Лепо кад прескочиш остатак. Зет направи пазар 10к, за њега остане 2,2-2,5к, ти направиш 10к, платиш гориво трећину и остаје ти 6к. Можда је већи проблем што фирма узме 30% за посредовање. Кад и то платиш, не остаје ти много, боље онда да таксираш, ту мање отимају.Da samo sto ovde imas i trosak za gorivo koji tvoj zet nema
Kad padne prvi sneg i zabele se ulice, taxi ne radi, CarGo prihvati pa odbije vožnju.
Не возим се таксијем јер је то мени скупо, лети педалам, зими или пешачим или идем бусом али сам приметио да по киши све буде другачије. Саобраћај у граду тотално стане, одједном 5х више возила од којих већина нема појма (то су они који су тек положили али неће да кисну па пале ауто) а на празним такси стајалиштима очајни покисли који не налазе такси па стопирају сваки редом.U Nisu cim pocne da prska kisa ne mozes dobiti ni jedan taxi ili se niko ne javlja. Ovi sto primaju "pozive" preko vajber poruka nikad i ne odgovore, a ovi sto se i nekad jave na telefon (posle 20+minuta pozivanja), kazu ti za 6-8min, a cesto se uopste i ne pojavi vozilo i vozac. Kada se i pojavi to je bar 15-20minuta nakon poziva.
Не возим се таксијем јер је то мени скупо, лети педалам, зими или пешачим или идем бусом али сам приметио да по киши све буде другачије. Саобраћај у граду тотално стане, одједном 5х више возила од којих већина нема појма (то су они који су тек положили али неће да кисну па пале ауто) а на празним такси стајалиштима очајни покисли који не налазе такси па стопирају сваки редом.U Nisu cim pocne da prska kisa ne mozes dobiti ni jedan taxi ili se niko ne javlja. Ovi sto primaju "pozive" preko vajber poruka nikad i ne odgovore, a ovi sto se i nekad jave na telefon (posle 20+minuta pozivanja), kazu ti za 6-8min, a cesto se uopste i ne pojavi vozilo i vozac. Kada se i pojavi to je bar 15-20minuta nakon poziva.
Ako hoće da se bave prevozom neka se bave time. Ako neće da rade, ima ko hoće. Nije to hirurgija oka, nego prosta vožnja od A do B.
Ovo važi i za taksiste i za CarGo.
Apsolutno ne.Sto znaci da nema dovoljno vozila?
nema, tada ima manje pazara jer si neefikasan a tarifiras minute umesto kilometre.Posto ti vozis, da li vidis da tada ima vise pazara? Tipa vozis me od Bezanijske do Usca za 600-800 ali vozis sat i nesto?
Ili jos gore od Energoprojekta do Takovske? Mozda ces dobiti i 1200, ali ces dva sata olako zaglaviti.
U BG to definitivno nije tako iz sasvim logicnih razloga.Каже зет следеће: када су кише или гужве из било ког разлога, приоритет имају позиви а у екстремним ситуацијама им стигне инфо да до даљег не примају на прст.
О томе се и ради, овде и тамо изгледа да никад неће моћи да се пореди. Овде се ради за мало пара, ради се слично тј по 12 сати мада ту и тамо има места за договор и слуша се газда.Ne vidim sto bi to radio sebi, a kad radis za gazdu onda radis kako gazda trazi
Замисли да позовеш такси, у централи виде да има слободних у близини и кажу да стиже за 5 минута. Таксиста види некога да маше, покупи га и оде у други крај. И тако сви у близини. Мислиш да ће тај опет да зове исти такси?
nema sta da gledam, rade to ljudi kojima je hitno.Ubaci slobodno Surge pricing od 5x, alo vidno, ne kao Divljaci, naravno, i vidi da li bi dobio putnike
Овде се ради за мало пара, ради се слично тј по 12 сати мада ту и тамо има места за договор и слуша се газда.
Е сад, овде су централе основа пословања таксија, не цимање на улици. Свако ће да позове такси од куће, из аутобуса ако долази од негде, из кафића/кафане а сада већина удружења има варијанту да пошаљу СМС да је возило стигло. Значи седиш у кафани, позовеш такси и сачекаш поруку да је ауто стигао.
meni u proseku treba do 5min, klijenti su obicno udaljeni izmedju 2 i 5km jer gotovo nikada ne mozes pravolinijski do njih.Kao taksi, ali skoro bez izuzetka nesto duze. Uglavnom mi i kaze da treba dosta krace da dodje vozilo nego sto stvarno treba.
Ja racunam 10 minuta. Ne treba vise, ne prihvataju takve voznje izgleda.
I to je kao fer? Moram u bolnicu, daj plati 5x?nema sta da gledam, rade to ljudi kojima je hitno.
Ne radi ovo bas Ja sam probao to vise puta (i ranije i sada), i posto nije mapa tacna, tj. nije vozac uglavnom tu gde se vidi mrav vozila, podje neko ko je dosta dalje nekada.Jednostavno stave pin kod slobodnog vozila i kada ovaj potvrdi dolazak pozovu vozaca i kazu mu da startuje voznju i na koju adresu da dodje, ta fora uvek prolazi.
Pa i gazda ima trosak goriva?radis za gazdu ovde ti niko nece sipati gorivo a ono je najveci trosak.
E, moguce da dosta delova i moze brzo. Vracar/Dorcol - no way. Nisam pratio ranije, ali zadnjih dva meseca jesam, nijedan CarGo nije stigao za ispod 5m, a samo jednom je posao neko sa NBG po mene, ostali su bili svi na Dorcolu.meni u proseku treba do 5min, klijenti su obicno udaljeni izmedju 2 i 5km jer gotovo nikada ne mozes pravolinijski do njih.
?Imas klijenta koji nece da predje na drugu stranu resavske ulice vec trazi da napravis polukruzno, a imas i klijenta koji je u krunskoj 3 a ti kod pravnog koji zna da ce sebi ustedeti 15min time sto ce se popeti do raskrsnice sa takovskom.
Slazem se. Nisam pomenuo to kao kritiku, vec iako mi app kaze da treba 2-6m (a stvarno samo jednom je rekao preko 5m da treba), ja racunam 10m da treba da dodje. I smatram da i ne treba da prihvata voznje toliko daleke, sem ako ne vidite ko je klijent i znate da ide dalje.E sad voznje od 10min su vec nezahvalne i rizicne jer se cesto desi da klijent otkaze jer nece da ceka toliko i onda si popusio pa se ni vozaci bas ne pecaju na udaljene voznje i trazeno je da se otkazivanje naplacuje nakon recimo 2min sto bi vec klijentima donelo da vozac lakse prihvati udaljnog klijenta jer je rizik manji.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari