Mp2 je tisi od oba [emoji2957]Ja sam imao air-a i prodao ga posto mi je vise stajao za strane za tolike pare. Mini je laksi da ga dignes svuda jer je tisi, a opet manje para zarobljeno u njemu. E sad, posto nisam bio prezadovoljan dometom na air-u, a ovde koliko vidim jos gora prica, pa gledam sta da radim...
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Zoom?Juče se igrao sa Mavic 2, mnogo dobra sprava!!
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Ni air nisam koristio, a ne mp2, ovo je samo za hobi. Pitanje je bilo za domet, posto vidim da niko ne prelazi 500m u gradu u daljinu, a ume da umre i na 150...Mp2 je tisi od oba [emoji2957]
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Apsolutno [emoji6][emoji106]Zoom?
Sent from my EVR-AL00 using Tapatalk
Neko je pominjao da će od februara da se olakša letenje, bez dozvola i sličnih čuda, ili sam ja nešto pogrešno razumeo?
Bolje da su ostale dozvole [emoji1787]Evo prekopirao sam novi pravilnik sa drugog foruma. Jeste da ne treba dozvola, ali treba druge nebuloze kao sto su upis u registar, osiguranje, dokaz o placenoj carini...
http://www.pravno-informacioni-sist...avniorganiorganizacije/pravilnik/2020/1/2/reg
Zna li neko koliko kosta osiguranje godisnje? Izguglao sam neki clanak da je bilo 75 eura pre nekoliko godina.......
Упис у Евиденцију ваздухоплова Републике Србије
Члан 4.
У Евиденцију ваздухоплова коју води Директорат цивилног ваздухопловства Републике Србије (у даљем тексту: Директорат) се уписују:
1) сви беспилотни ваздухоплови који припадају категоријама 3 и 4;
2) беспилотни ваздухоплови који припадају категорији 1 или 2 који се користе за:
(1) летење на висинама већим од 100 m;
(2) летење у близини аеродрома;
(3) летење на хоризонталној удаљености већој од 500 m од оператера беспилотног ваздухоплова;
(4) летење изнад људи;
(5) летење у близини људи;
(6) летење у условно забрањеној зони;
(7) летење ноћу;
(8) избацивање течности или предмета или ношење спољног терета који није елемент структуре беспилотног ваздухоплова.
Упис у Евиденцију ваздухоплова врши се на захтев власника беспилотног ваздухоплова или на захтев корисника беспилотног ваздухоплова, а по овлашћењу власника.
Po clanu 20,nije vise potrebno polaganje ispita,provera znanja za kategoriju 1...
Za kategoriju 1 i ne bas.Za ostale se i nije mnogo promenilo
Kul, onda ga vredi razmatrati.Moze da se prebaci u fcc ima na youtubu uputstvo, ja cu za vikend da napravim booster signala od alu folije i plastike i stavljam slike ovde, sa njime bi signal trebalo da bude dvaput jaci.
Toliko i ja znam, zato i rekoh da vredi razmatrati ako je moguće nabaviti FCC varijantu.Nije baš tako, Spark je svuda imao isti hardver, jedan je model i FCC/CE se menjao kroz SW.
Za Minija postoje dva HW modela, jedan za USA/KIna/rest of the world i drugi za EU/Japan. Drugačiji su kontroleri i drugačiji je HW, USA model ima dosta veću snagu predajnika.
Može nešto da se menja na CE modelu, koliko videh dobije se boost na 5GHz, snaga na 2.4GHz ostaje ista, ali ne može da se u potpunosti dobije isto što i na USA modelu. Kod nas se prodaje CE model.
Naravo da jeste, njega je suludo ne koristiti tako, meni i u fcc bio ocaj domet, ne mogu da zamislim bez njega...Imam Mavic air, slabo se razumem, FCC je moguce otkljucati, vidim na YouTube da moze. Jel to ok uraditi, tj preporučljivo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari