Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
I mene bili isključili. Ja mislio da je kvar u pitanju. Odem sutra dan do poslovnice i devojka mi kaže da imam dug za jul mesec iz 2019 godine i da me zato isključili. Ja lepo kažem da je to nemoguće a pogotovu da dug stoji godinu dana i da to tek sad videli. I naravno odem kući i donesem račun da je plaćen jer čuvam račune i devojka se nasmeja i kao izvini naša greška. I uključe me. A dva dana zbog njihove greške nisam imao netni tv

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Onda si zaboravio i da su ti poslali sms[emoji23]

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Da li neko zna user i pass za pristup ruteru netis?

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Nenormalno je što sam godinama unazad plaćao uvek poslednjeg radnog dana u tekućem mesecu za prethodni mesec i nisam imao problema, nije bilo zatezne kamate, samo je bilo obaveštenje da imam dugovanje za mesec dana pošto sam platio posle njihovog obračuna. A moj otac je njihov radnik (Kopernikus) i plaća obe usluge i još hoće da naplate taksu za ponovno uključenje na mrežu.
 
Valjda je ok podsetiti redovnog platišu da je možda zaboravio da plati, pre nego što se isključi usluga?
sta si ocekivao od tih cobana ? Ja od njih ni orah iz ruke vise pa da su jedini na svetu. Izmenio sam dosta tih provajdera, ali takve sirovine nisam video. Dzapace te oni kad god nadju za sta da se uvate, ako nista drugo onda promene svoja pravila, to je za vektor normalno ponasanje.
 
I mene bili isključili. Ja mislio da je kvar u pitanju. Odem sutra dan do poslovnice i devojka mi kaže da imam dug za jul mesec iz 2019 godine i da me zato isključili. Ja lepo kažem da je to nemoguće a pogotovu da dug stoji godinu dana i da to tek sad videli. I naravno odem kući i donesem račun da je plaćen jer čuvam račune i devojka se nasmeja i kao izvini naša greška. I uključe me. A dva dana zbog njihove greške nisam imao netni tv

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
To su svima nasli na zlatiboru al bukvalno svima, znam ih barem 20 koji su dobili a dobar deo imaju i apartmane itd stizali računi po 10.000 stiglo i meni naravno, samo ja nisam pametan da sačuvam račun pa morao da platim opet [emoji16]

Lično sumnjam da il su prethodni vlasnici "zaboravili" da uknjize il sta god taj 1 mesec il su ovi došli na ideju da izmisle 1 neplaćeni mesec [emoji16]

- pritom šlag na tortu ko je recimo sa apartmanima tipa plaćao za 6-7 televizora 4000 kod starog vlasnika sada ce da placa 10.000+ to je info iz prve ruke od ortaka kome su poslali nove ponude gde mu ta najjeftinija zvog apartmana.

Jednom .. rečju derikože.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 
ne bi se ja previse pouzdao u njega, ne mozes tu da nadjes racun od pre par godina i slicno.
 
E banking je zato zakon. Bacaš sve račune, a arhiva ostaje za ovakve stvari.



Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Nije da nešto sada pametujem ali unazad jedno 3 godine svaki račun koji platim preko e-bankinga sačuvam na hardu u pdf formatu, a ceo folder sa svim računima ne zauzima više od 100 MB! :)
 
ne bi se ja previse pouzdao u njega, ne mozes tu da nadjes racun od pre par godina i slicno.
Možeš naći. U najgorem slučaju se mora posetiti banka. Skoro sam hteo da vidim porez na imovinu, kad je šta plaćeno i sve sam preko ebankinga našao.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Možda zavisi od banke, u RF imam sve u poslednjih 10 godina na izvol'te.
Pozdrav

Kod mts banke nažalost možeš da skineš i sačuvaš samo uplate do godinu dana unazad! :trust:
Zato i čuvam sve uplate na hardu, ali kada se uđe u polje transakcije vide se sve uplate od početka otvaranja račauna, ali ne mogu da se skinu i sačuvaju!
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    55.6 KB · Pregleda: 139
  • 2.jpg
    2.jpg
    54.6 KB · Pregleda: 127
Zavisi od banke,u Komercijalnoj svaki račun plaćen bilo kad može da se otvori i skine u PDF formatu.
 
Eurobank takođe, sve pregledno na ebank nalogu, zagubio se neki račun u Infostanu pre par godina, odmah sam dokazao uplatu, datum i vreme transakcije. Na kraju su to uzeli kao referentnu informaciju jer te ustanove očigledno nemaju svoju valjanu elektronsku evidenciju.
 
Posedujem stari risiver od Kopernikusa HDX2, i sad kad hocu da skeniram kanale on mi duplira iste, one vec koje imam. Pokusao sam sa brisanjem svih kanala pa sve iz pocetka, ali ne znam kako, on opet preskenira sve duplo. Ima li neko resenje?
 
Idi na "Uredjivanje kanala" tu stavi skroz dole obrisi sve OK. Pa se vrati nazad na "Pretraga kanala" brzo pretrazivanje
 
Poslednja izmena:
Ima li neko aktivacioni kod na prodaju za Supernovu za smart tv. Za aplikaciju tv po tvom

Послато са SM-G610F помоћу Тапатока
 
Pe nekih mesec ipo dana sam uzeo paket u Supernovoj - internet, televiziju i fiksni. Kada sam potpisivao ugovor rekli su mi da se fiksni može preneti iz mtsa u njihovu mrežu. Podneo sam zahtev u poslovnici i rekli su mi da će biti prebačen 12. avgusta. Zvao sam ih više puta i tek sada mi kažu da nije moguće preneti broj jer je broj iz opsega stare centrale?! Jel neko možda zna šta je tu problem i koja su moja prava kao korisnika?
 
Pe nekih mesec ipo dana sam uzeo paket u Supernovoj - internet, televiziju i fiksni. Kada sam potpisivao ugovor rekli su mi da se fiksni može preneti iz mtsa u njihovu mrežu. Podneo sam zahtev u poslovnici i rekli su mi da će biti prebačen 12. avgusta. Zvao sam ih više puta i tek sada mi kažu da nije moguće preneti broj jer je broj iz opsega stare centrale?! Jel neko možda zna šta je tu problem i koja su moja prava kao korisnika?

Odmah raskidaj.
LAZI, LAZI i samo LAZI !
 
Pe nekih mesec ipo dana sam uzeo paket u Supernovoj - internet, televiziju i fiksni. Kada sam potpisivao ugovor rekli su mi da se fiksni može preneti iz mtsa u njihovu mrežu. Podneo sam zahtev u poslovnici i rekli su mi da će biti prebačen 12. avgusta. Zvao sam ih više puta i tek sada mi kažu da nije moguće preneti broj jer je broj iz opsega stare centrale?! Jel neko možda zna šta je tu problem i koja su moja prava kao korisnika?

Analogna centrala što znači to što su vam i rekli. Ne branim ih ali je tako, unapred nisu mogli znati na kojoj centrali je vaš broj dok ne podnesu mts_u zahtev za preseljenje. Meni su za nedelju dana izvršili prebacivanje. Što ne bi uzeli pare ako mogu, zapitajte se sami. A vaša prava to je drugo pitanje, ako ne želite saradnju sa njima bez fiksnog niko vas ne može naterati, naravno.
 
Poslednja izmena:
Meni su u startu rekli broj ne moze da se prebaci. Inace net i dalje ista prica od 18h pa do bureka uploada nema
 
Pe nekih mesec ipo dana sam uzeo paket u Supernovoj - internet, televiziju i fiksni. Kada sam potpisivao ugovor rekli su mi da se fiksni može preneti iz mtsa u njihovu mrežu. Podneo sam zahtev u poslovnici i rekli su mi da će biti prebačen 12. avgusta. Zvao sam ih više puta i tek sada mi kažu da nije moguće preneti broj jer je broj iz opsega stare centrale?! Jel neko možda zna šta je tu problem i koja su moja prava kao korisnika?

Iskreno da sam na tvom mestu lepo bih uzeo novi broj iz njihove numeracije i nećeš nikada više imati briga sa prenosom broja!
A taj novi broj ćeš ubuduće ako i pređeš kod drugog provajdera moći da zadržiš i preneseš u bilo koju mrežu bez problema jer se broj nalazi na Ericsson IP centrali.
 
Poslednja izmena:
Inače, na kom tvu može da se nađe ta aplikacija?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno