Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
2019-12-23 17:45, Serbia, Serbia arranges delivery
2019-12-22 10:21, Serbia, Leave Serbia
2019-12-22 08:52, Belgrade, arrived at the place of arrival
2019-11-17 00:10, Beijing, Airlines
2019-11-11 07:31, Beijing, delivered to air transport
2019-11-11 07:31, Beijing, delivered to air transport
2019-11-11 07:17, Beijing, leaving the Beijing Exchange Station, the next stop ,Beijing Exchange Station (via transfer)
2019-11-10 16:45, Beijing, Beijing Post International has been exported directly sealed
2019-11-10 16:44, Beijing, Beijing Post International return, note: security return
2019-11-10 13:10, Beijing, Beijing Exchange Station Return
2019-11-08 07:23, Beijing, delivered to air transport
2019-11-08 07:23, Beijing, delivered to air transport
2019-11-07 10:29, Beijing, Beijing Post International has been exported directly sealed
2019-11-07 08:41, Beijing, arriving at the International Mail Transfer Department (via transfer)
2019-11-06 16:48, Guangzhou, leaving Guangzhou Terminal, the next stop , Beijing Terminal (via transfer)
2019-11-03 11:50, Shenzhen, "Post Shenzhen International Mail Exchange Bureau" return, note: security return
2019-09-27 15:44, Shenzhen, leaving the Post Shenzhen International Mail Exchange Bureau, the next stop , Guangzhou International (via transfer)
2019-09-26 18:10, Shenzhen, "Post Shenzhen International Mail Exchange Bureau" return, note: security return
2019-08-08 14:54, Shenzhen, "Post Shenzhen International Mail Exchange Bureau" return, note: security return
2019-08-03 18:25, Shenzhen, "Post Shenzhen International Mail Exchange Bureau" return, note: security return
2019-07-31 23:25, Guangzhou, arriving at guangzhou swap bureau (via transfer)
2019-07-31 18:35, Shenzhen, "Post Shenzhen International Mail Exchange Bureau" return, note: security return
2019-07-17 16:55, Shenzhen, arriving at the Post Shenzhen Processing Center (via transfer)
2019-07-17 13:54, Guangzhou, leaving Guangzhou International, the next stop , Post Shenzhen Processing Center (via transfer)
2019-07-17 10:56, Guangzhou, to jianggao Center (via transfer)
2019-07-16 02:11, Beijing, leaving the Post Office Post Transit Bureau, the next stop , Jianggao Center (via transfer)
2019-07-15 01:06, Beijing, arriving at Beijing Post International (via transfer)
2019-07-13 14:25, Guangzhou, leaving Guangzhou International, the next stop , International Mail Transfer Department (via Transfer)
2019-07-12 23:28, Guangzhou, arriving at guangzhou swap bureau (via transfer)
2019-07-12 20:31, Shenzhen, leaving the Post Shenzhen International Mail Exchange Bureau, the next stop , Guangzhou International (via transfer)
2019-07-12 07:53, Shenzhen, arriving at the Post Shenzhen International Mail Exchange Bureau (via transfer)
2019-07-12 03:46, Shenzhen, leaving the Shenzhen International Bulk Mail Processing Center, the next stop , Shenzhen International
2019-07-12 00:53, Shenzhen, Shenzhen International Bulk Mail Processing Center has received, pitcher: WB17
2019-07-11 15:22, Logistics order created
======================================


Izvinjavam se na duzem postu, ali to su svi statusi :D
Bila na putu oko sveta, haha.
 
Prvi put sam sad naručio i čekam 4 paketa.

Na dva mi piše Arrive at destination country a na pošti piše Pošiljka nije pronađena. Proverite ispravnost unetog broja.
Čudno je i to što dve pošiljke imaju po dva trackong broja.
Jedan je na našoj carini a četvri još u Kini. Sve poručeno isti dan.

Skroz mi je sve zbunjujuće. :trust:
Nasi je jos nisu skenirali i ubacili u sistem, cim je ubace videces status, ne brini.
Svakako je dosla na aerodrom.
 
@ Blaham


Sve je objasnjeno , ali mnogo je pitanja i odgovora , pa objasnjenja ostaju zatrpana :(

Treba ih "iskopati"

Prati staatuse na:

https://postal.ninja/en

Tu ces za sve Sxxxx,LPxxx videti koji kod dobijaju Ux...XX

Ako vidis Yanwen ili SunYou , znaj da zestoko lazu sto se tice statusa da je nesto stiglo u Srbiju.

Ux..XX posiljke nemaju pracenje u Srbiji.

Ux..CN imaju validno pracenje do prvog eksportnog centra u Kini
Ux..TO - do poletanja iz Malezije
Ux..TR - do Instanbula
Ux..LV - do BG aerodroma ( prvo sleti u Rigu pa je drugi status BG )
Ux..SG - do BG aerodroma

Ovo je danas isporuceno , a vidi status ( mada je ovo jos i dobro :D )

lpp.jpg



Rx...CN vise ne vredi komentarisati :S: :S:
 
Hvala svima na odgovoru. Uhodaću se ja. Ima tu još šta za pazariti. ;)
 
Procitao sam post na pocetku i pokusao da pronadjem odgovor pomocu pretrage. Posiljka sa aliexpress-a mi nije stigla a zastita istice.

Danas sam hteo da otvorim dispute (ostalo je jos 7 dana), medjutim Aliexpress to ne dozvoljava. Poruka je prikazana na slici.

Imao sam posiljku koja je narucena istog datuma i isla je sa LV brojem za pracenje koja je stigla posle mesec dana, ova druga nije
do sada stigla.

Da li znate kako da otvorim dispute? Na internetu ima dosta ovakvih postova i nema razlike da li otvarate dispute dva sata pre isteka
roka zastite ili par dana ranije?

2019-12-30-16-11-01.png

U chat-u sa Evom dobijam sledeci odgovor:

Our records show that your order has arrived at its destination country and is currently in transit.

According to our past experience, the majority of the packages will be delivered before 2020-01-06 18:06:10.

Kindly reminder: If your package does not arrive by 2020-01-06 18:06:10, please open dispute and we will handle this immediately.
 
Poslednja izmena:
Procitao sam post na pocetku i pokusao da pronadjem odgovor pomocu pretrage. Posiljka sa aliexpress-a mi nije stigla a zastita istice.

Danas sam hteo da otvorim dispute (ostalo je jos 7 dana), medjutim Aliexpress to ne dozvoljava. Poruka je prikazana na slici.

Imao sam posiljku koja je narucena istog datuma i isla je sa LV brojem za pracenje koja je stigla posle mesec dana, ova druga nije
do sada stigla.

Da li znate kako da otvorim dispute? Na internetu ima dosta ovakvih postova i nema razlike da li otvarate dispute dva sata pre isteka
roka zastite ili par dana ranije?

Pogledajte prilog 279412

U chat-u sa Evom dobijam sledeci odgovor:

Our records show that your order has arrived at its destination country and is currently in transit.

According to our past experience, the majority of the packages will be delivered before 2020-01-06 18:06:10.

Kindly reminder: If your package does not arrive by 2020-01-06 18:06:10, please open dispute and we will handle this immediately.
Ne možeš da otvoriš dispute dok ne istekne protection (u ovom slučaju). Čim istekne otvoriš dispute I tražiš full refund.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Posle chat-a sa operaterom (Eva) omoguceno mi je da otvorim dispute i sada je u statusu: Dispute Escalated - Processing
Snasao sam se sa mojim tarzan engleskim.

Chat:

Please stay on the chat while i check on your order.

Ok.


*** I need instruction how to open dispute before my buyer protection end.

:)

16:23
I see the order. It says in still in transit.

may i know what happens when you try to file a dispute?

*** I am customer from Serbia and tracking number is for another contry
Latvia. Your system say that this shipment is arrived but in wrong
contry.

Okay.

*** I get message: "Our records show that your order has arrived at its
destination country and is currently in transit. According to our past
experience, the majority of the packages will be delivered within the
time frame promised by the seller. If your package does not arrive by ,
please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate
your patience."

Thank you.

*** May i have a screenshot please?

I checked on the tracking.


You are right.


I'm going to escalate the case to the higher support team so that we

could have the dispute option available for you within 24 hours.

One moment please.

I'll go and file the escalation work order.

Ok, thank you.

You are most welcome.

I'll take care of it.

one moment please.

Are oyu using a PC right now to check on your order?

yer

yes

Thank you.

16:28
May i have your contact email address please?
 
Posle par minuta su odbili zahtev i dobio sam poruku:

Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order **********************.

Please pay more attention to the tracking information. If the package arrive at the delivery office, please contact post office to pick up in time. Buyer should be responsible for any consequences of failure to collect items in time.


According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit currently. Since your package is still in protection time, please be patience waiting for the package. Any new update of your package, we will keep you updated timely or you can simply track it by go to "My orders"-"All Orders" and click "Track order".

Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transit Invalid After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time, please be patience waiting for the international package.

Package Information
Cainiao Super Economy UB017371955LV In Transit
Solutions:
Option 1: Please continue to wait for 10 days

Response time: 10 days

Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection time ends.

Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal). If we don't receive any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on the delivery information.

Your understanding and cooperation will be appreciated.
Best regards,
AliExpress Case Management Team
 
Ne možeš da otvoriš dispute dok ne istekne protection (u ovom slučaju). Čim istekne otvoriš dispute I tražiš full refund.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Operater mi je u razgovoru napisao da ce se obratiti podrsci viseg nivoa i dok smo bili na chat-u stigao je odgovor da su odbili zahtev. Ako sam razumeo, treba da cekam 10 dana i da ako mi proizvod stigne da to potvrdim. Ako mi ne stigne oni ce doneti odluku sta ce uraditi, znaci mogu da isplate prodavca iako nisam dobio posiljku.

Vise pored proizvoda nema vremena koji odbrojava do isticanja zastite. Ja cak i nemam mogucnosti da uradnim new proposal. Inace ovaj prozvod je prodao prodavac koji je obrisao prodavnicu.
 
Poslednja izmena:
Ne, ne čekaš 10 dana nego onog momenta kad ti istekne zaštita otvoriš dispute I tražiš refund.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Ne, ne čekaš 10 dana nego onog momenta kad ti istekne zaštita otvoriš dispute I tražiš refund.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Hvala na odgovoru.

Dok nisam otvorio dispute odbrojavalo je do isticanja zastite. Od kada sam otvorio dispute toga vise nema.

2019-12-30-18-29-06.png
 
Da si ga otvorio sam onda kako sam ti rekao (jer u ovoj situaciji sam ne možeš pre isteka) proces bi bio vrlo jednostavan i ne bi imao nikakvih problema. Ovako moraš pratiti dispute progress i refund te reagovati po potrebi kako ne bi ostao bez svog novca.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Da si ga otvorio sam onda kako sam ti rekao (jer u ovoj situaciji sam ne možeš pre isteka) proces bi bio vrlo jednostavan i ne bi imao nikakvih problema. Ovako moraš pratiti dispute progress i refund te reagovati po potrebi kako ne bi ostao bez svog novca.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Kada je stigao odgovor, vec se to desilo. Ja sam trazio od operatera da mi omoguci otvaranje dispute-a. Imao sam utisak da se dispute mora otvoriti pre isticanja zastite, jer kada ona istekne onda prodavac dobija novac. Znaci pravilno je da se dispute otvori po isteku zastite? Koji je rok za otvaranje dispute-a po isticinju zastite?
 
Ne, dispute se otvara dan ili dva pre isteka ali u ovom slučaju pošto tracking pokazuje da je paket stigao u destinacionu zemlju AliExpress ne daje da otvoriš dispute dok ne istekne zaštita (to su ti objasnili kad si pokušao da ga otvoriš da je iskustvo pokazalo da paketi stignu blablabla)

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Dispute možeš da otvoriš i 30 dana pre isteka zaštite, ako se dogovoriš sa prodavcem za refund ( npr. roba je vraćena prodavcu i on se slaže da ti vrati novac..)
 
Kao što @MISTIČNI kaže svaki slučaj je priča za sebe. Dispute ne moraš otvoriti nego možeš tražiti produženje zaštite ako si voljan da čekaš duže, ako nisi imaš puno pravo da po pravilima dobiješ pare nazad ako nije stigao u roku u kom su se obavezali da će stići.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Ne, dispute se otvara dan ili dva pre isteka ali u ovom slučaju pošto tracking pokazuje da je paket stigao u destinacionu zemlju AliExpress ne daje da otvoriš dispute dok ne istekne zaštita (to su ti objasnili kad si pokušao da ga otvoriš da je iskustvo pokazalo da paketi stignu blablabla)

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Hvala. Hvala na pojasnjenju. Ako i odbiju refund, mogu da se nadam da ce posiljka nekada stici. Mada ja nemam iskustva da je nesto stiglo posle dva meseca. Nekada sam preko dx.com-a dobijao isporuke za oko 10 dana, retko se desavalo da kasni pa da dodje za 2-3 nedelje. Tada je dinodirect bio nesto losiji ali je i on dolazio za do 10 dana.
 
Sad je opšti haos. I biće još neko vreme.

P.S. nikad ne kupuj iz radnji koje imaju random brojeve u imenu već proveri rejting i iskustva drugih.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
@ Blaham


Sve je objasnjeno , ali mnogo je pitanja i odgovora , pa objasnjenja ostaju zatrpana :(

Treba ih "iskopati"

Prati staatuse na:

https://postal.ninja/en

Tu ces za sve Sxxxx,LPxxx videti koji kod dobijaju Ux...XX

Ako vidis Yanwen ili SunYou , znaj da zestoko lazu sto se tice statusa da je nesto stiglo u Srbiju.

Ux..XX posiljke nemaju pracenje u Srbiji.

Ux..CN imaju validno pracenje do prvog eksportnog centra u Kini
Ux..TO - do poletanja iz Malezije
Ux..TR - do Instanbula
Ux..LV - do BG aerodroma ( prvo sleti u Rigu pa je drugi status BG )
Ux..SG - do BG aerodroma

Ovo je danas isporuceno , a vidi status ( mada je ovo jos i dobro :D )

Pogledajte prilog 279411



Rx...CN vise ne vredi komentarisati :S: :S:

Hvala na odličnom objašnjenju
 
Samo jos jednom da svima preporucim da jave carini izvod placanja i print screen placanja sa sajta.
Juce prispela posiljka na carinu, jutros poslat mail, malopre vidim status da je sa carine otisla u GPC.

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 
Samo jos jednom da svima preporucim da jave carini izvod placanja i print screen placanja sa sajta.
Juce prispela posiljka na carinu, jutros poslat mail, malopre vidim status da je sa carine otisla u GPC.

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
Ovo važi za BG. Novi Sad ne gleda mejlove nego šalje generički odgovor koji ne služi ničemu. (Probao nekoliko puta)

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Samo jos jednom da svima preporucim da jave carini izvod placanja i print screen placanja sa sajta.
Juce prispela posiljka na carinu, jutros poslat mail, malopre vidim status da je sa carine otisla u GPC.

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

moze detaljnije uputstvo sta kako?
 
@ nidzesi

Sada ce ispasti da te prozivam , ali odgovor imas na stranici gde si postavio pitanje

Ux..CN u 99% slucajeva imaju pracenje samo do prvog eksportnog centra.
Samo u veoma retkim slucajevima imaju pracenje do Pekinga.

Ma sta da dalje pise , mozes samo da nagadjas gde je posiljka

Rx..CN imaju pracenje do isporuke.


@ [Miki]

Tvoja posiljka je prosla bez carinjenja

@tristac021

Primetio sam par primera da su procitali poruke , ali bagra se pravi blesava i traze da im se dostavi broj pod kojim je posta njima prosledila paket na carinjenje.


@ ostali

Produzavajte zastitu i saljite poruke trgovcima jer je AE sistem unazadjen poslednjim izmenama.

Roboti iz Eva chat podrske uglavnom nemaju pojma - tj. gori su od robota :(
 
Poenta robota na aliexpress chatu je da te zamajava dovoljno da odustanes i time rasterete support.
 
moze detaljnije uputstvo sta kako?
Da, ovo vazi BG.
Kada vidis u statusu da ti je paket pristigao na carinu posaljes mail na [email protected].
Ja po preporuci iz proslih postova stavim u naslov:" Dokaz o placanju za porudzbinu "navedes tracking broj"".
U telu postavis sliku sa aliexpresa gde se vidi koliko si platio, i sa banke print screen sta ti je naplaceno.
Naravno, ova dva moraju da se podudaraju.

Ovo je vec treci put da mi stize paket ispod 50e i isti dan po slanju maila je pusten sa carine.

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 
@vanbasten

Eva robota preskocim za minut...

Ja govorim o ljudima iz chat podrske koji su u 80-90% slucajeva gori od svakog robota.
 
Ne znam sta ih pitas ali meni pomognu uvek. Ako negde zapne refund on nesto uradi i vec za par minuta bude procesuiran ili tako nesto.
 
@sasa022
Da, traže taj broj i daju 2 mejla i kada pošalješ na ta dva mejla da ih pitaš za broj dobiješ odgovor da je jedan isključivo za unutrašnju komunikaciju a da ne prepričavam ostatak citiram:

Обавештавамо Вас  да су за Пошту релевантни подаци о пријемним бројевима пошиљака, под којима се пошиљке евидентирају у поштанским исправама, а да запослени Управе царина располажу подацима о бројевима уписа у поштанско-царинску пријаву, као и да Пошта није у могућности да корисницима дoставља информације о бројевима уписа пошиљака у поштанско-царинску пријаву.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
@ vanbasten


Za gomilu sistemskih problema nemaju odgovor i nemaju mogucnost da to isto direktno proslede menadzerima i programerima.

Podrska na ruskom je na svu srecu normalnija i tamo je moguce pronaci ljude koji razmisljaju svojom glavom , pa se bez mnogo objasnjavanja i dokazivanja moze dobiti neki logican odgovor.
"Englezi" mnogo puta daju samo unapred generisane odgovore.


@ tristac021

Ne bih da ulazimo u politiku , ali Vojvodina je uvek bila posebna i uvek vaze neka drugacija pravila u odnosu na Beograd :S::mad:
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno