Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Izvini a koji ti je to skupi servis po defaultu uključen pa moraš da plaćaš dodatno za njega, ali ozbiljno pitam!? Ništa nikad nisam manuelno isključivao a opet mi sem pretplate nije nikad ništa došlo da dodatno platim (tu ne računam poziv taksi službi...). Naravno nikad ne klikćem na poruke tipa "Čestitamo dobili ste na lutriji" i slične a takve gluposti stižu i na Telenor mreži dok sam na netu, kao i na tabletu koji je kod sasvim levog operatera.
 
Izvini a koji ti je to skupi servis po defaultu uključen pa moraš da plaćaš dodatno za njega, ali ozbiljno pitam!? Ništa nikad nisam manuelno isključivao a opet mi sem pretplate nije nikad ništa došlo da dodatno platim (tu ne računam poziv taksi službi...). Naravno nikad ne klikćem na poruke tipa "Čestitamo dobili ste na lutriji" i slične a takve gluposti stižu i na Telenor mreži dok sam na netu, kao i na tabletu koji je kod sasvim levog operatera.

Napisao sam već, o prevari od 180 dinara mesečno. Klincima izađe poruka da im je mobilni zaražen virusom, i da moraju da ga očiste klikom. Kad to urade pretplatili su se na prevaru od 180 dinara mesečno.
 
Gde im to izađe poruka? Stigne im SMS? Ili im se pojavi na nekom od mobilnih browsera tokom surfa što se i meni dešavalo ali ne samo na Telenoru? I kakve to veze ima sa klincima?
 
Pa obično klinci i starije osobe nasednu na ovu prevaru. Neće sigurno mene prevariti sa ovim.
Ali, Telenor uzima 50% od ovoga.

Ovo se desilo Penedinom klincu. Ne pratiš forum i onda upadneš na kraju sa pitanjima.
 
Poslednja izmena:
Klinci, kog god uzrasta da su, treba da znaju šta rade ili da nemaju smartphone ili bar ograničen/nikakav pristup internetu. Dece sa preskupim uređajima koje ne umeju da koriste. A to nije njihova krivica.

Tapatalk 6.3.0 (Build 822)
 
Jeste , ali roditelju po dzepu. Priznajem ne pazimo.
Ali ja da sam radnik u Telenoru , pa ne bi od muke mogao na ulicu ljudima u oci da pogledam.
Koliko se prevara slicnih SMS ova i kradjenog protoka desava svakome i tu nikom nista.
 
Ti servisi traže da se ukuca broj telefona ili pošalje sms da bi se pretplatio. Znam ljude koji su kliktali na takve banere (par puta i ja slučajno), ali nikakva dodatna naplata nije stigla. Jesu zlo i ne treba da postoje, ali opet i ljudi su navikli da klikću na sve i svašta bez čitanja šta piše.
Sad razmišljam; kad bi me svaki put zvao operater kad npr. otvorim neku internet stranu u romingu ili pošaljem sms sa dodatnom naplatom, pa rekao bih im svašta i okačio zauvek... :)

RN3Pro SE
 
Jeste , ali roditelju po dzepu. Priznajem ne pazimo.
Ali ja da sam radnik u Telenoru , pa ne bi od muke mogao na ulicu ljudima u oci da pogledam.
Koliko se prevara slicnih SMS ova i kradjenog protoka desava svakome i tu nikom nista.
Zato su i zatvorili po manjim mestima prodajna mesta. Jer beze od problema.
A ljudi svakako se ne mogu izboriti sa takvim stvarima sami jer su neobrazovani i tehnicki nepotkovani.
Dok to Telenoru itekako odgovara tih 50 % od svakog namernog ili slucajnog SMS-a a tek protoka koji makne dok trepnes.
 
Poslednja izmena:
Pa obično klinci i starije osobe nasednu na ovu prevaru. Neće sigurno mene prevariti sa ovim.
Ali, Telenor uzima 50% od ovoga.

Ovo se desilo Penedinom klincu. Ne pratiš forum i onda upadneš na kraju sa pitanjima.
Nisi odgovorio na pitanje gde i kako stiže - SMS-om ili tokom surfa na nekom od browsera? Plus pratim forum ali malo pažljivije ali je malo neugodno kad neko iz nekog razloga preskače postavljena pitanja i ne daje odgovore...

Ako neko klikće na nešto što ne zna šta je ni da li je prevara ili šalje svoj broj mobilnog na upit sa nepoznatog broja i zaslužuje da bude prevaren - ja sam prvo klinca edukovao da na netu nikad ne klikće na te stvari koje se pojavljuju pa sam mu tek onda dao da koristi tablet ili laptop.

E sad kad bih te pitao da li imaš bilo kakav dokaz za to da Telenor ili bilo ko uzima 50% ili se radi o praznim pričama tipa čuo sam iz "pouzdanog izvora" cenim da bi to bilo previše ....
 
Poslednja izmena:
Razumeo sam ovo oko sms, a kako misliš "od protoka koji makne dok trepneš"? Nisam to razumeo.

RN3Pro SE
 
Sa druge strane taj servis sluzi i za pametne stvari, recimo akcije humanitarne prirode. Koliko manji bi bio odziv da korisnik mora prvo da ode do poslovnice i podnese pisani zahtev da mu se ukljuce VAS usluge.

Na kraju ostavis ovako kako jeste i na kraju je do korisnikove pismenosti.
 
Nisi odgovorio na pitanje gde i kako stiže - SMS-om ili tokom surfa na nekom od browsera? Plus pratim forum ali malo pažljivije ali je malo neugodno kad neko iz nekog razloga preskače postavljena pitanja i ne daje odgovore...

Ako neko klikće na nešto što ne zna šta je ni da li je prevara ili šalje svoj broj mobilnog na upit sa nepoznatog broja i zaslužuje da bude prevaren - ja sam prvo klinca edukovao da na netu nikad ne klikće na te stvari koje se pojavljuju pa sam mu tek onda dao da koristi tablet ili laptop.

E sad kad bih te pitao da li imaš bilo kakav dokaz za to da Telenor ili bilo ko uzima 50% ili se radi o praznim pričama tipa čuo sam iz "pouzdanog izvora" cenim da bi to bilo previše ....



Tokom surfa na nekom od browsera. I napisao sam kod svih provajdera, ne samo kod Telenora. I napisao sam da prevare rade treća lica a ne Telenor i ostali provajdere.
Oni uzimaju procenat. Za 50% sam čuo, ako imaš neki drugi podatak podeli ga sa nama.

p.s. slažem se sa tobom da roditelji moraju da edukuju decu kako da se ponašaju na netu.
 
Ti servisi traže da se ukuca broj telefona ili pošalje sms da bi se pretplatio. Znam ljude koji su kliktali na takve banere (par puta i ja slučajno), ali nikakva dodatna naplata nije stigla. Jesu zlo i ne treba da postoje, ali opet i ljudi su navikli da klikću na sve i svašta bez čitanja šta piše.
Sad razmišljam; kad bi me svaki put zvao operater kad npr. otvorim neku internet stranu u romingu ili pošaljem sms sa dodatnom naplatom, pa rekao bih im svašta i okačio zauvek... :)

RN3Pro SE
475be21c6512c9b97291d59efd936b5e.jpg


Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 
Ja evo danas zvao da vidim sta mi nude da nastavim da budem njihov korisnik. 8 godina sam korisnik telenor mreze, rekoh dace mi 50% svaki mesec redovno placam racune po 2000+

Na kraju receno mi i dva puta potvrdjeno 20% popust na god dana ugovora.

Samo sam im reko da 8 decembra prelazim na mts jer mi daju 50% iako i nisam njihiv korisnik. Dosta mi je vise i bilo Telenora. Svake godine se napinjem aa njima da ostanem korisnik, sad sam cvrsto odlucio da odlazim.

Sent from my E6853 using Tapatalk

Sad ih je bas briga, preteruju sa cenama telefona. Cale je pre neki dan uzeo telefon u vipu, meni kaze da uzmem ovaj njegov i prodam, da prodam i svoj i da uzmem neki drugi. I naravno lakse mi je da gledam ponude preko racuna. VIP naravno najpovoljniji, ali bemga ne mogu tamo jer imam ugovor u Telenoru do marta. I ja se napravim lud i posaljem poruku na tviteru sa pitanjem da li imam pravo da predjem u drugu mrezu iako imam ugovor jos nekoliko meseci. Stize odgovor kao da im je zao sto imam nameru da predjem, ako mogu nekako da pomognu da ostanem da kao kazem razloge prelaska, i objasne da moram da otplatim sve racune za tih nekoliko meseci. I ja im lepo kazem da planiram da uzmem nov telefon i eksplicitno im kazem da mi ne odgovara njihova ponuda jer su nekoliko puta vise skuplji od drugih mreza. I stize odgovor kao da im je opet zao sto mi ne odgovara njihova ponuda i kao da se nadaju da cu uspeti da pronadjem neku koja ce mi ipak odgovarati. I ja namerno posaljem da je i meni takodje zao sto im je toliko "stalo" do svojih korisnika. I odgovaraju mi sa ":/" i kao da ako imam jos pitanja da slobodno javim. Ja izneverovao, vec vise od 5 godina imam ugovor, svaki mesec redovno placao, nikada nije bilo kasnjenja, nikada se nisam zalio i oni ne umeju da ponude nesto zbog cega bih ostao. Ako VIP bude imao neku dobru promociju sada, bezim tamo odmah.
 
To je napravljeno za mobilne telefone da kad se klikne automatski se izvrsava skripta koja salje sms

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 
^ Dosta ljudi nije ni čulo za AVG i sl. jer nema facebook poruka na tome :)
Pre neki dan drugar koji radi održavanje računara u jednoj firmi, mi priča o pozivu koji je imao. Pozove ga službenica i kaže da joj ne radi laptop, uopšte. On ode tamo da proveri, pritisne dugme, laptop se normalno uključi i podigne Windows. Na to mu ona kaže "pa da, ne radi" i klikne na ikonicu - shortcut za FB i stranica se ne otvara (prijavi grešku jer nije na netu)....
Takva osoba može lako da napuca račun za mobilni na stotinu načina. Koliko ljudi zaposlenih treba da ima neki operater koji ima recimo 3 ili 5 miliona korisnika da bi bar 5% njih edukovao kako se koristi telefon i šta ne raditi online. A naročito što većinu njih uopšte i ne interesuje to o čemu se priča.

RN3Pro SE
 
Poslednja izmena:
Ti servisi traže da se ukuca broj telefona ili pošalje sms da bi se pretplatio. Znam ljude koji su kliktali na takve banere (par puta i ja slučajno), ali nikakva dodatna naplata nije stigla. Jesu zlo i ne treba da postoje, ali opet i ljudi su navikli da klikću na sve i svašta bez čitanja šta piše.
Sad razmišljam; kad bi me svaki put zvao operater kad npr. otvorim neku internet stranu u romingu ili pošaljem sms sa dodatnom naplatom, pa rekao bih im svašta i okačio zauvek... :)

RN3Pro SE


Hajde da stižu SMS pa da preuzmu nešto ali stvarno ne vidim što bi bila njihova krivica za nešto što se događa tokom surfa zbog nečije neobaveštenosti ili naivnosti. .
http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/...je-vam-stizu-sa-ovih-brojeva-mogu-vas/nkh3snk
 
Poslednja izmena:
Zašto bih delio bilo koji rekla - kazala podatak kao što ti činiš. Ako / kad budem imao neki konkretni argument vrlo rado ću ga podeliti i neću se baviti nekim tamo kuloarskim pričama.

A kao što rekoh te poruke izlaze i tokom surfa na kompjuteru ili tabletu (recimo meni dok sam na SBB se to isto dešavalo) tako da to nema veze sa Telenorom, MTS ili VIP. Hajde da stižu SMS pa da preuzmu nešto ali stvarno ne vidim što bi bila njihova krivica za nešto što se događa tokom surfa zbog nečije neobaveštenosti ili naivnosti. Šta je sledeće - odgovornost operatera zbog nigerijske prevare jer je neko iz istog razloga (naivnost, neznanje, neobrazovanost...) poslao podatke tamo gde nije i kome nije trebao.
 
Ma znam, to je ona priča tipa "apsolutno sve sam uradio kao što piše u uputstvu i to opet ne radi". Ili "ma samo sam na sekund otvorio FB u Grčkoj i stigao mi račun 15000din"
Verujem da je takav sličan slučaj i u tom tekstu. Malo i nafilovan od strane novinara Blica da ima bolji tiraž...

RN3Pro SE
 
Najvise bi voleo da svi stariji koriste Prenesi start paket za 695 din bez tog Interneta da im slucajno ne bi nabio racun.
I tih 50 MB pitanje je da li se uvek stopira kada se potrosi ? Kao i kod ostalih jacih paketa sa vise MB protoka. Tu nema pravila.
Natezes se ko najgori prostak da dokazes kako je sta naplaceno. A zasto ?
 
I tih 50 MB pitanje je da li se uvek stopira kada se potrosi ? Kao i kod ostalih jacih paketa sa vise MB protoka. Tu nema pravila.
Natezes se ko najgori prostak da dokazes kako je sta naplaceno. A zasto ?
Uvek se stopira kad se net iz paketa potroši. Kod nekih starijih paketa se smanji brzina na 64k. Uglavnom, nema dodatne naplate za internet.
Kad dođe račun, u stavci internet se vidi iznos i potrošnja. Nema potrebe za natezanjem.


RN3Pro SE
 
Ok , tu sam jako sumnjicav, a kako objasnjavate da u zadnjih 24 meseca nakon isteka ugovora nikada nisam imao problema i pazio sam da imam 200MB Neta za ceo mesec
a u prvom mesecu posle isteka ugovora se desilo u prva 3 dana kada nemas neku kontrolu ti se potrosi 190MB i nemas posle nista osim ako kupis Internet dodatak a i njega nikada nisam kupovao u zadnja 24 meseca.
 
Peneda, idi bolje do poslovnice Telenora i vidi da ti nije ostala pretplata na ovu prevaru.
Da se ne iznenadiš i ovog meseca.
 
Ako već koristiš smartfon, lako uporediš sve. Nema potrebe za sumnjom i slično.
Primer:

Screenshot_2016-12-01-18-43-21-753_com.android.settings.png

Uglavnom, u računu piše šta je sve naplaćeno.


RN3Pro SE
 
Poslednja izmena:
Ja ne znam šta ljudi rade sa telefonom kad im izlaze te prevare za antivirus isl. Meni je možda 2 puta u životu to izašlo a od kad koristim Chrome na telefonu, ni jednom mi se to nije desilo. A po forumima se žale da im zablokira browser. Pa je bilo nešto za whatsapp da se plati jer nije više besplatan. Odmah se vidi da je to prevara. Svako neznanje se plaća i bilo šta da radiš, da tražiš peć na pelet ili advokata npr. moraš prvo dogovor da se informišeš da te ne bi zeznuli. Naš je problem što nas mrzi da se informišemo.

Послато са Redmi 3S уз помоћ Тапатока
 
Svako neznanje se plaća i bilo šta da radiš, da tražiš peć na pelet ili advokata npr. moraš prvo dogovor da se informišeš da te ne bi zeznuli. Naš je problem što nas mrzi da se informišemo.

Послато са Redmi 3S уз помоћ Тапатока

Da ukinemo Krivični zakon Republike Srbije koji se odnosi na prevare, već da kažemo da se neznanje plaća i to je to.

Stvari su malo kompleksnije, i možda da svako malo razmisli pre nego što ovako nešto napiše.
 
Poslednja izmena:
Ja prevarante ne branim al tako stoje stvari. Ja zakon menjati ne mogu.

Послато са Redmi 3S уз помоћ Тапатока
 
Koliko im je smešna novogodišnja promocija, užas. Ako je paket koji odabereš do 2000 dinara mesečno, ostvario si popust na telefon od 5000 dinara, dok je popust 10000 dinara ma pakete preko 2000 dinara.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno