Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Odabirom ove promocije korisnik nema pravo da uzme uređaj ili popust na mesečnu pretplatu u Vipu tokom trajanja ugovorne obaveze.

Nemaš popust na pretplatu ako hoćeš vaučer
 
Ispacu glup, ali u vezi Gigatrona. Ako ja uzmem Neo 2, tj obnovim ugovor da li ja Imam i dalje pretplatu od 999 din. I npr, hocu li ja ako uzmem Memoriju od 8gb, nju moci da uzmem free (posto je jeftinija od tih 13.5k) ili kako vec. Ako neko moze da pojasni. Ili npr da ukombinujem mem i napajanje u toj neko vrednosti i eventualno nesto sitno doplatim ?
Ne, Neo2 placas po punoj ceni. Tj. placas 1700 za Neo 2 mesecno, dakle 700*24 vise na 24 meseca, sto je 14.400.
 
^da bre :) 14.400 mi je ostalo od nekog prethodnog slucaja 24*600 i po automatizmu ga pisem :)
 
Mislim da ovo može da se generalizuje na sve operatere i one zaposlene koji rade u poslovnicama (svaka čast izuzecima).
Pa ne shvatam šta je Vip kompaniji trebalo tako nešto. Stvarno sam imao lepo mišljenje o njima. Aktiviram pre 5-6dana 'Net za čet' dodatak, jer sam trebao preko Whatsapp aplikacije da šaljem neke video klipove i LEPO ih pitam, u nekoliko poziva, pre aktivacije, da li je i slanje video klipova preko Whatsapp-a, unlimited, svaki operater koji se javio je potvrdio kao positive/naravno/svakako. Nakon prvog dana slanja video klipova, proverim stanje Neo data paketa, vidim nešto mi 'jede' MB. Pogledam u Settings /Data usage, vidim Whatsapp uveliko nosi olimpijsku baklju. Pozovem Vip KS, javi se ovog puta male operater, objasnim o čemu se radi, čovek mi odmah rekao da slanje video klipova se obračunava. Dakle, samo chat i slanje fotki je free. Da bi bio siguran, pozvao je tehničku podršku (nije ga bilo 5mim na liniji), vratio se i potvrdio da video ide preko data, tj. nije free. Ja mu objasnim situaciju sa prethodnom aktivacijom 'Net za čet' dodatka, da imam čak i snimljene razgovore i kako mi je na tu foru potrošeno 1GB za 3 dana iz Neo paketa.. on kaže 'gospodine, ne brinite, sve će Vam biti kompenzovano..' kao, prijavio je slučaj tehničkoj podršci. Prošlo 2 dana, dobijam SMS od then. podrške /pogledati attach /. Pozovem sledeći dan, javi se opet onaj isti lik od pre 2 dana, ovog puta tvrdi da se slanje video klipova ne tarifira. *mjau**mjau**mjau*, koji dribbling. Pitam zašto je prošli put rekao da se ne tarifira, kao.. dobio je pogrešnu informaciju. Objasnim mu da poznajem Android, jednom rečju.. sve što se odigrava u sistemu je transparentno, nema šanse bilo koja aplikacija ili sistem da potroše 1GB za 3 dana. Nope, nema šanse.. uporno tvrde da je problem na mojoj strani.

Zaključak :
Da li je na nivou Vip kompanije, ili na nivou Vip korisničkog servisa, ali neko od ta 2 generalno šiša ovce - zarađuje za džeparac - ili vodi poslovnu politiku.
a8bb424b24c2101375155f7490dda0d2.jpg
 
Na našu žalost (nas korisnika) prepušteni smo sami sebi da provalimo šta kako radi tj šta se naplaćuje a šta ne. Dosta ljudi je imalo problem kao i ti da dobije pogrešnu informaciju od korisničkog centra ili od nekog zaposlenog iz poslovnice. Mene su tako nasankali u mts-u da aktiviram neke stvari za koje su mi rekli da se ne naplaćuju pa me posle na kraju meseca oladili (male su svote bile doduše).
 
Na našu žalost (nas korisnika) prepušteni smo sami sebi da provalimo šta kako radi tj šta se naplaćuje a šta ne. Dosta ljudi je imalo problem kao i ti da dobije pogrešnu informaciju od korisničkog centra ili od nekog zaposlenog iz poslovnice. Mene su tako nasankali u mts-u da aktiviram neke stvari za koje su mi rekli da se ne naplaćuju pa me posle na kraju meseca oladili (male su svote bile doduše).
Nije naša dužnost da kupujemo fore, već zaposleni da rade svoj posao. To je prevara, dakle. Dovođenje u zabludu. Princip je u pitanju. I nisam dobio informaciju od jednog, već je potvrdilo nekoliko njih, jer sam zvao više puta, zbog drugih 'povoljnosti' koje nude. Na posletku su prebacili loptu u moj deo terena pod izgovorom da je problem u mom Androidu. Oh, yeah..?
 
Poslednja izmena:
Ako imaš snimljen razgovor, moraju da ti nadoknade štetu

MN3
Imam, naravno. Imam aplikaciju koja snima automatski sve razgovore. U početku je nekoliko Vip operaterki potvrdilo da slanje video klipova ulazi u multimedijalni sadržaj koji se ne tarifira, da bih kasnije, kada sam primetio da se slanje video klipova ipak tarifira, dobio operatera koji mi je odmah rekao da to nije tačno, već se tarifira. Posle dan sam ga 'slučajno' dobio, pa je promenio priču, kao pogrešio je, ipak se ne tarifira. Da bih na posletku dobio SMS od tehnike podrške kako je sve u skladu sa propisima i kako je problem do Android sistema i background aplikacija. Ja u background-u nemam ništa. Koristim Bsckground Restrictor sa xda, pored toga dobro poznajem moj sistem. Savršeno dobro znam kako da raspodelim tih par GB iz Neo paketa. Jednom mi se samo desilo, za ovih godinu dana, da sam uleteo u roming, bio sam blizu Mađarske i tada sam platio nešto sitno. I sada me Vip tehnička podrška ubeđuje da je za 3 dana moj sistem 'pojeo' 1GB. Wtf. Imam čak i screenshots before/after. Kada sam skapirao da Vip ipak tarifira slanje video klipova , počeo sam da pratim dešavanja i bukvalno pošaljem video preko Whatsapp-a (75MB), posle pola sata, kada Vip aplikacija odradi update statusa, vidim da minje istih tih 75MB iz mog Neo paketa tarifirano. Dakle 1:1. Zamrznuo sam bio sve aplikacije da bih bio 100 % siguran, mada nisam ni trebao, bilo je više nego očigledno.

Mrzi me da se cimam, da pišem pismeni zahtev, glupo je. Ne pada mi na pamet. Ali čisto da se zna. Imao sam lepo mišljenje o Vip-u, sad vidim da je situacija svuda identična. Dešava li se slično ili isto na Telenoru? Za mts: znam da kraduckaju [emoji6]
 
Bas zato sto ljude "mrzi da se cimaju", oni ce to nastaviti da rade...

Ja sam se ipak cimao sa AIKom za neku sitnu kamatu sto nisu pripisali, i idem do NBSa (znaci trosim vise vremena nego sto vredi kamata). A vi se razmisljate da li da uradite nesto sto ce i drugima pomoci... sto ih vise "tuzite", i trazite nadonkade za takve stvari, manje ce moci opet da vam prosipaju price.
 
Da je ovo pravna država imaš dokaze, uzmeš advokata, odereš bagru i mirni su. Nego znaju oni šta mogu, pa im se isplati. Ako ćemo da poslujemo na foru ko koga pre*eve, najmanje što mogu da uradim, u njihovu korist, jeste da aktiviram neki od dodataka, približno srazmerno MB koji su mi potrošili, što mi je I predložila jedna od operaterki, ali indirektno. Na sav bezobrazluk mi je predložila da uplatim joker, kako ne bih ostao bez data do kraja meseca, pa neka tuže oni mene za neplaćen add on. Svejedno, ja njima ukradem add on, oni mi potroše data na neviđeno, mora da postoji način da me iskraduckaju u toku jednog, ili više meseci.

Budimo realni, živimo u 90tim.
 
Nastavi tako da razmisljas, samo se zalis okolo, a nista ne izmenis :(
 
Mislim da je alpha u pravu ovde...
Moj primer, pošto je KomBank uveo naplatu naloga, preko 25, iako ne prolazim tu cifru toliko često, nije me mrzelo da prodjem sve banke (tu je i alfa svojim savetima pomogao), pogledam ponude, i promenim banku...
Nije neki trud, ali bolji način mislim da trenutno nemamo na raspolaganju...
(Uvek ima, naravno, ali to kod Srba samo kad bude život u pitanju :D )

MN3
 
Ne žalim se, samo pitam za mišljenje onih koji su imali bliske susrete te vrste. Čak i da pokrenem pismeno, taj koji kraducka ima iza koga, ili iza čega, da se zakloni. A ja ću stajati na sred sudnice - like a fool, and they will laugh at me,( parafrazirao sam undertaker-a, s'početka The Godfather I) [emoji41]

OK, hvala na savetima. Ovaj put ću im 'oprostiti', sledećeg puta su *ebali ježa u leđa [emoji23]
 
Evo sve su se potresli :d

Imaš dve opcije: da probaš nešto da uradiš i možda uspeš u tome jer imaš snimljen razgovor sa tehničkom podrškom, ili da ne uradiš ništa.

Nego na kraju "Net za Čet" ne podržava i video zapise/razgovore, slike i slične multimedije, samo tekstualni zapis?
 
Bez obzira šta kaže operater, nikad mi ne bi palo na pamet da kroz chat mogu da se proture GB podataka za sitne pare. Uostalom, i WA i Viber su kriptovani, kako mogu da znaju sadržaj konverzacije?
 
Pa ako ne znaju sadržaj, kako onda znaju da je video zapis?

Sve je to u redu i naravno da će Srbin da smisli kako da pobedi kad se ispriča vic do kraja, ali, VIP i svi operateri moraju da misle i za takve situacije i da sitnim slovima napišu lupam "Zadržavamo pravo da obustavimo dodatak u slučaju nesrazmernog korišćenja".
 
Evo sve su se potresli :d

Imaš dve opcije: da probaš nešto da uradiš i možda uspeš u tome jer imaš snimljen razgovor sa tehničkom podrškom, ili da ne uradiš ništa.

Nego na kraju "Net za Čet" ne podržava i video zapise/razgovore, slike i slične multimedije, samo tekstualni zapis?
Nemam snimljen razgovor sa tehničkom podrškom. Tehnička podrška je viša instanca, sa njima komuniciraju niža bića, operateri tj. Imam snimljene razgovore sa operaterima.
Bez obzira šta kaže operater, nikad mi ne bi palo na pamet da kroz chat mogu da se proture GB podataka za sitne pare. Uostalom, i WA i Viber su kriptovani, kako mogu da znaju sadržaj konverzacije?
Nema sadržaj veze sa ovim o čemu razgovaramo, već njihova priča da je u 'Net za čet' uključeno i slanje i primanje video klipova, preko WA. Operateri su videli da mi je UL link drastično veći u poređenju sa drugim aplikacijama. Sve oni vide, ali ne žele da priznaju. Isplati im se da tako zavrnu njih 100, od tih 100 50 primeti, od tih 50, 25 se žale [emoji849][emoji41], od tih 25, 1 pokrene, ili ne pokrene, postupak.
Što se Viber aplikacije tiče, omogućen je video i audio poziv, a kvota je 500MB. Viber nisam koristio.
Što se WA tiče, rekli su da je sve free, ali ne mogu audio i video pozivi. Posle su rekli samo chat + slanje i primanje fotografija ulazi u taj dodatak, a slanje i primanje video klipova se tarifira. Kasnije su se svi složili da je sve, ipak, free.. osim video i audio poziva.

Da ironija bude veća, jedan od operatera se baš potrudio da shvati, rekao je da vidi da se UL link na Whatsapp-u drastično razlikuje od ostalih aplikacija koje su uključene u Net za čet (Viber, Facebook i Facebook Messenger). Pitao sam ga, pa ako je drastično uvećan, kako tvrdite da se slanje video klipova ne tarifira? Na posletku mi je obećao da će zapisati moj broj, pa će videti sa nekim od njegovih privatni drugara da li neko koristi Whatsapp za slanje i primanje video klipova u okviru Net za čet dodatka. *mjau**mjau**mjau*, kad niko od njih ne zna, već mora da pita slučajne prolaznike [emoji6]
 
Poslednja izmena:
A koliko košta mms u neo tarifama starim ili novim?

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
A koliko košta mms u neo tarifama starim ili novim?

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
Ne tarifira se, osim što će ti potrošiti data za multimediju koju si prikačio. Pročitaj unazad, par strana, bilo je reči o tome.
 
Zakleo bih se da ne potroši ni data iz paketa. Ili je bar nekad tako bilo. Ide kroz drugi APN, pa se na listingu vidi protok, ali je cena bila nula.
Poslednjih nekoliko godina imam ogromne pakete i toliko male račune da se ne sećam da sam otvarao listing.
 
Cena je uvek nula ako se ne naplati potrosnja.
Imam na >50GB potrosnje prosli mesec, cena 0 (Speedtest).
 
Ne znam za VIP konkretno, ali MMS se obično naplaćuje fiksno po poruci, data saobraćaj deo je besplatan.
Pozdrav
 
Da, osim što je kod VIP od početka MMS = SMS, pa nema ni tog troška.
 
Nemam snimljen razgovor sa tehničkom podrškom. Tehnička podrška je viša instanca, sa njima komuniciraju niža bića, operateri tj. Imam snimljene razgovore sa operaterima. Nema sadržaj veze sa ovim o čemu razgovaramo, već njihova priča da je u 'Net za čet' uključeno i slanje i primanje video klipova, preko WA. Operateri su videli da mi je UL link drastično veći u poređenju sa drugim aplikacijama. Sve oni vide, ali ne žele da priznaju. Isplati im se da tako zavrnu njih 100, od tih 100 50 primeti, od tih 50, 25 se žale [emoji849][emoji41], od tih 25, 1 pokrene, ili ne pokrene, postupak.
Što se Viber aplikacije tiče, omogućen je video i audio poziv, a kvota je 500MB. Viber nisam koristio.
Što se WA tiče, rekli su da je sve free, ali ne mogu audio i video pozivi. Posle su rekli samo chat + slanje i primanje fotografija ulazi u taj dodatak, a slanje i primanje video klipova se tarifira. Kasnije su se svi složili da je sve, ipak, free.. osim video i audio poziva.

Da ironija bude veća, jedan od operatera se baš potrudio da shvati, rekao je da vidi da se UL link na Whatsapp-u drastično razlikuje od ostalih aplikacija koje su uključene u Net za čet (Viber, Facebook i Facebook Messenger). Pitao sam ga, pa ako je drastično uvećan, kako tvrdite da se slanje video klipova ne tarifira? Na posletku mi je obećao da će zapisati moj broj, pa će videti sa nekim od njegovih privatni drugara da li neko koristi Whatsapp za slanje i primanje video klipova u okviru Net za čet dodatka. *mjau**mjau**mjau*, kad niko od njih ne zna, već mora da pita slučajne prolaznike [emoji6]
Da rezimiramo.
Drugar koristi 'Net za čet'. Juče proverio, slanje multimedije iz 'Net za čet' aplikacija SE TARIFIRA. Pozvao je Vip KS, dobio je informaciju da SE TARIFIRA dakle identično i pravilno.

A meni su rekli da se NE TARIFIRA. Imam snimljene razgovore ne jednog, već 3 operatera koji su potvrdili istu laž.

Doveli su me u zabludu, ptotivpravno su otuđili mojih 1GB u roku od 3 dana. Aktivirao sam Mini Joker (500MB) I naravno da im neću platiti. Pozvao sam KS da ih obavestim o tome da mi duguju još 500MB i da bih voleo da me tuže za Mini Joker koji mi ne pada na pamet da platim.

Prosledila je zahtev tehničkoj podršci da mi ne pošalju račun za Mini Joker.

BAGRA.
 
Poslednja izmena:
ovih 1gb u romingu, to je samo za online ugovor?
I kako se to trosi? U naconalnom saobracaju to je zakljucano a cim se predje u roming (na neki od operatera sa spiska) aktivira se taj dodatak ?
vec sad mogu da obnovim ali sve cekam ako izadje neka dobra ponuda, dodatak..
Trenutno bih za 999din dobio
1) neograniceno min i sms
2) 5gb (uz promociju 3gb zauvek)
Da li bi moglo ne sto dodatno da se izvuce ?
 
ovih 1gb u romingu, to je samo za online ugovor?
I kako se to trosi? U naconalnom saobracaju to je zakljucano a cim se predje u roming (na neki od operatera sa spiska) aktivira se taj dodatak ?
vec sad mogu da obnovim ali sve cekam ako izadje neka dobra ponuda, dodatak..
Trenutno bih za 999din dobio
1) neograniceno min i sms
2) 5gb (uz promociju 3gb zauvek)
Da li bi moglo ne sto dodatno da se izvuce ?

Ovih 1GB u romingu se dobija svakako bilo da potpises online bilo u poslovnici, a ako potpises online mozes dobiti jos 1GB pored ovih 5GB u nacionalnom saobraju. Roming dodatak mozes da koristis kada izaberes odgovarajucu mrezu, u suprotnom je blokiran internet saobracaj.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
a bi li se moglo izdejstvovati tih 1gb u poslovnici ?
 
Nazad
Vrh Dno