Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ja sam drugaru porucio neki paket i isporuka je trebala danas da bude u posti na konjarniku.Paket je stigao u tu postu ujutru gde je i trebalo iz glavnog postanskog centra ali ga danas niko nije urucio niti pokusao.Pogledam na pracenju oko 17.35 pise da se paket vraca u glavni postanski centar.Drugarova devojka ode do poste i tamo joj ladno kazu da ne znaju razlog zasto niko nije ni pokusao da uruci paket nego kazu da je paket poslat u postu u mirijevo.:d
Ma luda kuca.Jos joj kazu da se paket ne bi vrteo po postama da je najbolje da drugar ode do poste u mirijevu i preuzme posiljku.
Totalni haos.
 
Stvorio sam sliku carine kao da si na pijaci. Isti artikal procenjuju razicitim iznosima. Raspon je od 30 do 40usd, a plaćam ga 25 evra. Em što ti zadržavaju po 20 dana, em ti naplate pdv na njihov "cenovnik" i otvaranje paketa. Znači, šta reći.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
@ bojan0813

Ako je BG carinarnica , svaki put kada se prvi put pojavi status "podnosenje na carinski pregled" salji mejl sa dokazima o placanju...


@ bojke1

Svaki takav slucaj treba prijaviti na http://www.posta.rs/struktura/lat/kontakt/postavite-pitanje.asp

Ako se u lokalnoj posti "prave ludi" , prica se menja cim ih interna kontrola pita sta se desava.

Takodje navedite PAK , neka koriste opciju koju su sami uveli !!!

http://www.posta.rs/struktura/lat/aplikacije/pronadji/vise-o-paku.asp
I šta da napišem. Platio sam 25 evra taj artikal i vi mi shodno toj ceni naplatite pdv i otvaranje pošiljke. A oni će sigurno pročitati to i toliko mi naplatiti . Ako već imaju svoj "cenovnik", trebalo bi da se pridržavaju istog, a ne od "frlje" da procenjuju. To je razlika u 200-300 dinara u naplati, a verujem da će više da me košta da se žalim na procenu.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Pošalješ u mejlu screenshot gde se vidi proizvod i cena, screenshot koliko si platio i izvod iz banke gde se vidi ta transakcija koliko si platio. Kada sam im slao sve to uvek su naplatili tačno koliko treba.
Žalba ti je 450 din koje ti ne vraćaju i onda pošiljka ide na ponovno carinjenje i to može da traje i 2 meseca.
Oni bi kao trebali da kada otvore pošiljku to pretraže na internetu i nađu najnižu cenu tog proizvoda i po tome naplate. Ja verujem da to niko od njih ne radi već kada otvore pošiljku iz glave lupe neku cenu da bi što brže završili za taj dan i išli kućama.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Sto misliš da treba da uzmu najnizu cenu? Po slobodnoj proceni se carini i oporezuje sve što nema nikakav ili validan račun, ono što dodje sa računom i nije iz Kine 99% će biti carinjeno po istom

Sent from my MI MIX 3
 
Hvala na informacijama. Iznerviralo me danas kada su procenili da vredi 40usd. Tako će mi jednom proceniti na 60usd, pa ću platiti i carinu. Pre neki dan stignu mi tri paketa i isti dan proslede mojoj pošti, znači bez carinskog pregleda. Otišao sam da podignem i hoće da mi naplate 100dinara po paketu. Kada sam ih pitao zašto naplaćuju, odgovor je bio otvaranje paketa. I tako se ja ubeđujem sa njima da ne treba da naplate, pošto nije bilo na pregledu.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
@bojan0813
@garavi petko

Procitajte sta je napisano vec X puta.
Ima posebno i tema o carini !!!

Sta tek da kazu ljudi kojima u NS otvaraju paketice stvarne vrednosti 2-3$ ???
 
Meni su(u NS) dva obična zaštitna stakla za telefon proceni na ukupno 20$ i na to sam plati harac skoro 600din. A stakla su koštala ukupno ispod 4$. [emoji850]
 
Sto misliš da treba da uzmu najnizu cenu? Po slobodnoj proceni se carini i oporezuje sve što nema nikakav ili validan račun, ono što dodje sa računom i nije iz Kine 99% će biti carinjeno po istom

Sent from my MI MIX 3

Gledao sam na TV-u kada je upravnik carine objašnjavao kao da kada se otvori paket oni traže najnižu cenu pa prema tome naplaćuju, što naravno u realnosti nije tačno već kao što kažeš slobodna procena tj. lupanje neke cene pa kako se kome zalomi.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Sta sam ja sve gledao na TV-u [emoji3], u pravu si pričaju jedno a praksa je sasvim drugacija

Sent from my MI MIX 3
 
Baš da mu poverujem. Mada, meni su tražili račun koliko sam platio jedan TV box, korektno od njih.
 
Pazi sad ovo. Paketić poslali iz PlanetExpressa 01.01. bio na LA aerodromu 02.01. a stigao u BG 05.02. znači za samo tri dana stigao iz LA za BG a procena je koju daje PlanetExpress je 17-25 dana. Pitam se zašto...

Broj za praćenje je UM583393451US, na sajtu pošte ne postoji a PE tracker i 17track izbacuju sledeće kao poslednji status: 2019-02-05 17:51SERBIA, BELGRADE, Departed -> Your item departed a transfer airport in BELGRADE, SERBIA on February 5, 2019 at 5:51 pm. The item is currently in transit to the destination.

Nisam još bio do pošte jer mi nije palo na pamet da može tako brzo da stigne. Izveštaj nisam dobio a ne deluje da je na carini. Pa gde je onda ovaj paket? Smuca se po BG-u u poštarevom kombiju? Ukraden? Nestao. Mali je paket, sitnica.

*mjau**mjau**mjau*e stigao mi je paket običnom poštom za faktički tri dana što su maltene DHL Ekspress brzine i sad čekam domaći "sistem" pa barem još toliko da ga isporuči. Pa jel ima još barem jedan čovek u Srbiji koji sme da kaže pošteno da smo normalna država koja funkcioniše kako treba?

Inače poslednji put isto nisam dobio izveštaj, otišao u poštu a žena me gleda začuđeno jer kao imam aktivan Post restant a ja to ugasio baš kod nje pre cirka dve nedelje, ona me precrtala sa spiska. Kaže neće se ponovo, đavola neće.
 
Jesu li ovi Kinezi poceli da rade ili jos proslavljaju novu godinu? Meni od 28.1. stoji isti status "Airline departed from original country",ali nikako da stigne u Srbiju,kao da ide brodom a ne avionom.
 
Meni paket otišao za Tursku i neko ga primio. Verovatno fake broj, mada do sad mi se nije dešavalo da sa airmal-om dobijem fake broj, ali eto, za sve postoji prvi put.
 
@ na12

Koja posta je u pitanju ?


@ Djilkosh_Ns

Nisi ni prvi a ni poslednji...
Koja je posta / koji broj za pracenje ?

Trebalo je odmah da bude vidljivo u koju zemlju paket ide.
 
Jesu li ovi Kinezi poceli da rade ili jos proslavljaju novu godinu? Meni od 28.1. stoji isti status "Airline departed from original country",ali nikako da stigne u Srbiju,kao da ide brodom a ne avionom.
Počeli su...Evo ja baš jutros naručio neki Android box i čak mi je prodavac uredno odgovarao na poruke. Sve smo se dogovorili. Hehehehe...E sad kad će poslati paket, ne znam. Inače imam i ja jedan paket sa istim statusom kao i ti. Izgleda da piloti ipak još ne rade...

Sent from my Xiaomi Redmi Note 5
 
Mene su juče prijatno iznenadila dva paketa, naručeno 28.jan.2019, stiglo juče ali su bili bez praćenja pa su expresno prošli.
Imam i dva sa praćenjem koji će stići, tamo, za 2-3 nedelje :D a naručeni pre gornja dva...
 
@ na12

Koja posta je u pitanju ?

Kineska, mada se nešto čudno dešavalo sa posiljkom. Prvo je predata bila za avionski transport, pa su je onda vraćali radi neke dodatne kontrole, kažu sumnjiv im paket. Sigurno su ga otvarali. Ali prošao je kinesku carinu i poslat je iz kine, tako piše u statusu.
 
@ na12

Posiljke sa pracenjem u Pekingu prolaze 1001 proveru i u kargo centru provedu minimum 5 dana.
Kada su guzve taj proces se otegne i do 15 dana dok posiljku ne utovare u avion.

Posto vise ne postoji direktan let Peking-Beograd , vreme prispeca u Beograd se sa 1-3 dana sada dodatno znatno produzava.
 
@ na12

Posiljke sa pracenjem u Pekingu prolaze 1001 proveru i u kargo centru provedu minimum 5 dana.
Kada su guzve taj proces se otegne i do 15 dana dok posiljku ne utovare u avion.

Posto vise ne postoji direktan let Peking-Beograd , vreme prispeca u Beograd se sa 1-3 dana sada dodatno znatno produzava.

Stiglo danas u 15h u Srbiju.
 
Vidim da nisam jedini,narucio sam jos pre 10 dana,status posiljke The supplier is processing your order.
Ostalo mi je jos 5 dana da ponistim kupovinu,vrednost paketa € 65.
Neznam sta da radim.
 
@neshale

Da li si poslao poruku prodavcu ?

Ja sam 30.01 porucio neke sitnice i jos nisu poslali
14.02 sam poslao poruku i prodavac je odgovorio u roku od par sati - napisao je da dobavljac ima
gomilu porudzbina i da ce zbog velike guzve isporuke kasniti par dana.
Zamolio me da sacekam ili ako bas insistiram da ce prihvatiti otkazivanje porudzbine.
 
Javio sam se prodavcu isto me zamolio da sacekam ali od tada je proslo 6 dana.
 
Ladno su mi zadržali airmouse od 9 dolara na carini, sad opet smaranje od 15-20 dana čekanja.
Šta treba da pošaljem mejlom da dokažem cenu da me ne oderu bezveze za ovu glupost?

Послато са Redmi Note 5 уз помоћ Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno