Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Zadnjih 10-ak dana mi je losa slika na analognoj TV, a zeza i net pomalo.
Jel ovo dobar nivo signala ili da zovem servis..?
 

Prilozi

  • sshot-103.jpg
    sshot-103.jpg
    37.8 KB · Pregleda: 252
Zadnjih 10-ak dana mi je losa slika na analognoj TV, a zeza i net pomalo.
Jel ovo dobar nivo signala ili da zovem servis..?
Nije baš najbolji.
Prejak upload level
Ispod njihove granice je nivo download level
Treba to popeglati malo verovatno razdelnici i možda neki kabl ako ima više razdelnik-a.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Nije baš najbolji.
Prejak upload level
Ispod njihove granice je nivo download level
Treba to popeglati malo verovatno razdelnici i možda neki kabl ako ima više razdelnik-a.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Ma svaki cas neko cacka onu njihovu kutiju u hodniku zgrade.
Sirom je otvorena i kablovi vise na sve strane, prikljucuju se na divlje.
Verovatno je zato los signal. Moracu da pozovem odrzavanje da srede to (ako budu hteli)..
 
Наравно да хоће, код мене су то сами урадили чим су видели да није закључана а и да су неки каблови које су секли опет спојени. Само немој да причаш по комшилуку да ћеш да им јавиш. ;)
 
Ja sam ludeo zbog toga dok sam bio na kablu... to je prvi razlog zbog koga se radujem svakom ukidanju analogne TV! Nema više krades komšija :)

Drugi je sto se nadam da će onda možda moći da se uzme samo internet, bez TV....


Sent from my Samsung G950FD using Tapatalk
 
Sa SBB Foruma član sinisabg:

"Pojavili se novi kanali preko dvb-c tjunera: Pink Western, Pink Horror, Pink Soap, Pink SciFi, Cinestar TV Family & Comedy i DM Sat".
 
Наравно да хоће, код мене су то сами урадили чим су видели да није закључана а и да су неки каблови које су секли опет спојени. Само немој да причаш по комшилуку да ћеш да им јавиш. ;)

Hah, samo mi fali da se bijem zbog SBB-a..:d
 
Nije baš najbolji.
Prejak upload level
Ispod njihove granice je nivo download level
Treba to popeglati malo verovatno razdelnici i možda neki kabl ako ima više razdelnik-a.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Pa mislim da je obrnuto, na osnovu slike downstream treba da bude nizi, a upstream je previse slab, cudno da internet uopste radi.

Opšti parametri signala
Parametri od značaja u Downstream channel delu su:
• Bit Rate - propusni opseg za prijem podataka.
• Power Level - jačina primljenog signala. Vrednost ovog parametra treba da bude izmedju
-10 i 10, idealno oko 0.
• SNR - Signal to Noise Ratio - odnos signala i šuma na liniji. Optimalna vrednost ovog
parametra je preko 34.
Parametri od značaja u Upstream channel delu su:
• Bit Rate - propusni opseg za slanje podataka.
• Power Level - jačina odlaznog signala. Optimalna vrednost ovog parametra je u opsegu
40 do 50 dbmV, a prihvaljiva odstupanja su kada je vrednost izmedju 35 i 55 dbmV.
 
Проучи какви су идеални сигнали па кад дођу, провери јесу ли урадили како би требало. Код мене су једном нешто радили па звали шефа да питају да оду да заврше још некога, сервисер није утишао мобилни и чуо сам како му шеф виче ... не идите нигде док не завршите код њега јер нас стално прозива и критикује по форумима, прво он па после остали.
Када бих касније звао за било шта, никад нису проверавали да ли је тако, одмах би слали сервисере и пар пута је било баш због сигнала, само зазвоне на врата да питају јел ок или да још подешавају. Временом их навикнеш на то да међу корисницима има и оних који се разумеју. ;)
 
Проучи какви су идеални сигнали па кад дођу, провери јесу ли урадили како би требало. Код мене су једном нешто радили па звали шефа да питају да оду да заврше још некога, сервисер није утишао мобилни и чуо сам како му шеф виче ... не идите нигде док не завршите код њега јер нас стално прозива и критикује по форумима, прво он па после остали.
Када бих касније звао за било шта, никад нису проверавали да ли је тако, одмах би слали сервисере и пар пута је било баш због сигнала, само зазвоне на врата да питају јел ок или да још подешавају. Временом их навикнеш на то да међу корисницима има и оних који се разумеју. ;)

E dobro si mi rekao, ja cu da im kazem da poznajem "onog sa foruma", pa ako misle da se zezaju zovem tebe..:D:)

Pronasao sam stari shot u vezi signala na ruteru. Valjda bi ovako trebalo da "izgleda" signal.
 

Prilozi

  • ruter ok.jpg
    ruter ok.jpg
    130.9 KB · Pregleda: 232
Давно беше, заборавили ме, нисам код њих једно 3 године. ;) Имаш неку поруку испред објашњење о сигналима.
 
Da, slazu se parametri ili su dosta slicni.
Ovo ce da mi bude reper kad budu podesavali..
Hvala svima na odgovorima..:wave:
 
Drugi je sto se nadam da će onda možda moći da se uzme samo internet, bez TV....
To se nece desiti, ako zelis kladim se u 1000e da to neces videti kod SBBa bar koju godinu, a i tada cena za "samo net" nece biti ispod sadasnje za Duo paket osnovni (TV+Net varijanta).

Jer bi time izgubili ogroman broj korisnika TVa, a to znaci manji profit, zasto bi to radili? Ne bi privukli nove korisnike toliko.
 
Ако се под само нет мисли да се добије интернет без одржавања, тешко. То се и не зове плаћање за телевизијски програм него одржавање кабловске мреже и има прилично оправдања, мада оптичари то не наплаћују. Можда и СББ то понуди уз оптику али знајући њих, не верујем у то. Остаје да видимо како ће нови газда да се постави.
 
Hoće, ako neko izračuna da će tako dobiti više korisnika... i na kraju veći profit...


Sent from my Samsung G950FD using Tapatalk
 
Kako ide ova procedura oko raskida ugovora zbog izbacivanja ovih kanala? Imam jos nekih 8,9 meseci ugovor koj je bio na dve godine s tim sto sam imao 6 meseci po 1 dinar duo gold. Jel menja to nesto ili moze da raskine bilo ko ugovor?
 
Ljudi vredi li čemu ovaj Pickbox i da li ima neki link sa spiskom sadržaja koji može da se pogleda jer na njihovom sajtu ne nalazim ništa konkretno.

Sent from my Note 4 using Tapatalk

Stisni VOD dugme na D3 daljinskom i izaberi Pickbox i videćeš šta nude i ako nisi pretplaćen.
 
Kako ide ova procedura oko raskida ugovora zbog izbacivanja ovih kanala? Imam jos nekih 8,9 meseci ugovor koj je bio na dve godine s tim sto sam imao 6 meseci po 1 dinar duo gold. Jel menja to nesto ili moze da raskine bilo ko ugovor?
Koliko znam moraćeš da platiš full cenu za tih 6 meseci, neka me neko ispravi ako grešim.

Sent from my OnePlus One using Tapatalk
 
Kako ide ova procedura oko raskida ugovora zbog izbacivanja ovih kanala? Imam jos nekih 8,9 meseci ugovor koj je bio na dve godine s tim sto sam imao 6 meseci po 1 dinar duo gold. Jel menja to nesto ili moze da raskine bilo ko ugovor?
Па ако прихвате да имаш право на раскид због укидања неких програма, онда не плаћаш ништа али нешто не верујем у то. Нигде у уговору не пише списак канала и мислим да су једино понекад давали бенефите онима који су се жалили, типа неки додатни пакет и слично. Сигурно може да се раскине без пенала кад повећају цену али то обично нико не искористи.
Да је промена канала довољна, а сви провајдери то често раде, корисници би само шетали тамо-вамо.
 
Kontaktirala sam ih na fb i ispada da oni za wifi ne garantuju i da ne može da se zameni modem. Poslali su mi neki cenovnik usluga gde nigde nije naveden ubee modem niti bilo šta za postojeće korisnike. Znači treba da se sedi kući, nervira zbog internet konekcije, redovno plaćaju računi i ćuti.

Послато са Redmi Note 5 уз помоћ Тапатока
 
Наравно да не гарантују јер је то врло широк појам. Ја на 2-3 телефона имам тотално различите резултате на wireless вези, лаптоп некад ради добро, некад не. Зависи и од самог уређаја, од загушења етра у комшилуку а и од неких подешавања. Који канал користиш и јеси ли проверила који су у комшилуку слободнији од осталих? За тај HG је важило да се (ваљда) искључи WMM у подешавањима. Када сам га користио и све подесио, извлачио је максимум на лаптопу у другој соби, неких 75Mbps али само на једном каналу, остали су ретко прелазили 20-30.

Бољи уређај дају уз доплату али не очекуј да ће проблеми да ти буду 100% решени.

Право решење је да набавите проверен и добар рутер а од њих тражите обичан модем.

Ипак, ја и даље сумњам на ово:
Moj burazer je nešto čačkao da mu ne bi uređaji povezani na WiFi uzeli sav protok, pojma nema šta je radio niti dal je u tome uspeo. Proverila sam i kod njega na kompu varira protok. Nemoguće da 2 telefona i laptop povezana na WiFi zezaju, nije bilo tako ranije.
 
Jel ima neko neki info u vezi totalnog prekida signala na Novim Beogradu i ostalim delovima grada, trenutno subota 25.08. popodne.
Na njihovom servisu samo kažu da je signal u prekidu i ništa više.

Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno