Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ljudi jel ima neko iz Nisa da je uspeo da dobije tehnicku podrsku, i ako ejste na koji broj? Zvao sam ih par puta tj. zvao brojeve sa racuna i sa sajta jos letos i nikad se niko nije javio i uospte i ne pokusavam da prijavim smetnje.
Ako odem u njihovom predstavnistvu samo mogu da im se majke naebem pa bih izblegao to.
0800 311 312 nisam iz Nisa ali na taj broj zovem

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
 
što ne zovete na 19911?
Ne treba za Niš nikakav poseban broj.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Probaj na 0800 311312
 
Sa mts mreze se ne naplacuje, sa ostalih mreza deru!
 
A zasto meni uvek izbacuje birate nepostojeci broj 19911 !??!?
tvoja mreza ne dozvoljava taj poziv.

19911

Radno vreme: 00h - 24h


Pozivi na broj kontakt centra 19911 su za pozive iz Supernove, kao i MTS fiksne i mobilne mreže besplatni. Cene poziva iz mreža ostalih operatera se tarifiraju po njihovom važećem cenovniku. Broj je dostupan 24 časa.


0800 311 312

Radno vreme: 00h - 24h


Pozivi na broj 0800 311 312 su besplatni za pozive sa svih mobilnih i fiksnih brojeva u Srbiji. Pozivi sa analognih centrala naplaćuju se 1,20 rsd po pozivu. Broj je dostupan 24 časa dnevno.

bio je i onaj cuveni besplatni 4280000 ne znam da li su ga ukinuli

Pa znaš ono njihovo čuveno, mora da prodje 48h od prijave reklamacije sa bi ti priznali smanjenje računa.
Najveća glupost tako mogu da te voze dan i po nemaš uslugu, pa dan imaš, pa opet nemaš uslugu i moraćeš da platiš ceo račun.

Naravno da neces platiti ono sto nisi imao
 
Poslednja izmena:
meni su toliko puta umanjivali racun da samo mogu da kazem da to nije tacno i da zavisi kako si se zalio.
 
meni su toliko puta umanjivali racun da samo mogu da kazem da to nije tacno i da zavisi kako si se zalio.

Ja već tri meseca ne plaćam net, to jest plaćam ga dinar, zbog problema koje sam imao(pisao sam o tome) i taj period mi je do 10.02.za dinar i ako mi net sada super radi.
Posle sto i nešto razmenjenih mailova sa korisničkom službom uvek sam dobijao odgovor da posle 48h ide umanjenje računa tako da i ja mogu da kažem da nije tačno isto što i ti tvrdiš
 
Član 49.
Vlasnik KDS-a je dužan da za vreme trajanja korisničkog odnosa Korisniku
omogući korišćenje usluge iz svoje ponude, s tim što zadržava pravo da zbog
radova na mreži, zbog potreba održavanja, proširenja ili poboljšanja svojih usluga
privremeno obustavi pružanje servisa delimično ili u celosti, sve dok za tim postoji
opravdana potreba. U slučaju da prekid rada traje duže od 48


Kao prvo njihova tehnicka je meni rekla da nema radova ?? A kao drugo ispada da ja svaki treci dan nemam KDS i to sve OK nije neprekidno 48 h.
 
@ekisa zato non stop prijavljujes.Bukvalno sam to radio 3 puta na dan jer oni zatvore tiket onog trenutka kada se usluga postane dostupna.Pocnes da pravis video zapise,sve sto moze da ti pomogne da dokazes da si ti upravu i to pokazes tehnicarima kada dodju na reklamaciju. Dok tako nisam poceo da radim oni su se pozivali non stop na gore pomenuti clan, kada sam uspeo da im dokazem dobio sam da ne placam net
 
Ja već tri meseca ne plaćam net, to jest plaćam ga dinar, zbog problema koje sam imao(pisao sam o tome) i taj period mi je do 10.02.za dinar i ako mi net sada super radi.
Posle sto i nešto razmenjenih mailova sa korisničkom službom uvek sam dobijao odgovor da posle 48h ide umanjenje računa tako da i ja mogu da kažem da nije tačno isto što i ti tvrdiš

Pa ti si samo potvrdio da si dobio umanjenje i za period kada si imao uslugu, tj niko ti nije striktno merio tih 48 sati...

Kao prvo njihova tehnicka je meni rekla da nema radova ?? A kao drugo ispada da ja svaki treci dan nemam KDS i to sve OK nije neprekidno 48 h.
Ako si prijavio da kod tebe ima problema, to nema nikakve veze sa tih 48 sati.

Nije mi se jednom desilo da zovem da prijavim i da operater kaze da proverava da li ima radova na mrezi i kaze da nema, i ja ga tu zaustavim i kazem da ja ne zovem da pitam da li ima radova na mrezi vec da prijavim da meni ne radi.
To su dve razlicite stvari.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Raspad, nema ni interneta ni televizije

Послато са Mi 9T
 
  • Like
Reagovanja: M J
Ja sam celo jutro bio bez neta. Užas su definitivno. Sada plaćam mesec za mesec dok ne dođe SBB pa da vidim utiske komšija. Ako se SBB ne pojavi uskoro osuđen sam na SN.
Vipe gledam tv preko EONa nego sopstvenog provajdera.

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
 
Pa ti si samo potvrdio da si dobio umanjenje i za period kada si imao uslugu, tj niko ti nije striktno merio tih 48 sati...


Ako si prijavio da kod tebe ima problema, to nema nikakve veze sa tih 48 sati.

Sa tobom je teško diskutovati jer samo čitaš ono što tebi odgovara i onda se za to uhvatiš kao pijan plota, dok nisi pročitao kako sam ja dobio taj popust, a i nigde nisam naveo da mi nisu odbili tih 48h do dolaska tehničara kada su ustanovili smetnje ili su prošli ti 48h tehničari se nisu pojavili i onda kreće umanjenje.
Možda si ti kao takav vrstan advokat uspeo da izboksuješ da ovaj član za tebe ne važi oa ti umanjuju račune i svake sekunde kada nemaš uslugu. Ko zna...?!
Evo gari ti je citirao član ugovora i mislim da tu nema šta da se piše više ko je upravu, da li ti ili ja, ili možda obojica... pametnom dosta ovaj član ugovora da protumači ko je upravu.
 
Bio sam do poslovnice da vidim šta nude za obnovu ugovora. Liku pre mene i meni koji imamo SuperPar nude po istoj ceni Super Par Plus ako potpišemo na 2 god. I mogu neki televizori na rate. Imam neki flajer sa 4 modela tv-a koja nude, mogu da okačim ako nije bilo. Još se premišljam, mada opcije su mi exe-net i jotel☹️
 
Bio sam do poslovnice da vidim šta nude za obnovu ugovora. Liku pre mene i meni koji imamo SuperPar nude po istoj ceni Super Par Plus ako potpišemo na 2 god. I mogu neki televizori na rate. Imam neki flajer sa 4 modela tv-a koja nude, mogu da okačim ako nije bilo. Još se premišljam, mada opcije su mi exe-net i jotel☹️

a pored te cene jel ponude i 6 meseci za dinar?
 
Poslednja izmena:
Bio sam do poslovnice da vidim šta nude za obnovu ugovora. Liku pre mene i meni koji imamo SuperPar nude po istoj ceni Super Par Plus ako potpišemo na 2 god. I mogu neki televizori na rate. Imam neki flajer sa 4 modela tv-a koja nude, mogu da okačim ako nije bilo. Još se premišljam, mada opcije su mi exe-net i jotel[emoji3525]
To su i meni ponudili, a tv moze i naknadno da se uzme, ali se onda pravi anex. Nisam jos odlucio, moram da se raspitam dokle je stigla optika i kad ce doci u nas Banglades

Послато са TA-1053 помоћу Тапатока
 
Evo
2abbbea689c9852390ba152dbf252e66.jpg


Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
 
Kako se nagradjuju vernost. Za mesec dana ističe ugovor, teram sve dok ne prodje MTS optika I momentalno prelazim kod njih, 200m je od mene.
Brži net 400/160, 300 puta kvalitetniji video klub... i sve to naspram Supernovinih mesec dana za dinar 6 meseci i samo 300 dinara skuplje nego što sada plaćam.
 
Jel ima neko ko koristi Playstation 4 i UK nalog na ovom netu, non stop me nesto zeza, promenio DNS na modemu na google i opet ista prica...

Dal ima negde da nesto radi kod supernjesra... :mad:
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno