Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Jel vama povecana brzina net-a?U rakovici jos nista...
 
Vezano za SBB fiksnu telefoniju, čitao sam ovde da su skoro svi zadovoljni. Međutim, moja tetka koja je pre godinu dana sa AVCOM-a prešla na Digitalni Trio ima problema sa telefonom što sam i sam čuo (SBB - Telekom fiksni razgovor): deformacija zvuka, seckanje, kao na mobilnoj mreži kada prijem nije dobar ili kao kada je loš VoIP (što i jeste SBB fiksni - VoIP). Ranije se javljalo ređe, sada češće, iako im digitalna TV radi bez problema, kao i net. Ali rekli su, čim istekne ugovor, fiksni nazad u Telekom.
 
Mislim da nisi pročitao do kraja ili razumeo poentu posta. :)

Apsolutno ne znaju šta pričaju, u mom slučaju, istekla je dvogodišnja ugovorna obaveza Duo Gold, a ona piše raskid ugovora. Da pojednostavim, ugovor je bio na 24 meseca, a ona je insistirala da piše raskid ugovora u 25 mesecu. :D

Ти си потписао уговор у коме имаш обавезу да будеш корисник 24 месеца ако га прекинеш у року тих 24 месеца плаћаш пенале. Значи и да си раскинуо уговор у 30-том месецу то би опет био раскид уговора. Завршетком уговорне обавезе не престаје уговор.
 
Jel vama povecana brzina net-a?U rakovici jos nista...
Djspi, kontaktiraj sbb korisnicki ili preko face-a da ti resetuju rucno. Imali su problem, nije im proradilo automatsko menjanje brzina. Cim ti resetuju to rucno radice ;)

sent from P9 lite
 
Znači po tvome, može da se uzme Duo paket bez ugovorne obaveze i imaće se brzina od 40/2 pa naviše? Znači ne za one kojima je istekao minimalni period UO, već prvi put uzimaju paket (kao ovde net uz kablovsku).

Ja ovo prvi put čujem, jer ni sam nisam mogao bez obnove ugovora da uvedem NET, a kasnije ni telefon u Trio paketu. Čim nemaš ugovornu obavezu nemaš ni povlastice (u ovom slučaju brzine interneta) i tretiraš se kao prepaid korisnik koji će da uplaćuje da bi imao internet na mesec dana. Ovo znam iz prve ruke zato što imam drugara koji zbog provedenog vremena kod kuće ne plaća svakog meseca internet, već po potrebi. Da bi uzeo Duo, traže da se potpiše UO.
Tako je. Paket je paket i u zavisnosti koji se odabere ta daklarisana (po cenovniku, na sajtu...) je ono sto se ima.

Pazi, stalno pisem o tome... Uvek je moglo da se uzme paket bez UO. Ja sam presao sa PTT-a (sada Posta NET) na SBB a nisam imao UO nego kablovsku (samo analogija) + Internet (neki M, ako se ne varam) - znaci u vreme davno kad su svi pricali, i ortaci i komsije i one zenske koje se javljaju na telefon i u poslovnici one zenske... da bez potpisivanja na 24 meseca ne moze nista kod SBB-a. Onda sam uzeo neki paket i potpisao prvu UO na 24 meseca jer nisam ni imao nameru da koristim drugog provajdera (iz iskustva sa IKOM, PTT...). Sada je nepune 3 (tri godine) kako mi je poslednja UO istekla i nemam nameru da potpisujem, iz jednog jedinog razloga - 'nako, necu.

Desetak i vise ortaka sam savetovao da ne produzuju/potpisuju novu UO. Uglavnom su svi na Premium paketu (neko duo neko trio) a par njih je prelazilo na manji pa se vracali, uglavnom kad leti idu na odmor.

Poenta je da moze ali ne samo da niko iz SBB-a to ne prica ili potvrdjuje nego se grcevito bore da se ne sazna i da uvale sto vise UO jer to je sigurna kinta na mesecnom nivou! Logicno sa njihovog stanovista ali ne treba biti ovca...


Pozdrav!
 
U ugovoru koji smo sklopili za paket piše da je minimalno trajanje ugovora 24 meseca. To bi trebalo da znači da ne može biti raskinut pre isteka 24 meseca, ali posle toga mora se raskinuti ako više ne želimo da ga koristimo. Želela bih da posle isteka 24 meseca otkažem Trio paket i zadržim TV, možda i telefon, ali nikako ne želim novi ugovor na 24 meseca. Da li je neko imao slično iskustvo, da li je taj novi ugovor koji se potpisuje postpaid na neodređeno? Hvala unapred, pošto se poveo razgovor o isteku/raskidu ugovora zanima me kakva su vaša iskustva.
Kad istekne UO ne mora da se potpisuje nova. Po automatizmu i dalje ce da stizu racuni za paket koji se koristio a dovoljno je da se pred kraj meseca javi na koji paket ili bez paketa ili bilo koja kombinacija se zeli. Osim ako se hoce raskinuti ugovor - tada mora sva oprema da se vrati.


Pozdrav!
 
U ugovoru koji smo sklopili za paket piše da je minimalno trajanje ugovora 24 meseca. To bi trebalo da znači da ne može biti raskinut pre isteka 24 meseca, ali posle toga mora se raskinuti ako više ne želimo da ga koristimo. Želela bih da posle isteka 24 meseca otkažem Trio paket i zadržim TV, možda i telefon, ali nikako ne želim novi ugovor na 24 meseca. Da li je neko imao slično iskustvo, da li je taj novi ugovor koji se potpisuje postpaid na neodređeno? Hvala unapred, pošto se poveo razgovor o isteku/raskidu ugovora zanima me kakva su vaša iskustva.

Ugovor moze biti raskinut i ako nije istekao uz placanje penala. Koliki ce penali biti oni odlucuju u zavisnosti sa tim koliko je ostalo do kraja ugovora.

Kada paket istekne oni po automatizmu salju racune u visini predhodno potpisanog ugovora, paket moze da se promeni samo potpisivanjem novog ugovora.
 
@ jaffar
Sve je tako kako si napisao,samo je ovako trebalo da piše:

Ugovorena obaveza može biti raskinuta i ako nije istekla uz plaćanje penala.Koliki će penali biti oni odlučuju u zavisnosti sa tim koliko je ostalo do kraja ugovorene obaveze.
Kada ugovorena obaveza (12 ili 24 meseca) istekne oni po automatizmu salju racune u visini predhodno potpisane ugovorene obaveze, paket moze da se promeni u bilo kom trenutku samo potpisivanjem nove skuplje ugovorene obaveze.
Svi korisnici KDS-a(SBB-a),pristupanjem potpisuju OPŠTI UGOVOR koji važi na neodređeno vreme(zauvek).On se raskida prilikom prestanka korišćenja uluga SBB-a, i tada se vraća kompletna oprema koja je dobijena.Raskida se ugovor.
Završetkom ugovorene obaveze (12 ili 24 meseca) i dalje smo pod ugovorom.
Dva različita termina, koja unose mnogo zabune.
Nadam se da je sad jasnije?

:smash::wave:

Jel vama povecana brzina net-a?U rakovici jos nista...
Probao si da resetuješ uređaj preko neke njihove aplikacije?
Meni je to dalo rezultat.
 
Poslednja izmena:
Meni je jasno kako to funkcionise zato sto sam bio pod "ugovornom obavezom" pa "nisam" itd ... ali stvarno je komplikovano objasniti.

Prakticno kad ugovorna od 12 ili 24 meseca istekne i dalje si pod ugovorom i to je to o cemu u tvom postu i pise.
 
Jel postoji i dalje negde potrosnja (mesecna u GB)? Na naslovnoj "mojsbb" je pobrojana sa sve piktogramom, ali kad se ulogujem, nigde ne nalazim tu opciju.
 
Jel postoji i dalje negde potrosnja (mesecna u GB)? Na naslovnoj "mojsbb" je pobrojana sa sve piktogramom, ali kad se ulogujem, nigde ne nalazim tu opciju.
Tu opciju sad imaju samo prepaid korisnici.

Sent from mTalk
 
Vezano za SBB fiksnu telefoniju, čitao sam ovde da su skoro svi zadovoljni. Međutim, moja tetka koja je pre godinu dana sa AVCOM-a prešla na Digitalni Trio ima problema sa telefonom što sam i sam čuo (SBB - Telekom fiksni razgovor): deformacija zvuka, seckanje, kao na mobilnoj mreži kada prijem nije dobar ili kao kada je loš VoIP (što i jeste SBB fiksni - VoIP). Ranije se javljalo ređe, sada češće, iako im digitalna TV radi bez problema, kao i net. Ali rekli su, čim istekne ugovor, fiksni nazad u Telekom.

Ko je bre zadovoljan? SBB fiksni telefon je nesto najgore sto postoji. Toliko dobro radi da mozes reci i da ga nemas. Ukoliko ti je potreban fiksni u zivotu ne racunaj na SBB fiksni telefon. Internet ne radi, ruter ugasen = nemas fiksni. Los zvuk, pucanje poziva, ne cuje te sagovornik su samo neki od problema.

Telekomova usluga ne vredi 900 dinara koliko mi je stizao racun ali u odnosu na njihovu uslugu, realna cena za pretplatu za SBB fiksni je nekih 30 dinara.
 
A net ti nestaje 6x dnevno po par sati a ruter gasis nocu da te ne zraci?
Kvaliteg zvuka nije studijski ali je daleko od nerazumljivog. Keva jase jednu od linija koje imam, nikada joj veza nije pukla. Zasto ti to njima ne prijavis? Ne treba tako da radi.

sent from P9 lite
 
Tako je. Paket je paket i u zavisnosti koji se odabere ta daklarisana (po cenovniku, na sajtu...) je ono sto se ima.

Pazi, stalno pisem o tome... Uvek je moglo da se uzme paket bez UO. Ja sam presao sa PTT-a (sada Posta NET) na SBB a nisam imao UO nego kablovsku (samo analogija) + Internet (neki M, ako se ne varam) - znaci u vreme davno kad su svi pricali, i ortaci i komsije i one zenske koje se javljaju na telefon i u poslovnici one zenske... da bez potpisivanja na 24 meseca ne moze nista kod SBB-a. Onda sam uzeo neki paket i potpisao prvu UO na 24 meseca jer nisam ni imao nameru da koristim drugog provajdera (iz iskustva sa IKOM, PTT...). Sada je nepune 3 (tri godine) kako mi je poslednja UO istekla i nemam nameru da potpisujem, iz jednog jedinog razloga - 'nako, necu.

Desetak i vise ortaka sam savetovao da ne produzuju/potpisuju novu UO. Uglavnom su svi na Premium paketu (neko duo neko trio) a par njih je prelazilo na manji pa se vracali, uglavnom kad leti idu na odmor.

Poenta je da moze ali ne samo da niko iz SBB-a to ne prica ili potvrdjuje nego se grcevito bore da se ne sazna i da uvale sto vise UO jer to je sigurna kinta na mesecnom nivou! Logicno sa njihovog stanovista ali ne treba biti ovca...


Pozdrav!

Čekaj kako koristiš Ubee a nisi pod ugovornom obavezom? Platio jednokratno?!
 
Ruter gasim jednom dnevno na par sati jer se greje ko blesav i ako ga ostavim da radi par dana krene da se tripuje i baguje, kao i svaki jeftini uredjaj koji nije namenjen da radi stabilno 24/7/365. Kad mi daju takav ruter, necu ga gasiti. Net je nestajao u poslednjih sest meseci dovoljno cesto da se zapitam zasto sam pretplatnik SBB-a. Jos uvek ispusta ppakete kao blesav iako mi je bio pre nedelju dana momak koji je zategao db i popravio kvar zbog kojeg nisam imao net tri dana (jer su tehnicari bili na odmoru bla bla truc izgovori pilicarske firme).

Sto se kvaliteta zvuka, ne smeta mi toliko ali jeste znacajno losiji nego Telekom fiksni. Nego je pucanje veze problem a moj brat se ponasa kao penzos i samo zove na fiksni, iako imamo mobilni kod istog provajdera dovoljno minuta da se cujemo koliko nam volja. Valjda mu smeta zracenje, sta ja znam sta je, uvek insistiram da zove na mobilni ali slaba vajda. Ne treba meni fiksni u zivotu zato sam i presao kod SBB. Ali nisam ocekivao ovako losu uslugu. Medjutim moram imati fiksni zbog drugih. Iako bi zakonom zabranio koriscenje istog pored zivog mobilnog telefona.
 
Ruter gasim jednom dnevno na par sati jer se greje ko blesav i ako ga ostavim da radi par dana krene da se tripuje i baguje, kao i svaki jeftini uredjaj koji nije namenjen da radi stabilno 24/7/365. Kad mi daju takav ruter, necu ga gasiti. Net je nestajao u poslednjih sest meseci dovoljno cesto da se zapitam zasto sam pretplatnik SBB-a. Jos uvek ispusta ppakete kao blesav iako mi je bio pre nedelju dana momak koji je zategao db i popravio kvar zbog kojeg nisam imao net tri dana (jer su tehnicari bili na odmoru bla bla truc izgovori pilicarske firme).

Sto se kvaliteta zvuka, ne smeta mi toliko ali jeste znacajno losiji nego Telekom fiksni. Nego je pucanje veze problem a moj brat se ponasa kao penzos i samo zove na fiksni, iako imamo mobilni kod istog provajdera dovoljno minuta da se cujemo koliko nam volja. Valjda mu smeta zracenje, sta ja znam sta je, uvek insistiram da zove na mobilni ali slaba vajda. Ne treba meni fiksni u zivotu zato sam i presao kod SBB. Ali nisam ocekivao ovako losu uslugu. Medjutim moram imati fiksni zbog drugih. Iako bi zakonom zabranio koriscenje istog pored zivog mobilnog telefona.
Da nije to grejanje uzrok što zna da baguje D3 uređaj zakačen na njihov ruter? Noću mi net zna da radi očajno sporo, ne znam šta je uzrok.
Jel si postigao šta sa gašenjem rutera?
Nikad nisam ni gledao ni pitao, jel moguće koristi neke druge rutere sa SBB kablovskim netom?
 
Pa ljudi, reklamirajte to. Ja jos ne kapiram odakle ikome toliki razlozi da se zale a vi imate problema s uredjima. Bolje reklamirati nego trpeti muku i zaliti se ovde kako je usluga losa.

sent from P9 lite
 
Tako je. Paket je paket i u zavisnosti koji se odabere ta daklarisana (po cenovniku, na sajtu...) je ono sto se ima.

Pazi, stalno pisem o tome... Uvek je moglo da se uzme paket bez UO. Ja sam presao sa PTT-a (sada Posta NET) na SBB a nisam imao UO nego kablovsku (samo analogija) + Internet (neki M, ako se ne varam) - znaci u vreme davno kad su svi pricali, i ortaci i komsije i one zenske koje se javljaju na telefon i u poslovnici one zenske... da bez potpisivanja na 24 meseca ne moze nista kod SBB-a. Onda sam uzeo neki paket i potpisao prvu UO na 24 meseca jer nisam ni imao nameru da koristim drugog provajdera (iz iskustva sa IKOM, PTT...). Sada je nepune 3 (tri godine) kako mi je poslednja UO istekla i nemam nameru da potpisujem, iz jednog jedinog razloga - 'nako, necu.

Ali ti si sada sam (u boldovanom delu) potvrdio ono što sam rekao: moraš da potpišeš BAREM jednom UO na 12/24 meseci da bi uzeo paket. Ne priča se o tome da se potpiše novi ugovor kada istekne prethodni, već je dečko/čovek pitao "Da li ulazak u Duo paket (TV + NET) podrazumeva potpisivanje UO ili ne?". Dakle on već ima kablovsku i želi da doda internet. Za to ima dve opcije: UO i 40Mbps pa na gore, bez UO i brzinu od 6Mbps pa na gore.

Dakle prosto: MORA, kao što si i ti uradio. Uostalom, neka Neša proba i pita da izvuče bez UO pa da vidimo da li će uspeti. Do sada bi neko već ovde i pomenuo da je tako nešto uradio i da je moguće.
 
Dakle on već ima kablovsku i želi da doda internet
Imam TV analognu i NET postpaid, (znaci Standard do 6 Mb/s), pitao sam da li mogu da udjem u DUO bez UO.
Bio sam do SBB i mislio sam da potpisem UO na 24m, ali kada mi je receno da ne mogu da ostvarim benefit vezan za prvih 6m, odustao sam i posto je bila neka akcija
(ne znam da li i dalje vazi) da ako si imas kablovsku TV i prepaid NET mozes da udjes u DUO na 24m i da ostvaris pravo na umanjenu pretplatu za prvih 6m, reko dobro ajde posto sam na postpaid-u preci cu na prepaid-u i na taj nacin bih ispunjavao uslove za taj benifit, medjutim ne moze.....morata da budete nekoliko meseci na prepaid-u pa onda. Zato ne zelim da udjem u UO iz razloga jer imaju arsine kako i za koga njima odgovra, jednostavno ne cene stare korisnike i redovne platise, to je valjada tako normalno.
Sketch.png
prema ovom cenovniku se vidi da bez UO na 24m ne mozes da udjes u paket, koliko kapiram, milsim trebalo bi tako da bude, jer je neko pominjao sta se desava kada istekne UO itd. kada si pod UO trebalo bi da mozes da menjas paket na vise (na mesecnom nivou) dok na nize ispod paketa za koji si potpisao UO ne mozes da ides (cekaju te penali), kao i ako hoces da ranije raskines UO. Kada istekne UO mozes da menjas pakete kako ti volja, e sada da li se potpisuje nova UO, rekao bih da NE (neko mora da potvrdi).
Meni su nudili na 12m, zasto nije mi jasno, jer ovde stoji na 24m?
 
Poslednja izmena:
Ne sa brzinom nego sa PING-om koga nema

Могуће да је СББ забранио ПИНГ како корисници не би достављали то као доказ лоше везе или губљења пакета, то раде нпр. гејмери када играју на неком серверу па само залепе како је веза лоша, све је могуће код СББ-а :D
 
nesto sam nacuo da ce SBB krenuti i sa IPTV, jel to tacno?
 
Dobro je , mislio sam da sam jedini. Prijavi im ovaj problem putem twittera @SBBSupport ako ti nije problem.
Ja sam im prijavio sada i dobio sam odgovor da znaju za problem i da ce pokusati da rese u sto kracem roku.
Moja IP Adresa pocinje na 89.216.....
Ne mogu da pingujem ni Gugl niti bilo sta..
Nek pokusaju i ostali korisnici ovde sa Foruma cisto da vidimo kolko nas ima ovaj problem, predpostalvljam da nemamo samo ti i ja :)
Nakon ponovnog cimanja podrške, rešili su problem, makar kod mene.
 
Meni su rešili ping kada sam ih zvao, resetovali su mi usluge....dečko kaže da to ne rade automatski nego ko ih zove?!?!? i ping mi je proradio.
Kod mene se javio još jedan problem a to je da ne mogu da šaljem ni jedan email (SMTP time out se dešava, prijem email radi normalno). Email je kod drugog provajdera...ali do sada je radilo sve besprkorno naravno ni sbb ni druga podrška mi nije pomogla....eh...
 
Ruter gasim jednom dnevno na par sati jer se greje ko blesav i ako ga ostavim da radi par dana krene da se tripuje i baguje, kao i svaki jeftini uredjaj koji nije namenjen da radi stabilno 24/7/365. Kad mi daju takav ruter, necu ga gasiti. Net je nestajao u poslednjih sest meseci dovoljno cesto da se zapitam zasto sam pretplatnik SBB-a. Jos uvek ispusta ppakete kao blesav iako mi je bio pre nedelju dana momak koji je zategao db i popravio kvar zbog kojeg nisam imao net tri dana (jer su tehnicari bili na odmoru bla bla truc izgovori pilicarske firme).

Sto se kvaliteta zvuka, ne smeta mi toliko ali jeste znacajno losiji nego Telekom fiksni. Nego je pucanje veze problem a moj brat se ponasa kao penzos i samo zove na fiksni, iako imamo mobilni kod istog provajdera dovoljno minuta da se cujemo koliko nam volja. Valjda mu smeta zracenje, sta ja znam sta je, uvek insistiram da zove na mobilni ali slaba vajda. Ne treba meni fiksni u zivotu zato sam i presao kod SBB. Ali nisam ocekivao ovako losu uslugu. Medjutim moram imati fiksni zbog drugih. Iako bi zakonom zabranio koriscenje istog pored zivog mobilnog telefona.

SBB-ova infrastruktura na Vidikovcu je ocajna isto kao i na Labudovom brdu. Ne ocekuj rekonstrukciju mreze, nema od toga nista. Stalno smisljaju neke pilicarske izgovore.

Jedino mozes da se nadas da ce konkurencija u bliskoj buducnosti ponuditi kod tebe vece brzine preko FTTB/FTTC/FTTH tehnologije. Ali, i to je pitanje.
 
Poslednja izmena:
Meni su rešili ping kada sam ih zvao, resetovali su mi usluge....dečko kaže da to ne rade automatski nego ko ih zove?!?!? i ping mi je proradio.
Kod mene se javio još jedan problem a to je da ne mogu da šaljem ni jedan email (SMTP time out se dešava, prijem email radi normalno). Email je kod drugog provajdera...ali do sada je radilo sve besprkorno naravno ni sbb ni druga podrška mi nije pomogla....eh...

Mozes da probas da promenis SMTP port u mejl klijentu, 25, 587 ili 465. Mozes i da testiras telnetom da li radi odgovarajuci port.

Kod:
telnet smtp.example.com 25
telnet smtp.example.com 587

telnet smtp.gmail.com 587
Trying 66.102.1.108...
Connected to gmail-smtp-msa.l.google.com.
Escape character is '^]'.
220 smtp.gmail.com ESMTP x39sm45282453wrb.3 - gsmtp
quit
221 2.0.0 closing connection x39sm45282453wrb.3 - gsmtp
Connection closed by foreign host.
 
Poslednja izmena:
Čekaj kako koristiš Ubee a nisi pod ugovornom obavezom? Platio jednokratno?!
Zato sto sam Trio Gold Premium od kada postoji pa mi Ubee pripada po paketu bez placanja. Cak nisam ni trazio zamenu nego me zvali i doneli. Prednost Premioum paketa. Pa kad se vec placa toliko bar nesto...


Pozdrav!
 
Ali ti si sada sam (u boldovanom delu) potvrdio ono što sam rekao: moraš da potpišeš BAREM jednom UO na 12/24 meseci da bi uzeo paket. Ne priča se o tome da se potpiše novi ugovor kada istekne prethodni, već je dečko/čovek pitao "Da li ulazak u Duo paket (TV + NET) podrazumeva potpisivanje UO ili ne?". Dakle on već ima kablovsku i želi da doda internet. Za to ima dve opcije: UO i 40Mbps pa na gore, bez UO i brzinu od 6Mbps pa na gore.

Dakle prosto: MORA, kao što si i ti uradio. Uostalom, neka Neša proba i pita da izvuče bez UO pa da vidimo da li će uspeti. Do sada bi neko već ovde i pomenuo da je tako nešto uradio i da je moguće.
Jok. Ne mora ni kad prvi put sklapas ugovor sa SBB-om. Sve zavisi da li imas srece pa to radis sa nkim normalnim kome ije bitno da jednom coveku nametne UO. Promera kod osrtaka i komsija imam koliko hoces za to.

A to sto sam ja potpisao sam obrazlozio (to boldovano pa u nastavku kkoji si znamario a znacajan je!).


Pozdrav!
 
I dalje ne prihvata izmenu poruke. Izvinjavam se na „typo” greskama...


Pozdrav!
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno