Sirius9
Čuven
- Učlanjen(a)
- 09.09.2007
- Poruke
- 4,016
- Poena
- 525
Manje-više svaka prodavnica/prodavac je isti, ako ne znaš šta hoćeš on/ona će gledati da ti "uvali" ili ono što se njima najviše isplati (artikal koji se ne prodaje dobro, nešto čega ima u magacinu u većim količinama i treba to prodati, proizvod koji su nabavili po povoljnoj ceni ali je trebalo uzeti veliku količinu, nešto što ima neku manu pa se treba rešiti te robe isl) ili ono što je skupo tj. na čemu imaju najviše zarade.
Tako da ja najviše preferiram da se lično informišem, bilo tako što ću utrošiti par dana/nedelja sakupljajući informacije ili ću pitati one koji već raspolažu informacijama kao što je to slučaj sa ovom temom, gotovo nikad izbor ne ostavljam prodavcu tako da sa tog stanovišta servis koji ugrađuje klime koje prodaju je još gora varijanta od prodavnica koje prodaju tostere, klime, tuš kabine...
U principu jedina pitanja za prodavca bi trebala da budu test pitanja koja će mi reći koliko je ne/upućen u proizvod, uslove prodaje ili pitanja gde se od prodavca traži da usmeno potvrdi nešto što ja već znam za slučaj da kasnije bude nekih problema, da mogu da kažem "prodavac je tako rekao"...
Tako da ja najviše preferiram da se lično informišem, bilo tako što ću utrošiti par dana/nedelja sakupljajući informacije ili ću pitati one koji već raspolažu informacijama kao što je to slučaj sa ovom temom, gotovo nikad izbor ne ostavljam prodavcu tako da sa tog stanovišta servis koji ugrađuje klime koje prodaju je još gora varijanta od prodavnica koje prodaju tostere, klime, tuš kabine...
U principu jedina pitanja za prodavca bi trebala da budu test pitanja koja će mi reći koliko je ne/upućen u proizvod, uslove prodaje ili pitanja gde se od prodavca traži da usmeno potvrdi nešto što ja već znam za slučaj da kasnije bude nekih problema, da mogu da kažem "prodavac je tako rekao"...
Poslednja izmena: