Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Jesu flat mount ali nisu ultegre, series 5 su, rang 105tice. Ne bih znao šta da ti kažem, još nisam odvozio ništa kasvetno niti zahtevno pa da traži kočenje. Ceo bajs je bio NATOPLJEN uljem, zajedno sa kočnicama i diskovima maltene, kad je stigao i naravno kočio je slabo, uz izuzetnu škripu zadnje kočnice... Kao konzerviranu pušku da je slao a ne biciklu... Danas sam brake cleanerom očistio diskove I čeljusti i daleko bolje koči ali i dalje škripi kao sirena lokomotive :D Moram malo da se naviknem na modulaciju i kolikom silom treba kociti jer sada lako blokiram zadnji točak. Sve u svemu mislim da ces biti itekako zadovoljan svojim izborom :)
A što se kombinacije boja tiče jeste lepa ali su oni narandžasti detalji nažalost dosta izbledeli jer je bicikla stajala dugo. Doduše kada uzmem i fabričke obruce, ako su do nekih 460g postaviću njih pa će biti još efektniji.

IMG-12585536f4a01633cf0332314dcd7b66-V.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
E, ja sad tek vidim poruke, nisam bio kući dva dana. Ja petak i subotu opet nisam tu moram u selo nešto da radim, tako da za vožnju u petak ne mogu. Danas još i mogu ali kasnije. Mada treba da uklopim i neki brdski trening ovde kod mene jer do nedelje opet ništa od vožnje a razmišljam da idem na onaj brevet iz Kruševca preko Kopaonika i Goča.
Za šticnu ako ti odgovara dogovorićemo se, imaš popust naravno.
 
Ајде ако неког не мрзи нек напише реченицу - двије на тему колико је мерач каденце и мерач откуцаја срца на бициклу у пракси користани применљив за мене или било ког другог рекреативца?
Да ли су то параметри којим би се бавио и које би пратио пар дана само а после и не би имали неку корист.... или их је ипак корисно имати?

Питам ово пошто сам нашао одличан бежични брзиномер за само 1900дин, то је овај Sunding који је ја мислим и члан @toxicm баш помињао у неком посту од прије неки дан. Прегршт функција, бежични, лијепо изгледа, а и "провјерен" је бренд иако је кинез.

Међутим данас на огласу на налетим и на неку Lixada, то је ова са линка. Верзија мерача само са каденцом и брзином је 3000дин, а верзија са каденцом, брзином и радом срца је 3600дин.

Није ми то нека новчана разлика, тј био бих спреман да је доплатим само кад бих знао да ћу имати користи од каденце и рада срца, а не да ћу их користити само пар дана.
Друга ствар због које сам у дилеми је и дизајн, ружнија ми је ова Lixada много... иако има и у црној боји.
 
E, ja sad tek vidim poruke, nisam bio kući dva dana. Ja petak i subotu opet nisam tu moram u selo nešto da radim, tako da za vožnju u petak ne mogu. Danas još i mogu ali kasnije. Mada treba da uklopim i neki brdski trening ovde kod mene jer do nedelje opet ništa od vožnje a razmišljam da idem na onaj brevet iz Kruševca preko Kopaonika i Goča.
Za šticnu ako ti odgovara dogovorićemo se, imaš popust naravno.
Ma i meni je vrlo tesno s vremenom, evo trenutno se vozikam po nbg ubijam vreme, uskoro imam neke obaveze tako da od današnje vožnje ipak ništa. Sutra ujutru bi trebao da idem do ovog od kog sam kupio bajs da sredimo nešto a posle ću nadam se imati vremena da okrenem neki krug negde. Za šticnu ti se javljam telefonom na broj sa oglasa pa ćemo se dogovoriti, hvala

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
@joximovic
Ja koristim žičanu verziju tog brzinometra pošto bežični znaju da imaju probleme sa SolarStorm x2 lampom koju imam, ali je ostalo sve isto. Meni je lično kadenca nebitna informacija dok vozim, ali neki vole da prate i taj podatka. Za otkucaje srca već moraš da kačiš i onaj pojas koliko vidim sa slika. Ja to po nekad pratim preko Mi Band-a, mada mi ni to nije nešto bitna informacija.
 
Ајде ако неког не мрзи нек напише реченицу - двије на тему колико је мерач каденце и мерач откуцаја срца на бициклу у пракси користани применљив за мене или било ког другог рекреативца?
Да ли су то параметри којим би се бавио и које би пратио пар дана само а после и не би имали неку корист.... или их је ипак корисно имати?

Питам ово пошто сам нашао одличан бежични брзиномер за само 1900дин, то је овај Sunding који је ја мислим и члан @toxicm баш помињао у неком посту од прије неки дан. Прегршт функција, бежични, лијепо изгледа, а и "провјерен" је бренд иако је кинез.

Међутим данас на огласу на налетим и на неку Lixada, то је ова са линка. Верзија мерача само са каденцом и брзином је 3000дин, а верзија са каденцом, брзином и радом срца је 3600дин.

Није ми то нека новчана разлика, тј био бих спреман да је доплатим само кад бих знао да ћу имати користи од каденце и рада срца, а не да ћу их користити само пар дана.
Друга ствар због које сам у дилеми је и дизајн, ружнија ми је ова Lixada много... иако има и у црној боји.

Sumnjam da su HR i kadenca bitni u toku vožnje. Teško da ćeš pratiti. Mislim da se ti podaci više koriste kao deo statistike nakon vožnje.
Dobio sam merač kadence u setu sa garminom, ali nijednom nisam pogledao tokom vožnje. Uglavnom znam da li je kadenca na nekom pristojnom nivou.
HR možda samo ako ne želiš da preteraš pa da ti javi kada dostigneš neki visok broj otkucaja. Osim toga, ponovo samo statistika da vidiš napredak ili šta ti je teško palo.

Kao rekreativac, ja se ne bih mlatio.
 
Ајде ако неког не мрзи нек напише реченицу - двије на тему колико је мерач каденце и мерач откуцаја срца на бициклу у пракси користани применљив за мене или било ког другог рекреативца?
Да ли су то параметри којим би се бавио и које би пратио пар дана само а после и не би имали неку корист.... или их је ипак корисно имати?
ja sam vec pisao ovde o tome...

Da korisno je.
a da li to tebi treba to jedino ti mozes da znas.

kadenca i puls sluze da ti pokazu koliko energije ulazes u voznju i gde si trenutno,
tako da ako ne radis na sebi i nije ti to bitno onda ti to apsolutno ne treba.
Ako se trudis da svaki put budes bolji, brzi, i jaci onda definitivno treba.

Sto se tice konkretnog modela, on nije skup, mislim da ni iz kine nije manje od 25-30$ taj sa pulsom i kadencom.
kadenca nije kvarljiva ali traka za puls jeste, verovatno ce se posle nekog vremena pokvariti od znoja tako da racunaj da ces bez te funkcije sigurno ostati i koristices samo kadencu i brzinu sto je isto jako dobro.

Kvalitetniji brzinomeri sa trakom za puls kostaju znatno vise, pa i sama traka kosta vise

Sumnjam da su HR i kadenca bitni u toku vožnje. Teško da ćeš pratiti. Mislim da se ti podaci više koriste kao deo statistike nakon vožnje.
Dobio sam merač kadence u setu sa garminom, ali nijednom nisam pogledao tokom vožnje. Uglavnom znam da li je kadenca na nekom pristojnom nivou.
tesko da ti mozes znati da li ti je kadenca 85-90, to samo tvoje srce i pluca osecaju, a narocito na brdu gde jedva hvatas dah mnogo znaci da li je kadenca u zoni koju mozes da teras ili ces morati uskoro da guras.

Traka za puls na slican nacin govori u kojoj si zoni i kad malo udjes u stos vrlo dobro ces znati u kojoj zoni rada srca mozes da vozis satima, a u kojoj ces da sagoris za minut i neces moci kuci da se vratis :)

Stvar prioriteta, svi smo mi rekreativci.
 
Poslednja izmena:
Meni, kao potpunom rekreativcu, oba znače, ali mi puls znači mnogo više. Bez kadence mogu, ne fali mi previše kad je nema (desilo se da mi se potroši baterija). Puls mi znači, uglavnom si postavim ciljani puls i trudim se da ne idem preko. U zavisnosti od vetra, umora, čak i doba dana, istim pulsom mogu da vozim i 5km/h gore/dole.
Nekad vozim intervale pa je korisno i za to.
Na kraju, malo sam i stats freak, volim da uporedim vožnje istom trasom i vidim kako puls ide gore/dole u zavisnosti od prosečne brzine i forme (za to treba uređaj koji beleži vožnju i puls, ne samo pokazuje trenutne vrednosti - može i telefon sa trakom)
 
Хвала свима на сугестијама, код мене ће превагнути то што ипак нисам толики љубитељ статистике и праћења свега, волим мало и по осјећају да се водим, па ће ми брзина и пут бити довољни показатељи за овај случај. Свакако ми је мало више људи сугерисало да је каденца више вишак него што бих је ја лично користио у пракси.
А имам и онај Xiaomi mi band 3, па ако ми баш требају откуцаји капирам да и он може да добро послужи. Како видим и читам каденца и откуцаји срца су блиско везани једно за друго.

А и сам мјерач као уређај ми је некако љепши онај црни кинески, јефтинији.
 
bitni su i ako treniras, pa recimo hoces da vozis u odredjenim HR zonama, cisto da pratis da ne preteras ili da vozis ispod onog sto si zadao nekim treningom. cadence je ok informativno ako hoces da vidis da li vozis optimalno u odredjenoj brzini, ali to zavisi od osobe do osobe.

meni je recimo interesantniji power meter od cadence senzora, daje mnogo bolju sliku kako vozis (koliko se opterecujes vozeci bicikl), ali je i mnogo skuplja investicija

svi ti wrist based HR senzori nisu toliko precizni, mogu da posluze kao okvrino neki broj, ali za bolje rezultate je traka prioritet
 
Poslednja izmena:
Pozdrav svima, vrv je bilo X pitanja kao sto cu ja da postavim ali... resio sam da kupim novi bicikl, do sada sam imao zajednicki sa suprugom, neka alpina, kupio u planetbike i odlicno se pokazala. Sada bi uzeo nesto za sebe, neki veci ram, pa sobzirom da moram online da narucim ili da mi drugi kupi, interesuje me kako da odredim koju velicinu da uzmem, visok sam 184 ako nesto znaci :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zavisi od konkretnog modela i tvojih dimenzija. L ili XL, generalno govoreći.
 
Molim za pomoć - brat hoće trekng ili mtb, budžet cca max 400e , novo u radnji ovde. XL. Čukarica, Ada i tako te relacije.
Ne zanima ga i neće da uči o opremi, nivoima itd.
Molim za konkretnu preporuku.
 
Iskreno se nadam da će da se otvori za taj od 49k, ovo jeftinije mi se ništa ne svidja.
Hvala.
 
Polar Tsunami često bude ispod 50000 dinara, a u tom cenovnom rangu je dosta dobar (Alivio zadnji, osalo je sve Acera, XCM amortizer). Ima u Markoni sportu sada neki Salcano bicikli (valjda turski brend) koji u tom cenovnom rangu imaju Acera nivo opreme. Vredi da se pogleda, kontam da ne mogu biti lošiji od Capriolo ili Polar bicikla.
 
Kupljen Polar shadow. Bicikl izgleda iznenadjujuće dobro uživo.
 
Polar bicikli su po meni najbolji od B brendova kod nas. Em dobro izgledaju em su stvarno pristojno odrađeni.
Imam nekoliko poznanika koji ih poseduju, dosta sam ih video ovako, ljudi su zadovoljni i dugo ih voze bez problema.
 
Jedina losa stvar sa polarima ako ga negde vezes kada se vratis ne mozes da provalis koji je tvoj
 
Ja sam i dalje na polaru avalanche 2013. Utegnut sasvim, kao nov. Nemam nikakve zamerke, mada pisao sam o njemu dosta.

Drugar skorije uzeo cunamija i o tome sam pisao.

Iako se meni avalnche mnogo svidja, pogotovo kada je izasao, polar mora da se pohvali da mnogo dobro dizajniraju, tj. mnogo dobre boje stavljaju na bajkove.

Poslato sa MAR-LX1A uz pomoć Tapatoka
 
Isto teram avalanche iz 2013, sada vec kao drugi bajs za po gradu. Odlican bajs za te pare :)
 
Jel su prednji lancanici univerzalni iako na njima pise za 9 ili 10 brzina? Jer lik mi je u planetbike ponudio da uzmem acera hollowtech crankset (gde mogu da se skinu lancanici) skinem lancanike i stavim lancanik koji meni treba. E sada problem je jer npr slx ili xt lancanik su 96mm a ovo je 104mm. Nasao sam na drugom mestu 34t 104mm truvativ lancanik, ali on je kao za 9 brzina. Jel moze to da radi sa 11 brzina? Uradio bi to jer me izadje preko 5000 jeftinije nego da uzmem slx crankset, a uporedio sam ih i mislim da nema neke razlike u njima, bar ne za mene
 
Poslednja izmena:
Hvala, juče sam gugl i dosao do toga da moze da radi. Hvala na linku
 
Drugaru juče stigao od preko Canyon Yellowstone F6. Bajk je baš očuvan, gume super, lanac i lančanici kao da su novi. Jedini problem je što mu se šticna konstano uvlači dok ga vozi. Šticna je njegova originalna, ali vidim da je malo uža, to malo je 1/4mm. Da li mora novu da juri ili postoji neka opcija da se ovo sredi? Stezali smo na sve načine, čak i menjali ovo za stezanje ali ne vredi.
 
Možda je masna?
Probajte sa frikcionom pastom

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Koliko god da je masna, mora da drži. Ja sam jedno istina vrlo kratko vreme terao bajs bez šelne koja drži šticnu.
Ili šelna nije dobra ili je šticna sa drugog bajsa.
 
Upravo smo je lepo očistili, baš je masna bila. Sad ćemo na vožnju pa ćemo videti.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
pa za te pare je ok. pogotovo sto je novo i ima garanciju (valjda ima?)
 
Nazad
Vrh Dno