Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Meni je stigla maskica za pogresan telefon i bila je blago ostecena, poslao sam poruku prodavcu i rekao je da je poslao novu, dao je broj za pracenje za koji je rekao da ce biti aktivan kroz dva dana, medjutim proslo je 4 i idalje je nepostojeci broj za pracenje.

Broj je UFxxxxxxxxSG, sajt za pracenje samo kaze da je to "Singapore Post", ali prijavljuje sa nije validan broj.

Da li da sacekam jos malo pre nego sto otvorim dispute? Potvrdio sam da je stigla posiljka, od tad je proslo 6 dana.
 
Meni taj tracking broj koji krece na U obicno i po nedelju do 10 dana ne bude vidljiv u sistemu za tracking
 
ja sam kreirao dva paypal accounta i ne mogu se sjetiti šifre niti za jedan, a ne radi ni ona opcija da mi resetuje šifru, nikad ne dobijem sms sa sigurnosnim kodom. ovo spominjem u kontekstu povrata novca, mogu li direktno na moju karticu uplatiti ili može li aliexpress izvršiti povrat novca na tu karticu preko koje sam uplatio, na isti način kao što vrše refund ako otkažeš narudžbu?

Može, ali to komplikuje prodavcu, lakše mu je da ti uplati preko PayPal-a, nego da ide preko AliExpress-a povraćaj. U svakom slučaju, to moraš videti direktno sa prodavcem.
 
Meni je stigla maskica za pogresan telefon i bila je blago ostecena, poslao sam poruku prodavcu i rekao je da je poslao novu, dao je broj za pracenje za koji je rekao da ce biti aktivan kroz dva dana, medjutim proslo je 4 i idalje je nepostojeci broj za pracenje.

Broj je UFxxxxxxxxSG, sajt za pracenje samo kaze da je to "Singapore Post", ali prijavljuje sa nije validan broj.

Da li da sacekam jos malo pre nego sto otvorim dispute? Potvrdio sam da je stigla posiljka, od tad je proslo 6 dana.
Potvrdio si da je stigla posiljka a nije ti stigla?
Zasto?

btw;
To sto si potvrdio, nije samo potvrda da si primio nego i potvrda da je sve u redu sa njom.
 
Poslednja izmena:
to sto je potvrdio znaci da je stigla, ima posle 15 dana da otvori dispute ako nesto nije u redu s njom
 
@bakara

Stigla je maskica za pogresan telefon, ali je svakako posiljka stigla. Nije neka cena, 2$, maskicu sam poklonio, ali bih voleo da mi posalju ono sto sam narucio. Prodavac ima ~97% pozitivnog feedback-a, verujem da su poslali novu.

Ako ne stigne nova, ostavicu im negativan review i to je to.

Koji je bese rok da se otvori dispute nakon potvrde o prijemu?
 
Poslednja izmena:
ja sam kreirao dva paypal accounta i ne mogu se sjetiti šifre niti za jedan, a ne radi ni ona opcija da mi resetuje šifru, nikad ne dobijem sms sa sigurnosnim kodom. ovo spominjem u kontekstu povrata novca, mogu li direktno na moju karticu uplatiti ili može li aliexpress izvršiti povrat novca na tu karticu preko koje sam uplatio, na isti način kao što vrše refund ako otkažeš narudžbu?



ma taj obični tracking broju sa UXXXXXXXXXXCN, ali to je pošti dovoljno da zna da li je nešto ušlo u zemlju ili ne. i nije ušlo. ovo sam spomenuo u konektstu što je prodavac napisao da je možda problem do lokalne pošte i onda sam ja kontaktirao poštu i rekli mi da pod tim brojem i pod mojim imenom ništa nije ušlo u zemlju.

ja sam kreirao dva paypal accounta i ne mogu se sjetiti šifre niti za jedan, a ne radi ni ona opcija da mi resetuje šifru, nikad ne dobijem sms sa sigurnosnim kodom. ovo spominjem u kontekstu povrata novca, mogu li direktno na moju karticu uplatiti ili može li aliexpress izvršiti povrat novca na tu karticu preko koje sam uplatio, na isti način kao što vrše refund ako otkažeš narudžbu?



ma taj obični tracking broju sa UXXXXXXXXXXCN, ali to je pošti dovoljno da zna da li je nešto ušlo u zemlju ili ne. i nije ušlo. ovo sam spomenuo u konektstu što je prodavac napisao da je možda problem do lokalne pošte i onda sam ja kontaktirao poštu i rekli mi da pod tim brojem i pod mojim imenom ništa nije ušlo u zemlju.

Oni tebi ne vrše povrat novca na PayPal, već oni vrše uplatu, što znači da će taj novac biti na tvom PayPal računu a ti moraš da se loguješ u PayPal nalog i odradiš odatle prenos nazad na karticu, što PayPal naplaćuje, ne znam da li uzimanu fiksnu naknadu ili procenat ali ti ćeš izgubiti deo novca prebacivanjem nazad na karticu.
Ovako je bilo ranije ali nisam koristio PayPal za primanje novca više od godinu dana pa možda više nije ovako, možda nekl ima svežiji info.

Ako ideš dispute na Aliju oni ti vraćaju novac na karticu sa koje si platio.

Što se pošte tiče ne znam koliko vode računa o tim pošiljkama bez praćenja, isto je i meni kasnio paket pa sam kontaktirao poštu pre pokretanja dispute i meni rekli da paket sa tim brojem nije ušao u zemlju, međutim posle 2 dana poštar ostavio cedulju u sandučetu i to je bio taj paket koji nije ušao u zemlju.

Ja uvek sačekam tih 60 dana, mada mi se samo nekoliko puta desilo da paket toliko putuje, ako prodavac produži za 10 ili 15 dana ja sačekam 7 dana i onda pokrenem dispute na Aliju.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Treba mi preporuka za dobar brener! Nešto kao oni mali upaljač breneri ali veće i ozbiljnije.
Trenutno imam ovaj brener i koristim gas kao na slici (po preporuci iz ove teme):
19972839_5919fa64e91489-5637243620170505_135149.jpgLighter-pure-Butane-gas-Refined-300ml-10.jpg
Brener je sasvim ok ali ponekad neće da radi duže od 5-10-15 minuta, nema nekog vremenskog ograničenja nego kao da kad se zagreje preko neke temperature neće da radi a onda drugi put radi normalno. Kad se sam ugasi tokom upotrebe ne mogu više da ga upalim da bi nastavio da pržim već moram da ga ohladim...
Razmišljao sam da uzmem neki od onih modela što se kače direktno na bocu:
brener.PNG
ali nisam siguran da li može da se montira na boce koje se prodaju kod nas (kao ona gore na slici)?

Uzeo bi MAP gas međutim to mi je overkill.
 
Poslednja izmena:
Vidim da je tema Aliexpress, ali prosto moram da podelim iskustvo: na jeftinim gorionicima se pojede gumica i gas krene da curi. Ja sam ih zamenio nekoliko i modela i primeraka od istog modela. Onda sam uzeo Bernzomatic i koristim ga već 7 godina. U početku sam kupovao njih gas u uspravnim bocama, sada kupujem Cadac u onim širokim, jer je stabilniji (gorionik stoji na stolu dok ga kroistim), a i dosta je jeftinije. Model gorionika je UL50-E.
 
Kupio sam 1 proizvod preko AliExpress. Prodavac ga je markirao kao poslat, a odmah za tom porukom mi stiže zahtev za doplatu za shippng. Čovek traži 1$, nije to problem, već način rada. Prvo ga naplati, kaže da je poslao, pa menja cenu.
Koliko se to često dešava? Poslaću mu poruku da ne prihvatam doplatu, a pošto je markirao da je poslato, da li to znači da ću da čekam 60 dana na refund?

because of the changes in logistics, and the shipping cost to Serbia is pretty high. we would like to ship it , but we have a great loss. So would you like to pay for some extra freight for it ?

if you pay for freight , will be need about $1. Is that acceptable for you?
If you agree to pay shipping fee,please place a new order on this link,and choose quantity as 1
 
Nikad mi niko nije tražio doplatu naknadno...šuplja cela priča... Poslao ali ipak nije pa traži dolar...jesi li dobio tracking broj?

Ako je zaista poslao onda ili ignore ili dispute, nema treće...priblem je jedino ako je dao neki levi tracking broj a pošiljku nije poslao, gubi se vreme u čekanju da vidiš šta je...
 
Poslednja izmena:
Samo ignorisi, ili još bolje mu javi da on poništi pa će sam da promeni pristup.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
@ivanbass1
Mislim da nisi trebao da potvrdis prijem posiljke. Mislim da za dispute imas 14 dana od prijema.
Tako sam i ja uradio kao ti i kinez me zavlacio skoro mesec dana sa bi ja na kraju poludeo i reko sad cu da otvorim dispute ali istekao perio zastite od cini mi se 14 dana.
 
Poslednja izmena:
Nikada mi se nije desilo da traže doplatu za poštarinu. Uvek je poštarina navedena ili uračunata u cenu proizvoda Free Shipping ili kao doplata koju platiš odmah pri naručivanju.
Možda je i poslao i pokušava da ućari još 1$, po app sistemu.
Možda nije ni poslao ništa pa isto pokušava da izšibicari još taj dolar pa ako se upecaš.
Ja sam prošli mesec naručio gel za zaštitna stakla za mobilne, pakovanje sa 10 tubica cena je bila 0.5 eura sa slanjem, i to mi je stiglo, znači da se njima isplati da pošalju za Srbiju nešto što košta 60 dinara, tako da ovo što ovaj traži je šibicarenje.
Samo ga ignoriši, jedino što moraš da čekaš 60 dana da prođe pa da otvoriš dispute.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
10 dana od slanja otvori dispute ako se tracking ne pomera, ne moras da cekas 60 dana
 
Vidim da je tema Aliexpress, ali prosto moram da podelim iskustvo: na jeftinim gorionicima se pojede gumica i gas krene da curi. Ja sam ih zamenio nekoliko i modela i primeraka od istog modela. Onda sam uzeo Bernzomatic i koristim ga već 7 godina. U početku sam kupovao njih gas u uspravnim bocama, sada kupujem Cadac u onim širokim, jer je stabilniji (gorionik stoji na stolu dok ga kroistim), a i dosta je jeftinije. Model gorionika je UL50-E.

Hvala na preporuci, pronašao sam ga u jednoj domaćoj prodavnici alata ali mislim da ovi malo šamaraju s cenama, vidim po drugim artiklima, uglavnom vidi se odma u čemu je razlika kod klasičnih brenera i ovog UL50-E dizajna. Ima i na aliju sličnih modela sa takvim dizajnom i čisto zbog mnogo povoljnije cene probaću prvo sa tom opcijum jer ipak velika je razlika između 5$ i 3000 din... Ali ubeležio sam brend i oznaku za ubuduće :)

A što se tiče kineza koji je markirao porudžbinu kao poslatu a sad traži doplatu ja bi ga isto ignorisao i ako nije nešto skupo naručio odma na drugom mestu. Možda bi kineza ložio da mislim da je poslao porudžbinu tipa na lošem engleskom uz gomilu grešaka bi mi se zahvalio što jeposlao moju porudžbinu pa posle par dana pitao za tracking itd. :-devil-:

Ja naručio lokot za rotor za bajs, nešto ispod 3$, kad je isteklo 60 dana od kupovine ja napišem prodavcu da paket nije stigao, ja bio u pošti ali paketa nema a on meni odgovara:
Dear friends,Thank you for your patience and kindness.

Let's keep in touch and happy to serve.

Have a nice day!

Hope you can get it soon.

Best regards!
Ja njemu: "dakle kad mogu da očekujem refund?"
on meni:
Sorry for the waiting and we fully understand your anxiety.

Please allow extra time as Customs sometimes holds packages for verification. We also do not have any control over your country's Customs regulations as this may delay the delivery of your package.

Could you please give it a bit more patience, and if the package not arrives in 3 weeks, please let us know(email us), we will find a nice solution for you asap, fine?

I look forward to hearing from you sincerely.

Best regards .
pazi da neću čekati još 3 nedelje tj. 90 dana ukupno...
 
nemas potrebe da pricas sa kinezima nikad

kad posalje ako se ne pomera 10 dana tracking trazis refund

posiljka nije stigla i ostalo 2 dana protectiona trazis refund

ignorisi sve te poruke
 
Tracking je od kreiranog danas dobio status "waiting for pick up", što znači da nije poslao paket, samo mu je dodelio broj. Poslao sam mu poruku da nije prihvatljivo. Proizvod je potrošan, naručio sam na drugom mestu, pa ovaj ako pošalje, pošalje, neće da se baci :)
 
Meni na jednoj posiljci koja je narucena 15.9 a od 25.9 stoji waiting for pickup : (
Da otvaram dispute? Ko da ceka 60 dana
 
Dajte broj ljudi ako hocete neki odgovor...pa nemamo mi carobnu kuglu
 
Tracking je od kreiranog danas dobio status "waiting for pick up", što znači da nije poslao paket, samo mu je dodelio broj. Poslao sam mu poruku da nije prihvatljivo. Proizvod je potrošan, naručio sam na drugom mestu, pa ovaj ako pošalje, pošalje, neće da se baci :)

Nije ti ga poslao, a i neće, da se ne nadaš džabe. Desi se s vremena na vreme da se zeznu u kreiranju cene pa stave manju nego što treba, ili dobavljač mu podigne cenu a prodavac ne odreaguje na vreme, ili eventualno ako kupuješ sa kuponom pa cena ispadne manja nego što je mislio da mu se isplati. Onda urade nešto od sledećeg:
- kažu ti kako su izvršili kontrolu kvaliteta i utvrdili da proizvod(i) ne odgovara(ju) i sve su vratili dobavljaču, pa "najbolje da ne čekaš jer će potrajati"
- pošalju ti 1 ako si naručio 2 komada i posle se prave blesavi
- kažu da su poslali a ne pošalju uopšte i čekaju da zaboraviš i da prođe protection, ako se baš setiš onda vrate kroz dispute
- traže doplatu kao u tvom slučaju (za ovo sam čuo da se dešava ali ja do sada nisam lično doživeo, ova prva tri slučaja jesam)
Ono što reče jedan bloger iz Shenzhena - Kinez ti apsolutno nikada neće prodati nešto da mu se ne isplati. Shodno tome, ako uvidi da se zeznuo smisliće neku priču da promeni uslove u svoju korist.

Jedini izuzetak su, da znam, firme koje su malo veće i imaju masovnu proizvodnju pa svesno idu na neki eventualni gubitak zbog reklame...Uglavnom ovi što rade kablove za mobilne ...
 
Meni na jednoj posiljci koja je narucena 15.9 a od 25.9 stoji waiting for pickup : (
Da otvaram dispute? Ko da ceka 60 dana

U principu možeš bez problema i dobićeš povraćaj, jedino da ti savest bude mirna pošalji poruku prodavcu i pitaj ga da li je to pravi tracking number ili je došlo do greške.
10 dana od trenutka zvaničnog slanja je prvi mogući dan za otvaranje dispute-a, ako do tada nema ništa osim waiting for pickup to znači ili da nije poslato ili da jeste ali sa drugim brojem.
 
Pustio sam mu poruku pre 5-6dana. Ne javlja se. U my orders stoji da je prodavac poslao posiljku a kad idem na pracenje status se ne menja vec 20 dana. Mada je tracking broj samo za Kinu ako mi je dao pravi broj uopste.
UN222575948CN
 
Poslednja izmena:
Meni su ipak poslali paket, pojavio se na sajtu za pracenje :)

U pitanju je ONEWAY Digital Store.
 
Da li ima neki dobar sajt sličan kao Aliexpressili TaoBao ?
 
"please kindly pay for it" :d
Proizvod nije skup i već sam naručio na drugom mestu, pa ću da se dopisujem sa njim, da vidim dokle će da ide.


Dear customer,
Sorry for the inconvenience but please understand that this cost is not charged by us but shipping company.
In fact, we have already bear the large part and only charge you $1
Your order is ready to ship, please kindly pay for it. Thanks
 
koja je glupost ovo da neke stvari mogu samo da preorderujem sada i da mi posalju tek 11.11, videcu do kraja meseca da narucim sta mi treba pa pauza do decembra
 
Jel porucivao neko neke stvari koje su podloznije ostecenju? Porucio bih ovu dekorativnu lampu:

Drop Shipping 3D Print Moon Lamp 2colors LED Night Light for Home Christmas Decoration
https://s.click.aliexpress.com/e/b7dRZgdw

Ne bih da je nasi urnisu pri transportu/carinjenju, pa da se mlatim oko reklamacije..
 
Nazad
Vrh Dno