Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

Crklo mi je napajanje i momci iz emmi radnje su ga poslali na servis.Dobio sam neki tiket korisnickog servisa. Proslo je vec nedelju dana i niko mi nista ne javlja a na tiketu ne stoji nista,tj stoji privatno. Koliki je rok da mi poprave i vrate nazad? Ili da mi vrate novac,da bi uzeo drugo
 
30 dana da završe posao, poprave, zamene ili vrate pare.
 
I onda čekaš još 30 da ti vrate pare ;)
 
Ja čekam još 60, gle čuda i meni stigle pare.
 
Poslednja izmena:
Pa tu negde su i meni vratili,aj možda posle 45-50.

Sent from my MI 6X using Tapatalk
 
Bas fino probijaju zakonski rok, meni krajem nedelje istice 30 dana, pa sam razmisljao da se obratim nekom nadleznom, al vidim da je izgleda praksa da se taj rok probija, pogotovo u trenutnoj situaciji.
 
Evo sad Gigatron krece Emmi stopama.
Reklamiraju online kupovinu, ja narucim nesto i platim 1.4. i jos uvek nema paketa, ne odgovaraju na mejl a ni na broj call centra.
Motzda su se zarazili virusom qrtzobolje, svi se izvlace na vanredno stanje. Vec vidim da cemo svi kupovati tehniku od madjara cim sve ovo prodje.
 
Od naših firmi od sad kupujem samo papir za štampač. Čast izuzecima kojih je baš malo.
 
Pa ja ne znam da li je od slucaja do slucaja, ali sam u sred ove situacije kupovao i u Emmiju (procesor, maticnu, HDMI kabal, adapter, usb) i evo pre tri dana u Gigatronu porucio neki produzni kabal i podlogu za misa, ljudi me uredno zvali da me obaveste o stanju proizvoda. Jeste da cu morati da sacekam sledecu nedelju isporuku, ali mi je u ovakvoj situaciji sve to normalno, plus hvata i praznik.
 
posle koliko dana?

31 tacno...


g3jgWpc.gif
 
Poslednja izmena:
i meni legle pare posle 50 dana.
 
Da ne otvaram novi topic, gde se nalazi Comtrade servis? Izgleda mi je otisla maticna, a prodavnica gde je kupljena je zatvorena tako da ostaje uvoznik? Ima neka adresa na Tosinom bunaru i Savski nasip.... koliko znam da je njihov servis prebacen e sad nisam siguran da li je to adresa na Tosinom bunaru. U napred havala i izvinite na off topic.
 
Kupio sam graficku u Emmiju i evo posle skoro dva meseca nisam dobio fiskalni racun. Na mejlove odgovore guzva je dobicete, ali dva meseca prodje
 
Prijavi inspekciji

Послато са MI 9 помоћу Тапатока
 
Takodje, kupio sam neki cpu kuler I nisu mi poslali fiskalni racun...

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Ljudi jel ima neko savet sta da radim dao sam na reklamaciju 30.3 mehanicku tastaturu kupljenu u Emmi-ju, 7.4 su mi poslali automatizovani sms da reklamacija nije prihvacena i da je kvar neadekvatno koriscenje, da ce mi dodatno javiti cenu popravke.
Odmah sam ih zvao da pitam o cemu se radi jer problem koji imam apsolutno nema veze sa "neadekvatnim koriscenjem" tastature, nije ostecena, tastaturu nikad nisam udario nit slicno jer kosta 135e nit imam te obicaje da treskam stvari.
U prodavnici koju sam zvao, gde sam i predao tastaturu na reklamaciju su mi rekli da ne brinem nista da je to automatizovana poruka i da im se sve cesce javljaju ljudi sa istim problemom i da im posle opet stigne uvazena reklamacija. Takodje je problem je sto je proslo dosta vremena i ne javljaju se, pokusao sam desetine puta da zovem broj za reklamacije ali uvek prekine vezu posle par minuta cekanja da se operater javi. Inace tastatura ima kvar da joj odredjeni dugmici kucaju dupla slova tj takozvani key chattering.
Jel ima neko savet sta da radim ako nastave da pricaju svoju pricu da je do neadekvatnog koriscenja? i kako da uopste dodjem do njih kada se ne javljaju, kada zovem call centar il prodavnicu kazu da ne mogu nista da urade da moram da zovem broj za reklamacije.
 
Poslednja izmena:
Ista priča i kod mene...
A i kad ih dobiješ na telefon kažu da će javiti ili poslati mail i nista...

Na kraju sam otišao u radnju i tražili mi broj računa gde da mi vrate novac i opet ništa danima...

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Da li neko ima iskustva sa reklamacijom tv-a u Emmi-ju?
Koja je procedura ?
Inace sam bacio kutiju,prevelika za cuvanje.
LG tv, pod garancijom 5 godina.
Molim savete samo iz prve ruke.
Hvala.
 
Ista priča i kod mene...
A i kad ih dobiješ na telefon kažu da će javiti ili poslati mail i nista...

Na kraju sam otišao u radnju i tražili mi broj računa gde da mi vrate novac i opet ništa danima...

Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Ja čekam pare (oko 10k dinara) od 13. marta. Sad je Tehnomanija preuzela sve Emmi reklamacije. Pre neki dan sam im pisao i ljubazno su me otresli.
 
Nevezano za emmi /win win evo situacija od danas. Trebao mi je jedan tv za spavaću sobu, cisto da imam kad je guzva u kući. I pogledam na benchmark recenziju za Tesla 32 inca verzija s605 sa tv android sistemom. Nahvalise ga oni, ja odem u giga radnju otvore oni iz kutije probaju ne radi. Odem do druge isto, do treće isto. Odustanem i porucim lg. Jeste skuplji 100 evrica ali sta da se radi. Tesla mad nahci da pravi televizore neka se javi.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Tri nova televizora iz kutije i nijedan ne radi ? Neverovatno...
 
Da. Kaže 3.prodavac verovatno je falš serija.
Tv se uključi i stoji android logo za raspakivanje datoteke i ne mrda.

I ti takav tv treba da poručiš i platiš? I da se cimaš za svoje pare sa njima.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
zanimljivo. meni npr monitor nisu hteli da upale u g radnji... kao ako ne valja šalji na reklamacijiu:))

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Ovi prodavci su stvarno bili korektni. Ali džaba.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Nazad
Vrh Dno