Šta je novo?

EON Smart Box (SBB) (nije tema o EON aplikacijama - videti prvu poruku)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Eon box (SDMC Tech model?)?
WiFi disable-uju posle tog prvog update-a, ali Ethernet port bi trebalo da radi. Osim ako nisi dobio primerak sa neispravnim portom :D
 
Ovaj
1db19f3ab66c02f86c9460ea7560bea0.jpg


Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Da, to je SDMC Tech model.
Znači, povezivao si LAN kabl na njega i retartovao ga i ne radi net (i ne sija lampica za LAN) ?
Da li si siguran da port na ruteru na koji si ga povezao je za internet a ne za IPTV / za povezivanje STB? Ko ti je internet provajder? Telekom/MTS?
Da li si proverio ispravnost tog kabla?

Da li si dok je radio WiFi uspeo da odradiš ceo setup i stigao do Android homescreen-a / do Launcher-a?
Ako jesi i a neispravan je LAN port onda uz malo cimanja možeš da uključiš WiFi pa da koristiš tako dok čekaš da ti SBB pošalje drugi primerak?

Ako nisi završio setup a nemaš net onda možeš da se slikaš tj neće biti upotrebljiv box i moraćeš da čekaš zamenu da stigne.
 
Poslednja izmena:
Da li će da nam vrate od četvrtka kvalitet slike, nama van mreže?

A sta je to u cetvrtak? Meni je i dalje 4mbps

Desava mi vec zadnjih deset dana kada je upaljen yt, ide klip i secne zvuk i slika na sekundu. Kkada dignem statusnu traku, isto se desi.

Kod vas?

Poslato sa MAR-LX1A uz pomoć Tapatoka

Da, to se i meni desava... Ali mislim da nije samo sa youtube, vec i sa tv kanalima... Mislim da je neko vec pisao o tome ali nisam siguran da je nasao resenje... Meni se desava kada pritisnem dugmice za promenu jacine zvuka npr. (mada mi se cini da se to desava sa bilo kojim dugmetom koje stisnem) da zasecka malo, i onda je sve ok neko vreme, pa kada opet ne diram daljinac pola sata na primer pa ponovim istu radnju on opet secne...
 
Poslednja izmena:
Eon daljinac to izaziva. Pojačaj/smanji zvuk nečim drugim (tipa ako imaš povezanu tastaturu sa multimedia tasterima / tasterima za Vol+ i Vol-) i isti taj problem se ne dešava.
 
A sta je to u cetvrtak? Meni je i dalje 4mbps
U četvrtak se završilo vanredno stanje i policijski čas. Pošto nisu dali obaveštenje prilikom uvodjenja ove mere, pretpostavljam da je to prvenstveno zbog značajnog povećanja korišćenja neta u večernjim satima zbog policijskog časa. E pošto se to završilo, stvarno mi sada nisu jasni razlozi za dalje postojanje ove mere. I pitam se da li se može tražiti raskid ugovora?
 
Da, to je SDMC Tech model.
Znači, povezivao si LAN kabl na njega i retartovao ga i ne radi net (i ne sija lampica za LAN) ?
Da li si siguran da port na ruteru na koji si ga povezao je za internet a ne za IPTV / za povezivanje STB? Ko ti je internet provajder? Telekom/MTS?
Da li si proverio ispravnost tog kabla?

Da li si dok je radio WiFi uspeo da odradiš ceo setup i stigao do Android homescreen-a / do Launcher-a?
Ako jesi i a neispravan je LAN port onda uz malo cimanja možeš da uključiš WiFi pa da koristiš tako dok čekaš da ti SBB pošalje drugi primerak?

Ako nisi završio setup a nemaš net onda možeš da se slikaš tj neće biti upotrebljiv box i moraćeš da čekaš zamenu da stigne.
Dva razlicita i sigurno ispravna kabla mije hteo. Tek treci kabl je proradio, sve cat5e i to samo port 4 na ruteru. Sada radi, hvala mnogo na pomoci!

Kako da mu "usviram" da palim LG tv? (Plasma)

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Imaš na boxu negde HDMI-CEC podešavanja, takođe i na TV-u za taj HDMI port na kom je povezan box imaš HDMI-CEC podešavanja (to LG beše zove "SimpLink" umesto HDMI-CEC).

Ja nemam TV koji podržava HDMI-CEC tako da ti detaljnije ne mogu pomoći.

p. s. Jesi ti to tek sad / ovih dana migrirao sa D3i na Eon platformu? :d
 
Presao septembra, ali samo sam koristio eon smarttv app, ovo mi stajalo u kutiji, neraspakovano, pa mi doslo danas da petljam, da vidim kako to izgleda uopste.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Kad stavim rezoluciju 4K na eon box-u boje dodu nekako isprane kao da fali crvena a u 1080p rezoluciji sve je ok lepa je slika boje su ok. Sad me intersuje dali je to problem do Box-a ili samog TV-a.Televizor je FOX 4k Android TV.Kad na teve pustim neki 4k snimak sa Youtuba slika je dobra.Dali je neko imao ovakvih problema i kako ih je resio.
 
Stavi HDMI black level na High, i uključi HDMI Ultra HD deep colour ili kako se god već zove kod Samsunga...
 
Kad stavim rezoluciju 4K na eon box-u boje dodu nekako isprane kao da fali crvena a u 1080p rezoluciji sve je ok lepa je slika boje su ok. Sad me intersuje dali je to problem do Box-a ili samog TV-a.Televizor je FOX 4k Android TV.Kad na teve pustim neki 4k snimak sa Youtuba slika je dobra.Dali je neko imao ovakvih problema i kako ih je resio.

Isto je i na mom Sony TVu. Ja sam nasao kompromis u settings. Ali potrajalo je dok nisam nasao pravu kombinaciju.
 
Pitao sam danas na SBB prodajnom mestu kada će nama van SBB mreže da vrate kvalitet slike, a oni kažu da ne znaju o čemu se radi i da je slika dobra. Ne znaju ništa o smanjivanju kvaliteta slike i rezolucije. Nadam se da nam neće ostati ovako jer je rezolucija smanjena i to je bas primetno, full HD kanali idu u 960x1080 a i filmovi u klubu su isto u smanjenoj rezoluciji.
 
Veliki problemi!

Послато са MIX помоћу Тапатока
 
@zojare: Našao si baš koga ćeš da pitaš :d To džabe trošiš kiseonik ili tastaturu osim ako ne uspeš da stupiš u kontakt sa nekim iz UnitedCloud tima. Jer oni su ti koji su tu restrikciju zadali na serveru...a razni Božidari po Twitter / Facebook support mogu samo da se prave blesavi i ubeđuju te da je krivac tvoj internet.

Ja im dajem fore još nedelju dana da prestanu sa tom diskriminacijom korisno i onda ću da krenem da ih kontaktiram na United Group & United Cloud mail adrese i paralelno da se informacim kome je najprikladnije da se dalje žali (Ratel, REM, Efektiva...?).
 
Evo sad su me zvali iz poslovnice da mi kažu da su im rekli u tehničkoj službi kako nema nekakvog smanjenja kvaliteta nego je verovatno ili do uređaja ili do mog interneta. Ja inače koristim firestick 4k sa eon tv aplikacijom i on pokazuje koja je rezolucija slike. Izgleda nema pomoći verovatno će nam ostati ovako. Nadam se da još ima ljudi koji imaju ovaj problem.
 
Pitao sam danas na SBB prodajnom mestu kada će nama van SBB mreže da vrate kvalitet slike, a oni kažu da ne znaju o čemu se radi i da je slika dobra. Ne znaju ništa o smanjivanju kvaliteta slike i rezolucije. Nadam se da nam neće ostati ovako jer je rezolucija smanjena i to je bas primetno, full HD kanali idu u 960x1080 a i filmovi u klubu su isto u smanjenoj rezoluciji.
Da si ih pitao kako se menjaju kanali na daljincu ili kako se prijavljuje na MojSBB možda bi ti eventualno i pomogli ali ovo za kvalitet slike, hmm.... :D
 
I ja koristim firestick 4k, takođe imam eon ott i sve radi bez problema i smanjenja rezolucije.

Sent from my motorola one vision using Tapatalk
 
Evo sad su me zvali iz poslovnice da mi kažu da su im rekli u tehničkoj službi kako nema nekakvog smanjenja kvaliteta nego je verovatno ili do uređaja ili do mog interneta. Ja inače koristim firestick 4k sa eon tv aplikacijom i on pokazuje koja je rezolucija slike. Izgleda nema pomoći verovatno će nam ostati ovako. Nadam se da još ima ljudi koji imaju ovaj problem.
:D SBB + United Cloud očigledno imaju nekih 40+ slojeva/razreda/nivoa (nazovi kako hoćeš) likova koji rade tamo tako da niko ništa tamo ne zna. :D

Ono šta sam primetio je da najverovatnije 50% zaposlenih NIJE SVESNO da kompanija za koju rade nudi i Prepaid varijantu u okviru svoje IPTV usluge tako da oni blage veze nemaju. Oni ne znaju šta je MojEON portal, ne znaju da nude i Prepaid EON TV, sa onim novim mini paketima nisu upoznati. Pa eto tako prvi put čuju i za ovaj Bitrate limit na Prepaid nalozima.

Ja kad sam uje*ao MojEON portal teta koja se javi je prebacivala na sledeći nivo tehničke podrške da me druga teta šalje na treći nivo da me najzad neki lik ukapira šta ja pričam, ali i on je teško shvatio pa sam 20+ minuta slušao onu muziku da mi kaže biće rešeno. Bilo je rešeno posle 3-4 dana, najverovatnije je morao da kontaktira 4-5-6 nivo zaposlenih.

Haos. :D
 
Poslednja izmena:
I ja koristim firestick 4k, takođe imam eon ott i sve radi bez problema i smanjenja rezolucije.

Sent from my motorola one vision using Tapatalk

roga1979 jel ti nije teško da skines aplikaciju Developers tools i tu pogledaš koja ti je rezolucija na eon kanalima. Ja sada nisam kući da okačim sliku ekrana gde se vide svi podaci.
 
Ukoliko više nas bi se žalilo, možda bi shvatili da nije reč o pojedinačnim slučajevima. Bilo bi dobro da ovde iskordinišemo akciju upućivanja žalbi na odgovarajući mejl.
 
Ево и ја могу да потврдим да је слика приметно лошија, и на Еон боксу и на смарт тв апликацији. Баш лошија!
 
. Pa eto tako prvi put čuju i za ovaj Bitrate limit na Prepaid nalozima.
Limit nije samo na prepaid nalogima već je na svim "van mreže" nalozima. I postpaid. Stvar prosta ko pasulj.

"sp=eonserbia" (što imaju TotalTV korisnici i sve podvarijante "van mreže" Eon usluge uključujući i ove mini pakete Porodični, Sport, Cinestar) >>> rezultat = sakaćenje kvaliteta.
"sp=sbb" (= nalozi "u mreži") >>> rezultat = max rezolucija kao pre korona virusa.

To oko kompa, interneta, provajdera mogu da lažu nekog drugog ko ne zna da ih uhvati u laži i da im demonstrira zašto nisu u pravu.

Trebalo bi još samo nahvatati nekod dogovoljno IT pismenog iz Bosne, Slovenije ili Crne Gore ko ima njihove varijante "van mreže" Eon-a i proveriti da li je kod njih uređena ista stvar ili nije. Pa da se zna tačno koja grupa korisnika je diskriminisana ovim limitima. Ne bi me čudilo da je samo u Srbiji na snazi...
 
Da li još neko ima problema sa OTT box-om neće da pusti ni jedan kanal piše "kanal nema prava za emitovanje izabranog sadržaja na ovoje mreži". Znam da postoje ograničenja za odredjene kanale kada emituju pojedine serije i filmove ali meni trenutno
ova poruka izlazi za bilo koji kanal koji odaberem. Imam dva ott box-a kao bivši d3i korisnik i koristim mts net. Do danas je sve radilo kako treba ali sada neće. Resetovao sam jedan box i ponovo ga aktivirao preko portala ali nema promena. Pokušao sam
da dobijem kc sbb-a telefonom ali nisam uspeo ni sa vip mreže ni sa fiksnog. Ima li ko kakvu ideju šta mi je činiti. Internet uredno radi.
 
Poslednja izmena:
Probaj da ih kontaktiraš preko tvitera ili fejsbuka ili na sajtu imaš lajv čet.
 
Da li još neko ima problema sa OTT box-om neće da pusti ni jedan kanal piše "kanal nema prava za emitovanje izabranog sadržaja na ovoje mreži". Znam da postoje ograničenja za odredjene kanale kada emituju pojedine serije i filmove ali meni trenutno
ova poruka izlazi za bilo koji kanal koji odaberem. Imam dva ott box-a kao bivši d3i korisnik i koristim mts net. Do danas je sve radilo kako treba ali sada neće. Resetovao sam jedan box i ponovo ga aktivirao preko portala ali nema promena. Pokušao sam
da dobijem kc sbb-a telefonom ali nisam uspeo ni sa vip mreže ni sa fiksnog. Ima li ko kakvu ideju šta mi je činiti. Internet uredno radi.

To isto se i meni desilo pre sat vremena , samo sam restartovao moj licni ruter i sve je odmah proradilo.
 
Ti kao bivši D3i korisnik a sad "Eon van mreže" nemaš (tj ne bi trebalo) da imaš ikakavu restrikciju kanala sve dok si u Srbiji tj internet provajder je iz Srbije radi 100% kanala.
Ako internet radi onda se nešto kod njih na serverima "zbunilo" pa ćeš morati da se cimaš sa podrškom. Pošto ti se na 19900 ne javljaju ne ostaje ti ništa drugo nego da probaš da ih kontaktiraš preko Twitter ili preko Facebook jer su šanse veće da će ti tu pre odgovoriti nego da im pišeš mail. Dok čekaš te odgovore probavaš i dalje telefonom da ih dobiješ. S kim god gde god da stupiš u kontakt jasno im daš do znanja da si već radio factory reset boxa da te ne teraju za bzvz da to radiš ponovo.

Da li si proverio kako se ponašaju Eon sajt i/ili Eon aplikacija na mobilnom telefonu (naravno povezanom na isti net kao Eon box)? Da li se dešava ista stvar ili tamo radi?
Koji DNS serveri su ti podešeni na Telekom ruteru?
 
Dobio sam ih na live chat-u. Kažu imali su problema neki kraći period, jedan box sam povratio čupanjem iz struje a drugi je proradio sam.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno