pilips
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 25.05.2010
- Poruke
- 340
- Poena
- 170
Pisao sam ja na prethodnim stranama pa prelistaj. Moraćeš da zoveš call centar i da tražiš naprednu podršku da obrišu uređaje iz liste istorije spajanja. Operateri koji se javljaju ne mogu ništa da urade i uglavnom nemaju pojma. Imaju bug u programu. Svaki put kada ti se promeni ip adresa na računaru on ga vidi kao novi uređaj i vodi ga kao priključen. Vremenom se broj uređaja u toj listi povećava i dolazi do situacije da ti više nijedan uređaj ne radi jer se stalno pojavljuje poruka da je prevelik broj strimova uključen u isto vreme. Pitao sam devojku iz napredne podrške, koja je meni, privremeno, rešila problem tako što je obrisala tu listu da li zna kada će se to rešiti. Odgovor je bio negativan. Pitao sam i šta da radim kad opet dođem u isti problem, pošto je samo pitanje vremena, rekla je da opet zovem i da kažem šta treba da se uradi. Možeš i da obrišeš android/iphone uređaje iz liste registrovanih uređaja i moći ćeš da gledaš na kompu ili tv-u dok ti se opet ne promeni ip adresa. Svakako ćeš jednom doći u situaciju da ne može više da radi, što se meni desilo. Problem se javlja samo kod onih koji gledaju i preko računara. Šta god da radiš ni slučajno nemoj da obrišeš ott box jer će samo napredna podrška moći ponovo da ti ga aktivira. Smeš da brišeš sve osim njega.Da li je neko imao slican problem vezano za supernovaOTT. Naime strim mogu da pratim samo na mobilnom telefonu (iphone i android) do kada pokusam da pustim na smart tv-u ili racunaru uvek izlazi poruka da se zaustavi strim na predhodnom. Naravno da u toku pustanja strima na Tv-u ili na racunaru nije pusten ni jedan strim niti na iphone uredjaju niti na androidu?
Poslednja izmena: