Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Odmah stize mail. Posle nekoliko minuta. Ja sam se registrovao pre mesec dana pa mi je jos sveze :)
Kada ti stigne mail imas 24h da kliknes na link u mail-u da potvrdis registraciju.
Mail stize sa adrese: Moj SBB <[email protected]>
 
Odmah stize mail. Posle nekoliko minuta. Ja sam se registrovao pre mesec dana pa mi je jos sveze :)
Kada ti stigne mail imas 24h da kliknes na link u mail-u da potvrdis registraciju.
Mail stize sa adrese: Moj SBB <[email protected]>
Nema ga mogu da ga mrzim, najverovatnije je sad zbunjivanje, prvi pokusaj i drugi pokusaj. Otkud znam da traze obaska e-mail a ne onaj koji hoces da kreiras, das dva podatka numerike ID i Broj ugovora i onda ispadne da treba dati postojeci email i password koji nema veze sa tim emailom. Ako je tako treablo je da napisu ili jednostavno kad upisujes ako upises sbb da te vrati ili kaze ne moze. Nije mi palo na pamet postao sam dao dva podatka koja samo ja znam da treba jos i potvrda. Registrovao sam se na raznim forumima ali se jednznacno zna sta treba da upise. Sad je gotovo ili je moj mail server zagusen ili se sad program zaludeo isti id isti broj ugovora a dve razlicite mail adrese, nema ni u spamu. Znaci da batalim to ako ne stigne i sacekam par dana i ponovo pokusam...
 
Nema ga mogu da ga mrzim, najverovatnije je sad zbunjivanje, prvi pokusaj i drugi pokusaj. Otkud znam da traze obaska e-mail a ne onaj koji hoces da kreiras, das dva podatka numerike ID i Broj ugovora i onda ispadne da treba dati postojeci email i password koji nema veze sa tim emailom. Ako je tako treablo je da napisu ili jednostavno kad upisujes ako upises sbb da te vrati ili kaze ne moze. Nije mi palo na pamet postao sam dao dva podatka koja samo ja znam da treba jos i potvrda. Registrovao sam se na raznim forumima ali se jednznacno zna sta treba da upise. Sad je gotovo ili je moj mail server zagusen ili se sad program zaludeo isti id isti broj ugovora a dve razlicite mail adrese, nema ni u spamu. Znaci da batalim to ako ne stigne i sacekam par dana i ponovo pokusam...

Znaju da zezaju ako ti se ime prezime i datum rodjenja na mailu neslažu sa podacima datim njima zato ti je najbolje i najsigurnije je da otvoriš novi gmail nalog koji ceš koristiti samo za mojsbb i sa njim onda da se registruješ na mojsbb pošto ti isti taj mejl i pass sa mojsbb služe i za EON I UNIFI I UNIFON,
 
Znaju da zezaju ako ti se ime prezime i datum rodjenja na mailu neslažu sa podacima datim njima zato ti je najbolje i najsigurnije je da otvoriš novi gmail nalog koji ceš koristiti samo za mojsbb i sa njim onda da se registruješ na mojsbb pošto ti isti taj mejl i pass sa mojsbb služe i za EON I UNIFI I UNIFON,
Ok hvala ali dizem ruke, ne treba mi to, jedostavno samo gubim zivce, sta god sam pokusao da se odradi, ukloni nedostatke, jednostavno nista nisam postigao danima.. Moja greska sto ne znam unapred da ce da trazi verifikaciju i da otvaranje maila koje upucuje na mojsbb nije to. Imaju sve podatke JMBG, sad da otvaram mail na google pored postojeceg na google i da ponovo sve popunjavam i delim broj mobilnog itd, neki drugi put u zivotu.
 
Znaju da zezaju ako ti se ime prezime i datum rodjenja na mailu neslažu sa podacima datim njima zato ti je najbolje i najsigurnije je da otvoriš novi gmail nalog koji ceš koristiti samo za mojsbb i sa njim onda da se registruješ na mojsbb pošto ti isti taj mejl i pass sa mojsbb služe i za EON I UNIFI I UNIFON,
Kako mislis "ime prezime i datum rodjenja na mailu"?
 
Kako mislis "ime prezime i datum rodjenja na mailu"?

Pa kad registruje novi meil da ipak stavi svoje pravo podatke pošto primalc svakog meila bar te osnovne podatke vidi a izgleda da bar na takve detalje sbb ipak obraća pažnju prilikom slanja koda za aktivaciju.
 
Ma lik lupa gluposti. Taj savet o otvaranju novog gmail naloga je potpuno besmislen.

@lega99

Mislim da je problem nastao jer si ti pokušavao da se registruješ sa nepostojecom email adresom. Pozovi podršku na 19900 oni bi to morali da mogu da rese/ponište, pa da se registruješ kako treba.
 
Pa kad registruje novi meil da ipak stavi svoje pravo podatke pošto primalc svakog meila bar te osnovne podatke vidi a izgleda da bar na takve detalje sbb ipak obraća pažnju prilikom slanja koda za aktivaciju.
Glupost, nigde ne postoji pravilo ni obaveza da u mail adresi stoji ime i/ili prezime a tek datum rodjenja je potpuno nebitan i nevidljiv bilo kome.
 
Ma lik lupa gluposti. Taj savet o otvaranju novog gmail naloga je potpuno besmislen.

@lega99

Mislim da je problem nastao jer si ti pokušavao da se registruješ sa nepostojecom email adresom. Pozovi podršku na 19900 oni bi to morali da mogu da rese/ponište, pa da se registruješ kako treba.

Naravno da je to problem pokušao da se registruje sa nepostojećom email adresom.
 
Ma lik lupa gluposti. Taj savet o otvaranju novog gmail naloga je potpuno besmislen.

@lega99

Mislim da je problem nastao jer si ti pokušavao da se registruješ sa nepostojecom email adresom. Pozovi podršku na 19900 oni bi to morali da mogu da rese/ponište, pa da se registruješ kako treba.

Aj neka bude da ja lupam gluposti ali opet tvdrim pošto taj mojsbb nalog služi i za EON I UNIFI I UNIFON otvorit sa meilom koji nizašta ne koristiš radi bezbednosti
 
Ma lik lupa gluposti. Taj savet o otvaranju novog gmail naloga je potpuno besmislen.

@lega99

Mislim da je problem nastao jer si ti pokušavao da se registruješ sa nepostojecom email adresom. Pozovi podršku na 19900 oni bi to morali da mogu da rese/ponište, pa da se registruješ kako treba.
To sam i uradio ali oni nemaju resenje, podrska nema resenje, od petka nisam mogao da dobijem podrsku samo je isla poruka da ne rade. Sad me "obicna" podrska prespaja na "naprednu" podrsku koja je uvek nedostupna i vreme cekanja je preko 3 minute, to 3 minute ispadne ohoho dok imas zivaca da cekas. Cekao sam tako za setovanje normalne brzine, cekao pa ne mogu vise i prekinem. Pa onda opet ponovo u krug isti postupak dok ne ubodem dobitnu kombinaciju i dobijem "napredne". Dobro kucao sam nepostojecu e-mail adresu, ali posle sam ponovio posupak sa validnom adresom, izdje poruka da cu dobiti poruku na email ali nista. Probao sam taj mail server u sekundi stize poruka, znaci nije do mog email servera nego jednostavno pogresna e-mail adresa zakljuca sve to na SBB a programeri su to uzas resili jer dopustaju da kucas isti ID i broj ugovora i cela procedura odradi u prazno. Zar nije bilo jednostavnije da ne prihvate adresu sbb i onda bi ja znao da treba da kucam svoju vazecu adresu, nisam video da pise tamo da ta adresa a posle je ona username na mojsbb da pise da sluzi za verifikaciju. Nije vazno ko sta radi ja pokusavam da nesto uradim, smaram, pokusavam da imam 72 sata unazad treba samo da dodju i spoje i zalepe lan kabl koji sam kupio, pokusavam da imam 2 broja IP telefona ali nista mi ne uspeva, stvarno nemam vise volje za sve to. Gledacu TV onako kako mogu i prezalicu svoja 2 broja koja sam imao kod Telekoma. :wall:
 
Znači nije pomogo ni novi anex ugovora sa zahtevom za prenos broja a je su ti dali bar njihov privremeni broj dok nereše prenos telekomovih brojeva mada ko što sam već piso meni su bili rekli da i ako imam dva posbna broja preko ISDN da se to računa kao jedna linija i da zato ne mogu dobiti taj drugi isti broj kako je bio u telekomu kolega Kepa je isto iskustvo imo ko ja dok kolega Heinz tvdi da je ipak na kraju uspeo uz dosta muke da dobije i drugi broj iz telekoma po tako izgleda da sve može samo zavisi koko si uporan da si ti upravu a ne oni pa da to isteraš do kraja po svom a ne po njihovom.
 
Jedan je bio broj u mom slučaju, drugi nisam prenosio. Priključio sam taj jedan već postojećem ugovoru.
 
@ lega99
Trenutno (od 08.11.) rade na unapređenju portala mojsbb (info sa portala), pa je vrlo moguće da do daljeg neće biti moguća registracija.
 
Znači nije pomogo ni novi anex ugovora sa zahtevom za prenos broja a je su ti dali bar njihov privremeni broj dok nereše prenos telekomovih brojeva mada ko što sam već piso meni su bili rekli da i ako imam dva posbna broja preko ISDN da se to računa kao jedna linija i da zato ne mogu dobiti taj drugi isti broj kako je bio u telekomu kolega Kepa je isto iskustvo imo ko ja dok kolega Heinz tvdi da je ipak na kraju uspeo uz dosta muke da dobije i drugi broj iz telekoma po tako izgleda da sve može samo zavisi koko si uporan da si ti upravu a ne oni pa da to isteraš do kraja po svom a ne po njihovom.
Anex ugovora nije nistigao nazad do njih, posta strajkuje a javno se tek strajk najavljuje za 21. Ja sam poslao snimljenu moju potpisanu kopiju na info, dobio sam odgovor da su primili i da ce odraditi. Tako isto po X puta dobijam odgovor da ce doci neko i povezati TV kako treba i prilepiti lan kabl na plafon da ne gazim po njemu ali to sve su samo obecanja. Strajk poste + pripajanje Ikoma najverovatnije prave sav taj haos i ja tu vise nista ne mogu. To sam X puta rekao ISDN jeste jedna linija ali dva broja, to je digitalna linija, znaci dva broja, ja sam tako kupio ISDN liniju nisam dobio jedan broj nego 2 broja tako pise u ugovoru koji sam potpisao, telekom ne moze sad da kaze e dobro ovaj drugi broj ce biti dat nekome, jednostavno ne moze. Imam samo prvi broj to je odradjeno prvo je stigao SMS da su oba broja prenesena, onda nista nije radilo, zvanje podrske, pa onda duga prica sa kojom sam dosadio...
 
Mesečno jeste 290 din samo što d3 min i cam modul nemaju mogućnost za 72 sata koko je na d3 stb i nemaju svi kanali mogućnost gledanja 72 sata unazad ako želiš 72 sata unazad onda moraš da uzmeš pds 2100 za koji je jednokratna naknada 2900 din + svaki mesec 290 din i koji mora da se poveže dodatnim kablom sa modemo da bi ti radilo 72 sata unazad ili da uzmeš PDS3121 koji nemora da se povezuje dodatmim kablom za modem i čija jednokratna naknada iznosi 4900 din + 290 mes,
Na samom epc3928s ne možeš nikao da poboljšaš signal. Možeš npr ovim da pojačaš signal po celoj kući TL-WR740N on ti uhvati signal sa epc3928s i pojačati ga u kući za sve uređaje pošto ima u sebi WDS funkciju.

Hvala na detaljnom odgovoru, ja [po navici napisah 72 sata unazad zato sto sam jos na telekomovom adsl-u , pa kada mi istekne ugovor, posto moji koriste samo tv kablovsku, bez neta i telefona , planiram da predjem na trio paket, pa htedoh da pitam jel i na tom drugom dodatnom moze eon ili kako se krsti vec 7 dana unazad kao na primarnom, ili je i na primarnom 72 sata unazad a ne 7 dana ???
 
Лепо пише на њиховом порталу да од 8.11.2017 на даље раде на унапређењу истог и да може дођи до проблема.
Када ради, мејл стиже буквално истог минута и не у спем (гмејл).
Ја бих ти предложио да сачекаш пар дана док не пише да су завршили све то и онда покушаш поново.

Такође ми није јасно што нападате човека који је рекао да може и посебан налог да се направи пошто се исти користи и за друге услуге,
па због безбедности, то по мени уопште није лош савет.
 
Potpisah novi ugovor, kazu ide kompletno menjanje opreme. Da li da dozvolim da mi menjaju Cisco 4682 v2 za neki od novih cisco pds 2100 ili pds 3121 ? Nemam pojma koji ce da donesu. Koji da trazim, ili da zadrzim stari ?
 
Лепо пише на њиховом порталу да од 8.11.2017 на даље раде на унапређењу истог и да може дођи до проблема.
Када ради, мејл стиже буквално истог минута и не у спем (гмејл).
Ја бих ти предложио да сачекаш пар дана док не пише да су завршили све то и онда покушаш поново.
Pisalo je od 3-8 da izvode radove (zar treba svaki dan da da gledam izvestaje), nema to veze sa radovima, bio sam davno i programer, pisao u masincu, fortranu, kobolu...itd...Aplikacija je lose napisana i to je poenta, svaki iole ozbiljni sajt ne bi dozvolio da se stavi njegova adresa ako se tek prijavljujes, dok ne popunis kako treba nema prolaska na naredni korak. Ali da vise ne raspravljamo tome, ne zelim da trosim svoje vreme Cekajuci Godoa, odustajem, to sto imam imam...
 
  • Like
Reagovanja: M J
Potpisah novi ugovor, kazu ide kompletno menjanje opreme. Da li da dozvolim da mi menjaju Cisco 4682 v2 za neki od novih cisco pds 2100 ili pds 3121 ? Nemam pojma koji ce da donesu. Koji da trazim, ili da zadrzim stari ?
Ја тај пријемник не бих мењао. 2100 није нови него некадашњи слејв а и 3121 не помињу по добру.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Како желиш твоја ствар, само сам хтео да помогнем. Иначе видим да си написао "...adresa ako se tek prijavljujes..." На сајту назив пријављујеш стоји у смислу
"лог ин" кад већ имаш налог, слично као на фејсу. А налог правиш кликом на "регистрација" што је одма мало десно од тог пријављујеш, ситнијим, мутнијим словима. Можда те је то збунило папогледај још једном. Линк на коме се ово о чему причам види је https://sbb.rs/moj-SBB ,
а директан линк за регистрацију је https://mojsbb.rs/registracija. (који се због радова не отвара увек из првог пута)
У сваком случају срећно шта год да одлучиш, све најбоље,
Дане.
 
Hvala na detaljnom odgovoru, ja [po navici napisah 72 sata unazad zato sto sam jos na telekomovom adsl-u , pa kada mi istekne ugovor, posto moji koriste samo tv kablovsku, bez neta i telefona , planiram da predjem na trio paket, pa htedoh da pitam jel i na tom drugom dodatnom moze eon ili kako se krsti vec 7 dana unazad kao na primarnom, ili je i na primarnom 72 sata unazad a ne 7 dana ???

Izgleda da nisi pažljivo čito moj post znači kao što sam već reko na Set-top box koje dobieš imaš samo 72 sata unazad i nije na svim kanalima i radi samo na Set-top box pds2100 i PDS3121 kako sam ti već napiso u prethodnom postu i besplatno je počev od DUO GOLD paketa na manjim paketima od tog se plaća doplata za 72 sata u nazad sve što ti radi na primarnom Set-top boxu radi će ti i na svim ostalim Set-top boxovima ako su jedan od ova dva navedena koje doplaćuješ po cenama koje sam ti naveo u prethodnom postu.
A EON je isto ko što je kod telekoma MTS-GO SBB go aplikacija koju možeš da koristiš na 5 uredjaja (ANDROID,iOS i na kompu preko browsera) a da gledaš istovremeno na 3 i dobijaš je besplatno počev od DUO GOLD paketa i na njoj svi kanali imaju mogućnost vraćanja 7 dana u nazad i ima posebne verzije EON aplikacije za mobilne uredjae Android i iOS i EON tv aplikacija koju dobijaš za jedan SMAR TV ali samo za (Samsung i SONY) koje oni preporučuju ali u praksi može i na nekim starijim modelima Samsunga i na svim SMART televizorima koji imaju ANDROID 5.0 počev od Duo Gold Extra paketa ne može da se dokupi u manjim paketima ili za još jedan televizor.

MALI rezime svega:
1 Znači sve što imaš na primarnom Set-top boxu radiće i na sekundarnom uključujući i uslugu 72 sata unazad
2 EON-go aplikacija ima mogućnost 7 dana unazad na svim kanalima a Set-top boxovi samo 72 sata unazad i nema na svim kanalim mogućnos vraćanja tih 72 sata unazad znam da zvuči nevervatno da je GO aplikacija naprednija po funkciji od Set-top boxa ali kvalitet slike i lakoća korišćenja je je ipak na srtani Set-top boxa

Znači ako imaš odgovarajući Smart TV ili ANDROID box i dovoljno dobar internet možeš da koristiš EON umesto Set-top boxa
i imo bi 7 dana unazad na svim kanalima umesto 3 dana kako je na Set-top boxu ali kako rekoh kvalitet slike je na strani Set-top boxa a i EON TV aplikaciju dobijaš samo uz paket koji od prethodnog skuplji za 700 dinara a za te pare možeš uzeti 2 Set-top boxa i da ti pritom još ostane kusur od 120 dinara doduše možeš da instaliraš jednu od 5 dozvoljenih mobilni verzija EON aplikacije ali za nju da bi koristio na televizoru ili na Android boxu treba će ti minimum još miš da bi mogo da je pokreneš pošto na njima daljinski ne fukncjoniše.

Nadam se da sam ti sad sve dobro objasnio ako te još nešto zanima oko ostalih usluga slobodno pitaj.
 
Registrovao sam se na mojsbb. Problem je to sto verifikacioni mail blokira ili yandex.ru mail server ili yandex.ru DNS serveri koje koristim a imaju opciju blokiranja virusa, postoje opcije i DNS serveri sa blokiranjem virusa i roditeljskom kontrolom. Normalnu prepisku sa [email protected] yandex.ru serveri ne blokiraju. Inace pise iz Thunderbirda Calculate-Gentoo. Registrovao sam se sa mog drugom e-mail naloga koji smatram nepouzdanim i koristim ga samo za neka bezvezna prijavljivanja na neke leve forume, apsurdno ali tu je registracija-verifikacija ladno prosla. Stanje je zamrznuto sa 8.11 ali vidim da za besplatne tel. minute stoji 200 a trebalo bi da stoji 1500 jer tako pise za trio extra gold paket optika na fjaleru na osnovu koga sam odabrao paket.
 
Potpisah novi ugovor, kazu ide kompletno menjanje opreme. Da li da dozvolim da mi menjaju Cisco 4682 v2 za neki od novih cisco pds 2100 ili pds 3121 ? Nemam pojma koji ce da donesu. Koji da trazim, ili da zadrzim stari ?
Ja sam zamenio za 3121 i sada se kajem.

Sent from my XT1650 using Tapatalk
 
Izgleda da nisi pažljivo čito moj post znači kao što sam već reko na Set-top box koje dobieš imaš samo 72 sata unazad i nije na svim kanalima i radi samo na Set-top box pds2100 i PDS3121 kako sam ti već napiso u prethodnom postu i besplatno je počev od DUO GOLD paketa na manjim paketima od tog se plaća doplata za 72 sata u nazad sve što ti radi na primarnom Set-top boxu radi će ti i na svim ostalim Set-top boxovima ako su jedan od ova dva navedena koje doplaćuješ po cenama koje sam ti naveo u prethodnom postu.
A EON je isto ko što je kod telekoma MTS-GO SBB go aplikacija koju možeš da koristiš na 5 uredjaja (ANDROID,iOS i na kompu preko browsera) a da gledaš istovremeno na 3 i dobijaš je besplatno počev od DUO GOLD paketa i na njoj svi kanali imaju mogućnost vraćanja 7 dana u nazad i ima posebne verzije EON aplikacije za mobilne uredjae Android i iOS i EON tv aplikacija koju dobijaš za jedan SMAR TV ali samo za (Samsung i SONY) koje oni preporučuju ali u praksi može i na nekim starijim modelima Samsunga i na svim SMART televizorima koji imaju ANDROID 5.0 počev od Duo Gold Extra paketa ne može da se dokupi u manjim paketima ili za još jedan televizor.

MALI rezime svega:
1 Znači sve što imaš na primarnom Set-top boxu radiće i na sekundarnom uključujući i uslugu 72 sata unazad
2 EON-go aplikacija ima mogućnost 7 dana unazad na svim kanalima a Set-top boxovi samo 72 sata unazad i nema na svim kanalim mogućnos vraćanja tih 72 sata unazad znam da zvuči nevervatno da je GO aplikacija naprednija po funkciji od Set-top boxa ali kvalitet slike i lakoća korišćenja je je ipak na srtani Set-top boxa

Znači ako imaš odgovarajući Smart TV ili ANDROID box i dovoljno dobar internet možeš da koristiš EON umesto Set-top boxa
i imo bi 7 dana unazad na svim kanalima umesto 3 dana kako je na Set-top boxu ali kako rekoh kvalitet slike je na strani Set-top boxa a i EON TV aplikaciju dobijaš samo uz paket koji od prethodnog skuplji za 700 dinara a za te pare možeš uzeti 2 Set-top boxa i da ti pritom još ostane kusur od 120 dinara doduše možeš da instaliraš jednu od 5 dozvoljenih mobilni verzija EON aplikacije ali za nju da bi koristio na televizoru ili na Android boxu treba će ti minimum još miš da bi mogo da je pokreneš pošto na njima daljinski ne fukncjoniše.

Nadam se da sam ti sad sve dobro objasnio ako te još nešto zanima oko ostalih usluga slobodno pitaj.

Hvala na detaljnom odgovoru, razumeo sam....
 
Zdravo, posle renoviranja stana, moram ponovo da povezem D3 i cisco 3928. Pored mreznog kabla kojim su bili povezani, da li je potrebno povezati ih i koaksijalnim? Cini mi se da nije bio pre povezan.Hvala. DS lapmica treperi, US ne, nema pristupa internetu, kablovska tv ok, na ruteru stoji Cable modem status scanning. Hvala. Pozdrav.
 
Poslednja izmena:
Veza svih kablovskih uređaja sa provajderom je koaksijalni kabl, dodatno ide LAN veza HG i onih modela D3 uređaja koji nemaju integrisan modem za VOD servise (72h, video klub...)

Znači i Cisco modem/ruter i D3 risiver moraju biti povezani koaksijalnim kablom na kablovsku mrežu, a sa obzirom da si radio renoviranje pozovi SBB da vide u kakvom ti je stanju kablovska instalacija.
 
Poslednja izmena:
Pa valjda treba u oba koaksijalni. Kako bi inace dobio signal za TV i internet.
Meni nisu nikad bili povezani sa mreznim kablom. Sa mreznim kablom je povezan PC sa 3928.
Petece me Vuk..;)
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno