Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Ovo je stvarno opasna sijalica. Ne znam tacno koliko ima volumena, ali mogu reci da kad idem oko 50KM/h po mrklom mraku (kruzni put kod Avale), svetlo je vise nego dovoljno.
Mnogo vozim nocu i ovo mi je bio spas. Power bank mi je u torbici na volanu, tako da su kablovi svedeni na minimum.
Svakako, mozemo da se nadjemo ako si blizu BG-a pa da vidis kako to izgleda.
 
@Crespo Ako si meni tražio slike kačio sam već u ovoj temi, ali evo: https://photos.app.goo.gl/YU2ecE512mp8C4Mv9 Slike su iz stana, kao ilustracija razlike, ali i osvetljenja. Ovde ti je isto to kao film, ako ti je tako lakše: https://www.youtube.com/watch?v=ysR40W-40K0 A ovde je 501b napolju, u mraku, u šumskom okruženju, ali pre nego što sam uradio upgrade na XM-L2 (bila je XM-L): https://www.youtube.com/watch?v=xK1N1DDWH9s Naravno, što je mračnije to je svaka lampa impresivnija

@toxicm Praktično se svi razbacuju lumenima. Osim proizvođača sa nekim renomeom koji imaju i bolji kvalitet, ali koštaju neuporedivo više. Uostalom, teško da ti je i taj powerbank i blizu 10.000 mAh.

EDIT: Da podsetim, Convoy lampa je verovatno među najmanjim lampama sa 18650 baterijom, ali se nenormalno greje i posle nekoliko minuta ne može da se drži u ruci. Kod 501b toplota se ne prenosi sa glave na kućište, bar ne toliko. Inače, nekome može biti važna i temperatura svetla, da deluje prirodnije. S druge strane, ko počne da zalazi u sitna crevca verovatno nikad neće kupiti lampu.
 
Poslednja izmena:
Ma znam, ali kad napišu 12000 lumena... Ovaj moj PowerBank 3-4 puta napuni mob od 2000mAh, OK je.

Za sad sam najbliži Gaciron V9C400 lampi, mala je, aluminijumska i sa OK baterijom. Kontam da je jedno duplo jača od ove koju imam. Ove SolarStorm varijacije su mi zanimljive, verovatno imaju bolje svetlo, ali ne bih baš toliko stvari da trpam na bajs, već imam svašta. ( :
 
Sve te lampe, solar storm, gaciron... su, da ih tako nazovem, za jednokratnu upotrebu, tj. dok radi odlično, kad počne da zeza bacaš i kupuješ novu.
U suštini sve se svodi na "koliko para toliko muzike", imam jednu gaciron lampu, iako je na prvi pogled OK kad se otvori i zaviri unutra shvati se zašto koštaju 6-7$ na ebaju (kad se love po aukcijama) puno plastike na mestima koja bi trebala da prenose temperaturu...
Gaciron i solar storm neću nikome da preporučujem, kupite šta hoćete, vaše pare, ali ako hoćete nešto što ipak ima neki kvalitet uzmite Nitefighter BT40S.
O batery pakovina da ne pričam, najpametnija priča je napraviti ga lično, onda znaš šta je unutra.
EDIT: Da podsetim, Convoy lampa je verovatno među najmanjim lampama sa 18650 baterijom, ali se nenormalno greje i posle nekoliko minuta ne može da se drži u ruci. Kod 501b toplota se ne prenosi sa glave na kućište, bar ne toliko. Inače, nekome može biti važna i temperatura svetla, da deluje prirodnije.
Razlika u zagrevanju S2+ i 501b je samo dokaz koliko je konstrukcija S2+ bolja u odnosu na ultrafire lampu, i sam znaš da je jedan od najpoznatijih modova za 501b obmotavanje pila alu ili bakarnom folijom jer fabrički, transfer toplote je kod nje katastrofa loš.

S druge strane, ko počne da zalazi u sitna crevca verovatno nikad neće kupiti lampu.
Ili će kupiti 75 lampi :p
 
Gde da nađem tu Nitefighter BT40S? Trenutno je ima sam na gearbest, ali ispada 75 dolara sa slanjem što je previše. Imalo je na Aliju za ~30 dolara, ali nema trenutno. Kod nas mi ništa ne izbacuje.
 
Hmm, 25 maja je bila na akciji za 20.89$, razmišljao sam da li da uzmem još jednu!
Ona sa skupom isporukom je zbog baterije, samo lampa izađe oko 35$.
 
@sirius9 pošto ti ne odustaješ, neću ni ja ;)

Solarstorm za pare koje košta (sa baterijom) je odlična lampa. Meni traje evo već 2 ipo godine i sem što je baterija oslabila ostalih "problema" nisam nikad imao. Za 20e ja prezadovoljan, pa i da na 2 godine kupujem po jednu...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
@sajlonac
Na ovaj SolarStorm misliš? Koliko izdrži ova baterija što ide uz njega i može li da se puni preko PowerBank-a, odnosno USB-a?

@Sirius9
Baterija nije interna kod nje? Iz opisa sam skapirao da je ima. Kakvu bateriju onda traži? Na Aliju je rasprodata po ceni od $30, ovamo traže previše za slanje, a i nije naznačeno jasno za bateriju. Na drugim mestima je nema ili mi nisu baš sigurna za kupovinu.

Kako gledam prognozu, meni lampica treba za od sledeće nedelje kada kreću vrućine. Do tada ću nešto da pazarim.

Prenos toplote kod SolarStorm-a ne bi trebalo da bude problem, baterija je daleko pa nema potrebe da se zaustavlja negde. Kontam da je to jedan od razloga za neke slabo propusne materijale kod Gaciron-a i sličnih. Ne znam koliko može interna baterija da potraje ako lampu ne možeš da držiš u rukama od toplote.
 
@toxicm Ne, ja imam onu X2 varijantu sa dve sijalice. Baterija je lutrija, ja sam dobio lošiju koja je trajala oko 2 ipo sata u najslabijim modu (koji je i više nego dovoljan) dok je drugaru trajala i preko 3 sata. Sada možda sastavi oko sat, sat ipo, posle dve ipo godine. Kupio sam sa aliexpressa ali imaš i na CB i na kp. Jedan lik ako sam ga lepo razumeo ima i svoje tj neke malo bolje battery packove koje prodaje uz lampe za malo veću cenu. Pročačkaj malo oglase naći ćeš.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Video sam i tog što prodaje kao bolje baterije, odnosno sklapa. I to razmatram, ima još nekoliko kišnih dana za razmišljanje. ( : Možda uzmem i onaj model kao što ima Johnny B. pa nakačim direktno na moj PowerBank ili uzmem neki manji samo za lampu. Fino svetlo daje SolarStorm, inače bi uzeo već neku sa internom baterijom.
 
Ja sam uzeo tu sijalicu jer sam imao ovaj powerbank od 10k. Kasnije mi je sestra dala neki mali pb kao slim paklica od cigara. Sa tim malim pb mi traje sigurno nekih 1.5h voznje, naravno ima i tri nivoa jacine svetla. Kada ukljucim na najace moguce i manje od 1.5h da ce trajati.
Svakako cena je zanemarljiva za ono sto pruza sama sijalica.
 
ja sam isto zadovoljan ovom solarstorm tripple, ili kako se vec zove, lampom. baterija jeste krsh ali dovoljna je za ~1.5-2h.
 
Momci, treba mi preporuka za bajs, planiram neki MTB za grad i selo. Nemam neki veliki budzet, razmisljao sam oko 100e (znam da nije neki budzet ali valjda ima nesto za pocetak). Visok sam 185 sa 85 kilogram tezine, sad ne znam koji ram treba da gledam i to? Koje marke, sta treba gledati pri kupovini itd...? Pogledacu ovih dana i kod cigana sto doteravaju iz Nemacke. Zahvaljujem!
 
Razlika u zagrevanju S2+ i 501b je samo dokaz koliko je konstrukcija S2+ bolja u odnosu na ultrafire lampu
Trebalo je to da istaknem. No, zagrevanje sam pomenuo više da se ima u vidu. Lampe sa internom baterijom su obično višenamenske (kuća, podrum, garaža, šetnja), ali ta S2(+) definitivno nije za nošenje u ruci ili da bude zakačena tako da dodiruje telo. Ili nešto zapaljivo. Btw, ko kupi 75 lampi ne koristi nijednu za vožnje, jer dok se odluči koju da ponese već je svanulo. ;)

Kod biranja lampe, treba paziti i na režime rada. Kod nekih je najjači režim veoma jak, ali posle imaju veliki pad. A kod nekih su prva dva tipa 100 i 80 %, a onda sledeći samo 30. Takođe, mnoge lampe kod kojih se ističe neki turbo režim od milion lumena u tom režimu rade samo 10 minuta, pa je za vožnju bajka upotrebljivost upitna. Negde to piše, a negde i ne. Isto kao što sa Kinezima nikad ne znaš da li ima pamćenje režima ili ne. Ja sam primetio i da me izlužuje ono kad postoji promena između 3 i 5 režima koja se vrši tako što po prebacivanju na najslabiji režim lampa na trenutak kao da ugasi svetlo. Tada lampu treba ugasiti i ponovo upaliti da bi se promenili režimi. Problem je što ja taj režim obično koristim da osvetlim nešto sitno i pipavo. I taman se skoncentrišem i počnem da radim kad ono cap - na trenutak me zezne. Jeste samo trenutak, ali meni neviđeno smeta. Da ne spominjem da mi sam više puta osvetljavao nešto samo na par sekundi, pa se desi da tada isključim lampu bez želje da menjam režime rada. Očajna ideja.

Naravno, najveći problem jeftinih (kineskih) proizvoda je što nikad ne znaš šta ćeš da dobiješ. Mnogi su ovu istu 501b dobjali maltene u delovima (bar po komentarima), neki su morali "samo malo da zaleme i bila je super". Ja sam svoju 501b kupio sa linka po preporuci (mislim baš Sirijusovoj) i prošao odlično, ali...
 
Ljudi! Šta je sa članom Kexi? Da li je on živ uopšte? Bio sam s njime godinama u super kontaktu, ali ga nigde nema već godinu dana...

Gesendet von meinem Redmi Note 4 mit Tapatalk
 
Gledao sam danas još malo oglase i opise za ovaj SolarStorm. Kod nas neki lik prodaje 3 varijante ove SSx2 lampe, ovaj što nudi i bolje baterije. Najjeftiniju varijantu snage 7W, malo kvalitetniju snage 7,5-8W i bolju varijantu snage 12W sa jeftinijim ili skupljim baterijama. Koliko tu ima istine? Gledajući opise vidi se da su na tržištu uglavnom samo kineske kopije koje uglavnom i nemaju Cree svetla već takođe kopiju (koja i nije mnogo loša u odnosu na cenu).

Tražim i ove ostale koje su ovde preporučivane, ali za sada ih nema skoro nigde, a preferiram kupovinu u Srbiji.
 
Poslednja izmena:
Drustvo, sredio sam bajs. Upakovao sam i dobio nesto sto je sada skroz ok.
Ostaje mi prednji amortizer da zamenim.

Interesuju me iskustva i predlozi.
Najradije bih uzeo krutu vilu, ali je mnogo retka za 26cu pa sam imak odlucio da uzmem amortizer. Ono sto je meni u glavi pri odabiru je to da vozim najvise po asfaltu.

Gledam nesto od 50e do 100e, mozda malo vise.

Ja bih najradije ostavio ovako, ali mi zao da ovakav bajs ima ovakav prednji amortizer.

mcm team giant.jpg

Ovde ce biti samo promenjen zadnji menjac, noviji XT.
 
Poslednja izmena:
Ja sam na mom menjao amortizer za krutu vilu. Novu sam platio oko 10e :) Bicikl je dosta stabilniji i precizniji ali i mnogo tvrdji :) Sve u svemu meni mngo vise odgovara kuta vila jer je taman toliko spustio bajs da mi ta pozicija mnogo bolje pase.
 
To je jos jedan razlog zasto ne bih menjao ovaj amortizer. Ima mali hod i nizak je. Krutu vilu ne mogu da nadjem kakvu bih zeleo.
 
#197 - Preko Učke, na putu za Gračišće
Preko preče, naokolo bliže, kaže naša izreka. Hteo sam da obiđem Gračišće, a direktnog puta od Rijeke baš i nema, pa reših da napravim kružnu. Da, dodao sam i Paz i Pazin, pa onda i Tinjan, a na kraju zamalo da stignem i do Poreča. (da sam hteo, stigao bih) Na kraju me uhvatio totalni mrak (odlično poslužila lampa i rezervna baterija), ali glavna fora ipak je bio uspon preko Učke. Bilo je naporno, naravno, ali je prošlo mnogo bolje nego što sam očekivao. I brže. Uglavnom, fantastičan uspon i potom fantastičan spust, da svako može da uživa. Nedugo posle spusta ovaj deo se završava, ali vožnja je ukupno bila 164 km sa preko 3000 metara uspona. Nadam se da ću imati prilike da ponovim. :)

 
Pre par nedelje se vratio iz Hrvatske tacnije Rovinja i Pule. Majko moja sta je tunela na obilaznici za Rijeku. Mada ih ima dosta i na drugim delovima autoputa kroz Hrvatsku.
 
To je jos jedan razlog zasto ne bih menjao ovaj amortizer. Ima mali hod i nizak je. Krutu vilu ne mogu da nadjem kakvu bih zeleo.

Meni je nizi za tacno 4cm :) I sto je najboplje taman toliko da mi je mnogo lakse voziti bajs...
 
Pre par nedelje se vratio iz Hrvatske tacnije Rovinja i Pule. Majko moja sta je tunela na obilaznici za Rijeku. Mada ih ima dosta i na drugim delovima autoputa kroz Hrvatsku.

Dvaput već odustadoh od odgovora, ali moram. Treća sreća. :)
Prilazni autoput Rijeci i cela ta mreža tamo deluju zaista impresivno, čak i sa po tri trake (spora, za kamione). Obilaznica pored tunela i nadvožnjaka skoro da je cela u "svemirskim" zaštitama od buke. Ali... Posao na gradnji autoputa kroz Gorski kotar (a i drugde) svojevremeno je dobio američki Bechtel, uz skandal kad se saznalo da je to bilo mimo tendera. Dodatni skandal je bila ruta, zbog tih tunela i nadvoižnjaka, odnosno astronomske cene. (primetićeš da istu firmu vezuju i za puteve u Srbiji) Pritom, na tom delu ima nenormalnih nagiba, pa je brzina ograničena i na samo 100 km/č (standardno, 130). Riječka "obilaznica" je posebna priča. Napravljena kao svetski autoput, a ograničenje najvećim delom 60-70. Tek pred izlaz za Opatiju je 90. Istarski ipsilon (nezavršeni) da ne pominjem. Neke petlje na obilaznici su loše projektovane, pa se vozači masovno zbunjuju (nešto je već i menjano). Tunel Učka i dalje ima samo jednu cev iako novu najavljuju barem 10 godina (inače je pod koncesijom i svaki prolaz košta čak 4 evra). Itd.

Ipak, mora se reći da su oni ušli u izgradnju mreže puteva mnogo pre nas, jedno 10-15 godina. Ja bih rekao da je asfalt (i sve ostalo) boljeg kvaliteta i da je signalizacija mnogo bolja. Klasični putokazi i naročito oni ofarbani na samom kolovozu što je odlična fora. I svi tuneli su osvetljeni. ;)

Itd.
 
Da li ima iskustva pa da mi preporuci neku prednju suspenziju?

Rock shox, Fox, Manitou, Suntour...
 
Za koji točak, taper ili običan vrat, koliki je budžet?

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
 
Sluzio sam vojsku u Puli i znam za Ucku. Mislio sam da su u medjuvremenu napravili jos jednu traku. Bez obzira na te nelogicnosti na putevima oni su ispred nas ohoho...
A sto se tice asfalta i signalizacije tu se slazem sa tobom. Tuneli su im takodje dobro opremljeni signalizacijom. Nisam vozio ja nego otac. I prvi put smo isli delom auto puta od Zagreba ka Splitu sa skretanjem prema Senju zbog N. Vinodolskog(tamo sam nekada imao kucu).
Razlog putovanja nostalgija. :D A i nikad nisam bio u Rovinju.
 
Poslednja izmena:
Pisao sam gore...

Tocak 26, vrat 1 1/8, bez navoja. Sto manji hod. 50 do 100e.

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno