E sad, sta ja da radim kad njih verovatno mrzi da na licu mesta obracunavaju koliki je to racun, pa prepustaju to centrali da uradi.
Kad sam mnogo godina ranije raskidao sa Orionom, bilo je: vratis opremu i na licu mesta platis sta si do tog dana duzan i gotovo.
Kada su sastavljali zahtev za raskid ugovora pitao sam oko plaćanja, da li naplaćuju ceo mesec ili obračunavaju dane do kojih je korišćena usluga što uključuje otkazni period od 30 dana. Rekli su mi da se obračunavaju dani i na osnovu toga račun za taj mesec plaća proporcionalno broju dana koliko je trajala usluga. Prilikom vraćanja opreme to je zaista bilo tako i tražio sam da platim sva dugovanja na licu mesta, obračunali su cifru i ja sam platio u kešu. Podsetili su me da ukoliko bude troška telefona koji je ulazi u pretplatu to ću morati dodatno da platim. Danas je stigao račun za jun i na njemu stoji 0 dinara da se plati. Mogao sam i sada tek platili zaostali račun, nisam morao na licu mesta ali sam tako želeo.
Očigledno da nisi dobio dobre informacije u poslovnici što uopšte ne čudi jer sam isti problem imao sa SBB a i sada takođe kuburim sa MTS. Pitam pet ljudi koji predstavljaju te firme i dobijem četiri različita odgovora. Nije lako raditi sa njima ali uz malo strpljenja i upornosti je izvodljivo. Ne žele da te prevare kao što sam prvobitno sumnjao da je slučaj, zapravo su neupućeni i nedovoljno obavešteni.