Šta je novo?

Razmena pozivnica za torrent trackere (pravila su u prvoj poruci)

Ja sam kao student bio aktivan u "video timu" na crtaci.info forumu gde smo radili restauracije tonskih zapisa sa vhs kaseta sa crtaćima sa starom sinhronizacijom i to kombinovali sa boljim video ripovima. U to vreme širokopojasni internet je bio tek u povoju pa smo se dovijali na razne načine (rapidshare i slično) ali obzirom da je ceo projekat bio čisto volonterski, ideja pokretanja tematskog torrent trekera koji bi bio okrenut isključivo crtaćima nikad nije zaživela. Sadržaj se "širio" sa foruma pa su Nindža Kornjače okačene na EUC-u i to je izazvalo oduševljenje kod starije generacije (rođene '80tih). Pokrenuo sam YouTube kanal i počeo među prvima na ovim prostorima da kačim segmente iz starih crtaća i ljudi su masovno počeli da se javljaju i nude svoje kućne kolekcije ne bismo li ih "iskoristili" u radu na projektima.

Da skratim priču, projekat za projektom urađeni su 1001 Amerika, Atomski mrav, Avanture Kadišona, Bananamen, Blufonci, Bombončići, Čarli Braun i Snupi Šou, Cipelići, Čudesna šuma & Čarobnjakov šešir, Dragoljupče, Droidi, Evoksi, Generalova radnja, Hi men i gospodari svemira, Kasper, Lale Gator, Mapet Bebe, Mece Dobrići, Mikijeva radionica, Nindža kornjače, Otkrića bez granica - Džini, Pera Detlić, Pink Panter, Plava princeza, Popaj, Porodica Kremenko, Poručnik Draguljče, Rakuni, Robotek, Šalabajzerići, Snorkijevci, Srle i Pajče, Štrupfovi, Supermen, Supermiš, Talični Tom, Tarzan, Tom i Džeri, Tom i Džeri Šou, Transformersi, Vitez Koja, Vuk Vučko... A kao šlag na torti, posebno smo ponosni na projekat Looney Tunes gde je prikupljeno preko 200 epizoda sa Duškom, Dačom, Sofronijem, Silvesterom...

Pored crtaća nakupilo se i drugog sadržaja za decu... Desetine epizoda Kockice, Laku noć deco