Nek te tuži, pare mu ne vraćaj ako imaš dokaze da si ispravno slao. A za aks angažuj advokata jer ti nisi odgovoran za oštećenja u transportu. Pa neka on razgovara s njima zašto neće da ti pošalju pare.Sto je najjaca stvar kupio je ovu grafiku da nakaci na 775 plocu a ima neki dual cpu.
Pa gde sa aksom saljete takve stvari. Oni su obicna goveda koja da je normalna drzava nebi radili duze od nedelju dana. Najveci neprofesionalci od svih kurira.
Послато са LG-H870 уз помоћ Тапатока
Ja bas mislio da je kurir nagazio na nju pa doslo do ostecenja, treba biti bas tezak sivonja da prilikom vadjenja iz kucista ovo polomis, ali i ovaj manji deo pre pcie slota je isto napukao. Meni bas deluje kao da je kurir zeznuo stvar nacisto.
Koliko ja znam on ne moze da stopira novac sem da ne plati pri preuzimanju ako je paket ostecen ili nije to sto je narucio. Mislim da kod nekih moze odmah da se proveri u prisustvu kurira, dok se kod nekih to posebno placa. Takodje sam jedan od onih koji veruje da je taj lik polomio graficku a ne kurir, posto sansa da tacno tu polomi su gotovo nikakve sem ako ne nose stikle...
Sent from my iPhone using Tapatalk
ŠTA SE DEŠAVA AKO SE POŠILJKA OŠTETI ILI DELIMIČNO OŠTETI?
Primalac ili ovlašćeno lice može poštanskom operatoru da izjavi reklamaciju zbog oštećenja ili umanjenja sadržine registrovane pošiljke, odmah prilikom uručenja pošiljke ili najkasnije narednog radnog dana.
Za pokretanje reklamacionog postupka korisnik usluga dužan je da podnese i dostavi sledeću dokumentaciju:
Pisani zahtev za naknadu štete:
za pravna lica neophodno je zahtev podneti na memorandumu firme overen pečatom i potpisom
za fizička lica neophodno je zahtev overiti potpisom
Potvrdu o preuzimanju/isporuci ekspres pošiljke
Račun – otpremnicu koja je pratila pošiljku
Potrebnu dokumentaciju dostaviti na adresu: Aks express kurir doo, Gavrila Principa bb 15000 Šabac, (za službu Reklamacija) ili elektronskim putem slanjem e-maila na adresu poštanskog operatora [email protected]
U slučaju kada je šteta prouzrokovana sadržinom , neodgovarajućim pakovanjem pošiljke, ili nepredvidivim događajima izvan ljudskih objektivnih mogućnosti (nesreće, prirodne katastrofe, štrajkovi, blokade puteva i sl.) poštanski operator ne može se smatrati odgovornim za nastalu štetu.
Ok, resavas kako mislis da je najbolje za tebe.Ja svakako imam sve dokaze jer kazem uvek detaljno slikam robu pre slanja za svaki slucaj ali eto ispade problem. Ne plasim se ja uopste suda i policije nego nemam zivaca da se sa njima raspravljam da mi urucuju pozive a mozda necu biti kuci i slicno. Tako da ipak mislim da je bolje resiti mirnim putem pa makar i na moju stetu. Kad me je prvi put pozvao rekao mi je za problem ostecenja i pitao da li to moze da se popravi. Tako da ipak postoji sumnja da je on ostetio nekako.
Oni "rekli"?!...."rekli"???
Ja bi čekao rok koji imaju za isplatu i ništa ne bih radio do tada, jer je sav zakon na tvojoj strani, ne nasedaj.
Ako si ikada studirao i nisi sin nekih bogatuna, znao bi koliko to košta. Ja sam rođen i živeo u Beogradu od dobrostojećih roditelja i stalno sam morao da radim bar preko Omladinskog i Studentskog Centra a bogami i preko toga. Celo jedno leto sam lopatao ugalj na dunavskoj stanici da kupim polovan motorcikl.
Prodao sam pre neki dan coveku graficku karticu Gainward GTX780 3GB kao sto svaku robu pre slanja testiram tako sam i ovu grafiku testirao i sve bilo ok, medjutim juce kad je stigla grafika kupac me zvao i rekao da je polomljen prvi deo onaj manji pci-e konektora i rekao sam mu da ide u aks da se zali, medjutim jutros me zvao i pred aksovim sefom u NS me zvao da se NAS DVOJE medjusobno dogovorimo da ne bi oni prosledili slucaj policiji!?
Znaci oni su odmah prosledili krivicu na mene sto je veoma smesno. Kurir lepo zasticen iako se vidi da je paket nagazen ili stavljeno nesto tesko na njega. Naravno da ne bi "PERA" otisao u policiju da me prijavi pristao sam na dogovor da mu posaljem drugu slicnu a tek onda ce aks odobriti isplatu prethodnog otkupa. E DRZAVO ima li te.
Pogledajte prilog 230425Pogledajte prilog 230426Pogledajte prilog 230427
Zbog ovakvih stvari, kada je u pitanju nešto što može da se polomi, u poslednje vreme kad kupujem/prodajem, uvek ispoštujem par pravila:
1. Ne gledam oglase van BG-a
2. Preuzimam stvar lično, uz probu pre kupovine (tako radim i kad prodajem)
3. Garancije nema, čim se prekorači prag mog stana (ovako razmišljam i kad kupujem), osim ako ne postoji pisana garancija+fiskalni
4. Kad je u pitanju stvar koja se ne lomi, šaljem i primam isključivo post express-om
5. Nema plaćanja postnet-om ili unapred na račun, isključivo solarno ili kao otkup
6. Uvek šaljem poruku, ko ne odgovara zaobilazim ga - ako se javi telefonom, tražim da se pošalje poruka preko KP, pre nego što obavimo kupoprodaju
7. Ne gledam oglase koji nemaju cenu
3. Najobičnije klošarsko ponašanje. Išao sam sa šurakom da kupom TV. Pitam vlasnika da li je njegov TV, on kaže jeste, pitam za garanciju, kaže 3 korakaNapravim ja 4 koraka do vrata i kažem "zdravo". Nisam ja neki jadnik da me neka ****** ucenjuje. Pogledaj malo oglase na Benchu, i koliko se daje radna garacija. Ako je stvarno tvoja stvar i radi, ti nemaš zbog čega da brineš. Stvatno ciganske fore
![]()
1. Nije cela Srbija BG - ti verovatno misliš da jeste
2. Odgovor broj 1 + da li zanš koliko su velike šanse da ti ****** dođe na gajbu ili tipuju stan ?
3. Najobičnije klošarsko ponašanje. Išao sam sa šurakom da kupom TV. Pitam vlasnika da li je njegov TV, on kaže jeste, pitam za garanciju, kaže 3 korakaNapravim ja 4 koraka do vrata i kažem "zdravo". Nisam ja neki jadnik da me neka ****** ucenjuje. Pogledaj malo oglase na Benchu, i koliko se daje radna garacija. Ako je stvarno tvoja stvar i radi, ti nemaš zbog čega da brineš. Stvatno ciganske fore
4. o.k.
5. Neverovatna glupost. Uvek, ali uvak je bolje plaćanje preko računa. Baš i zbog sutra (tužba i sl.). Računu uvek može da se uđe u trag.
6. o.k.
7. o.k.
1. Nije cela Srbija BG - ti verovatno misliš da jeste
2. Odgovor broj 1 + da li zanš koliko su velike šanse da ti ****** dođe na gajbu ili tipuju stan ?
3. Najobičnije klošarsko ponašanje. Išao sam sa šurakom da kupom TV. Pitam vlasnika da li je njegov TV, on kaže jeste, pitam za garanciju, kaže 3 korakaNapravim ja 4 koraka do vrata i kažem "zdravo". Nisam ja neki jadnik da me neka ****** ucenjuje. Pogledaj malo oglase na Benchu, i koliko se daje radna garacija. Ako je stvarno tvoja stvar i radi, ti nemaš zbog čega da brineš. Stvatno ciganske fore
4. o.k.
5. Neverovatna glupost. Uvek, ali uvak je bolje plaćanje preko računa. Baš i zbog sutra (tužba i sl.). Računu uvek može da se uđe u trag.
6. o.k.
7. o.k.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari