Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@vetropir

I prosle godine u ovo doba nisu svi SG stigli za 10 dana , ali su stigli u predvidjenim rokovima.

@ dstamenkovic90

Ako je iz Kine , AA je interna oznaka za Yanwen posiljku
 
Nemam nikakvu porudzbinu iz Kine za svoje ime, a preko Yanvena, zato me buni. Očekujem samo jednu preko SG kao sto sam iznad pisao..

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Pokrenuo sam dispute za RVxxxxCN pošiljku pošto je rok istekao, a prodavac na Ali-ju nije odgovorio na moj zahtev za produženje.

Čim sam pokrenuo dispute, odmah se javio u fazonu nema pojma da sam tražio produženje, nije dobio poruku.

Produžio mi je rok za 30 dana, ali to nije naveo u zvaničnoj komunikaciji na dispute stranici.
Tu jedino stoji: "Seller's Proposal: No return & No refund" i dole: "Seller made a new proposal Proposal: Refund US $ 0.00"

Ovako to izgleda na dispute stranici:
Screen Shot 2019-12-22 at 2.48.45 PM.png
Screen Shot 2019-12-22 at 2.51.43 PM.png

Znači jedino imamo opciju da kliknem "Accept" i prihvatim "No return & No refund" tj. "Refund US $ 0.00", uz produžen rok za 30 dana.

Nisam do sada nijednom pokretao dispute na Ali-ju, pa ne znam šta se dešava dalje ako kliknem na "Accept"?

Da li se time automatski prekida i Dispute?
Pošto u sellers proposal piše "Refund US $ 0.00" da li to znači da prihvatam 0.00 refund, tj. praktično se odričem istog?
Šta ako roba ne stigne ni u tom produženom roku? Da li mogu da ponovo pokrenem dispute?

Na internetu ima dosta saveta koji su malo zbunjujući i nejasni po pitanju šta se stvarno dešava, pošto je Ali tokom vremena menjao politiku i način obrade dispute-a, tako da ne znam koliko su saveti aktuelni i primenljivi na trenutno stanje.

Poenta je da bih hteo da budem maksimalno korektan prema prodavcu, a da sa druge strane ne nasednem i prihvatim nešto što ne bih trebao.
 
Poslednja izmena:
Nikako ne klikći na Accept, samo ostavi da vreme da se Ali umeša istekne i oni će presuditi u tvoju korist. Priloži ako hoćeš screenshot da si tražio produženje i da te je prodavac ignorisao.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Otvori dispute, javi će se onda prodavac [emoji23] Tako meni bilo, otvorim dispute on produži na 30dana još [emoji16] Al nisam zatvarao dispute, tražio sam refund. Prvo je odbio moj predlog za dispute, pa kaže poslaće dhl... I na kraju kad je došlo 2 dana do toga da se Ali uključi u spor, prihvatio je refund i to je to...

Sada ponovo pročitah tvoju poruku, evo meni se dešava isto (vidi gornji post). :D

Šta si konkretno uradio kada ti je prodavac po pokretanju dispute-a produžio rok isporuke za 30 dana?
Da li si mu nešto konkretno odgovorio na to što ti je produžio rok, ponovo si mu tražio refund preko privatnog chat-a ili si samo kliknuo na "Reject" u proposal polju,
...ili si bez ikakve reakcije čekao da dispute tajmer otkuca tih pet dana, pa ti se on sam javio pre isteka roka i prihvatio refund?

Pitam, pošto na dispute stranici ne postoji mogućnost komunikacije sa prodavcem, tako da tok iste bude dostupan i Ali-jevom dispute timu, već se sa prodavcem dopisujemo preko privatnih poruka.
 
Nikako ne klikći na Accept, samo ostavi da vreme da se Ali umeša istekne i oni će presuditi u tvoju korist. Priloži ako hoćeš screenshot da si tražio produženje i da te je prodavac ignorisao.

Hvala, upravo sam to i uradio! :)

Sreća je da sam tokom traženja produženja uradio skrinšotove.

Kao evidence sam malopre zakačio ovo:

Screen-Shot-2019-12-16-at-1.53.14-PM.jpg
Screen-Shot-2019-12-16-at-1.53.36-PM.jpg

Misliš da je to dosta, ili treba da zakačim i skrinšot prodavčeve poruke iz chat-a gde se on pravi lud da nije imao pojma o mom zahtevu za produženjem roka?

Screen Shot 2019-12-22 at 4.07.44 PM.png
 
Poslednja izmena:
@Kuja
Samo sam odbio njegovu ponudu od 0$ (komentar je ostavio kao resice problem), pa mi je preko poruka onda nudio slanje opet ali kao dhl, kako da ne [emoji16] nisam mu ništa na to odgovarao...
I onda kad je došlo 2 dana do roka da se AE umeša prihvatio je moj zahtev za refund.

Edit:
Kači sve što imaš i to je to...

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
@dejan#7

Hvala! :)

Znači, ako sam dobro razumeo, kliknuo si na "Reject"?

Moj problem je što ne bih želeo da se ogrešim o prodavca.
Možda stvarno nije u gužvi registrovao da mu je stigao zahtev za produženje roka?

Šta ako Ali presudi u moju korist i ja dobijem pare nazad, a onda (ko zna kad, ali ipak) stigne i proizvod?

Onda moram da se cimam da mu na neki način vratim vraćene pare.
Ne mogu da samo kobajagi kupim isti proizvod pa da mu kažem da zadrži pare a da ga ne šalje, pošto je kupovina izvršena u vreme popusta, tako da cene nisu iste (sada je taj proizvod duplo skuplji).
 
Poslednja izmena:
Da, reject.

Pa većina njih se pravi luda, pa onda najebu i oni koji su možda ok. Ti ili ja ne znamo to, tako da ti lepo uzmi svoje pare, a prizvod ako dodje ti kontaktiraj prodavca pa mu uplati taj novac nazad.


Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Tako sam i ja radio. Stigne paket posle skoro 4 meseci ja mu se javim i kazem ... stigao je paket ali je proslo toliko i toliko vremena, posaljite mi paypal da vam uplatim za predmet ali ne mogu da vam platim dostavu jer je stvarno glupost da mu treba da stigne skoro 120 dana i stvar koju narucim leti da mi stigne zimi ...

Prodavac poslao svoj paypal mejl a ja mu poslao novac. Posle mi se zahvaljivao kako sam divan itd. :)
 
@Kuja

Tvoj paket je u tranzitu - 28.11 je poleteo iz Pekinga i najverovatnije ce stici tokom januara.

Ako je zastita produzena do 20.januara mozes da odbijes predlog prodavca ali napises
u evidenciji da prihvatas produzenje roka za dostavu i prekines spor.

Druga opcija je da ne prekidas spor , pa ako AE odobri refund , da ponovo platis ako paket stigne.


AE je od izmena tokom leta unistio verziju prikaza u browseru , a u aplikaciji je pracenje katastrofalno :(

Preplice im se stara i nova verzija programa za poruke i zaista postoji mogucnost da
i trgovci a i kupci ne vide poruke.
Zahtev za produzenje trgovci verovatno vide , ali u nekim situacijama namerno nece da reaguju.
 
Prostigla danas jedna RP****CN posiljka, 23.11. utovarena u Pekingu.
Ocekujem jos jednu utovarenu 22.11. - trebalobi da je na istom letu.
I imam za jednu LV status arrive at destination country, videcemo dal stize u narednih dan-dva (poslata 1.12. u LV - Riga stigla 12.12. a ond a21.12. poletela za RUS tj Moskuvi i valjda danas stigla ovde.
 
Gledao sam malo po netu ovo za Kinesku novu godinu. Zvanicno ona je kod njih 25. Januara ali se ne radi kod njih od 23. Januara...
Znaci racunam ga da do 10. Februara oni nece nista da rade sto se tice slanja paketa. Tako da znate otprilike ako vam se zadesi da neki paket ne izadje do tad iz Kine da ima da bude veliki problem jer za te 2 nedelje tek ima da se nagomilaju posiljke i pitanje je kojim ce redom ici (tj. koje posiljke ce im biti primarne za slanje).
 
Prostigla danas jedna RP****CN posiljka, 23.11. utovarena u Pekingu.
Ocekujem jos jednu utovarenu 22.11. - trebalobi da je na istom letu.
I imam za jednu LV status arrive at destination country, videcemo dal stize u narednih dan-dva (poslata 1.12. u LV - Riga stigla 12.12. a ond a21.12. poletela za RUS tj Moskuvi i valjda danas stigla ovde.
Da potvrdim i ja. Pet pošiljki sa RV i RP... CN utovarenih u Pekingu oko 23.11. stigle su u Srbiju.

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
 
Da li se paket vraća nazad ili je ovo normalno?
a2d1163f73fd036164b8bc04dd440697.jpg


Sent from my MI MIX 3
 
Klasika situacija, paket se vozika napred nazad oko Pekinga, za sad se vraća jednu "stanicu" nazad i čeka na utovar do daljnjeg.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
 
@Kuja

Tvoj paket je u tranzitu - 28.11 je poleteo iz Pekinga i najverovatnije ce stici tokom januara.

Ako je zastita produzena do 20.januara mozes da odbijes predlog prodavca ali napises
u evidenciji
da prihvatas produzenje roka za dostavu i prekines spor.

Druga opcija je da ne prekidas spor , pa ako AE odobri refund , da ponovo platis ako paket stigne.


AE je od izmena tokom leta unistio verziju prikaza u browseru , a u aplikaciji je pracenje katastrofalno :(

Preplice im se stara i nova verzija programa za poruke i zaista postoji mogucnost da
i trgovci a i kupci ne vide poruke.
Zahtev za produzenje trgovci verovatno vide , ali u nekim situacijama namerno nece da reaguju.

Hvala na odgovoru! :)
Tako nešto bi mi najviše i odgovaralo, da ne oštetim reputaciju prodavca bez potrebe, ali se ne snalazim najbolje na dispute stranici pošto mi je ovo prvi slučaj.

Ako kliknem na "Reject", gde se nalazi ta evidencija koju pominješ, u kojoj mogu da navedem da i ako odbijam ponudu za 0.00 refund, prihvatam produženje roka?

Ne vidim nikakvo polje na Dispute stranici u koje mogu da ukucam neki dodatni tekst.
Mogu samo da editujem moj prvobitni proposal i da ubacim nove dokaze u vidu slika ili videa.

...Ili (jedino što mi pada na pamet) se možda neko novo polje za unos teksta otvara pošto se klikne na Reject ili Accept?

Ako može neko for dummies uputstvo šta, gde i kojim redosledom tačno kliknuti, bilo bi super! :)
Pogotovu što mi, sudeći po različitim procedurama opisanim na internetu, deluje kao da Ali svaki čas menja način na koji reklamacije funkcionišu.

Prvi put se srećem sa ovom procedurom, pa imam osećaj kao da hodam po minskom polju! Ako kliknem na nešto pogrešno, ode mast u propast!:D

Bitno: Ako sada prekinem spor za ovaj predmet, a on ne stigne, ili stigne oštećen ili pogrešan predmet, da li mogu ponovo da otvorim Dispute za njega?
Negde sam pročitao da ne mogu i da je tu glavni z@jeb.
 
Poslednja izmena:
O ovome sam govorio:

https://www.reddit.com/r/Aliexpress/comments/40h31i/can_i_reopen_a_dispute/

Neki kažu da se Dispute ne može ponovo otvarati, neki kažu da može.

"If I close the dispute, will I be able to open it again?
I read somewhere that as I long as I have buyer protection time I will be able to open it again,
but the customer service has told not to close it since it will be impossible for the buyer to reopen it.
Which is the truth? What should I reply to the seller?"




Edit: Evo ovde piše da se jednom zatvoreni spor ne može ponovo otvarati:
https://megabonus.com/en/blog/what-to-do-if-the-seller-closed-the-dispute-on-aliexpress/

"Is It Possible to Open the Dispute Again?
Unfortunately, there is no such an opportunity. The dispute can be opened only once and you can edit it 4 times."




Edit 2: Ovo već postaje zbunjujuće! :D

U istom tekstu se prvo kaže da se Dispute može ponovo otvoriti ako Buyer Protection još traje (ili je produžen), a već u sledećem pasusu piše da ga nije moguće ponovo otvoriti ako je bio zatvoren! :D

https://megabonus.com/en/blog/how-to-close-dispute-on-aliexpress-a-step-by-step-guide/

Dispute Cancellation
Opt for this variant in case you didn’t receive the product or received the faulty product. You have already opened the dispute and the seller asks to close it because:

The product is on its way and soon will get to the post office;
A new product has been sent.
Agree to cancel the dispute only in case the seller extends your buyer protection. It will allow you to open the dispute again in case the product doesn’t reach its destination.

To cancel the dispute, go to dispute details and click the button in the bottom left corner. Be careful: don’t cancel the dispute if the protection expired!

Closing the Dispute
Close the dispute only when the seller agrees to return the money in full or at least partially. Click “Accept” in the seller’s offer section.

Q: Can I Close the Dispute if We Didn’t Reach the Agreement?

A: No way.

Q: Can I Open the Dispute Again When It has already Been Closed?

A: No, this is impossible. So think twice before clicking the button especially with the expensive products.
 
Poslednja izmena:
Ako ti sada stoji da je zastita do 2x.januara , mozes da prekines spor i da pred istek produzenog roka
otvoris novi ako bude potrebno.

Sada samo editujes zahtev tj. napises da prihvatas produzenje roka za dostavu ,
odbijes predlog prodavca ( mada nije neophodno ) i prekines spor.

Obrati paznju i na to kada su praznici u Kini - racunaj da prestaju da rade 20.01 pa do 10.02.
https://www.travelchinaguide.com/essential/holidays/chinese-new-year.htm

EDIT :

Mislim da ako prihvatis predlog prodavca i prekines spor , da u tom slucaju nisi u mogucnosti da otvoris novi.
 
Poslednja izmena:
Ja nisam siguran, ali mislim isto da ako prihvatiš predlog prodavca i zatvoriš dispute da više ne možeš da otvoriš novi.
A ako sam odustaneš i klikneš cancel, bez prihvatanja predloga prodavca onda bi trebalo da može.
Jednom sam zatvarao dispute pa otvarao ponovo, ali ne mogu da se setim šta sam uradio.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
 
Hvala!

Sve mi to deluje mnogo komplikovano oko otvaranja, zatvaranja, zahtevanja, prihvatanja i odbijanja, previše je suprotstavljenih informacija tipa mož' da bidne a i ne mora! :D

Sve više naginjem rešenju da ipak tražim refund.

Sa obzirom da nije odgovorio na moj prvobitni zahtev za produženje roka, bolje je da njega boli glava, nego da se ja premišljam da li sam dobro postupio ili nisam.

Ako je odmah video Dispute i reagovao na isti, verovano je isto tako mogao da vidi i reaguje na zahtev za produženje roka, koji sam mu poslao klikom na link sa iste Order Detail stranice.

Ako proizvod stigne šaljem mu novac, tako da neće biti oštećen.
 
Poslednja izmena:
Evo sleteo ovaj novi SG paket koji je poleteo 16.12, kasni koji dan al nije problem(6 dana u transportu je dakle bio), ali me buni ovaj kojeg od 11.12 nema jos uvek a neko od vas rece da mu je isti sleteo tj od 11.12.
Sve vise mislim da mi prodavac isti nije ni poslao vec dao neki lazan broj mada pise da leti ka BG-u.
A zasto mislim jer sam isti kupio na bas lepom snizenju nekih 20+€ manje od redovne cene, sto oni smanjise sto ja uzeh ali cupone i kupone koji su davali oni kao prodavnica za kupljenu robu preko bese 35 ili 40€.
Videcemo.
Sad samo da vidim kako ce tretirati ovaj paket dal ce proleteti BG carinu ili cu cekati na pdv da mi odrezu(paket placen 40€ inace).
 
@kuja
Ne znam zašto, ali vrlo mali procenat prodavaca u poslednje vreme reaguje na taj zahtev za produženje koji se pokreće sa Order detail stranice. Tako da sam sad počeo da im šaljem u vidu standardne pruke. Ali i tu jedno 20-30% uopšte ne otvori poruku (stoji stalno "unread"). AliExpress je zeznuo stvar sa pokretanjem alternativne message platforme, bar da su skroz ukinuli onu staru, a ovako prodavci mogu da šalju sa stare (što uglavnom i rade) a ti možeš da im pišeš samo sa nove, koju neki izgleda uopšte i ne konstatuju.
 
Evo sleteo ovaj novi SG paket koji je poleteo 16.12, kasni koji dan al nije problem(6 dana u transportu je dakle bio), ali me buni ovaj kojeg od 11.12 nema jos uvek a neko od vas rece da mu je isti sleteo tj od 11.12.
Sve vise mislim da mi prodavac isti nije ni poslao vec dao neki lazan broj mada pise da leti ka BG-u.
A zasto mislim jer sam isti kupio na bas lepom snizenju nekih 20+€ manje od redovne cene, sto oni smanjise sto ja uzeh ali cupone i kupone koji su davali oni kao prodavnica za kupljenu robu preko bese 35 ili 40€.
Videcemo.
Sad samo da vidim kako ce tretirati ovaj paket dal ce proleteti BG carinu ili cu cekati na pdv da mi odrezu(paket placen 40€ inace).

Opusti se, nisam još za sve ove godine video da neko lažira SingPost tracking brojeve (a svačega sam se nagledao). Nije pravilo da sve što je poslano istog dana mora i da stigne u Srbiju istog dana. možda ne ide direktno za Beograd, pa negde malo zastane na čekanju ili već šta god da je u pitanju, ali će ti stići ovih dana.
 
@ vetropir

Da si pogledao primere koje sam danas okacio video bi da nisi jedini - evo jos jednom

SG 11.12

sg1112.jpg
 
Meni na par posiljki pise da je dostavljeno a u stvari nije. Stvarno ne znam sta mi je ciniti.
 
Opusti se, nisam još za sve ove godine video da neko lažira SingPost tracking brojeve (a svačega sam se nagledao). Nije pravilo da sve što je poslano istog dana mora i da stigne u Srbiju istog dana. možda ne ide direktno za Beograd, pa negde malo zastane na čekanju ili već šta god da je u pitanju, ali će ti stići ovih dana.

Ma ja sam opusten uvek. Nisi citao moje postove ocigledno, da ti ponovim 7 godina kupujem na AE i svih 7 samo placam da mi salju SG postom i uvek mi stize za 7-10 dana paket samo ovaj za 7 god malo duze putuje, nista vise kapiram da imam vise iskustva od tebe u porucivanju sa AE i znam sve kako ide samo me nervira sto mi nikad nije toliko putovalo a to mi je jako potrebno.
Razne gluposti su mi tokom godina stizale za 4,5,7-10 dana a najbitnija stvar putuje 22 dana i ko zna kad ce doci a ide NG a paket je malo vece vrednosti te ako ga jos zadrze na carini bice mi veselo sa cekanjem.
@ vetropir

Da si pogledao primere koje sam danas okacio video bi da nisi jedini - evo jos jednom

SG 11.12

Pogledajte prilog 279078
Nisam ni rekao druze da sam jedini, vec da me cudi sto mi kasni jer sam godinama unazad navikao da mi stize za 7 dana paketi.
I zato sto mi je bitniji paket od svih ja mislim 300+ predjasnjih paketa sa AE-a.
Samo to mala nervoza zbog tolikog cekanja a potreba prevelika.
 
Ne cimajte se da Sing post mora davam dodje za 3,4 dana ili 7 prosto oni nekad znaju da dodju i za 4 dana od datuma slanja cak..A imam isto sada posiljku Dispatch overseas od 16 -og a bilo je slucajeva da sg post putujje i 25 dana ..Zavisi od mnogo faktora..
 
SG ( i registrovani i neregistrovani ) i LV stizu brzo.

Gomila LV je stigla tokom strajka i verovatno ce tokom iduce nedelje biti isporucena na adrese.

Ostali - videcemo....


Pogledajte prilog 279020

evo ti jedna imam ih bar9 komada slicni statusi
Tracking number: UB..............LV
------------------------------
Nov 22, 2019 08:55 / 4PX Express / Shipment information received
Nov 22, 2019 08:55 / Aliexpress-Cainiao / Order information received by carrier
Nov 25, 2019 23:58 / 4PX Express / Domestic Air Cargo Termina,Shenzhen,China / FPX received shipment.
Nov 25, 2019 23:58 / 4PX Express / Domestic Air Cargo Termina,Shenzhen,China / Shipment arrived at facility and measured.
Nov 25, 2019 23:58 / Aliexpress-Cainiao / Accepted by carrier
Nov 25, 2019 23:58 / Aliexpress-Cainiao / Inbound in sorting center
Nov 26, 2019 14:43 / Aliexpress-Cainiao / Outbound in sorting center
Nov 26, 2019 14:43 / Aliexpress-Cainiao / Order information received by carrier
Nov 28, 2019 06:55 / 4PX Express / Depart from facility to service provider.
Nov 28, 2019 14:51 / Aliexpress-Cainiao / Received by line-haul
Nov 28, 2019 14:51 / OTX Logistics / Shenzhen Warehouse, Received
Dec 8, 2019 09:49 / Aliexpress-Cainiao / Hand over to airline
Dec 8, 2019 09:49 / OTX Logistics / Guangzhou, Handover to Airline
Dec 8, 2019 09:50 / OTX Logistics / Guangzhou, Departed
Dec 9, 2019 21:15 / Aliexpress-Cainiao / Airline arrive at destination country
Dec 9, 2019 21:15 / OTX Logistics / RIGA, Arrival at airport
Dec 21, 2019 14:24 / Aliexpress-Cainiao / Arrive at transit country or district
Dec 21, 2019 14:24 / Aliexpress-Cainiao / Post office collection.
Dec 21, 2019 14:24 / OTX Logistics / LVA, Collection
Dec 21, 2019 14:24 / OTX Logistics / LVA, Arrival
Dec 21, 2019 14:40 / Aliexpress-Cainiao / Depart from transit country or district
Dec 21, 2019 14:40 / OTX Logistics / LVA, Departure
Dec 22, 2019 14:04 / OTX Logistics / RUS, Arrival
Dec 22, 2019 14:04 / Aliexpress-Cainiao / Arrive at destination country
------------------------------
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno