Šta je novo?

Carina na posiljke [FAQ u prvom postu]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ljudi kako vam poštari isporučuju paketiće sa alija, meni se stalno menjaju neki poštari, i nebitno koja ke vrednost oni to batale do pola zaglavljeno u sandučetu, kako je kod ostalih, ja se rešavam da napravim veliko sanduče kad ih već mrzi da pozvone....

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока

Meni moj poštar živi sprat ispod mene. Kafica, rakijica, dobro jutro komšija, dobar dan komšija..... i svaka pošiljka mi stiže na vrata.
 
Poštar i ne mora da nosi do vrata osim ako nije potrebno potpisivanje.
Znaci nosi se do ulaza i ostavlja u sanduče, ne mora da se penje.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Tako je kad nema da se potpisuje on ostavi u sanduce, mada mi imamo dogovor da i kad treba potpis a malo je to nesto i moze da udje u sanduce da ostavi i potpise.


TT
 
Nesto su vam to velika sanduceta, i nemate zvono na ulazu ;)
 
Moje nije veliko ono standardno u zgradama.
Imam interfon, kameru, zvono kod vrata, sta te jos interesuje?
Edit
Evo i kako izgledaju, vidim da te sve interesuje.
9a0d3fe2281c20c2627ae1a9de2ec031.jpg


TT
 
Poslednja izmena:
sta sad treba svakog postara uvlaciti u kucu da bi on radio svoj posao
Na žalost ..
Jedan od forumaša je dao dobar primer u kojem poštar nikome u zgradi ne nosi do stana, osim njemu. [emoji23]
Jedino u Alfa univerzumu sve funkcioniše [emoji6]

Imam sreću da mi je poštar mojih godina pa se 'kapiramo', ispada da je uvek korektan (čitaj koristan).

Sent from my Redmi Note 3 Pro [kenzo] using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Zoki ,ti si nepotrebno shvatio moje pisanje oko kartica licno...
Da jeste, ti bi bio na ignore listi ;)
 
naravno da ne može ništa da uđe u ovakvo standardno sanduče osim pisama, ali poštari imaju neki master ključ kojim se otvaraju čitave vertikale na sandučićima i onda te neke manje pošiljke može da ostavi unutra u tvoj odeljak...a poštara ima svakakvih...moj je nedavno našao za shodno da mi kaže 'kako mi stalno nešto naručujemo'...za takve stvari se negde leti sa posla ali eto...napolju inače poštari već dugo imaju ona kolica kao za pijacu ali našima je to valjda blam da voze pa i dalje tegle one torbetine preko ramena...
 
Pa ne mora on ništa da tegli može da ti ostavi i obaveštenje.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Pa postari vec imaju motore, bicikle i automobile zavisno od kraja koji pokrivaju.
Postar koji pokriva stambeno naselje sigurno nece ici vozilom od zgrade do zgrade, isto tako onaj koji pokriva naselje gde su udaljene kuce nece ici peske.
 
Poslednja izmena:
Pa ne mora on ništa da tegli može da ti ostavi i obaveštenje.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

manje pošiljke daju poštarima da nose direktno...verovatno postoji neko njihovo pravilo šta spada u pošiljku za nošenje a šta u ono gde moraš lično da podigneš u pošti...da postoji neko drugačije pravilo onda bi samo raznosili obaveštenja...
 
zato sam otisao tamo i za 23 din podneo zahtev za post restant i vise nema problema, cak kad sretnem postara kaze ostavio sam ti na post restant nesto.
 
Post-restant, može malo info? Dobiješ svoje sanduče u pošti i tu ih preuzimaš, a paket se čuva 30 dana?
 
Kako te obaveštavaju da imaš pošiljku? Donosi li poštar obaveštenje ili sms porukom?
 
Pa to su oni "sanducici" u posti u Savskoj onaj ulaz na uglu? Uvek sam se pitao sta je to...

Sent from my Le X820 using Tapatalk
 
Pozdrav svima.
Imam nedoumicu oko izbora nacina dostave pa se nadam da ce neko da mi pomogne.
Porucujem neke delove za motocikl i postoje vise nacina dostave za Srbiju; EMS, Airmail (Expedited) i Economy Air.
U pitanju je Japanska posta (JP post). Delovi imaju manju tezinu od 1kg. Zna li neko kolika je spedicija koju radi posta za ovaj EMS?
I sta znaci ovo Expedited Airmail? Ta 2 nacina su najbrza i najsigurnija, ovo Economy bih zaobisao :)
 
Zasto ne moze? Bilo koja koja ima TN. Ja sutra treba da podignem posiljku iz japana [emoji14]


Nisam 100% siguran davno je bilo ali cini mi se da EMS posiljke idu kao regularna posta tj nema tu spedicije!!!

Sent from my MI 5s using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Nije moglo ni pre par meseci tako da ne verujem da je bilo pomaka po tom pitanju.

@ZAP: Ako broj za pracenje ne pocinje na E onda to nije EMS.
 
I meni je stigla pošiljka iz Japana u Podgoricu, sjutra će brat uzeti. Bez trackinga, free shipping... Nadam se da je ostalo išta od kutije. :D

Nije dugo putovala, realno - 29.10. predata, 4.11. krenula iz Tokija.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Jednostavno ne postoji EMS iz Japana za Srbiju. Ne znam razlog ali znam da nije moglo pre par godina kad mi je trebalo za nešto.

https://www.post.japanpost.jp/int/ems/country/second_en.html#second_04
Posto je EMS (Express Mail Service) poštanska usluga na principu uzajmnih sporazuma kao i pošta a postexpress šalje u japan trebalo bi da postoji i obratno. Ne tvrdim da ima i ne secam se da li sam nešto dobijao EMS iz japana.


http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/ems-zemlje-zone.asp

http://www.postexpress.rs/struktura/lat/usluge/medjunarodni-saobracaj.asp

Sent from my MI 5s using Tapatalk
 
Jesu li ikome procepile posiljke od prije 10 dana (Novi Sad) Ali, vjerovatno jos ovi iz BG-a nisu poslali, ako prvo njima stize, pa onda u Novi Sad carinu....
 
Ako nekoga interesuje, danas sam eskalirao spor na PayPalu, jer rok ističe sutra (nije mi baš do kraja jasno, prvo su mi poslali da je 08.11., pa 07.11., no dobro). Geekbuying se nije javio od 27.10.
Inače šalju isključivo generičke mejlove, štaviše, u poslednjem je uradjen copy-paste mog imena sa sve formatiranjem teksta (stil i veličina ostatka mejla totalno različiti).

I tako, ja već mesec i po dana i bez love i bez telefona... sad čekam PayPal i nadam se da će presuditi u moju korist...

Pisao sam u temi o PayPalu, pa da upotpunim i ovde, kad sam već počeo

Ljudi, može li pomoć? Pisao sam u temi o Carini na pošiljke (jer sam bio ubedjen da su naši odgovorni), ukratko, naručio mobilni telefon preko Geekbuying koji je ukraden u transportu. Pokrenut i eskaliran spor i sada mi PayPal piše sledeći mejl:
Dear ...,

After reviewing your case, we've determined that you are eligible for a refund of 244,29 EUR.

To receive your refund, you need to:

Return the item(s) to the seller at the address we provide. If you purchased multiple items with this one transaction, you may only be required to return specific items. Not all items need to be returned if you're only asking for a refund related to a portion of a multi-item purchase.
Provide proof of shipment in the Resolution Center before 23 November 2017. The returned merchandise must be in the same condition as when you received it and you are responsible for any costs associated with the return. If the transaction was 200,00 EUR or more, we need the seller to sign confirmation of receipt.

Return address:

GEEKBUYING

4 F, A3 Tower, hekan Industrial Zone, wuhe Avenue NO.41 , Bantian, Longgang District, Shenzhen, Guangdong Province 518116 China

Transaction details:

Case ID number: ...

Seller's name: GEEKBUYING

Seller's email: [email protected]

Seller's transaction ID: ...

Transaction date: 24 September 2017

Transaction amount: -244,29 EUR

Shipping Guidelines

To receive your refund, we need to confirm that you sent the merchandise to your seller. Once you've shipped the merchandise, please log in to your PayPal account and visit the Resolution Center to provide proof of shipment for the package.

If the transaction was 200,00 EUR or more, we require signature confirmation from your seller. This is an additional service that most shipping companies can provide, when requested.

We suggest you retain a copy or photograph of the shipping label to verify the address of the shipping recipient. In some instances you may be required to provide this document to PayPal.

Once we have confirmed your seller has received the merchandise, we will issue your refund. The refund amount should reflect in your PayPal balance within 5 business days, if not sooner. If you paid with a credit card, the money is refunded to your credit card. Please note, it can take up to 30 days for the refund to appear on your card statement.

Remember, you need to ship the merchandise and provide proof of shipment in the Resolution Center before 23 November 2017. You can also cancel this claim at any time in the Resolution Center. If we don’t hear from you before the deadline, the case will be closed and you will not receive your refund.

Sincerely,

PayPal



Help Center | Resolution Center | Security Center

Please do not reply to this email. To get in touch with us, click Help & Contact.
Pošiljku (ono što je ostao od nje) ja više nemam u svom posedu: kada sam dobio od pošte Zapisnik o defektnoj pošiljci, tražili su mi da ostavim sve kod njih (valjda kao dokaz, imao sam slike, pa mi nije bilo važno), što sam i napisao Geekbuyingu u mejlovima koje sam razmenio sa njihovom... botovima. Sad mi PayPal traži da, u prilično kratkom roku, pošiljku pošaljem nazad i dostavim dokaz o slanju. Vrednost transakcije je preko 200 evra i, kako piše u gornjem mejlu, kada stigne u Kinu, Geekbuying mora da potvrdi. Pitanje je i šta je sa sadržajem te pošiljke u pošti sada i da li bih uopšte mogao da je dobijem nazad...

Kako da kontaktiram nekog živog u PayPal i da im objasnim situaciju (odgovor na ovaj mejl se ne nadzire)?

Pisao sam PPu preko Message centra i dobio još jedan generički odgovor bez pravog odgovora: "We will add this information to your case". Nema nikakve nove informacije, nego pitanja... ljopci.

Enivej, uspeo sam prilično brzo, naročito za naše uslove, da dobijem sve i odmah sam poslao. Sad me brine onaj štrajk u Zemunu, jer može jako puno vremena da prodje dok tracking brojne proradi...
 
Samo da se učipim u Dead Poets Society jer mi je paket "Dispatched To Oversea 06.11.2017." i još uvek ga nigde nema :d
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno