Šta je novo?

Exe Net - iskustva

Ma imam Kopernikus 20/2 kablovski, izgubih zivce i to nisam mnogo zahtevan korisnik. Inace drze dobru cenu. Resio sam se za exenet, ali vidim na temi i dosta losih komentara, pa rekoh bolje da pitam. Hvala svima na odgovorima.
 
Dobar je exe, ako imaš teh mogućnost za optiku nemoj uopšte da razmišljaš
 
Поглавица сигурно мисли на ехе јер јотел и нема оптику.
Ja razmisljam da uvedu moji ExeNet sada, ali zbog one klauzule o produzavanju ne pada mi na pamet. Izgubili su dva korisnika zbog toga :(
Лоше размишљаш, ако је клаузула проблем, онда подесиш неки мобилни да ти звони после 11 месеци, што је мало бзвз јер тешко да ће неко да мења провајдера за слабијег. Ја чекам крај УО да идем и питам да ли ће да понуде још нешто па да останем, мада до сада није било прилике за то, пар пута сам продужио УО због нових бенефита.
Да се не враћам сада кроз тему, код њих нема поскупљења, ако се појаве нови скупљи пакети за нове кориснике, свако може да задржи стари пакет без промене цене.
 
Napisao sam ja gore x razloga zasto to treba da se izbaci.

Ne samo zbog toga sto bi neko mozda menjao provajdera nego zbog toga sto neko nece da produzava ugovor na jos 12/24 meseci samo zato sto mu istice ugovor.

To da je to u interesu korisnika je cista glupost.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
 
U pravu je Lanikor,tu klauzulu treba izbaciti iz ugovora,posebno pisanim putem,to su oni sami izmislili.
 
Ma imam Kopernikus 20/2 kablovski, izgubih zivce i to nisam mnogo zahtevan korisnik. Inace drze dobru cenu. Resio sam se za exenet, ali vidim na temi i dosta losih komentara, pa rekoh bolje da pitam. Hvala svima na odgovorima.

Ti koji lose komentarisu su neki bivsi korisnici na staroj mrezi koju je Exe Net imao, na Wifiju i oni su odavno presli na optiku. Tako da bez brige, uzmi Exe Net i ne brini. Nemas bolje.
 
Reminder za 11 meseci?? Pa ja cu fon mozda zameniti do tada, mozda ve biti ugasen, mozda ga i ne koristim tada :)
Nemojte pravdati bezobrazne stvari :)

A mozda prosto i ne budem na toj lokaciji.
 
Поглавица сигурно мисли на ехе јер јотел и нема оптику.Лоше размишљаш, ако је клаузула проблем, онда подесиш неки мобилни да ти звони после 11 месеци, што је мало бзвз јер тешко да ће неко да мења провајдера за слабијег. Ја чекам крај УО да идем и питам да ли ће да понуде још нешто па да останем, мада до сада није било прилике за то, пар пута сам продужио УО због нових бенефита.
Да се не враћам сада кроз тему, код њих нема поскупљења, ако се појаве нови скупљи пакети за нове кориснике, свако може да задржи стари пакет без промене цене.

U pravu je calexx, Exe Net do sad makar nikad nije menjao cene. To isto treba da se ceni. A citao sam da ce se menjati to u vezi ugovora zbog novog zakona.
 
Нису то они измислили, имао је то и СББ одавно па су укинули. Да не помисли неко да оправдавам клаузулу, има ту још детаља који се не виде. Рецимо мтс после истека УО укида попусте који су били у пакету и враћа на цене/услове који важе без УО. Ако је неко имао 50% попуста због УО, губи попуст по истеку и онда или наставља уз пуну цену или склапа нову УО. Ту би рецимо било добро да постоји варијанта да се све аутоматски продужи уз исте услове. Или да ехе убаци пакете без УО па да се аутоматски по истеку 12/24 месеца врати на ту брзину и онда свако мора до њих да склапа нови уговор?

Ехе-нет гарантује за цену и пакет док траје УО, што други ретко раде па у случају повећања цене, корисник задржава стару цену и пакет. Ипак, ако се појави нови, повољнији пакет, корисник може у сваком тренутку да обнови уговор и добије нове брзине или цене. То не може код мтс-а а код СББ-а стари корисници не добијају никакав бенефит који следује новим.

Да поновим, мислим да је клаузула бзвз али не мислим да је нешто проблематична, ако неко води рачуна о роковима, то не може да му промакне. Као што је рецимо другару пропао припејд кредит од око 12к јер нија пазио па му је истекао рок до када важи. Како год, ја ћу да наставим да користим оптику 140/14 (која је увек 140/14 или мало више) по овој цени а ко се плаши своје заборавности, нека остане на 10/1 или 50/2 ако има услова. ;)
 
Calexx, je objasnio ono sto sam ja hteo da vam kazem, a nisam umeo kao on. Kada sam sve ovo stavio na papir meni je exe net najpovoljniji. Pri tom ne placa se ni setup za optiku.
 
Kada sam video da je Jotel najavio povecanje brzina, zvao sam danas Exe, rekli su mi ako trend nastavi da ce sigurno i oni da povecaju vise od ostalih i najverovatnije od Jotela. Posto Jotel povecava samo na papiru, dok kod Exe Neta to stvarno radi, to bi bila izuzetna vest. Videcemo.
 
То би било екстра! Јел то званично? Не знаш колико би повећали ? Мада ја сам и сад задовољан пакетима, све шљака ДЕЛУКС. Негде сам чуо да и СББ спрема повећање од 16ог априла, али није званично.

BTW, novi sajt izgleda: http://www.exe-net.net/paketi/
 
Pa nista jos nije zvanicno, videcemo. Da novi sajt, vidim sad i ja.
Pise:

7. APRILA 2018.
“EXE NET“ je objavio novi izgled svog web portala.

Sad jos novi paketi i milina!
 
Bilo je i vreme da redizarniraju sajt,koji ruter sada daju za Fiber Duo Home 3 i Fiber Duo Home 4?
 
Ја сам прво добио неку Тенду 600 или тако некако али је брљала тј веза би пуцала чим покренем торенте па су ми заменили, добио сам TP-Link WR1043ND али ни они тада нису били сигурни да ће њега да набављају. Сада ради без грешке, једина мана му је што нема 5GHz wifi, на остало немам замерке. Мада ми ни 5GHz није битно јер сам развукао кабл до собе где користим лаптоп а на мобилном имам 4G па ми је то довољно. Некоме ће свакако да значи дуал бенд па су можда тражили неки трећи који испуњава све услове. Најбоље да их директно питаш.

Питао сам и ја за неке промене кад сам пре пар дана плаћао рачун али на шалтеру вероватно не знају много о томе, још је кренуло са оним ... па Ви већ имате 140/ .... мада је стварно бзвз што питам, ово ми је превише а да тражим још не иде. :)
 
Лоше размишљаш, ако је клаузула проблем, онда подесиш неки мобилни да ти звони после 11 месеци, што је мало бзвз јер тешко да ће неко да мења провајдера за слабијег. Ја чекам крај УО да идем и питам да ли ће да понуде још нешто па да останем, мада до сада није било прилике за то, пар пута сам продужио УО због нових бенефита.

Druze kazes nekom da lose razmislja a tebi je valjano razmisljanje da navijes mobilni da ti zvoni posle 11 meseci kako bi te podsetio da ti istice ugovor ??? Mozda neko nema dovoljno novca ili nije u stanju da nastavi da placa isti paket pa mu odgovara neki "slabiji" provajder.

Нису то они измислили, имао је то и СББ одавно па су укинули. Рецимо мтс после истека УО укида попусте који су били у пакету и враћа на цене/услове који важе без УО. Ако је неко имао 50% попуста због УО, губи попуст по истеку и онда или наставља уз пуну цену или склапа нову УО.

Ехе-нет гарантује за цену и пакет док траје УО, што други ретко раде па у случају повећања цене, корисник задржава стару цену и пакет. Ипак, ако се појави нови, повољнији пакет, корисник може у сваком тренутку да обнови уговор и добије нове брзине или цене. То не може код мтс-а а код СББ-а стари корисници не добијају никакав бенефит који следује новим.

Како год, ја ћу да наставим да користим оптику 140/14 (која је увек 140/14 или мало више) по овој цени а ко се плаши своје заборавности, нека остане на 10/1 или 50/2 ако има услова. ;)

Imao je SBB pa je ukinuo jer su videli da nije fer prema korisnicima i da mogu i bez toga svojim uslugama da zadrze korisnike. Ovde je filozofija drugacija posto mnogi korisnici nemaju pojma o automatskoj obnovi ugovora (jer ko jos cita ugovore al opet to je propust korisnika) ovi to znaju i igraju na tu kartu sto je u najmanju ruku bezobrazno. Znaci na sve nacine gledaju da korisnik ne sazna o automatskoj obnovi ugovora.

Ovo sto pricas za MTS koliko znam to vazi za mobilnu telefoniju tako da nemoj da mesas babe i zabe. A i taj MTS posto si se uhvatio za njega obavesti korisnika o isteku ugovora iako se ugovori kod njih ne obnavljaju automatski pa bi i ovi mogli da nauce nesto od njih.

Kod nekih provajdera kada se povecaju paketi ne moras da potpisujes novu ugovornu obavezu vec ti automatski povecaju paket tako da nemoj to da zaboravis jer ovako kako rade favorizuju nove korisnike i nije fer prema starijim korisnicima koji za isti novac placaju manji paket. Samim tim prisiljavaju stare korisnike da potpisu novi ugovor kako bi im povecali paket i zadrzali ih jos dodatne dve godine ili godinu. Nemam ja problem s tim da zadrze korisnika na pravi nacin kvalitetnom uslugom ali ovakvim foricama to mi vec mnogo smeta.

Pazi foru imas 2 meseca gratis a kad istekne taj period tek tad krece ugovorna obaveza punih 24 mes. Znaci korisnik je rezervisan na 26 meseci :D Koliko znam normalno je da ti taj gratis period bude uracunat u okviru tih 24 meseci. Ovo je cisto dovodjenje korisnika u zabludu.

Zasto nemaju konacan spisak kanala nego neko mora da ode kod njih u predstavnistvo da presalta 300 kanala inace moze dobiti samo okvirni spisak kanala? Zasto se ne objavi spisak kanala kao kod SBB-a i MTS-a?

Neko mozda nije u situaciji da placa tvojih 140/14 a nekome je mozda i tih 10/1 sasvim dovoljno tako da ovaj komentar ti nije na mestu.

Ја сам прво добио неку Тенду 600 или тако некако али је брљала тј веза би пуцала чим покренем торенте па су ми заменили, добио сам TP-Link WR1043ND али ни они тада нису били сигурни да ће њега да набављају. Сада ради без грешке, једина мана му је што нема 5GHz wifi, на остало немам замерке. Мада ми ни 5GHz није битно јер сам развукао кабл до собе где користим лаптоп а на мобилном имам 4G па ми је то довољно. Некоме ће свакако да значи дуал бенд па су можда тражили неки трећи који испуњава све услове.

A sto se ovoga tice nadam se da znas otprilike koliko kosta prosecan gigabitni ruter sa Dual Band-om i da im se ne isplati, tako da posto se ne isplati i ne mozemo da zaradimo na tome nek se korisnici sami snalaze to je logika. A iako ih bude bilo debelo ce naplatiti iznajmljivanje a da te podsetim kod tog MTS-a i SBB-a se ne naplacuje iznajmljivanje rutera sto je valjda normalno. I nije istina da nema benefita za stare korisnike.

To da je to u interesu korisnika je cista glupost.

Nema veze sa interesom korisnika vec iskljucivo sa njihovim interesom.
 
Poslednja izmena:
Par vas koji branite losu praksu nekim kvazi buducim zakonima za koje i dalje nema reference i navijanjem sata da me podseti da mi istice ugovor (gde ce to da nestane posle prvog factory reseta, prodaje telefona ili nekog random kvara, mislim stvarno druze...) ne kapirate izgleda koliko losu reklamu pravite Exe-netu ovim nebuloza odgovorima i odbranama.

To moze da prodje negde na nekom poljoprivrednom forumu, ovde nisu ljudi tako naivni da padaju na te fore.

Nista njih ne kosta da posalju jedan e-mail ili 1 SMS godisnje da podsete da ugovor istice, a koliko vidim to se ne desava tako da je to stvarno bezobrazno, zato se i donosi taj famozni nepotvrdjeni zakon, jer ta praksa NE VALJA.
 
Calexx је у праву овде. Свако има своје форе око уговора. Код Егзе нета увек задржаваш цену.
 
ne kapirate izgleda koliko losu reklamu pravite Exe-netu ovim nebuloza odgovorima i odbranama.

Шта мене брига за њихову рекламу. Суштина је да је Егзе Нет услуга једна од најбољих. Глупо је да то коментаришу они који нису ни корисници. Док ако коментаришем ја, поглавица, цалекс, бојан итд. то је скроз коректно јер смо корисници и знамо најбоље како је. Мени уговор ништа не смета јер нисам неко ко тражи промоције и да идем од једног до другог оператера. Ту сам и ако нешто имам тражићу од Егзе нета јер су ми више пута изашли у сусрет а интернет је убедљиво најбољи у Нишу.
 
... navijanjem sata da me podseti da mi istice ugovor (gde ce to da nestane posle prvog factory reseta, prodaje telefona ili nekog random kvara, mislim stvarno druze...)
Nestajanje podsetnika, nakon prodaje/kvara telefona, može da prođe na nekom poljoprivrednom forumu :)
Moji događaji iz kalendara će da nestanu kad nestane Google, a veća je šansa da ja nestanem, nego Google :)
Naravno, svi se slažemo da ovoj stavci u ugovoru nije mesto.
 
Calexx је у праву овде. Свако има своје форе око уговора. Код Егзе нета увек задржаваш цену.

Nigde nisam pomenuo cenu, cena je apsolutno ok, opet spinujes.

Шта мене брига за њихову рекламу. Суштина је да је Егзе Нет услуга једна од најбољих. Глупо је да то коментаришу они који нису ни корисници. Док ако коментаришем ја, поглавица, цалекс, бојан итд. то је скроз коректно јер смо корисници и знамо најбоље како је. Мени уговор ништа не смета јер нисам неко ко тражи промоције и да идем од једног до другог оператера. Ту сам и ако нешто имам тражићу од Егзе нета јер су ми више пута изашли у сусрет а интернет је убедљиво најбољи у Нишу.

Dakle ja automatski prestajem da budem korisnik cim prokomentarisem nesto negativno (a bukvalno je ovo jedina stvar koja mi smeta i sve ostalo je super) i ovaj net koji koristim je trenutno plod moje maste? Pre par strana ste me ti ili tvoj saradnik citirali kako ce da me prozivaju jer pisem nesto pozitivno o Exe-netu kao korisnik a sad odjednom nemam prava da komentarisem jer komentarisem negativnu stavku u ugovoru i odjednom nisam korisnik? Mislim stvarno, potrudite se malo vise...

Nestajanje podsetnika, nakon prodaje/kvara telefona, može da prođe na nekom poljoprivrednom forumu :)
Moji događaji iz kalendara će da nestanu kad nestane Google, a veća je šansa da ja nestanem, nego Google :)
Naravno, svi se slažemo da ovoj stavci u ugovoru nije mesto.

Nisam koristio Google kalendar nikad a i ne nameravam jer imam svoj sopstveni sistem podsetnika, sustina price nije u tome nego nacin na koji se pravda.
 
Poslednja izmena:
Кад сам ја рекао да браним ту ставку у уговору ?

Ја сам само рекао да ми није битно јер нећу да мењам Егзе нет, и да је услуга коју пружају перфектна.

To што ти нећеш да навијаш сат или хоћеш да за мале паре имаш оптику а да те не занима кад можеш да раскинеш уговор већ да хоћеш да га раскинеш кад хоћеш а да се не потрудиш око тога да знаш кад можеш, многим корисницима није битно а и ускоро ће нов закон па ћеш моћи кад год зажелиш... Наравно уз плаћање сет упа и слично.

Цалекс је само рекао како можете да решите, а то што ви хоћете како желите то је ипак ваша ствар. Они су дали услове, ако вам се не свиђају, узмеш СББ па кад ти смање брзину и слично кад истекне уговор онда идеш опет да потпишеш да ти повећају назад. И то има своју чар... ако волиш тако, ето ти опције..
 
To sto je neko los za cene ne znaci da treba da treba sa njime da se poredi.

Obe su lose prakse, nema pravdanja.
 
1. Koliko vidim nisi protiv, pravdas je nekim zakonom koji treba da se donese - hajde da vidimo referencu, gde, kad, ko je pomenuo donosenje tog zakona a da su predstavnici vlasti - link a ne "bice donet novi zakon".

2. Da je usluga perfektna sam i sam rekao jedno 5 puta, i dalje ne vidim kakve to veze ima sa ovim o cemu pricam ali ne propustas da pomenes u svakom odgovoru a to je izuzetno zanimljivo.

3. Tebi je normalno da navijam sat da me podseti da mi istice ugovor, radis li to za bilo koju drugu uslugu trenutno u svom zivotu - ja ne, jer niko drugi nema tu nebuloza stavku od svih usluga koje koristim i kompanije same obavestavaju jer je to primer dobre prakse.

Evo ti primer koliko je to besmisleno - jel se slanje e-maila placa i jel taj 1 SMS o obavestenju bas toliko kosta u danasnje vreme kad su SMS-ovi besplatni bukvalno, ja imam skoro 12000 besplatnih trenutno a svakom meseca dobijam jos 3000... Svaka ozbiljna kompanija obavestava korisnike o isteku ugovora i promenama koje slede, PayPal mi je poslao bar 5 mejlova o isteku kartice, Telenor krene sa SMS-ovima i obavestenjima u njihovoj aplikaciji par meseci pre isteka itd itd.

Idemo dalje, sad jos i nagadjas sta hocu, hocu popust na optiku je li? Jesi li ti citao uopste moj komentar gde pisem da je 50/5 za mene super i da je povoljno, bukvalno na prosloj/preprosloj strani i jesi li svestan da je razlika u 2 paketa - ovja koji koristim i 50/5 optika jedva 200 dinara sto je bukvalno nista? Sta ako hocu da se selim a treba mi net jos 4 meseci, da produzim na 12 samo zato sto ne moze drukcije i da bacim skoro 10000 dinara, jel to treba?

Takodje - rekao sam vec da mi je ugovor stavljen na sto onog momenta kada je instalacija zavrsena, antena postavljena i izbusene rupe u okviru prozora i provuceni kablovi - podrazumevam da niko ziv ne namece takvu glupost i jer nigde drugde to nisam video osim ovde ali eto, moja greska kao korisnika. Bas zato provajder treba da obavesti korisnika da mu se ugovor produzava kada se priblizi istek ako misli na dobrobit korisnika.
 
1. Кад се буде изгласао у скупштини.
2. Као што ти десет пута помињеш једну исту ставку у уговору јер исти ниси читао па сам ти ја сад крив што ми Егзе Нет одличан и не слажеш се са мојим мишљењем.
3. Мени је нормално ако хоћеш да мењаш. А ја не навијам ништа јер нећу да мењам.

Што Егзе Нет не може да ти премести прикључак на друго место ако се селиш ? Што би то био проблем уопште ?
 
1. Ok, gde je nacrt zakona onda, znas ono sto mora da prodje javnu raspravu pre nego sto se izglasa? http://www.parlament.gov.rs/akti/put-zakona.1053.html
2. Kriv si mi sto ti je Exe-net odlican - kako? Ako je meni odlican i tebi odlican, kako si mi ti kriv? Po pitanju kvaliteta usluge se slazemo.
3. Svaka ti cast onda ako ti je to normalno, ovde ocigledno dobrom delu korisnika nije, ali hajde sve nas da diskreditujemo jer nam se ne svidja nesto.

Sta ako nemam uslova na tom drugom mestu? Sta ako gazda ne daje da mu se busi po stanu? Sta ako u skupstini stanara neko ne da da se uvodi bilo kakav drugi net osim onog prisutnog u nekoj zgradi?
 
1. http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/125/drustvo/2918665/novi-zakon-o-elektronskim-komunikacijama-za-bolju-zastitu-korisnika.html https://www.blic.rs/vesti/drustvo/vlada-usvojila-predlog-zakona-o-elektronskim-komunikacijama/426ycfc А нацрт имаш на сајту министарства.
2. Ја упорно и причам да је квалитет перфектан.
3. Па видиш многи овде коментаришу а нису корисници.

Суштина је што можда немаш услова у 1 посто случајева.
 
Poslednja izmena:
Njihov kvalitet i korektnost ugovora nisu povezani.
Kvalitet im ne kritikuje niko.
Korektnost ugovora kritikujemo. Nemojte ih opravdavati nicim, za to.

Gde je link tog nacrta zakona? Ne vesti, imam ja vest da cemo dobiti 1000e od akcija... znaci ovo sto pricas vredi kao i Dinkiceva rec :D
"petak, 27. okt 2017, 08:23 -> 10:12

Državna sekretarka u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić rekla je gostujući u Dnevniku RTS-a, da će novi Zakon o o elektronskim komunikacijama biti usvojen do kraja godine."
Znaci, nista od toga :)


Da ne bi trubili 5 strana o necemu sto ne zanima ljude: ExeNet ima bezobraznu stakvu u ugovoru da se ugovor automatski produzava ako se ne otkaze 30 dana pre isteka. Kome odgovara, neka cuti ;)
 
Poslednja izmena:
Iskopao sam ja na kraju sam to:

https://www.paragraf.rs/nacrti_i_predlozi/151116-nacrt_zakona_o_elektronskim_komunikacijama.html

Izmena uslova ugovora

Član 120.

(1) Operator je dužan da pretplatnika, najmanje 30 dana unapred, obavesti prilogom uz račun o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.

(2) Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije u korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima, izuzev ako su izmene posledica usaglašavanja sa izmenama regulatornog okvira.

(3) Agencija može propisati sadržaj obaveštenja iz stava 1. ovog člana.

Cim se ova stavka donosi, to znaci da je i drzava prepoznala da je to los nacin poslovanja - sto dalje znaci da treba da se skloni a ne da se ceka da zakon kaze.
 
Vrh Dno