Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Niko se ne buni od Pemium korisnika? Znaš šta, onda mi je za njih lako. To što se ne bune i ne protestuju oni sa Dedinja ne znači da je sve cakum pakum. zaista mi je lako za takve, sumnjam da oni imaju vremena za forum, to je za takve gubljenje vremena.
Naravno da je važan finansiski momenat, da nije tako postojao bi samo jedan paket, eto baš taj Pemium od 5000 din.
Zakinuti su duo korisnici na svim paketina u odnosu na trio, do skoro nisu bili i bili su ravnopravni, čista diskriminacija.
Vidi, SBB ima svoju politiku cena, sa kojom se korisnik saglasio pri sklapanju Ugovora (i Ugovorne Obveze) i potpuno je izlisna
svaka prica o tome sa strane Zakona. Te kafanske price nikome ne donose nista korisno je kalimerisanje inace ne koristi nikad.
(ne samo cena, izmena kanala, brzine... I sve ostalo je regulisano Ugovorom (i Ugovornom Obavezom) a temeljeno na Zakonu)

Finansijski momenat je vazan licno korisniku i to je licna stvar u svemu a ne samo sto se tice provajdera (bilo koje vrste). Kako se
na bazi svojih zelja, potreba, finansija… bira koji hleb ce da se kupi (koji automobil, da li ce ici na letovanje…) tako se bira I kablo
vski provajder - nikakve ralike nema. To je potpuno licna stvar. Ni trgovac koji prodaje hleb ni kablovski operater nisu socijalne
ustanove nego rade da bi zaradili. ako ti se svidja kupis ako ne ne moras. TO je sustina - niko te ne tera da nesto kupis / koristis.
Da te neko tera, da si primoran tu bi moglo da se prica o nekoj diskriminaciji, ovako je besmisleno pominjati samo zato sto je
rec „diskriminacija” u trendu pa se koristi za svasta i ne obraca paznja ni na sta - vazno je da se bude u trendu.

I prosto je. Ako te provajder slagao i nije ispostovao dogovor / ne postuje Ugovor po ma kom pitanju - tuzis ga a ne kalimerises
na forumima i drustvenim mrezama. (ako ti prekida signal, uredjaji ne rade kako treba ili uopste, dobijes neopravdano visok racun,
imao si danima prekid a nisu ti umanjili racun... ima sijaset mogucnosti da se tuzi provajder ako sam nece da reaguje pozitivno...)

BTW, ovaj forum se pretvorio u kuknjavu zbog kinte i foru „kako zahebati SBB na neki nacin i u vezi necega”. Od 10 postova najmanje
7 je u tom fazonu. Zato korisnici tesko nalaze korisne informacije u vezi problema koji imaju...


Pozdrav!
 
@Sceka222
Da li misliš da je po zakonu da ne dozvoli članu porodice da sklopi ugovor kao novi korisnik?
 
Јел може неко да ми објасни разлику између СББ и Орион пакета? Типа предности, мане и сл. Код СББ-а сам већ пар година али ми је дојадило да се више нервирам око ове њихове политике да сваке године повећају цијену претплате бар за 100 дин. Још сад са овим новим ЕОН пакетима је још и скупље. Колико видим Орион пакети су нешто јефтинији а нуде бржи интернет. На раскрсници па би ми добро дошао савјет. У суштини циљам на неки дуо пакет(нет + тв).
 
Skraćena verzija: Orionu je tv krš (loš izbor kanala te ako voliš da gledaš tv kanale, nećeš se usrećiti), net lepo radi. Ovo važi za optiku. SBB znaš. Pogledaj bolje Orion temu za detaljnije utiske i iskustva.
 
Bolje se prvo informiši i potvrdi da na tvojoj lokaciji može Orion optika. Jer bez optike Orion se ne uzima u razmatranje. A Kao što je Telekom/MTS opcija samo ako potvrdiš da može bar 20 Mbps VDSL ako već optika neće skoro, sve i da ti nije bitna takođe krš TV ponuda svima je bitan internet.

Kod SBB-a nikad nije problem nominalna brzina interneta (jer niko nije 3km od čvorišta? :d ) već za većinu korisnika "samo" je problem kvalitet i stabilnost kao direktna posledica "krov to krov" infrastukture.
 
Dozvoljava mu, ali ne na istoj adresi.

Što mislim baš i nije po zakonu. Koliko imaš kuća sa dva domaćinstva, roditelji i dete sa porodicom? Ako u stambenoj zgradi imaš dva stana? Pa i ako je razlog da ostvariš popust, muž odjavi a supruga hoće da sklopi ugovor kao novi korisnik?
Ako se zove novi korisnik, onda nema veze ni sa adresom, ni sa rodbinom, on (ona) je novi korisnik koji nikada nije imao ugovor (ili jeste davno) sa SBB.
 
E pa zaintrigirali ste me opasno, pa sam resio da pozovem SBB call centar....
Pitao sam na koji nacin bi mogao odmah da predjem na EON Premium, sa mog Trio Gold Extra paketa.
Rece mi fina dama, pa sa tog paketa i moze samo EON Premium, ne moze manje :)
Dakle, ja u trenutnom paketu imam jos i dodatne opcije za dodatni receiver (290 din. renta) i za HBO paket (490 din). To je ukupno 5.169 din/mesecno.
Ponudjeno mi je sledece:
EON Premium za 4.999 din, s tim sto bih prvih godinu dana placao 5.169 - 780(nema vise dodatnoh troskova za drugi receiver i HBO) = 4.389 din.
Drugih godinu dana onda placam 4.999 din.
Takodje, kao stari korisnik dobijam EON Box besplatno, tj. ne moram da platim kao novi korisnik 6.980 din za Box.
Ukupno usteda za sledece 2 godine bi bila 11.400 din. + 6.980 din.
 
Poslednja izmena:
Ala su tebe prevarili[emoji36][emoji33][emoji1750]*mjau*[emoji3603]. Imas pravo na 12x1999 pa onda drugih 12x4999. Idu do poslovnice i reci da hoces da podneses za raskid zbog poskupljenja i videces kako sve moze.
 
ccc bitno da su ti dali besplatno Eon Smart Box zato što si stari korisnik, a ne zato što svima sleduje u tom paketu :d
 
Što mislim baš i nije po zakonu. Koliko imaš kuća sa dva domaćinstva, roditelji i dete sa porodicom? Ako u stambenoj zgradi imaš dva stana? Pa i ako je razlog da ostvariš popust, muž odjavi a supruga hoće da sklopi ugovor kao novi korisnik?
Ako se zove novi korisnik, onda nema veze ni sa adresom, ni sa rodbinom, on (ona) je novi korisnik koji nikada nije imao ugovor (ili jeste davno) sa SBB.

Ono sto oni ne dozvoljavaju, valjda, jer nisam imao takva iskustva, je da ti danas raskines ugovor a sutradan da dodje tvoja zena i hoce ugovor kao novi korisnik, na istoj adresi - isti broj stana. Ovo ostalo, imas dva stana...tu nema problema.
 
Nemojte zaboraviti, dobijem i duplo brzi net, celih 300 mbita :)....salu na stranu, ovo je samo bila proba, daleko je jos do juna sledece godine kada mi istice ugovor. Nekako sam siguran da ce do tada biti dosta izmena u ponudi .
 
Za ovih par stotina komentara u SBB temama verovatno leže na ručun, a tebi samo čokolada ;)

Jel, treba sad da kačim slike od uplata na račun? :) Može i to ako treba? :D

@Sceka222
Jesi li ti dobio čokoladu ove ili bilo koji poklon od njih prethodnih godina kao PREMIJUM KORISNIK???
Ovo nije suport forum SBB-u , vrati se tamo na forum, molim te.
 
Poslednja izmena:
@dhonih & shamanNS
Мени је битнији нет, искрено. Жена гледа тв па због ње морам добро истражити шта од канала нуде. А са тв-ом је проблем само лош избор канала или и лош квалитет тв услуге?

Sent from my SM-G950U1 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Danas stiglo na kućnu adresu. Lep gest.
e7771431e890d860c7416cc6a7a228b1.jpg


Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
@Sceka222
Da li misliš da je po zakonu da ne dozvoli članu porodice da sklopi ugovor kao novi korisnik?
Ne mislim ja nista niti mogu I treba da razmisljam na tom nivou. Nisam pravnik. Kad me nesto zanima pronadjem
na sajtu -a sve ima - a ako nesto ne razumem pitam ortake koji su pravnici tako da ja licno nemam problem.
Nemam potrebu da se dovijam sa bilo cim u vezi SBB-a. Kad hocu da promenim paket to I uradim. Godinama
nemam UO od kada me to interesovalo pa sam se, kao sto rekoh, raspitao kod ortaka pravnika i shvatio da
to SBB ne moze da mi postavi kao uslov za promenu paketa. Proverio u praksi saltajuci se na najnizi pa na
neki drugi pa na Premium pa sada i na Eon Premium.

Koga to zanima neka se raspita kod nekog dobrog pravnika.

Ono sto znam I licno sam proverio to I napisem...


Pozdrav!
 
Nemojte zaboraviti, dobijem i duplo brzi net, celih 300 mbita :)....salu na stranu, ovo je samo bila proba, daleko je jos do juna sledece godine kada mi istice ugovor. Nekako sam siguran da ce do tada biti dosta izmena u ponudi .

Ne razumes poentu. Podneses sada za raskid zbog poskupljenja, dobijes 12 meseci po 1999 dinara sto mu dodje vise od duplo koliko sada placas i posle narednih 12 opet manje nego syo sada placas. Ne razumem sto bi ih cekao i poklanjao im pare? Ovo za raskid mozes jos dan dva da iskoristiš. Ja sam imao duo gold podneo za raskid zvali me presao na premium po uslovima kao novi korisnik. U julu 2019 mi je isticao stari ugovor.
 
@Sceka222
Jesi li ti dobio čokoladu ove ili bilo koji poklon od njih prethodnih godina kao PREMIJUM KORISNIK???
Ovo nije suport forum SBB-u , vrati se tamo na forum, molim te.
Cokoladice nisam dobio, nikada. Zasto?


Malo ti je trula ta fora. Ne primecujes koliko nastojim da objasnim ljudima gde grese I kako ih iskoriscavaju
agenti, promoteri i zaposleni u kol centru SBB-a (iz neznanja, gluposti, pohlepe da uzmu kintu na broj
privucenih I zakljucenih Ugovora I UO-a... nebitan je razlog - to rade!) kao i navodnog moranja da se
potpise UO pri prelasku na neki paket a korisnik nije pod UO...? Citaj malo...


Pozdrav!
 
Ti si u postu tvrdio da je sve ostalo temeljeno na zakonu pa sam te zato pitao.
Pa jeste - to je potpuno tacno, sve je utemeljeno na Zakonu!

SBB je ozbiljna i velika firma, sa ogromnim obrtom novca. Da li ti mislis da bi takva firma dopustila sebi greske
po pitanju Zakona znajuci koliko to moze da kosta? Ne budi naivan, ne samo ti nego bilo ko. Nema sanse da SBB
nesto radi sto nije uskladjeno sa Zakonom. Pa postavi se ti u ulogu da imas firmu, bilo kakvu, pa ce ti biti sve
jasno.

(a pitao si me za licno misljenje o necem konkretnom pa sam u vezi toga I napisao...)


Pozdrav!
 
Brat uzeo total tv i odneo opremu za Nemacku, medjutim zivi u stanu u prizemlju a kao neka pravila te zgrade ili cega vec su da nema stavljanja antene na krov a ni na spoljne zidove, zivi u prizemlju tako ni na terasi ne moze...
Pa sad nas zanima da li EON moze da radi u inostranstvu ako se taj box odnese i tamo spoji a ovde se placaju racuni ? Jel neko probao ?
 
@Sceka222
Pa da ti ja nešto prijatelju kažem. Ti kao decenijski PREMIJUM KORISNIK SBB-a bi trebalo da znaš da SBB svake godine poštom šalje poklone PREMIJUM KORISNICIMA. Nisi to znao? Ništa ti meni u vezi promena paketa, UO i aneksa ne treba da objašnjavaš. Ti si nekakav pirat na SBB mreži, jer si premijum korisnik koji nije u evidenciji SBB-a. ILI si divlje priključen od strane kablaša ili imaš neki ugovor, pa neplaćaš. Zato i ne dobijaš poklone. Prekini da govoriš narodu kako si bogat i kako je odabir paketa svar dobrostojećih korisnika. SBB, kao što sam i pisao kad su izašli novi EON paketi radi na podizanju cene usluga za najjeftinije pakete i tera korisnike godinama unazad da pređu na najskuple pakete. Onih sa silver i gold je bilo najviše do sad, a tih paketa više NEMA. SAd je minimum 3500 din mesečno za najmanji trio paket u kojemdobijaš MANJE! Premijum su smanjili samo iz razloga da korisnici koji su bili na njemu ne smanje paket ili ne napuste mrežu!!! Zarada je posle godinu dana minimum 20% veća. Minimum!
Ono što pišem na ovom forumu nije nikakva fora!


Pozdrav!

p.s.
Verovatno zbog uslova koje sam naveo Ti i ne ptpisuješ ništa. U svari ti ništa nisi ni menjao u korišćenju usluge SBB-a pa nije ni bilo potrebe da potpisuješ išta. Kako si dobio EON box sad? Bez UO? Nisi potpisao na 24 meseca? Ili si platio 6000 din.?
 
Poslednja izmena:
Nemojte zaboraviti, dobijem i duplo brzi net, celih 300 mbita :)....salu na stranu, ovo je samo bila proba, daleko je jos do juna sledece godine kada mi istice ugovor. Nekako sam siguran da ce do tada biti dosta izmena u ponudi .
Ti možeš bez ikakvih penala da raskineš ugovor do 31.12.2018. jer poskupljuju cenu starih paketa i time krše ugovor koji si potpisao sa njima, imaš na sajtu Sbb-a pod sekcijom Cenovnici, Cenovnici paketa koji više nisu u ponudi.
Idi u poslovnicu sutra i traži paket koji ti hoćeš, dobijaš Eon box besplatno u svakom slučaju. Ako i tu neće da ti ponude ono što hoćeš traži zahtev za raskid zbog poskupljenja cena i videćeš kako sve može ili na licu mesta ili će te zvati za dan telefonom da ti nude pogodnosti.
Tako su meni za Trio gold, imam ugovorenu obavezu do jula 2020, kada sam otišao u poslovnicu nudili samo 6 meseci staru cenu, ja podneo zahtev za raskid zbog poskupljenja. Dan kasnije me zovu i ponudili 12 meseci 1999din a sledećih 12 meseci 4000din i paket Eon Premium.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
p.s.
Verovatno zbog uslova koje sam naveo Ti i ne ptpisuješ ništa. U svari ti ništa nisi ni menjao u korišćenju usluge SBB-a pa nije ni bilo potrebe da potpisuješ išta. Kako si dobio EON box sad? Bez UO? Nisi potpisao na 24 meseca? Ili si platio 6000 din.?
Potpisujem revers svaki put kad mi donesu neki uredjaj. Menjao sam pakete iz znatizelje da vidim da li je tacno da moze sa Premium
direktno na najjeftiniji i nazad na bilo koji drugi I to samo telefonskim pozivom - sto sam vise puta i napisao. Eon Box sam dobio bez
potpisivanja nove UO jer svako to moze - ali onda nema popusta (sto mnogima ne odgovara) a meni ti popusti nista ne znace.

Nisam bogat nego me neke stvari ne zanimaju, kao sto je cifra na mesecnom nivou za benzin, koliko kosta kilo 'leba, koliko koji paket za
mobilni telefon ili kablovske usluge... a i da sam bogat to je moja licna stvar i ne bi mi palo na pamet da to krijem. Stalno isticem da
su gluposti raspravljati koliko sta kosta jer je to iskljucivo stvar licnog odabira. To tvoje tumacenje nekoga na ko zna kakvoj bazi je
besmisleno a ne koristi nicemu - kao i tvoja analiza poslovanja i politike SBB-a jer ne baratas sa dovoljno podataka za takvo nesto.
Pises samo da bi nesto napisao a, koliko primecujem, najvise koristis ad hominem varijantu (https://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem)
- pri tom nista korisno ne napises u vezi teme i pomoci korisnicima.

Znaci, po milioniti put, ako neko nije pod UO moze da menja pakete samo javljanjem telefonom I promena vazi od sledeceg meseca!!!
TO je ono sto je korisno znati. UO se oduvek potpisivala iskljucivo radi potpusta / pogodnosti pa koga to zanima potpise I ima.

Ako te zanima nesto konkretno pitaj, ne izbegavam odgovore pa cak i ako pitanje nema smisla ili je i besmisleno i bezobrazno…


Pozdrav!
 
Poslednja izmena:
@Sceka222
Pa da ti ja nešto prijatelju kažem. Ti kao decenijski PREMIJUM KORISNIK SBB-a bi trebalo da znaš da SBB svake godine poštom šalje poklone PREMIJUM KORISNICIMA. Nisi to znao? Ništa ti meni u vezi promena paketa, UO i aneksa ne treba da objašnjavaš. Ti si nekakav pirat na SBB mreži, jer si premijum korisnik koji nije u evidenciji SBB-a. ILI si divlje priključen od strane kablaša ili imaš neki ugovor, pa neplaćaš. Zato i ne dobijaš poklone. Prekini da govoriš narodu kako si bogat i kako je odabir paketa svar dobrostojećih korisnika. SBB, kao što sam i pisao kad su izašli novi EON paketi radi na podizanju cene usluga za najjeftinije pakete i tera korisnike godinama unazad da pređu na najskuple pakete. Onih sa silver i gold je bilo najviše do sad, a tih paketa više NEMA. SAd je minimum 3500 din mesečno za najmanji trio paket u kojemdobijaš MANJE! Premijum su smanjili samo iz razloga da korisnici koji su bili na njemu ne smanje paket ili ne napuste mrežu!!! Zarada je posle godinu dana minimum 20% veća. Minimum!

+1
Boldovano je za potpis :d

Elem, zvali me, sklopili smo ponudu. Sutra bi trebao da dođe majstor za opremu i da donese govor, pišem više detalja kako sam prošao.
 
Najzad juce doneli opremu ,kolioko sam cackao EON box radi dosta solidno za sad sam zadovoljan.E sad imam problem sa internetom jako varira brzina istog.Kad upalim racunar onda je oko 146mb da bi se posle 10 minuta zakucao oko 94mb i nece dalje mogu da ga merim sto puta neide dalje. Sinoc recimo na lap topu u susednoj prostoriji islo oko122mb da bi malopre merio nece vise od 33mb, dali je problem kod mene ilije do SBB-a?Inace dobio sam Technicolor2121 HG.Hvataj.PNG
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno