bSecurity
Čuven
- Učlanjen(a)
- 05.02.2002
- Poruke
- 1,464
- Poena
- 660
Kljucan je razlog zbog kojeg je on pokrenuo dispute.
S obzirom da je u pitanju nalog za igru dovoljno je da kaze da mu je neko neovlasceno koristio karticu i pare moraju da se vrate, a ti nikako ne mozes d adokazes da nije tako.
Није то баш тако као што причаш "неовлашћено коришћење картице" и на то да се вади приликом тражења рефунда, прво се води као "неовлашћено коришћење пејпал рачуна" (треба тај потенцијални да зна корисничко име и шифру), а то се води да му је неко хаковао налог, добио пишинг емаил и слично, а проблем настаје онда када му ПејПал провери налог па утврди да није како он прича (приступ преко ИП адреса) и друге сигурносне провере, злоупотребу је требао да пријави (пише у правилима коришћења).
У овом случају тај што је покушао да га превари је у рекордном року покренуо истрагу од стране ПејПал-а, рекордно значи за мање од 24 часа, без претходног договора са продавцем. ПејПал стриктно у својим условима коришћења наводи да се прво покуша договор, а то се види из преписке... Ако је написао "scam, account fake" и одмах лупио да ПејПал решава случај, а са продавцем се није договарао (преписка са продавцем), мало је вероватно да могу у корист продавца да пресуде...
Имао сам разних случајева, и то да ПејПал стриктно сугерише да корисници тј. продавци на разним сајтовима не могу писати "Нема повраћаја новца", а то је супротно ПејПал правилима, јер постоји заштита 180 дана за све, па и дигиталне услуге...