Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da li mozda postoji ili ce uakoro biti aplikacija za android tv OS. Ovako je skoro neupotrebljiva na boxovima?

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
Da li mozda postoji ili ce uakoro biti aplikacija za android tv OS. Ovako je skoro neupotrebljiva na boxovima?

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Ja sam ih non stop pitao, ovi što rade u centru ili po društvenim mrežama pojma nemaju, jedini odgovor koji sam dobijao jeste da ima u play prodavnici, a kada im kažem da aplikacija nije za android tv verziju ubijem ih u pojam, zatim dobijem odgovor da ima za samsung i Lg televizore sto su smart, tako da za android tv verziju kad bude i ako bude videćemo, mada bi trebali i to da odrade, malo je glupo ko ima android tv a priključuje IP box uređaj.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Ja sam ih non stop pitao, ovi što rade u centru ili po društvenim mrežama pojma nemaju, jedini odgovor koji sam dobijao jeste da ima u play prodavnici, a kada im kažem da aplikacija nije za android tv verziju ubijem ih u pojam, zatim dobijem odgovor da ima za samsung i Lg televizore sto su smart, tako da za android tv verziju kad bude i ako bude videćemo, mada bi trebali i to da odrade, malo je glupo ko ima android tv a priključuje IP box uređaj.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
Ista stvar. I ja zvao i slao mejlove i poruke.
Sve nestrucni rade u poslovnicama i centrima. Nadajmo se da ce uskoro da urade nesto po pitanju tv aplikacije

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
Šta bi sa Cinestar Premiere 1 i 2, još početkom juna je neko pisao da će da ih ubace..
 
Cinestar premier I cinemax su najbolji filmski kanali

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Kakva je situacija kada je skidanje sa torenta posto vidim da je NAT u pitanju? Da li mogu da imam problem zbog toga?
 
Poslednja izmena:
Nećeš biti vidljiv torent trackeru,ja sam imao i mizeran upload dok nisam dobio javnu dinamičku adresu.Da li ćeš imati problema zavisi od torent trackera tj, da li će tolerisati da ne budeš vidljiv...Ozbiljniji torent sajtovi verovatno neće biti tolerantni.
 
Nećeš biti vidljiv torent trackeru,ja sam imao i mizeran upload dok nisam dobio javnu dinamičku adresu.Da li ćeš imati problema zavisi od torent trackera tj, da li će tolerisati da ne budeš vidljiv...Ozbiljniji torent sajtovi verovatno neće biti tolerantni.

Jel može u inbox info koji su to ozbiljniji torent sajtovi? :)
 
Radi li vam QR kod sa racuna? Kod mene mobibank postanske stedionice prijavljuje da je doslo do greske.
 
To je qr kod da te odvede na stranicu za onlajn plaćanje gde unosiš broj kartice i ostale podatke nije za ips plaćanje

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Dok nisam platio pisala je cena i naravno da unesem podatke sa kartice, posle kad je proknjiženo izgleda ovako
b2fdabc0d7ea9bf46952fa0ef98fe5d7.jpg


Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Ja probao, kod mene radi. Možda ti qr code app čitač nije dobar. Probaj neki drugi. Nema veze sa mobibank aplikacijom.
On je skenirao sa aplikacijom banke poštanske štedionice mislio je da izvrši IPS plaćanje, ali u ovom slučaju to nije taj kod, ovo je QR da skeniraš i da te prebaci na stranicu za onlajn plaćanje

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Ja sam prvo probao da platim preko Intesine aplikacije, ali mi je izbacivala grešku. Kad sam skenirao običnom aplikacijom ona me je poslala na sajt za plaćanje karticom. Plaćanje prošlo bez problema.
 
licno iskustvo nakon par meseci koriscenja (kablovski net, paket 100/10, beograd, opstina cukarica, bivsi raspali avcom):
pojma nemam od cega zavisi da li cu imati placenih 100Mbt ili 2 ili cak 0, i to je najuzasnije u celoj prici
prvih 2 meseca (doba korone) sve je bilo stvarno kul kada su se svi zalili kako im je smece SN internet, nakon toga katastrofa
tokom dana se desavaju znacajni padovi brzine ali nocu je poseban uzas, brzina ili pada na par megabita ili nema neta uopste po pola sata ili ko zna koliko
ovo nema veze sa paramatrima u modemu ili mojim lokalnim problemima jer je sve ok, jednostavno je smece provajder, nazalost, alternativa mi je kao i ostalim nesretnicima koji koriste SN telekomov adsl koji je jos gori
zakljucak - sve muke koje je neko iskusio na telekomovom adsl-u moze ocekivati i na supernovi, jedina razlika je sto moze ocekivati da u periodima kad SN radi je veca brzina nego na tom ubogom adsl-u, ALI - kome je bitna bilo kakva konstantnost i predvidivost u radu interneta moze da se pozdravi sa tim
jezivo, jezivo smece od provajdera
 
Meni je bila loša brzina pred istek ugovora, potpisao sam posle skoro godinu dana ponovo, isti problemi s brzinom to što ti pričaš uveče ili kad je nevreme kiša kad više korisnika koristi.
Prvih 10 dana od ugovora sam bio uporan svaki dan i rešili su nekako, poslednji put neki pojačavac stavili ili šta već nisam bio tu, a i parametri su hteli da šaljem danju i uveče i kao videli su gde je pad.
Od tad konstantno 50mb/s non stop. Jedino sad imam problem s packet lossom, ne znam kako da rešim, ako neko zna kako je iscimao provajdera neka piše da znam šta da radim već nedelju dana dobijam isti odgovor na FB.
Tipa prosleđen zahtev mi pošalju i otkače me ili šta već, ali do mene nije problem, imao sam u telekom i nikakav problem s packet lossom, sad ne mogu da igram igrice, baguje, kao da imam lag tj ping 300.
I to se naravno dešava nakon 12h mnogo učestalije, a najviše uveče kad oću gaming tad skače non stop od 0 na 100%.
 
On je skenirao sa aplikacijom banke poštanske štedionice mislio je da izvrši IPS plaćanje, ali u ovom slučaju to nije taj kod, ovo je QR da skeniraš i da te prebaci na stranicu za onlajn plaćanje

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
Upravo tako. Postina app prijavi da je doslo do greske. Probano posle sa app rajfajzen banke koja uredno prijavi da QR kod nije za IPS placanje.
 
U Kaluđerici nema interneta. Iz podrške se ne javljaju. Toliko o 24 sata dostupne podrške. Da li neko ima nekakvu informaciju? Obična televizija radi.
U međuvremenu proradilo. Verovatno su nešto radili.
 
Poslednja izmena:
Meni je bila loša brzina pred istek ugovora, potpisao sam posle skoro godinu dana ponovo, isti problemi s brzinom to što ti pričaš uveče ili kad je nevreme kiša kad više korisnika koristi.
Prvih 10 dana od ugovora sam bio uporan svaki dan i rešili su nekako, poslednji put neki pojačavac stavili ili šta već nisam bio tu, a i parametri su hteli da šaljem danju i uveče i kao videli su gde je pad.
Od tad konstantno 50mb/s non stop. Jedino sad imam problem s packet lossom, ne znam kako da rešim, ako neko zna kako je iscimao provajdera neka piše da znam šta da radim već nedelju dana dobijam isti odgovor na FB.
Tipa prosleđen zahtev mi pošalju i otkače me ili šta već, ali do mene nije problem, imao sam u telekom i nikakav problem s packet lossom, sad ne mogu da igram igrice, baguje, kao da imam lag tj ping 300.
I to se naravno dešava nakon 12h mnogo učestalije, a najviše uveče kad oću gaming tad skače non stop od 0 na 100%.
Pisao sam vec dosta o mom problemu sa netom i packet lossom u popodnevnim/vecernjim satima. Zvao/slao mailove/fb poruke/ratel 3 meseca tako svakodnevno i na kraju su resili problem. Ono sto bih ti preporucio ako te zavlace da odes u poslovnicu i posaljes molbu da ti poprave internet i kad odgovore da je sve ok tad posaljes taj njihov odgovor ratelu. Onda sacekas 4 meseca da ti ratel odgovori i to je to :D
 
Ma da, i prst u uvo, rešio si problem [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Pisao sam vec dosta o mom problemu sa netom i packet lossom u popodnevnim/vecernjim satima. Zvao/slao mailove/fb poruke/ratel 3 meseca tako svakodnevno i na kraju su resili problem. Ono sto bih ti preporucio ako te zavlace da odes u poslovnicu i posaljes molbu da ti poprave internet i kad odgovore da je sve ok tad posaljes taj njihov odgovor ratelu. Onda sacekas 4 meseca da ti ratel odgovori i to je to :D
Ićiću i tamo iako mi nije blizu čak možda budem i seo tamo ceo dan dok ne odluče da reše čisto da zauzmem mesto pošto je Korona i ne može više od 2 osobe jer ko će čekati to s ratelom lepo ću im reći ignorišete me a ja ću ovako; 2x da dajem za put 1000 dinara nema smisla.


Sent from my HD1913 using Tapatalk
 
Ja sam preneo moje iskustvo, a zvao sam ih preko 100 puta do sad, odlazio u poslovnicu vise od 10 puta, fb/mailovi isto oko 100 kom.. ratel 5-6 puta, pa moj recept je takav, e sad dal deluje ne znam mozda sam ubo da mi poprave posle 3-4 meseca -_- a ne znam sta se desava sa ratelom kasne po 3-4 meseca na odgovor...
Ja sam takodje kad sam bio u poslovnici pre korone pljuvao (govorio istinu) kako negiraju kvar i ne zele da poprave....
 
Stigao SMS od Kopernikusa (!) da ako se ne plati danas 22-gog gase uslugu a papirni racun jos nije stigao. Koji slepci.
 
Bas su slepci, ja na odmoru brat zove kaže na tv izlaze poruke da ce ugasiti uslugu ako se ne plati račun.
gde mi zivimo?
Redovnom platisi pretis! Kakav je to rok 22 dana?

Inace raskidao sam ugovor (nakon isteka UO) sa njima i morao sam jos mesec dana da koristim uslugu nakon dana kada sam pokrenuo postupak za raskid, nakon 30 dana sam dobio mogućnost da razduzim opremu.
Ludilo mozga!


Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
 
Bas je ludilo

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
Ja nikad nisam imao problema (da ne ureknem :)) sa placanjem putem papira. Ni kada je bio AVcom ni sada kada je SN. Sem kada su postari strajkovali pa je kasnilo.
 
Danas dobiti podršku preko kontakt telefona je nemoguća misija. Al bukvalno.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
I ja sam dobio dve sms poruke za dva racuna da ce da mi gase ako ne platim...
poruka je malo glupa, posto je danas dvadeseti u mesecu, a kao gase za 2 dana uz sve to racun sam platio.

Ali mislim da je sve to zbog poruke koja sada sadrzi link za direktno placanje racuna, samo sto je tekst za ovo nespretno srocen

bolje da su to napisali vas racuna za mesec jun iznosi toliko i toliko, mozete da ga platite do tada i tad ili direktno na link...

Ali ovde uvek neko nesto preti...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno