Šta je novo?

EON (ex D3GO) [za EON Smart TV/box aplikaciju postoji posebna tema]

Kod mene je automatski i radi sve ok.
 
@Markic: "Automatski" ide do 7 Mbps. Ako koristiš SmartTV app ili Eon Smart Box tamo stavljaš "CBR" i "do 7 Mbps. Za ostale Eon aplikacije (i za Eon sajt) biraš opciju "Automatski".

Bolje ime za tu opciju bi bilo "maximum" ;)
 
Uveo sam EON van mreže i zaista odlično radi, nego zanima me jel bolje držati kvalitet na Visok ili na automatski? Šta daje bolje rezultate?

Visok koliko vidim je ograničen na 4Mb/s, a za automatski ne piše koliki je maksimum, jel to znači da on ide i preko 4Mb/s?

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
Pozdrav druže ,
Na koliko si potpisao ugovor, i koji si paket uzeo. Koristim ovaj probni period 15 dana besplatno i stvarno nemam zamerke, jedino što kaže da nema mogućnosti za HBO paket.

Sent from my Huawei Y7 prime
 
Samo start ima za eon van.
 
Erm, zar nije da samo prepaid varijanta te usluge ne može da aktivira dodatne pakete kanala? A da postpaid može?
 
Ne znam o čemu pričaš i generalno mnogo mešate eon pakete. Niste vi krivi.
 
Meni rekoše da nakon što potpišem aneks ugovora, što ću uraditi danas,sve dodatne pakete otključavam putem moj SBB portala.
E sad ne znam jel moguće aktivirati ovaj promo HBO, videću kad potpišem ugovor. Ili neka neko ovde objasni

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Ja ništa ne mešam. "Eon van mreže" je od decembra 2017. pa do re-branding--a D3 paketa u Eon (kad su uveli Light, Full, Premium) funkcionisao isključivo u prepaid režimu i imao samo 1 jedno paket i bio bez mogućnosti uzimanja risivera i nisu mogli da se dokupljuju dodatni paketi kanala (Plus, Hit, HD...)

Posle je ta usluga izmenjena tako da postoji i postpaid režim plus da imaju 3 paketa / 3 mesečne pretplate da se biraju. Dodata i mogućnost uzimanja risivera a i uz postpaid ugovor bi trebalo da mogu da se dokle kanali koji nisu deo Light/Full paketa/pretplate.
 
To ti je budući d3i i to je sve.

Ono o čemu se ovde piše je samo start. 3 meseca min ugovor, jedan A4 papir i to je sve.
 
Ne nije. To što će da zameni D3i ne znači da funkcionišu totalno isto sa svih aspekata. D3i je oduvek bio postpaid only.

Ovde se piše u usluzi koja postoji u 2 varijante ugovora. A ti daješ apsolutnu izjavu koja moooožda važi u jednom od dva slučaja, a možda više ni tad.
Ne izražavaš se (a ni @DUSANSUNI) dovoljno precizno ;)
 
Poslednja izmena:
Ok, aneks je aneks. :wave:
 
Pre neki dan sam prešao na eon paket...tek sinoć primetim da na nekim kanalima na kojima sam pre eon-a imao titl sada isti nemam ( npr. travel ch, fine living i sl.)!?
Išao sam na podešavanja i kao jezik titla stavio srpski, ali ništa se ne dašava.
Ima li neko ideju šta uraditi?
Стави да ти други језик буде хрватски. На том каналима нема српског језика.

Послато са Mi A2 Lite уз помоћ Тапатока
 
Sad uz svaki eon tv paket ko što možete videti na slici ima opcija narudžbine i van mreže i akcija je identična ko i za ove na mreži ko potpisuje ugovor na 24 meseca.
TBYVZDy

Jednostavno evo vam link nemora niko ništa da vam ovde kako je šta sve vam piše na njihovom sajtu,slobodno za svaki paket stisnite naruči pa proučite sve mogućnosti koje imate prilikom odabira eon paketa van mreže.
https://sr.eon.tv/paketi
Isto tako evo vam i poslednji akciski cenovnik za eon van mreže
https://sbb.rs/Binary/30814/EON_van-FP_akcijski_cenovnik-07-2019-20190515.pdf
 
Ne nije. To što će da zameni D3i ne znači da funkcionišu totalno isto sa svih aspekata. D3i je oduvek bio postpaid only.

Ovde se piše u usluzi koja postoji u 2 varijante ugovora. A ti daješ apsolutnu izjavu koja moooožda važi u jednom od dva slučaja, a možda više ni tad.
Ne izražavaš se (a ni @DUSANSUNI) dovoljno precizno ;)
NEZNAM šta nije precizno.
Koristim eon promo paket od 15 dana.
U promo paketu otkljucani su svu kanali (osim HBO paket i "4k" kanali-eurosport4k i sport klub 4k). Pitanje je- ukoliko se potpiše ugovor da li se i HBO paket dobija. Za 4k znam da nemože putem eon aplikacije.
To je sve, i mislim da je sve jasno.

Sent from my Huawei Y7 prime
 
Kad napišeš jasno i precizno onda bude jasno ;) Iz prvog pokušaja nije bilo apsolutno sigurno da li pitaš da li tokom tih 15 dana promoa možeš da aktiviraš HBO paket ili pitaš da li ćeš nakon potpisanog ugovora imati tu mogućnost.
 
Muku mučim danas sa ovim SBB-om i na svu sreću nađem divne ljude ovde koji mi mogu pomoći!

Zbog ovoga sam i nalog na ovom forumu napravio.

Dakle, ukratko da prepričam.

Pre malo više od mesec dana sam iskoristio 15 probnih dana EON TV-a. Bez ikakvih problema je radio. Samo me je jedna stvar smarala a to je da kada bih se svaki put prijavio na MojSBB uvek sam bio preusmeren na MojEON gde sam mogao da vidim detalje paketa, uređaje itd.

Nakon tih 15 dana sam kupio EON Full paket (Prepaid) i opet nisam imao pristup MojSBB portalu, samo MojEON portalu. Očekivao sam da ću dobiti pristup MojSBB-u jer sam nakon svoje prve uplate na MojEON dobio i Broj ugovora. Probao sam da registrujem novi SBB nalog sa istim podacima i tim Brojem ugovora ali sam imao grešku da je Broj ugovora već registrovan.

I onda sam naravno pozvao 19900 gde mi je jedna gospođa rekla da će mi obrisati nalog potpuno a ja da 30 minuta kasnije registrujem novi sa istim podacima.

Prošlo 30 minuta, registrovao novi nalog i odmah sam dobio Email za verifikaciju i pristup MojSBB portalu. Kucam ja mojeon.rs i sad se dešava obrnuta stvar, sad me MojEON preusmerava na MojSBB a na MojSBB sajtu nema nikakvih podataka o mom paketu, datuma isteka, nemam opciju da otkažem ili promenim paket itd. Kucam nove podatke u EON TV aplikaciju i hvata me srčka skoro, kaže netačna lozinka, na sreću aplikacija je proradila 10 minuta kasnije ali mi je sve bilo obrisano, liste kanala, omiljen sadržaj, gledane serije/filmovi...

Ponovo sam pozvao podršku da pitam zašto sad nemam pristup MojEON sajtu koji sam do jutros koristio, kažu imaću pristup posle 24H. A na MojSBB sajtu još uvek nemam info o mom paketu, promeni paketa, načinu plaćanja (kartica)...

Sad mi tu Vi dragi ljudi možete pomoći. Da li Vi kao Postpaid ili Prepaid korisnici imate pristup i MojSBB sajtu i MojEON sajtu zajedno (mojeon.rs)?

Priložiću i sliku mog SBB naloga da se sami uverite da ja i dalje ne vidim koji paket imam, ja znam naravno, samo me interesuje da li će se to stvarno srediti za 24H.

Okačiću i screenshot MojEON sajta, ako se slučajno pitate o kom sajtu ja to pričam. :D
 
NEZNAM šta nije precizno.
Koristim eon promo paket od 15 dana.
U promo paketu otkljucani su svu kanali (osim HBO paket i "4k" kanali-eurosport4k i sport klub 4k). Pitanje je- ukoliko se potpiše ugovor da li se i HBO paket dobija. Za 4k znam da nemože putem eon aplikacije.
To je sve, i mislim da je sve jasno.

Sent from my Huawei Y7 prime

Može naravno
Capture.JPG
 
Veći update na EON sinoć u cini mi se da brze radi i da su ton i slika malo bolji .Dodali i ikonu za ton je ono sto se primećuje

Послато са SM-G610F уз помоћ Тапатока
 
Jel ima neko ideju kako se aktivira promo HBO za nas sa EON van mreže paketima? Korisnička podrška mi izgleda kao pogubljena?

Moj SBB portal redirektuje na mojEON portal, a tamo u dostupnim paketima nema promo HBO, već samo ovi što se plaćaju.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Mislim da korisnici Eon van mreze ne mogu to da koriste,tj ne mogu sami da aktiviraju jer nemaju klasican sbb nalog.
 
Uspeo sam da sredim sa podrškom, aktivirali su oni umesto mene. Jeste bilo malo cimanja, al su daleko profesionalniji od Supernova deb*la

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
I ja imam isti problem.

Uzeo sam EON probni period, kupio EON Full paket van SBB mreže ali ni nakon toga nisam imao pristup MojSBB portalu, samo MojEON.

Pozvao ih pre nedelju dana, predložili su brisanje naloga i ponovnu registraciju. Sad imam MojSBB portal koji ne pokazuje ništa o mom paketu a MojEON me preusmerava na MojSBB, STRAŠNO!!!

Danas ih zovem, kažu mi da je moj nalog skroz pokvaren jer je pre prve uplate bio demo nalog, sad mi kažu da pravim novi nalog na tuđe ime i tuđi broj dok moj trenutni nalog nad kojim nemam kontrolu će mi naplatiti 1999 dinara za 9 dana.

A sve to zbog ove promocije i zato što sam mislio i da Prepaid korisnik sme da ima pristup ka oba portala, MojSBB i MojEON.

Šta sad da radim? Da li mogu da jh pozovem za 8-9 dana i da im kažem da mi totalno unište nalog pa da pravim novj? Ja želim moje podatke da koristim, ne tuđe ime, broj, Email...
 
Zavisi kako se dogovoriš. Može da ide
 
Može li neko da proveri pink horror na eon atv aplikaciji? Danima mi ne radi, tj. secka, brljavi slika, smrzava. Samo taj kanal.
 
Nazad
Vrh Dno