Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Fokus nije karbon, samo viljuška. Ja i ne želim diskove a ni karbon :) Bianchi mi je nekako više legao, to ima veze i s tim da je malo manji od fokusa koji mi je baš bio velik.
Oba su stvarno odlična.
 
Poslednja izmena:
gledam sad taj Bianchi, kad bi mu spustio stem (izbacis sve one spacere) i seatpost i dalje ti je velik?
 
Možda i ne bi bio, ali nije toliko jeftin da se zaebavam s tim. I onakav samo drugi focus (u onoj veličini) vozi lik niži od mene, skratio je lulu itd ali neću s tim da se igram za nemale novce.
Prodao je prodavac bianchija skoro via nirone za oglašeno 320e, to bi mi bila super opcija da je bio u mojoj veličini.
 
Poslednja izmena:
U vezi svetla za dinamo u glavi, nađoh da i na Aliexpress-u ima sasvim upotrebljivih. Evo npr: https://www.aliexpress.com/item/400...earchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

Mada, cene za valjane su u rangu ovih eBay ponuda, plus što Aliexpress trenutno ne radi za naše područje.

Kada poštanski saobraćaj proradi kako treba, poručiću nešto.
Sada sam bar prokljuvio šta tražim.

Deluje interesantno ali pogledaj šta ima na tubajk oglasima, ima prednjih lampi na koje može da se nakači zadnje svetlo relativno poveći broj, skidaju sa bajseva i prodaju nezavisno...
 
Fokus nije karbon, samo viljuška. Ja i ne želim diskove a ni karbon :) Bianchi mi je nekako više legao, to ima veze i s tim da je malo manji od fokusa koji mi je baš bio velik.
Oba su stvarno odlična.
Da da tačno,prebacio sam se nešto, verovatno jer je bruka lep i varovi su mu skoro nevidljivi.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Aha, hehe, to pratim... Malo su jake cene za nove. Treba da izbunarim nekog polovnjaka.
Uglavnom, ono bitno, pohvatao sam šta je sa čime kompatibilno.

Hvala u svakom slučaju.

Pozz...
 
Možda i ne bi bio, ali nije toliko jeftin da se zaebavam s tim. I onakav samo drugi focus (u onoj veličini) vozi lik niži od mene, skratio je lulu itd ali neću s tim da se igram za nemale novce.
Prodao je prodavac bianchija skoro via nirone za oglašeno 320e, to bi mi bila super opcija da je bio u mojoj veličini.
Alu drumasa bi trebao da nađeš za 350-450 samo treba da naiđe neki koji ti odgovara.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 

Надам се да ће ускоро добити бољу конкуренцију и да постану небитни, па нек наплаћују коме и шта хоће.
Ја генерално нисам задовољан Стравом уопште, некада ни базичне ствари не ради како треба.
На фазон 1 од 10 вожњи ми се деси да буквално ишара мапу и прави неке небулозне линије и путање на којима нисам био. А гпс нормално упаљен и генерално никада на гугла мапама нити другим апликацијама нисам видио никада да ми брка ГПС сензор, тако да мислим да није до њега то, него до саме Страве.
У току вожње када правим паузу, деси се да станем, протежем ноге, шеткам у кругу од 5-10 метара, цупкам.... она тада често такође исцрта небулозне путање и повећа пут за 10-15км.

Такође кад се започне једна вожња, ништа друго не може да се уради док се не оде на Finish и мора да се сачува та вожња и да јој се да неко јбно име, па тек онда може друга вожња. Глупост невиђена. Или је то тако само у бесплатној верији, а плаћеној је дозовљено више вожњи?

Не знам дешавају ли се ове ствари и смета ли ово и другима, али то су нека моја запажања у вези Страве :)
 
Poslednja izmena:
kako mozes da imas dve ili vise voznji istovremeno :)

meni nikad nije sarala, ni sa iphone, ni sad sa garmin satom. jedino je problem kad udjem u neku zgradu (prodavnicu), a zaboravim da je stopiram, tada zna da brlja pozicije, ali to je normalno za satelit.
 
Па сад.... није да је баш реална нека потреба, али не видим зашто то не би било омогућено, него те чека да званично save-ујеш вожњу да би могао нову да покренеш. Имао сам 1-2 пута ситуацију кад ми је била потребна та опција.

Ево ти неки примјер из главе, одеш бајсем из тачке А у тачку Б и оставиш бајс са неком километражом паузираном. У току тог дана радиш нешто друго, идеш у неку шетњу нпр, и тада хоћеш да покренеш 2. "вожњу" да ти не брка њену путању и брзину и километражу са оном од бицикла. Завршиш ту шетњу, снимиш њене податке засебно, а онда стартујеш поново ону паузирану бициклистичку вожњу да се вратиш из тачке Б у тачку А. :)


А што се шарања тиче, не могу да је провалим како и зашто то ради. Да ли је могуће да јој и вода смета и прави неку рефлексију, или лупам?
Нпр дешавало ми се пар пута да вожња и путања иде нормално до кеја, саве, дунава, било чега. Онда ту направим паузу, шетам и протежем се у радијусу од 5м, причам на телефон, ходам горе-доле.
И послије тога свега кад завршим и снимим вожњу, онај дио где сам био близу кеја или воде је тотално ишаран, знао је да набије и по 50км пута ту.
Можда се ја трипујем и то нема никакве везе са водом, али знам да ми је у 2-3 ситуације брљавио баш крај обале...
 
Надам се да ће ускоро добити бољу конкуренцију и да постану небитни, па нек наплаћују коме и шта хоће.
Ја генерално нисам задовољан Стравом уопште, некада ни базичне ствари не ради како треба.
На фазон 1 од 10 вожњи ми се деси да буквално ишара мапу и прави неке небулозне линије и путање на којима нисам био. А гпс нормално упаљен и генерално никада на гугла мапама нити другим апликацијама нисам видио никада да ми брка ГПС сензор, тако да мислим да није до њега то, него до саме Страве.
to ti je do telefona, a ne do strave.
Strava samo iscrta putanju iz podataka koje je tvoj telefon zabelezio.

narocito lose umeju da se ponasaju telefoni sa androidom 5 koji stravi hoce da ukinu GPS pristup ili je jednostavno izbrisu iz memorije cim na par minuta ugasis ekran telefona.
To ti se ne desava na drugim GPS aplikacijama zato sto ostavis upaljen ekran, a stravu bacis u pozadinu i ugasis ekran.
Resenje za to je da za stravi moras dati dozvole da radi u pozadini, zakljucati je u memoriji kako sistem ne bi jednostavno ubio aplikaciju i iskljuciti optimizaciju baterije za nju.
Noviji androidi vec umeju bolje da razlikuju aplikaciju koja se koristi u pozadini pa je ne diraju.

Voda joj ne smeta sigurno :)

Ево ти неки примјер из главе, одеш бајсем из тачке А у тачку Б и оставиш бајс са неком километражом паузираном. У току тог дана радиш нешто друго, идеш у неку шетњу нпр, и тада хоћеш да покренеш 2. "вожњу" да ти не брка њену путању и брзину и километражу са оном од бицикла. Завршиш ту шетњу, снимиш њене податке засебно, а онда стартујеш поново ону паузирану бициклистичку вожњу да се вратиш из тачке Б у тачку А.

A to je tebi jedna voznja? :eyebrows:
Mogao si i sutra da nastavis i racunas voznje cele nedelje kao jednu voznju samo baterija da izdrzi:d

LM jedno je voznja drugo je setnja... to su dve aktivnosti
nema strava problem da snimi na jedan account dve aktivnosti ako ti imas uredjaje da snimas dve aktivnosti.


Inace ovo da s evide segmenti sam na placenoj veriziji je stvarno katastrofa, ne znam koliko ste isprobali ali su je osakatili skroz. :wall:
 
Jesu li oni beše ukinuli i podršku za BT uređaje? Puls, cadence senzore?
Nikad mi nije bilo jasno zašto je toliko više ljudi na Stravi nego na Sports-trackeru. Mislim, ja sam prešao zato što kod nas ima jako malo biciklista na ST i to tek nakon što sam nabavio bryton jer su podaci uživo (tokom vožnje) na Stravi katastrofa, skoro ništa nema (ili nije bilo).
Kad je kasnija analiza u pitanju, podaci koje daje ST su sasvim uporedivi sa Stravom. Nema segmente i taj elemenat poređenja sa drugima izostaje, ali je bolji za praćenje vlastitog napretka i poređenje svojih rezultata (što nisam mogao da radim i kad sam plaćao Strava Summit Analysis pack). Mislim da cu ponovo da probam Sports tracker.
 
Jesu li oni beše ukinuli i podršku za BT uređaje? Puls, cadence senzore?
Nikad mi nije bilo jasno zašto je toliko više ljudi na Stravi nego na Sports-trackeru.

Jesu ukinuli su, ali mozes da instaliras staru verziju aplikacije gde to sve radi i dalje :)

Vise ljudi ima zato sto je sama aplikacija nudila jako detaljnu analizu aktivnosti cak i u free verziji, i nikada nije ni pokusavala da bude zamena za brzinomer.

Kad je kasnija analiza u pitanju, podaci koje daje ST su sasvim uporedivi sa Stravom. Nema segmente i taj elemenat poređenja sa drugima izostaje, ali je bolji za praćenje vlastitog napretka i poređenje svojih rezultata (što nisam mogao da radim i kad sam plaćao Strava Summit Analysis pack).

Ne razumem ovo, kakvu to vrstu analize imas u sport trekeru?

Koliko vidim imas samo ukupno vreme, i prosecnu brzinu...ono sto i onako imas na brzinomeru.

ne mozes da vidis koliko ti je vremena trebalo da se popnes na vrh nekog brda,
koliki je bio nagib i koliki ti je bio puls dok si se penjao uz to brdo,
niti za koje vreme si se popeo prosli put ili nekad pre toga?

ili da li je tvoj drugar sa kojim si vozio prosli put imao bolje vreme od tebe a ti si sad dve sekunde bolji od njega...ili jos bolje mozes da vidis ko je sve danas tu prosao i kojom brzinom...i to ne samo danas, bilo kada i bilo gde!

Ja ne znam koja to druga aplikacija ima osim strave?
Eto zasto je popularna.

E sad za to isto traze da se plati :)
 
Poslednja izmena:
Što je najgore, plaćao sam do februara 3$ mesečno, hteo sam da platim ponovo od maja, ali više ne može 3$, sad traže 8$. Tako da neće moći, bar kod mene. Ispadne jeftiniji office365 od Strave. Kažu "...  a few of our free features that are especially complex and expensive to maintain, like segment leaderboards, will become subscription features". Verovatno je o365 jednostavniji od segment leaderboards...

Moram da vidim kakav je ST sada. Ranije si imao heat mape da vidiš gde se vozi, a mogao si i da porediš svoje dve vožnje, čak si mogao da voziš protiv svog duha iz prošlosti :)
Mada, možda su i ST upropastili.
Strava jeste nesumnjivo bolja za poređenje sa drugim vozačima, to ne sporim. ST je više orijentisan kao live ciklo kompjuter, Strava je taj segment prepustila Garminu i sličnima.
 
kako raste broj korisnika tako raste i broj potrebnih servera, a to sve kosta :)

ali stvarno je dzukacki da ukinu bas toliko features iz free verzije
 
ali stvarno je dzukacki da ukinu bas toliko features iz free verzije

Samo zele da unovce osnovnu ideju...


Odavno oni pokusavaju da nametnu neki oblik placanja, i ja sam ranije placao (bilo nekad 6$), ali ti otkljucaju totalno nebitne opcije a ono sto je bilo zaista bitno je oduvek bilo free pa sam prestao da placam...

onda su uveli da mozes zasebno da placas analize, treninge i sta je kome trebalo sve da bude po 2-3$, i to nije bilo los koncept da sam razmisljao da pocnem da placam...

kad opet promena i odluce da zakljucaju kljucnu stvar leaderboard i segmente i kreiranje ruta, i podignu cenu...

Imaju ogromnu bazu sada ljutih korisnika, pa ili ce oni da popuste ili ce korisnici da pocnu da placaju...trece resenje trenutno nema.


Ja inace koristim garminov connect, on je odlican ali nije toliko detaljan kao strava i to samo zato sto nema tako veliku bazu korisnika.
 
cannondale caad neki (pise gore na vrhu seat tube ali se lose vidi sa ovih slika)
 
Dobar kenondejl :)

Elem što se strava segmenata tiče, ako sam ukapirao, zar ne beleži i dalje sve samo ne možeš da vidiš svoju poziciju na leaderboardu? I to se valjda top 10 uvek vidi? Ja ostale analize i nisam nešto pratio, najviše smo radili p@tkometriju na segmentima :D

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
nije los za 1eur :D
 
Odlična je cena ali niko se ne javlja na tlf da uzme taj evro :)
 
Nazad
Vrh Dno