 puta vise mobilnog neta na O3 umesto O1, plus 100GB za prikljucenje jos jednog broja u box (znaci jedno 26x vise mobilnog neta) i gomilu dodataka za mtel komunikaciju, fiksni besplatno prakticno, po MANJOJ ceni gledajuci mobilni, fiksni, tv i net sto sam pre placao.
Ko ne bi iskoristio sansu i zabio golcinu kad su vec skrivili penalčinu?! ;)
 
Poslednja izmena:
Oktobarski račun će sve da kaže.
Možda će kompjuter onako generički uračunati sve živo (za slučaj prevremenog raskida UO).
 
Poslednja izmena:
Mogu da budu blesavi pa da traze, a ja necu da platim sem dela za mesecnu potrosnju.
Onda mogu da me tuze i na sudu izgube.
 
I ja bih, rado, ali nude različito od mesta do mesta. Biće cenkanja.

i posle će te da kukate kako vam ne valja internet i da tražite raskid i da razglabate 20 stranica na forumu o raskidu, vašim pravima, sudovima, advokatima, tužbama, tra la la....pre nego što potpišeš ugovor čitaj forum, raspitaj se kako šta, pa onda prihvati i potpisuj......nisam njohov bot niti ih podržavam ali brate smarate više sa raskidima, ok shvatili smo da ste raskinuli ali ne morate u sitna crevca da razglabate....
 
i posle će te da kukate kako vam ne valja internet i da tražite raskid i da razglabate 20 stranica na forumu o raskidu, vašim pravima, sudovima, advokatima, tužbama, tra la la....pre nego što potpišeš ugovor čitaj forum, raspitaj se kako šta, pa onda prihvati i potpisuj......nisam njohov bot niti ih podržavam ali brate smarate više sa raskidima, ok shvatili smo da ste raskinuli ali ne morate u sitna crevca da razglabate....

Ne razglabam prijatelju, nego sam samo tražio informaciju o uslovima koje nude starim korisnicima, pošto kao što vidiš nisu isti svuda. Nigde nisam spomenuo da je raskid u pitanju ili nešto drugo. Internetom sam zadovoljan, kod mene radi odlično.
 
Pozzz mala pomoć kako mogu da gledam tv po tvom na kompu?

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno