Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pa pretpostavljam da ima veze sa Slovenijom i BIH, ali što bi to korisnike SBB-a u Srbiji zanimalo?

Zasto? Razmisli!

Naprimer:
Koliko si puta u zivotu odradio nesto motoricki!?
Nadredjeni poslao svim operaterima u vlasnistvu United Group da ce doci do prekida na odredjenim kanalima,
a podredjeni samo prosledio vest na sajt, bez detaljnog citanja i razmisljanja.


http://sbb.rs/upload/document/sbb_cenovnik_160217.pdf
Izbacili su novi cenovnik od juče, sem što fali par kanala na listi kanala (BBC Earth, Nick Jr...), ne vidim nikakavu bitnu promenu, a navedeni kanali su i dalje u ponudi samo što ih nema na listi u ovom PDF-u.

Novost su novi dodaci kod telefonije, Evropski (100 min. 390 RSD), Nordijski (200 min. 390 RSD) i Prekookeanski (300 min 390 RSD).
 
Poslednja izmena:
Posto planiram da odjavim DUO TV+NET Silver paket jer Telekom uvodi optiku u moju zgradu, jel postoji opcija da se zadrzi postojeci D3 prijemnik i da se ne placa renta za isti? Neki ugovor za koriscenje D3 i sl.?

Ako zelis da imas samo digitalni D3 Start paket kanala koji je u sklopu mesecnog odrzavanja placas rentu D3 uredjaja mesecno 290 RSD.
Ukoliko pored Start paketa izaberes bilo koji drugi dodatni D3 paket, mesečna renta se ne naplaćuje za D3 uredjaj.
D3 Hit paket ti je 310 RSD mesecno.
D3 Sport klub HD paket ti je 210 RSD mesecno.
Bolje ti je da izaberes neki dodatni paket kanala nego da placas rentu D3 uredjaja.
 
Ako zelis da imas samo digitalni D3 Start paket kanala koji je u sklopu mesecnog odrzavanja placas rentu D3 uredjaja mesecno 290 RSD.
Ukoliko pored Start paketa izaberes bilo koji drugi dodatni D3 paket, mesečna renta se ne naplaćuje za D3 uredjaj.
D3 Hit paket ti je 310 RSD mesecno.
D3 Sport klub HD paket ti je 210 RSD mesecno.
Bolje ti je da izaberes neki dodatni paket kanala nego da placas rentu D3 uredjaja.

A ko ima neke Duo ili Trio Gold pakete? Jel on plaća nešto...iskreno nije mi baš najjasnije.
 
Ne plaćaš rentu za D3 ako imaš i net pod ugovorom, ali pošto planiraš da ga odjaviš, ostaje ti samo ono što je Veks napisao.
 
Sta mislite da li je izvodjivo ovo. Koristim duo gold, i hocu da raskinem ugovor jer nisam zadovoljan uslugom, zalio sam sd milion puta i njima i ratelu, mislim da bi mi izasli u susret da se bez penala razidjemo. Ja bih nekako da zadrzim analognu, jer ne placam odrzavanje, a da im otkazem duo gold.. Ili kako vec.. Jel postoji neka varijanta? Uzeo bih vdsl..
 
Ako se koristi samo televizija, plaća se to održavanje.
 
Meni ugovor sa SBB-om istice za godinu dana i ne mogu docekati taj dan!
Evo danas mi stigao racun uvecan, samo ne znam po kom osnovu, i kako je moguce da sklopis ugovor sa nekim na 2 godine a taj ti posle godinu dana poveca cenu...
Ali sve to nema veze, necu da sitnicarim nije nista strasno izdrzacu i to.
Najveci problem je sto i kad istekne ugvor, SBB nema konkurenciju, vidim Telekom se malo angazovao u poslednje vreme, i to ce trebati vremena dok sve urade kako treba.
Da li neko vec ima iskustvo i koristi usluge "Telekom optike"?
Pre svega me zanima da li mogu da povecam upload bar od 8 - 10 mb.
To mi najvise i treba... ne mogu nigde da pronadjem tu informaciju.
 
Mm~,
da li si siguran da ce optika biti do stana, FTTH ili ce biti do zgrade u kojoj ce biti istureni stepen za VDSL?
Telekom vrlo retko postavlja optiku do stana, FTTH. Koliko je meni poznato samo naselje Stepa Stepanovic u Beogradu ima FTTH.
Bzine paketa kod Telekom-a su javno dostupne na njihovom sajtu.
ADSL 10/1 Mbps; VDSL 20/2, 50/2 Mbps; FTTB i FTTH 10/1, 20/2, 50/2, 100/2 Mbps.
Pre je postojala opcija uz doplatu povecanja upload brzine za korisnike VDSL, FTTB i FTTH ali to je ukinjeno pre 1 godinu za nove korisnike.
 
Па добро, пита се о алтернативи СББ-у. ;) И овде ваљда само једна зграда има мтс-ов FTTH ... али зато имамо друге понуде. Ја сам преломио, за неки дан узимам FTTH 70/7, ваљда ће да ми буде добра алтернатива СББ-у кога сам откачио новембра.
 
Вероватно а решење је предложено уз, за мене, бољу варијанту, то је Sport klub HD пакет који је јефтинији од Хит пакета а има ХД.
 
Istekao mi je trio silver paket koji sam koristio 24 meseca, pa sam hteo da ne koristim telefon i raskinuo sam stari ugovor i potspisao novi samo za TV i NET (silver). Pitali me na koliko cu meseci novi ugovor i ja sam potpisao na 12. Nisu mi nista rekli kolika mi je brzina interneta na 12 meseci. Nisam ni pitao jer pise da je 30/2, ali posle vidim da je ta brzina samo za 24 meseca a da je na 12 meseci 6/1. Da li ce sad da mi smanje brzinu sto sam potpisao na 12 meseci? Sta mogu da uradim da ipsravim to?

Izvinjvam se ako je vec odgovoreno na pitanje, ali nisam mogao da nadjem nigde jasnu informaciju. A sad ne rade da idem da pitam.
 
Lako ces potpisati novi ugovor na 24 meseca ako su te bedne brzine, proveri sa korisnickim centrom na 19900.
 
Pa pitacu ih u ponedeljak, nego se sad nerviram. Nista mi nisu napomenuli kakva je razlika izmedju 12 i 24 meseca. U cenovniku pise da digital duo silver ima brzinu 30/2, ali posle vidim da pise na drugom cenovniku koji je samo za internet da je brzina na 24 meseca 30/2 a da je neka standard 6/1. Uopste ne razumem sta pisu i sta za sta vazi.

Edit: zvao i pitao. Kazu i na 12 meseci je brzina 30/2.....verovatno. A standard je bez ugovorne obaveze. To je sporije. E jedino to nigde ne pise na sajtu, da je i brzina za 12 meseci ista kao za 24.
 
Poslednja izmena:
Pa sam si odgovorio na svoju nedoumicu:
ali posle vidim da pise na drugom cenovniku koji je samo za internet
Znaci to sto je samo za Internet nema veze sa Paketima. Zato je i, kako si sam video, lepo napisano da je samo za Internet. A zasto si ti to povezao sa Paketima i stvorio sam sebi frku to je samo tvoja frka... :)


Pozdrav!
 
Шта има да пише да су исте брзине, то се подразумева. Једино што тешко може да се нађе инфо о 12 месеци а иначе то што помињеш као стандард уз уговор и твој дуо пакет уопште нису из исте приче.
 
Dobro je. Sad mi je laknulo. :) Samo mi jos to fali da razmisljam.

Hvala na pomoci.
 
Može li se negde videti dokle traje ugovor ili se mora zvati korisnički servis? Zagubio sam ga trenutno.
 
dobro vece svima! molio bi jednu pomoc koristim Gold Extra Trio Mix paket nemam problema sa televizijom niti telefonom samo jedan problem sa internetom tacnije wifi uslugom na moguca 4 uredjaja lap top i 3 telefona koji u jaci samsung galaxy 5 htc m8 i jos jedan samsung malo slabiji jel moguce da samo u prostoriji ima wifi cim odem na bukvalno 4 metra nemam nikako mreze sta treba da uradim i u toj prostoriji zna da secka i prekida mreza svao am bezbroj puta servis i tehnicku posrsku bili su zamenuli uredjaj medjutim ama bas nikakve razlike nema u dometu i kvalitetu wifi mreze molim ako je neko upucen dali bi zeleo da mi pomogne hvala unapred!
 
Prvi post sve bold, italic & lowercase :D
Trazi od SBB da ti daju samo modem, a ti kupi sebi normalan ruter. Mada je neobicno da domet bude bas toliko slab, ali ako internet funkcionise normalno preko kabla, a menjali su ti uredjaj, onda ti je ovo jedina opcija. Mozes da probas i da promenis kanal, da potrazis neki manje opterecen, ali to ne bi trebalo toliko da utice na domet, koliko na kvalitet signala.
 
Nepismeno i neuko. Pri tom i bezobzirno jer za sve sto je napisao ima da se nadje odgovor i resenje i na ovom forumu i na SBB forumu i na mali milion sajtova - ali nema sanse da se upotrebi pretraga, malo procita, bar razmisli ili pozove provajder... Ma jok, samo se trazi od drugih resenje i to sto pre, bez muke.

A onda se meni spocitava sto takvima ne zelim da pomognem. A ne zelim i nikada necu ma sta se mislilo o takvom postupku, i uvek cu da kritikujem takve kao sto je @sima81.


Pozdrav!
 
Pozdrav svima!
Imam jedno pitanje, koje se tiče priključivanja na "standardnu" mrežu.
Posle godina i godina čekanja, stiže SBB u moju zgradu. Ponuda mi deluje ok i hteo bih da se priključim. Problem je- vlasništvo stana. Vlasnik je moja baba od 90 godina koja bi mi rado dala saglasnost za priključenje na mrežu, ali su joj sva dokumenta (pa i lična karta) istekla i nema nikakve šanse da izradi nove (žena je prosto nepokretna, ne može da izađe ni do ispred zgrade, a kamoli da stoji u redu u MUP-u 2 puta po 2 sata).
Šta mi je činiti?
Ono što je donegde "olakšavajuća" okolnost je da u stanu već imam koaksijalne kablove prethodnog operatera, tako da potrebe za nekim radovima ne bi bilo (mislim, ako je formalno zbog toga uopšte neophodna saglasnost), jednostavno bi trebalo da se prepovežu sa starih instalacija u zgradi na nove.
Ono što me interesuje je: da li SBB (generalno) ima razumevanja za takve stvari, ili jednostavno "do daljnjeg" nema rešenja? Ona ima staru ličnu kartu, koju možemo da iskopiramo, a objektivno, nije teško dokazati njen identitet.
 
Poslednja izmena:
Nema tu "razumevanja" jer razumevanje mozes da ocekujes (i dobijes) od ortaka, komsije, rodjaka, slucajnog prolaznika... a ne od firme.

Drugo, koliko ja znam a mislim da ne gresim, babi od 90 godina ne moze da istekne vazenje licne karte jer njena licna karta ima dozivotnu vaznost/trajanje - vec od neke godine zivota (valjda 65 godina starosti, nisam siguran u cifru) se licna dokumenta izdaju bez roka trajanja. Tako da tu nemas ama bas nikakav problem. Cak i da nije tako - a tako je - nikakav problem nije da se trazi takozvana "terenska sluzba" sto znaci da bi sve sto je vezano za Opstinu i MUP dosli kuci, tu se potpise... Tako mozes da dobijes i ovlascenje od nje da "u njeno ima a za njen racun..." mozes da resis bilo sta, pri tom ljudi iz SBB-a dolaze kuci, donesu ugovor, pogledaju njeni licnu kardu ili tvoje ovlascenje, potpise se ugovor i gotovo.

To sto mislis da je "olaksavajuca okolnost" u stvari i nije. Stari kablovi su stari kablovi, podlozni propadanju tokom vremena. Drugo, spliteri kao i sami kablovi koje bi ugradili ovi iz SBB-a su garantovano bolji i kvalitetniji i odgovarajuci u odnosu na to sto sada postoji tako da ne vidim razlog ili prednost tih starih kablova.


Pozdrav!
 
Poslednja izmena:
Мислим да је нешто промењено па и старији морају да продужавају али је то овде небитно. Лепо кажеш овима из СББ-а о чему се ради а они ће да се поломе да дођу и нађу решење које им завршава посао да би имали новог корисника који ће да им даје паре. Олакшавајућа околност је лош део приче, боље да ти они наместе нове и са новим разделницима јер мислим да то не наплаћују. Ако ипак мислиш да је све ОК, онда остави, неће да им буде проблем да и тако повежу. Ја имам нешто слично, стара СББ инсталација у стану а доводим другог провајдера па ћу нешто да искористим, нешто не.
 
Hvala na odgovoru. Mogu samo da dodam za ovaj deo što se tiče LK: kad sam poslednji put išao da joj očitam LK, u kopirnici mi rekoše da je izbacilo da joj je isteklo pre skoro godinu dana. Zašto joj odmah nisu izdali doživotnu, ni meni nije jasno.
 
Мислим да је нешто промењено па и старији морају да продужавају али је то овде небитно. Лепо кажеш овима из СББ-а о чему се ради а они ће да се поломе да дођу и нађу решење које им завршава посао да би имали новог корисника који ће да им даје паре. Олакшавајућа околност је лош део приче, боље да ти они наместе нове и са новим разделницима јер мислим да то не наплаћују. Ако ипак мислиш да је све ОК, онда остави, неће да им буде проблем да и тако повежу. Ја имам нешто слично, стара СББ инсталација у стану а доводим другог провајдера па ћу нешто да искористим, нешто не.

Pa to rekoh. Oni nisu državna, već privatna firma, njima je u interesu da imaju što više korisnika, tim pre što u samoj zgradi imaju konkurenciju.
 
Hvala na odgovoru. Mogu samo da dodam za ovaj deo što se tiče LK: kad sam poslednji put išao da joj očitam LK, u kopirnici mi rekoše da je izbacilo da joj je isteklo pre skoro godinu dana. Zašto joj odmah nisu izdali doživotnu, ni meni nije jasno.
Ma jok, ili nemaju pojma ili ko zna iz kog razloga su to rekli. Kazes "očitam" - ako time mislis na to da njena licna karta ima cip onda svakako ima dozivotnu vaznost ali se sada menjaju te licne karte globalno pa je mozda to razlog takve informacije > sto ne umanjuje vaznost njene licne karte. U svakom slucaju ce oni koji dodju iz SBB-a prihvatiti njenu licnu kartu.


Pozdrav!
 
Vlasnik je moja baba od 90 godina koja bi mi rado dala saglasnost za priključenje na mrežu, ali su joj sva dokumenta (pa i lična karta) istekla i nema nikakve šanse da izradi nove (žena je prosto nepokretna, ne može da izađe ni do ispred zgrade, a kamoli da stoji u redu u MUP-u 2 puta po 2 sata).
Meni nisu tražili ništa, možda samo Infostan račun na uvid, ne sećam se. Priključio sam na svoju ličnu kartu, sklopio ugovor itd, a vlasnik stana je u inostranstvu.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno