Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Ja naručio mašinicu za šišanje i Kinez mi se javio i napisao da ne može poslati ulje za podmazivanje jer pošta brani slanje bilo kakve tečnosti.

Послато са Redmi Note 5 уз помоћ Тапатока
Kod nas je to ulje 100 dinara, količina koja će sa podmazivanjem mašinice i svih ventilatora na kompjuteru ostati i praunucima.
 
Ne govorim zbog toga već da je slanje bilo kakve tečnosti zabranjeno.

Послато са Redmi Note 5 уз помоћ Тапатока
 
I jeste i nije tako. Singapurska pošta i HK pošta na primer prihvataju tečnosti za elektronske cigarete za praktično sve zemlje, uključujući i našu. Ako si u USA ili EU izbor operatera je još i veći. Doduše ti proizvodi se zaista ne prodaju na Aliju, verovatno zbog otežanog slanja, ali recimo LiIon baterje se prodaju, a one su u istom, ako ne i gorem shipping statusu.
A u isto vreme na Aliju prodaju sve u 16 kojekakve kozmetičke tečnosti, lubrikante za znaš već šta i slične stvari. Tako da je sve to dosta relativno i mislim da zavisi prvenstveno od toga koliko je prodavac agilan da proda.
 
Jel se desava da zadrzavaju posiljke u poslednje vreme? Na jendoj mi istice za 3 dana deliveri, a od 23.7 stoji prijem, i imam jos jednu od 3.9 je prijem. Uglavnom mi od prijema prodje par dana i kod mene je. U pitanju je nilkin store tako da ne verujem da me prodavaz z... za traking, jer su uvek do sad stizale poslijke u roku od 15-20 dana. Sad ne znam da li da idem na dispute ili da mu produzim rok?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Meni za Nillkin super frosted stoji da je na prijemu baš odavno, čekam 17. da pokrenem dispute
bd2c2a65362b9eaf4eb03f1f030d3074.jpg


Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
 
Kad smo kod Nillkin official store - kupio sam više stvari, za par drugara, u razmacima od 2h sam odvojio porudžbine i za svaku uredno platio zaseban shipping.

Oni lepo uzmu, i sve pakete mi grupišu u jedan i daju mi samo 1 tracking broj.

Odmah sam im pisao poruku isto veče i uopšte neće ni da mi odgovore na poruku totalni ignore! Poslao sam ponovo poruku i opet me ignorišu.

Godinama poručujem i ovo je prvi put da me neko totalno ignoriše, i to najkulturnije moguće sam napisao svaku poruku, a u pitanju je official store, a ne neki preprodavac.

Sada kad bude došao na carinu tako grupisan paket sa više stvari ima da me oderu.

Jel moze dispute da se otvori za ovo sto umesto zasebne pakete i TN, oni regularno daju 1 TN?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Sad ne možeš ništa, a eventualno kad ti stigne možeš da probaš da otvoriš dispute, ali ne očekuj previše - ta opcija ne postoji u razlozima za dispute i velika je šansa da će onaj ko je bude obrađivao smatrati da fantaziraš bez razloga kad ti je već sve stiglo.
Ovo sve pričam iz ličnog iskustva. Najbolje da ne ulaziš u mogućnost za takve situacije ubuduće.
Takođe prodavac uvek može da kaže da bi se poštarina taman toliko uvećala zbog većeg i težeg paketa, a da ti nisi naglasio da hoćeš da ti šalju sve posebno, što čak donekle i ima nekog smisla...mada i tada često ima neki popust na cenu poštarine kad naručuješ više stvari odjednom preko iste logistike, ali ako kreneš to da dokazuješ mislim da ćeš samo izgubiti vreme.
 
Poslednja izmena:
Meni Nilkin trenutno ne odgovara na zahtev za refundaciju nakon što sam otvorio dispute. Rok od pet dana ističe za desetak sati, baš me zanima da li će da odgovore.
 
Poslednja izmena:
@Axel

Mislim da tu ne možeš ništa posebno da uradiš, jedino da otvoriš dispute kada pošiljka stigne pa da tražiš neki povraćaj poštarine jer si platio za više brojeva za praćenje a dobio si samo jedan.
Najbolje je kada naručuješ za druge da naručiš na njihovo ime i njihovu adresui ne boli te glava.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Najbolje je kada naručuješ za druge da naručiš na njihovo ime i njihovu adresui ne boli te glava.

Ovo, takođe kad poručuješ za druge na svoje ime, ako ti carina naplati dodatne troškove treba da objašnajvaš toj osobi zašto treba dodatno da plati kad je već platio/la ono što je pisalo na stranici prodavca a kad naručiš na njihovo ime samo kažeš ako carina pregleda paket možda ćeš morati da platiš PDV isl. i rešena stvar.
 
Je li iko od vas narucivao sa Leagoo official store ? Narucio sam Leagoo S11 prosli petak, platio u ponedjeljak ali jos stoji awaiting shipment, vidim (tek sad doduse) da pise da salju u 20 radnih dana ali mi se cini puno nesto da im treba toliko vremena, pa me zanima jesam li jedini koji nije pazio na detalje [emoji16]

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
 
@lokal Sad im je neki praznik u Kini pa već par dana ne radi skoro niko (do ponedeljka). Za mobilne telefone se inače uglavnom daje duži rok za slanje, i do 30 dana.
 
@lokal Sad im je neki praznik u Kini pa već par dana ne radi skoro niko (do ponedeljka). Za mobilne telefone se inače uglavnom daje duži rok za slanje, i do 30 dana.
Nisam to znao, hvala ti na informaciji [emoji106]

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
 
Hvala.
 
Vidim da si iz Panceva,imas to ulje i po buvljaku,samo trazi "masinsko ulje"
 
Koliko vremena se čeka da pare legnu na račun nakon što je dispute rešen u moju korist?
 
Zašto Mobile app uvek traži da unesem broj kartice prilikom plaćanja? Na PC-u sve prođe valjano. Trebam li nešto odraditi da ne veeifikuje uvek?
 
Imaš opciju u mob app da ti zapamti karticu. Kada uneseš sve podatke.
 
Zamolio bi za neki dobar addon za komparaciju cena sa kojim lako moze da se nadje isti artikal.
 
Meni tako izbaci kad nemam dovoljno novca na računu.

Послато са Redmi Note 5 уз помоћ Тапатока
 
Nazad
Vrh Dno