Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Е да, заборавио сам да напишем још нешто. Видим да је било полемисања око тога.

Питали су ме је ли хоћу повраћај новца, исте такве папуче или нешто друго из њихове понуде. Изабрао сам исте папуче, јер их је клинац заволео.

Папуче су купљене преко интернет продавнице.

Рекламацију сам радио у првој продавници коју сам нашао.
 
Da li imam pravo da zahtevam od radnika u prodavnici(G*****) da u opisu `kvara` telefona, napise i u kakvom je fizickom stanju predat na reklamaciju?
 
Mislim da bi to oni svakako morali da upisu reklamacioni list. Bar su meni upisali kada kada sam predavao web kamericu na reklamaciju.
 
U redu. Samo jos jedno pitanje: Da li moram da predam zajedno sa telefonom i dodatnu opremu koja je dosla uz njega? Ili je dovoljno samo telefon i original kutiju?
 
Dovoljan je samo telefon sa kutijom
 
Не кажем то, можда нисам добро објаснио.
Када сам питао Гигатрон сервис у који овлашћени сервис су слали, рекли су у easy computers, који је по њиховим речима овлашћен за ЛГ.
Када сам позвао easy computers, рекли су да они уопште немају сервис за телевизоре.
Звао сам овлашћени ЛГ сервис Игнис у Радничкој, они кажу да уопште не сарађују ни са Гигатроном, ни са easy computers и да ТВ са датим серијским није долазио код њих.
Закључак: Гигатрон сервис лаже да шаље телевизоре у овлашћени ЛГ сервис. Када сам их суочио са овим, само до ћутали, нису имали оправдање.

Хоће у Игнису да приме ТВ, јер важи међународна гаранција, али не знам хоће ли га и поправљати. Међутим, нећу то још да радим, јер желим да одерем кожу Гигатрону.

Послато са Нексус 5х уз помоћ Тапатока

Javi šta se desilo. Po našem zakonu uvoznik ili trgovac može da odredi koji servis će biti nadležan. Tako recimo su u Win Winu prodavani refurbished Toshiba laptopovi namenjeni za američko tržište, posle kvarova i odlaska u Toshibin ovlašćeni servis potrošači su bili odbijani jer aparat nije uvezen legalnim tokovima.

Ako trgovac ne šalje u ovlašććeni servis za LG onda ima sumnjivo poreklo i postoji mogućnost da je refurbished ili da je namenjen za strano tržište.
 
Spirit,Count@ Ipak ne moze. Odneo sam telefon, kutiju, racun i garanciju, medjutim decko koji radi u G***** kaze da servis nece primiti telefon bez punjaca. Nije problem da ga posalje, ali kao odmah ce ga vratiti oni iz servisa.
 
Apsolutno nikakav. Nisam ni video poruke koje su ovde ostavili Spirit i Count. Iz prostog razloga sto na garantnom listu pise da je potrebna samo originalna ambalaza zbog transporta. Nista sporno nije, samo samo kazem da se jos neko ne bi zeznuo.
 
Imam ja pitanje, pre oko godinu ipo dana sam kupio cesme/slavine u kupatilu i kuhinji, diplonove 3 komada, posle 8 meseci jednoj se provrteo onaj tocak sto se okrece gde se pusta voda, odneo sam na reklamaciju i to je sredjeno, posle nekoliko meseci to se opet desilo i sredjeno je, i sada pre neki dan se opet desava i to na jos 2 slavine, znaci slavine su sr***e, i smuci mi se kad trteba da ih skidam jer ona u kuhinji je nepristupacna pa na***em i kad je skidam i vracam, kada sam pricao sa deckom koji radi tamo rekao mi je u poverenju da ima dosta reklamacija na njih,

moje pitanje je da li mogu da vratim te 3 slavine koje sam uzeo i dobijem novac ili doplatim za nesto drugo, jer ocigledno da na svakih 6 meseci mora da se menja taj tocak, slavine su placene oko 15k din sve tri?

jeste da nije IT stvar ali mozda je neko upucen,
Hvala
 
Javi šta se desilo. Po našem zakonu uvoznik ili trgovac može da odredi koji servis će biti nadležan. Tako recimo su u Win Winu prodavani refurbished Toshiba laptopovi namenjeni za američko tržište, posle kvarova i odlaska u Toshibin ovlašćeni servis potrošači su bili odbijani jer aparat nije uvezen legalnim tokovima.

Ako trgovac ne šalje u ovlašććeni servis za LG onda ima sumnjivo poreklo i postoji mogućnost da je refurbished ili da je namenjen za strano tržište.
У међувремену сам контактирао НОПС и разговарао са адвокатом и њихов заједнички савет је да је тренутно најпаметније да преузмем телевизор и носим у овлашћени сервис који треба да да суд о томе да ли постоји несаобразност. Из НОПС-а кажу да је то да ли лажу за овлашћени сервис могуће утврдити једино на суду и да пре свега треба да добијем потврду о несаобразности, одн. квару.
Након тога, ако добијем потврду о несаобразности, они ће поднети тужбу против њих у моје име.

Када већ носим ТВ у овлашћени сервис, тражићу да промене екран, јер ми рекоше да међународна LG гаранција треба да важи без обзира где је телевизор купљен.

Ако ми буду заменили екран, свакако ћу поднети тужбу, а људи би требало да избегавају куповину у Гигатрону, јер ће уштедети време, живце и новац.

Послато са Нексус 5х уз помоћ Тапатока
 
Sutra prolazi 30 dana od kako sam odneo telefon koji je mladji od 6 meseci na reklamaciju u MTS-u, u medjuvremenu sam dobio informaciju da je reklamacija prihvacena i da ce me obavestiti kad da pokupim uredjaj.
Kakva je procedura kad mi prodje 30-ti dan sa zahtevom za nov uredjaj, valjda nisam toliki baksuz da mi poslednji dan vrate telefon...
 
Kakav je to rok od 30 dana, to je nesto novo?


Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Znaci nije vise 45 dana i ono u razumnom roku?

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Nije, to je bilo po starom zakonu.
 
Sutra prolazi 30 dana od kako sam odneo telefon koji je mladji od 6 meseci na reklamaciju u MTS-u, u medjuvremenu sam dobio informaciju da je reklamacija prihvacena i da ce me obavestiti kad da pokupim uredjaj.
Kakva je procedura kad mi prodje 30-ti dan sa zahtevom za nov uredjaj, valjda nisam toliki baksuz da mi poslednji dan vrate telefon...

Trebao si odmah prilikom reklamacije da zahtevas novi telefon posto ti je mladji od 6 meseci na to imas pravo. Tih 30 dana nema veze sa zamenom, to je rok za resavanje reklamacije. U svakom slucaju, ako im nisi dao saglasnost za popravku, kada te budu zvali i rekli da je popravljen, ti reci da je uredjaj mladji od 6 meseci i da po zakonu o zastiti potrosaca imas pravo na nov i da ne zelis da preuzimas popravljan telefon.
 
Mislim ja cu njih da zovem sutra vec da zahtevam nov uredjaj, prolazi 30 dana a oni bezobrazni....
 
Nije reklamacija, ali moram da podelim ovo potpuno odsustvo zdravog razuma, ali i poslovnosti. Kupovao sam detetu neke patike na Sport Vision-u, i greskom na kraju odabrao pouzece umesto online placanja. Nista, ubacim u korpu jos jednom, platim karticom i ostavim offline poruku da storniram prethodnu porudzbinu (sa sve brojem porudzbine). Sutradan, stizu 2 genericka maila, za svaku porudzbinu po jedan, da ce roba biti poslata sutra. Ja odgovorim na 1 i napisem opet isto sto u prvom - da je porudzbina sa pouzecem greska i da je storniram, sa sve brojevima posiljki. Sinoc me zove operaterka i kaze da su obradili OBE porudzbine, da su ih poslali i da kuriru odbijem tu sa pouzecem, a placenu da preuzmem.
Dakle, 2 para IDENTICNIH patika u 2 porudzbine u razmaku od 2 minuta od iste osobe , jedna placena, druga pouzecem - i nikome nije palo na pamet da pozove da proveri?! Offline poruke ne citaju, mailove citaju sa zadrskom od 5 sati.

Naravno, jutros dolazi kurir i donosi JEDAN PAKET - pogadjate, onaj sa pouzecem, paketa koji sam platio nema. Danas zovem, nemoguce ih je dobiti, poslao sam jos jutros i mail, niko ne odgovara. Svakako vise nikad necu od njih narucivati online.
 
Sličan problem sam i ja imao u Nemačkoj, pošto sam polu pismeni ****** poručio sam dva para patika iz razloga što mi sajt nije ponudio način plaćanja na kraju kupovine a ja mislio da je nešto zabagovao pa ponovio postupak.
Na žalbu mi se javili i rekli da je jedini način plaćanja POSLE preuzimanja robe i imam fore 10-15 DANA da odlučim šta zadržavam a šta im plaćam.
Naravno od kurira uzeo samo jedan par(oni snose troškove vraćanja) a drugi platio u pošti posle par dana

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Prvi put imao problem sa narucenom robom preko eBay.de ovde u de, narudžbina nije stigla, kontaktirao eBay.de, cekao 10 dana ako se u slučaju prodavac javi porukom ili ako u međuvremenu posalje narudžbinu, i posle toga dobio svoj novac nazad na PayPal.

Huawei Mediapad X2 7.0
 
Ja reklamirao pre 8 dana patike u BUZZ-u, odlepio se onaj deo napred koji se najcesce odlepljuje. Tacno kao sto su rekli, posle 8 dana mi salju mail da je reklamacija odobrena. Patike su bile stare oko 4 meseca.
 
@Jericho Imao sam i ja slicna iskustva sa Sportvision-om. Na mail ne odgovaraju, call centar je nemoguce dobiti. Briga o kupcima - 0. Tuga, a jedini imaju pristojan online shop.
 
Stigla je danas i placena porudzbina, a odgovor na mail opet sa zadrskom od 5-6 sati. S druge strane, na Planetinom sajtu sam jednom prijavio neki bag (oko velicine obuce) - posle pola sata stigao mi je mail u kome se zahvaljuju na skretanju paznje.
 
Pozovem ja sinoc mts da vidim sta je bilo sa telefonom kad likusa kaze mrtva ladna da je telefon stigao u poslovnicu jos 8. i da su me kontaktirali da mogu da ga preuzmem, sto naravno nisu uradili.
Odem ja danas do poslovnice kad ono dobio nov telefon.
U listu koji sam dobio stoji samo da je imei taj i taj ali sam dobio kutiju sa starim telefonom. Takodje na garanciji stoji imei od starog telefona. Kakva je sad procedura sa garancijom, da li ide nova ili kako vec?
 
Ide nova garancija, ali deluje prilicno diskutabilno da je to nov telefon u tvojoj staroj kutiji.
 
I meni je bilo cudno iskreno.....
Ne znam da li je imao neko slicno iskustvo..
 
Vrh Dno