- Učlanjen(a)
- 30.06.2000
- Poruke
- 6,591
- Poena
- 6,000
Realni problemi su sa prodavcima koji razmišljaju kao ti.
Šta je pogrešno protumačeno?
U zakonu piše da ne moraš imati fiskalni račun, znači ostvaruješ reklamaciju bez fiskalnog. U zakonu piše da ne treba ambalaža, doneseš proizvod bez ambalaže predaš ga prodavcu na reklamaciju. Šta je tu pogrešno protumačeno?
Kakvo iskustvo sa reklamacijom treba da ima prodavac u maloprodaji? Njegovo je da primi proizvod, popuni papire i pošalje ga u servis. Ako kupac pristane na popravku, servis ga vrati popravljenog i prodavac ga vrati kupcu. Ako se proizvod ne popravlja, daje kupcu novi ili mu vrati pare. E sad ako prodavac ne zna kako to da sprovede u papirima to je već problem. Zato pita šefa, knjigovođu....nekog ko zna.
Šta je pogrešno protumačeno?
U zakonu piše da ne moraš imati fiskalni račun, znači ostvaruješ reklamaciju bez fiskalnog. U zakonu piše da ne treba ambalaža, doneseš proizvod bez ambalaže predaš ga prodavcu na reklamaciju. Šta je tu pogrešno protumačeno?
Kakvo iskustvo sa reklamacijom treba da ima prodavac u maloprodaji? Njegovo je da primi proizvod, popuni papire i pošalje ga u servis. Ako kupac pristane na popravku, servis ga vrati popravljenog i prodavac ga vrati kupcu. Ako se proizvod ne popravlja, daje kupcu novi ili mu vrati pare. E sad ako prodavac ne zna kako to da sprovede u papirima to je već problem. Zato pita šefa, knjigovođu....nekog ko zna.