Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
E sad, sta ja da radim kad njih verovatno mrzi da na licu mesta obracunavaju koliki je to racun, pa prepustaju to centrali da uradi.

Kad sam mnogo godina ranije raskidao sa Orionom, bilo je: vratis opremu i na licu mesta platis sta si do tog dana duzan i gotovo.

Kada su sastavljali zahtev za raskid ugovora pitao sam oko plaćanja, da li naplaćuju ceo mesec ili obračunavaju dane do kojih je korišćena usluga što uključuje otkazni period od 30 dana. Rekli su mi da se obračunavaju dani i na osnovu toga račun za taj mesec plaća proporcionalno broju dana koliko je trajala usluga. Prilikom vraćanja opreme to je zaista bilo tako i tražio sam da platim sva dugovanja na licu mesta, obračunali su cifru i ja sam platio u kešu. Podsetili su me da ukoliko bude troška telefona koji je ulazi u pretplatu to ću morati dodatno da platim. Danas je stigao račun za jun i na njemu stoji 0 dinara da se plati. Mogao sam i sada tek platili zaostali račun, nisam morao na licu mesta ali sam tako želeo.

Očigledno da nisi dobio dobre informacije u poslovnici što uopšte ne čudi jer sam isti problem imao sa SBB a i sada takođe kuburim sa MTS. Pitam pet ljudi koji predstavljaju te firme i dobijem četiri različita odgovora. Nije lako raditi sa njima ali uz malo strpljenja i upornosti je izvodljivo. Ne žele da te prevare kao što sam prvobitno sumnjao da je slučaj, zapravo su neupućeni i nedovoljno obavešteni.
 
Pozdrav ljudi,
uveo sam umesto SBB-ovog drugi internet... sada hoću da se "skinem" sa SBB-a, ali tako da ukinem internet a ostavim TV.
Ugovorna obaveza mi je istekla tako da sa te strane nema problema.
Elem, u poslovnici su neobučeni i "samo" mi traže da im prvo vratim Home gateway (EPC 3928) a D3 uređaj bi ostao (PDS 2100), kao i jedan D3 mini.

Problem je u tome što hoću da imam vraćanje TV-a unazad. Koje su mi opcije za to, jel imao neko sličnu situaciju?
Ako je ikako moguće ja bih da izbegnem EON i potpisivanje nove UO.
Ako ostavim samo "običan" Start tv paket, ne vidim kako bih to mogao da postignem.

Ono što sam mislio da možda može, je da tražim PDS 3121 uređaj (koji se plaća 5000 priklj.) i koji ima ugrađen modem,
ali nemam pojma da li će to raditi..

Hvala unapred
 
Poslednja izmena:
U zadnjih par dana su me vec sedam puta zvali iz SBB-a da mi ponude popust od 450 RSD na prvih 10 meseci ako potpisem novu ugovornu obavezu...

Da li su oni normalni... ladno mi kazu da ako se ugovorno obavezem dobijam popust 4%... neka im ga za lecenje bolesnih managera...

Sto se tice N1 zabole me Daca Patak... mogu da je ugase bas kao i sve Pink pakete u sadejstvu sa ovima iz Javne kuce RTS-a i ostalih Nasih, Prvih, i QQ televizija...

Sto se tice kablova koji su provuceni kroz tudju imovinu pa hebes ga njihova greska o tome su trebali da razmisljaju pre nego sto su usli u frku...
Protivnik na koga su se namerili je malo zesci neko kucni savet sa obodnih naselja velegrada...
Nego sad ja nesto razmisljam buduci da zgradu u kojoj zivim vec 20+ godina koriste kao HUB u naselju bas me interesuje kako napajaju opremu...
Ako nemaju ugovor sa kucnim savetom "ode struja zemljace, ode struja"...

Ovo je nevezano za trenutnu dnevno politicku situaciju ovo je stvar principa (ne mislim na slavnog Gavrila)...
 
Bas losi uslovi. Ja sam presao na neki paket od 4.5k, prvih 4 (ili 6) meseci sam placao 1.5k.
Doduse, ako odlucim da raskinem ugovor, moram da platim razliku.
 
Da li neko ima nekog sbb agenta ili da zna njihovog partnera da moze da se dobije malo bolja ponuda? Za nove korisnike nude 6m po dinar eon duo silver koji je 3300, medjutim meni kao starom korisniku jos iz doba ikoma i na trenutnom ikom flat paketu od 2800 din nude samo 6m staru cenu pa posle puna. Jedina opcija koju sam cuo da dobijem tih 6m dzabe je da keva raskine ugovor posto je na nju, pa da potpisem ja kao novi korisnik...
 
... kao starom korisniku jos iz doba ikoma i na trenutnom ikom flat paketu od 2800 din nude samo 6m staru cenu pa posle ...

Zbog tog odnosa prema starim korisnicima i beže svi od njih.

Ja sam posle xx godina prešao drugde. Pitao i tražio na sve strane, a znam ih sve u poslovnici - ništa pametno nisu ponudili. Kad sam podneo zajtev za raskid pokušali su da mi naplate još mesec dana, i uspeli su ali tek posle 4-5 meseci ...
 
Moderatori prate temu, ali evo ja zaista ne znam šta bih ovde uradio, osim da pobrisem celu raspravu i kao i uvek napomenuo da je ovo IT forum i da nas pre svega interesuju tehnička pitanja. A ima gore i korisnih off-topic informacija.
 
Ja hocu da SBB promeni svoju poslovnu politiku prema bazi postojecih korisnika i da im u ime dugogodisnje vernosti daje razne pogodnosti...
A da onima sa preko 10 godina koriscenja njihovih usluga daje pogodnosti koje daje onima koji tek treba da postanu korisnici njihovih usluga...

Prosto sam zgrozen njihovim dugogodisnjim bilansnim projekcijama profita gde oni na dugogodisnje korisnike gledaju kao na maksimum zarade...

To je nefer odnos prema dugogodisnjim korisnicima a buduci da se konkurencija pojavila skoro svuda red je da sve one koji imaju takvu poslovnu politiku kaznjavamo tako sto cemo kao korisnici nakon isteka ugovorne obaveze od 24 meseca prelaziti u konkurentski tabor sve dok i jedni i drugi ne shvate da su oni tu zbog korisnika a ne korisnici tu zbog njih...
 
Ja hocu da SBB promeni svoju poslovnu politiku prema bazi postojecih korisnika i da im u ime dugogodisnje vernosti daje razne pogodnosti...
A da onima sa preko 10 godina koriscenja njihovih usluga daje pogodnosti koje daje onima koji tek treba da postanu korisnici njihovih usluga...

Prosto sam zgrozen njihovim dugogodisnjim bilansnim projekcijama profita gde oni na dugogodisnje korisnike gledaju kao na maksimum zarade...

To je nefer odnos prema dugogodisnjim korisnicima a buduci da se konkurencija pojavila skoro svuda red je da sve one koji imaju takvu poslovnu politiku kaznjavamo tako sto cemo kao korisnici nakon isteka ugovorne obaveze od 24 meseca prelaziti u konkurentski tabor sve dok i jedni i drugi ne shvate da su oni tu zbog korisnika a ne korisnici tu zbog njih...

Slažem se u potpunosti sa ovim što je navedeno u citiranom postu. Ovo mišljenje dele i moji prijatelji i poznanici koji koriste SBB usluge neprekidno više od 10 godina.
 
Ja hocu da SBB promeni svoju poslovnu politiku prema bazi postojecih korisnika i da im u ime dugogodisnje vernosti daje razne pogodnosti...
A da onima sa preko 10 godina koriscenja njihovih usluga daje pogodnosti koje daje onima koji tek treba da postanu korisnici njihovih usluga...

Prosto sam zgrozen njihovim dugogodisnjim bilansnim projekcijama profita gde oni na dugogodisnje korisnike gledaju kao na maksimum zarade...

To je nefer odnos prema dugogodisnjim korisnicima a buduci da se konkurencija pojavila skoro svuda red je da sve one koji imaju takvu poslovnu politiku kaznjavamo tako sto cemo kao korisnici nakon isteka ugovorne obaveze od 24 meseca prelaziti u konkurentski tabor sve dok i jedni i drugi ne shvate da su oni tu zbog korisnika a ne korisnici tu zbog njih...

Zbog ovakve politike SBB-a ja se, posle 10+ godina, bas premisljam da predjem kod drugog provajdera. Da ne pominjem onu prikljucnu taxu za box i dodatni uredjaj.
Kroz zgradu imam razvucenui optiku MTS i Exenet pa imam opciju.
Trenutno je najaktuelniji MTS Box4 (plavi). Dobijam brzi net (200/80), 6 mes. po dinar, slicne (skoro iste) TV kanale, fixni takodje skoro isto, jos ako uspem da izboxujem dve Omorike 1 umesto jedne O2, odoh kod njih. Jedino sto me ustvari i zadrzava kod SBB-a je Sport klub (fudbal, F1, Moto GP), ali boze moj ima strim.
Ako nesto ne promene dok mi ne istekne UO... cao SBB.
 
,,Javlja,, mi se da ce svi HD kanali biti u osnovnom paketu. Ipak ima ne ke koristi od MTSovih kupovina.
 
Pitao neko za račun, meni je stigao, ali dupliran, verovatno jer sam kasno platio prethodni (oko 1.7.).
Rok za plaćanje je u poslednje vreme 25. u mesecu, ali nikakve beneficije se ne ostvaruju ako se plati u roku.

Poziv na broj u računu je valjda broj ugovora+godina i mesec, ili nešto slično.
 
Бенефит је да нећеш да платиш камату због кашњења. ;)
 
Ni meni nije stigao račun, ako mislite na onaj u kuferti, ali taj odavno ne konstatujem. Stigne mailom, platim elektronski i to je to.
 
Račun za Jun je stigao 05.07. na mejl (papirni sam odjavio).
Inače, koga smaraju razne marketing agencije koje zovu po ceo dan, može samo da upiše te brojeve, odnese u poslovnicu i zatraži blokadu dolaznih poziva za te brojeve.

Sent from my Mi 9 SE
 
Дуго не трошим СББ па се не сећам да ли су имали камате за кашњење или не. Већина то има или брзо после тога искључе интернет па се плаћа укључење.
 
Je l vam radi EON mobilna aplikacija? Je l možete da uđete na SBB sajt? Ništa ne uspevam već 20 minuta

Sent from Note9
76199426a5eb912f0abba1bbb5877dfe.jpg
cad3e3d071bfe9d861a94e4e8f104bf1.jpg
c71e21bf2c57a4dede7b5be4d293dafc.jpg
 
Poslednja izmena:
Pitao neko za račun, meni je stigao, ali dupliran, verovatno jer sam kasno platio prethodni (oko 1.7.).
Rok za plaćanje je u poslednje vreme 25. u mesecu, ali nikakve beneficije se ne ostvaruju ako se plati u roku.

Poziv na broj u računu je valjda broj ugovora+godina i mesec, ili nešto slično.
Ja sam pitao i hvala što taj post nije završio u lagumima prepirke.

Mesečno stiže papirni račun za osnovni TV paket. Stiže celoj zgradi (ko je kod SBB), ali celog prošlog meseca nije bilo računa...
 
Ja sam se 2013 prijavio za slanje računa e-mailom, mislim da se do sad nije desilo da ne pošalju, eventualno stigne par dana kasnije u odnosu na 4, 5 u mesecu kad inače šalju. Poziv na broj je uvek praktično isti, menja se samo broj godine i meseca, pa može i tako da se uplati, ko ima standardne račune gde plaća samo pretplate bez dodatnih usluga.
 
Kod mene svima stigao porez, osim meni.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
 
Ja sam pitao i hvala što taj post nije završio u lagumima prepirke.

Mesečno stiže papirni račun za osnovni TV paket. Stiže celoj zgradi (ko je kod SBB), ali celog prošlog meseca nije bilo računa...

Komšija, meni je danas stigao SBB račun.
 
Račun za Jun je stigao 05.07. na mejl (papirni sam odjavio).
Inače, koga smaraju razne marketing agencije koje zovu po ceo dan, može samo da upiše te brojeve, odnese u poslovnicu i zatraži blokadu dolaznih poziva za te brojeve.

Sent from my Mi 9 SE
Dok sam živeo u prethodnom stanu nema ko me nije zvao na fiksni od raznih agencija i sličnih smarača. Broj je bio normalni fiksni kod Telekoma.

U novom stanu sam uzeo novi fiksni kod SBBa, zahtevao da ga ne stavljaju u imenik i evo 3 godine ni jedan dl jedini poziv.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Ma ja sam tražio još dok mi je fixni broj bio u telekomu, da se izbaci iz imenika. Prvih nekoliko meseci su i dalje zvali da nude razne usluge ali sve ređe i ređe (verovatno je postojala u bazi stavka sa mojim brojem a kako su azurirali bazu sa podacima iz belih strana, verovatno je moj broj nestao i kod tih raznih agencija). Pre dve godine sam prebacio fixni u sbb i mislim da me u poslednje bar tri godine, a od kad je br u sbb sigurno, nije zvao niko nikada da nudi bilo šta.
 
Каква је процедура за замену даљинског на Д3 мини уређају? Почео је да трокира, неки дугмићи не раде.

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
Каква је процедура за замену даљинског на Д3 мини уређају? Почео је да трокира, неки дугмићи не раде.

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
Ja sam im prijavio na 19900 i doneli mi novi. Mislim da možeš i u poslovnica da zameniš.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno