Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Па може и тако да се гледа, узмеш неки бржи пакет који ти одговара (без УО) и имаћеш већу цену. Мада у овом случају прилично већу. Делује да су овако намерно урадили да би потенцијални донатори пара видели да је боље да се вежу и дају им више пара.
 
Намерно зезаш или шта? Погледај предходну страну и мој пост са све сликом како шта да урадиш ако ти се жури..

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Zasto bih zezao. Facebook nemam, moracu da pozovem tehnicku. Sada sam merio ponovo, i brzina mi je 54 a trebalo bi da bude oko 150. Jeste da je radno vreme, ali razlike izmedju deklarisanog i realnog su im ogromne.
 
Ja sam kod tog istog provajdera svesno plaćao veću cenu jer sam se ugovorom obavezao samo na šest meseci, ali je vredelo svaku paru jer nisam morao da čekam 24 meseci da bih mogao da ih otkačim već sam to uradio znatno ranije, čim mi se ukazala prilika da pređem kod drugog provajdera.
 
Zasto bih zezao. Facebook nemam, moracu da pozovem tehnicku. Sada sam merio ponovo, i brzina mi je 54 a trebalo bi da bude oko 150. Jeste da je radno vreme, ali razlike izmedju deklarisanog i realnog su im ogromne.
Било је речи и о звању подршке такође, на предходне 2 стране..

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
 
Ja nisam nikoga zvao.

6018546472.png
 
Ja sam ih sad zvao, ubrzali su mi odmah.

Tapatalk 6.4.6(Build 852)
 
Tako je, mora UO da bi imao Duo paket. Mislim možeš ti da uzmeš i bez toga, ali ćeš imati daleko manje brzine interneta (u Duo Silver brzina je 40, dok bez UO je 6, itd.)
Gde si nasao te podatke?

Prva recenica „mora” a sledeca recenica „Mislim možeš ti da uzmeš i bez toga”?! Ako moze onda ne mora ili samo pisano /nako, da se nesto napise?

Duo Silver je Duo Silver bez obzira na UO - gde pise da je bez UO brzina Internet-a 6Mbps?

Da je tako svima kojima istekne UO bi imali manje Internet brzine.


Pozdrav!
 
Da li neko sa novom brzinom može da proveri da li mu prolaze ICMP paketi? Pokusati da se pinguje bilo koja adresa (ping 8.8.8.8 ili ping blic.rs ili ping šta god)

Od dobijanja nove brzine od jutros takvo je stanje kod mene. Dve razlicite IP adrese (obe u 178.xxx.xxx.xxx range-u), ostali portovi su otvoreni (nije NAT), ali ping ne prolazi...
 
Nisam zvao, par puta sam pokušavao restartom sa portala mojsbb i nije vredelo, kada samo isključio HG iz struje i ponovo uključio brzina se promenila, možda je slučajnost...

 
Gde si nasao te podatke?

Prva recenica „mora” a sledeca recenica „Mislim možeš ti da uzmeš i bez toga”?! Ako moze onda ne mora ili samo pisano /nako, da se nesto napise?

Duo Silver je Duo Silver bez obzira na UO - gde pise da je bez UO brzina Internet-a 6Mbps?

Da je tako svima kojima istekne UO bi imali manje Internet brzine.


Pozdrav!

Ja mislim da ti ovde pišeš tek da se nešto napiše 'nako.

U prvoj rečenici stoji "MORA" jer da bi imao brzine koje dolaze uz Duo paket, moraš da imaš i UO. Ako hoće da doda samo NET uz kablovsku i ne želi ugovor, onda će dobiti brzine koje idu u sklopu prepaid-a. Ne vidim razloga za neko pametovanje za tako prosto pitanje.
 
Da li neko sa novom brzinom može da proveri da li mu prolaze ICMP paketi? Pokusati da se pinguje bilo koja adresa (ping 8.8.8.8 ili ping blic.rs ili ping šta god)

Od dobijanja nove brzine od jutros takvo je stanje kod mene. Dve razlicite IP adrese (obe u 178.xxx.xxx.xxx range-u), ostali portovi su otvoreni (nije NAT), ali ping ne prolazi...

Dobro je , mislio sam da sam jedini. Prijavi im ovaj problem putem twittera @SBBSupport ako ti nije problem.
Ja sam im prijavio sada i dobio sam odgovor da znaju za problem i da ce pokusati da rese u sto kracem roku.
Moja IP Adresa pocinje na 89.216.....
Ne mogu da pingujem ni Gugl niti bilo sta..
Nek pokusaju i ostali korisnici ovde sa Foruma cisto da vidimo kolko nas ima ovaj problem, predpostalvljam da nemamo samo ti i ja :)
 
Poslednja izmena:
Proveo sam ~60 minuta sa podrškom dok ih nisam ubedio da nije do mene. Rekli su da će rešiti, ali mislim da trenutno nemaju predstavu šta je u pitanju.
EPC 3212 modem, duo gold extra paket (100/6 nova brzina)
 
Proveo sam ~60 minuta sa podrškom dok ih nisam ubedio da nije do mene. Rekli su da će rešiti, ali mislim da trenutno nemaju predstavu šta je u pitanju.
EPC 3212 modem, duo gold extra paket (100/6 nova brzina)
Nadam se da nisi zvao sa VIP ili Telenor mreze, mene su na VIP odrali sa 1300din za nekih 45-50min na 19900 broj
 
Zvali su oni, ali uvek zovem 0114019900 (ulazi u besplatne minute na telekom mob. mreži)
 
Ja mislim da ti ovde pišeš tek da se nešto napiše 'nako.

U prvoj rečenici stoji "MORA" jer da bi imao brzine koje dolaze uz Duo paket, moraš da imaš i UO. Ako hoće da doda samo NET uz kablovsku i ne želi ugovor, onda će dobiti brzine koje idu u sklopu prepaid-a. Ne vidim razloga za neko pametovanje za tako prosto pitanje.
Nije tacno to sto pises. Duo i Trio su paketi i nije potrebna UO da bi se koristili (to sto zenske u kol centru insistiraju i daju podatke da mora da se potpise UO nije tacno, samo navlace ljude da potpisu UO!). UO u paketima nema veze sa brzinom Internet-a u paketu.

Samo NET uz kablovsku je nesto drugo sto nema veze sa paketima.

Treba biti jasan u tim stvarima. Dovoljno je SBB iskomplikovao svoje informacije, jos samo treba i da se brkaju stvari na forumu...


Pozdrav!
 
Upravo si napisao da SBB obmanjuje ljude preko kol centra. Ako im nisu tačne informacije tu, onda je to obmana korisnika. I meni je rečno da se mora potpisati ugovor da bi izvršio promenu paketa (bilo na viši ili niži paket). Ili da ostanem na trenutnom bez promene i ne potpisujem ugovor. Odem do poslovnice i razdužim opremu, iz razloga jer nemaju popust za stare korisnike. Navodno su trebali da mi jave, ali kada provere budžet, nisu javili kako su mi rekli sutradan, došao i izvolite opremu.
 
Nije tacno to sto pises. Duo i Trio su paketi i nije potrebna UO da bi se koristili (to sto zenske u kol centru insistiraju i daju podatke da mora da se potpise UO nije tacno, samo navlace ljude da potpisu UO!). UO u paketima nema veze sa brzinom Internet-a u paketu.

Samo NET uz kablovsku je nesto drugo sto nema veze sa paketima.

Treba biti jasan u tim stvarima. Dovoljno je SBB iskomplikovao svoje informacije, jos samo treba i da se brkaju stvari na forumu...


Pozdrav!
Znači po tvome, može da se uzme Duo paket bez ugovorne obaveze i imaće se brzina od 40/2 pa naviše? Znači ne za one kojima je istekao minimalni period UO, već prvi put uzimaju paket (kao ovde net uz kablovsku).

Ja ovo prvi put čujem, jer ni sam nisam mogao bez obnove ugovora da uvedem NET, a kasnije ni telefon u Trio paketu. Čim nemaš ugovornu obavezu nemaš ni povlastice (u ovom slučaju brzine interneta) i tretiraš se kao prepaid korisnik koji će da uplaćuje da bi imao internet na mesec dana. Ovo znam iz prve ruke zato što imam drugara koji zbog provedenog vremena kod kuće ne plaća svakog meseca internet, već po potrebi. Da bi uzeo Duo, traže da se potpiše UO.
 
I kod mene neće da pinguje ništa?
 
Glavni problem pravi sam SBB pošto zaposleni u poslovnicama ne priznaju termin "istekla ugovorna obaveza". Obično se ovaj termin kvalifikuje sa "raskid ugovora", što je veoma velika razlika. Neposredno pred kraj prošle godine otišao sam da vratim opremu, pošto mi je istekao dvogodišnji ugovor i bukvalno dva sata sam se objašnjavao da je to velika razlika od termina "raskid ugovora". Devojka koja je radila je rekla da oni nemaju taj termin u upotrebi i da su im sva dokumenta štampana sa "zahtev za raskid ugovora" itd.

Na moje ukazivanje da sam upoznat sa povećanjem cene osnovnog održavanja i da ne mogu da raskidam ugovor koji je već istekao, već da ostavim samo televiziju sa pojedinim paketima, ona je insistirala da potpišem zahtev za raskid i da onda zaključim nov ugovor za korišćenje televizije. Nisam ima kud, pa sam pristao.

Ipak, dao sam joj jedan banalan primer, uporedivši situaciju sa njenim zaposlenjem i ugovorom koji je potpisala na tri meseca. Pitao sam je, šta se dešava kada isteknu tri meseca, da li je to raskid ugovora ili je ugovorna obaveza istekla. Jednostavno nije imala drugi odgovor nego da odgovori sa "istekla je ugovorna obaveza".
 
Poslednja izmena:
Zapošljavaju ljude na 3 meseca ? Znao si ili si ubo ? To mnogo govori o firmi :) pilićari :)
 
Malo bi mogli i da pročitate šta potpisujete!:)

Clan 9.
Ovaj Ugovor zakljucuje se na neodredeno vreme

http://sbb.rs/Binary/431/sbb_ugovor_201612.pdf

Istek UO nema nikakve veze sa raskidom ugovora, osim što dok smo pod UO plaćamo penale zbog raskida ugovora. Znaju one šta pričaju!

:wave:
 
Dobro je , mislio sam da sam jedini. Prijavi im ovaj problem putem twittera @SBBSupport ako ti nije problem.
Ja sam im prijavio sada i dobio sam odgovor da znaju za problem i da ce pokusati da rese u sto kracem roku.
Moja IP Adresa pocinje na 89.216.....
Ne mogu da pingujem ni Gugl niti bilo sta..
Nek pokusaju i ostali korisnici ovde sa Foruma cisto da vidimo kolko nas ima ovaj problem, predpostalvljam da nemamo samo ti i ja :)


Rešili su problem kod mene iz tehničke podrške KS,resetovali modem i sad nema više gubitka paketa pri pingovanju....
 
@bedazzled
meni ne pomaze taj restart uredjaja
i dalje ne radi ping
 
Kod mene radi ping
ali nije povećana brzina
možda je problem do njihovih DNS servera
kod mene je EPC3208 (3212) + moj router sa OpenDNS i Google DNS serverima
 
Malo bi mogli i da pročitate šta potpisujete!:)

Clan 9.
Ovaj Ugovor zakljucuje se na neodredeno vreme

http://sbb.rs/Binary/431/sbb_ugovor_201612.pdf

Istek UO nema nikakve veze sa raskidom ugovora, osim što dok smo pod UO plaćamo penale zbog raskida ugovora. Znaju one šta pričaju!

:wave:

Mislim da nisi pročitao do kraja ili razumeo poentu posta. :)

Apsolutno ne znaju šta pričaju, u mom slučaju, istekla je dvogodišnja ugovorna obaveza Duo Gold, a ona piše raskid ugovora. Da pojednostavim, ugovor je bio na 24 meseca, a ona je insistirala da piše raskid ugovora u 25 mesecu. :D
 
U ugovoru koji smo sklopili za paket piše da je minimalno trajanje ugovora 24 meseca. To bi trebalo da znači da ne može biti raskinut pre isteka 24 meseca, ali posle toga mora se raskinuti ako više ne želimo da ga koristimo. Želela bih da posle isteka 24 meseca otkažem Trio paket i zadržim TV, možda i telefon, ali nikako ne želim novi ugovor na 24 meseca. Da li je neko imao slično iskustvo, da li je taj novi ugovor koji se potpisuje postpaid na neodređeno? Hvala unapred, pošto se poveo razgovor o isteku/raskidu ugovora zanima me kakva su vaša iskustva.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno