Ne, problem je što ovo vodi ka cenzuri/autocenzuri. Mediji na zapadu su odavno uništeni na ovakav način, jer ima svega par velikih marketinških agencija koji to koriste za formiranje javnog mnjenja (pet korporacija i njihove "sestrinske" agencije u US i i određenim zemljama zapadnoj Evrope reklamama opskrbljuje 90% medija u tom delu sveta).
Uostalom to je i ovaj naš glavni shvatio na vreme, pa indirektno poseduje dve naše najače/jedine validne marketinške agencije koje imaju ugovore sa najvećim svetskim agencijama i kroz koje prolaze gotovo sve reklame, pa kada neki medij neće da izveštava onako kako se njemu ne dopada, odmah se zavrće slavina i ukidaju novi reklamni ugovori. Zato imamo i direktne prenose obraćanja naciji na većini kanala, ukidaju se emisije koje mogu biti problematične, jer sada zahvaljujući tim ugovorima diktiraju i programske šeme. Jednostavno neke programske šeme nisu po ukusu marketinških agencija
Ovi pre njega su posedovali samo jednu od te dve, pa nisu uspostavili apsolutnu kontrolu medija. Dnevna/nedeljna štampa ne može da živi po cenama po kojima trenutno prodaje tiraž, barem ne bez reklama. A retko koji sajt danas živi od pretplate, advance.hr je jedan od retkih koji mi pada na pamet u ovom delu Evrope, već svi žive od reklama, pa ne smeju da se bave škakljivim temama poput advance-a.
Btw, na yt za sada su pogođeni oni koji se bave anti-sjw temama, situaciji na bliskom istoku koji ne odgovaraju mejnstrim establišmentu, pitanje je do koje mere će ići. Ali očito je da slobode izražavanja više nema ni na netu, barem ne na yt, twitter-u i sličnim platformama.
Uostalom imate priliku da vidite da se čak više ni domaći IT mediji ne bave situacijom na domaćem IT tržištu (paradoks), jednostavno je zašto, i oni žive od tih reklama i saradnje sa par domaćih IT kartela, pa takve priče više nisu popularne. Neko bi rekao da je situacija nikada bolja, pošto smo nekada imali feljtone u domaćim IT medijima oko situacije na domaćem tržištu.