Šta je novo?

[pc] Kotor II: Sith Lords izlazi 15.02.

Lično mislim da Open world i KOTOR ne ide zajedno.

SW igra mora da ima odličnu naraciju, likove i lokalitete koji su smisleno poređani da bi to bila dobra igra u SW univerzumu.

Jer ako bude open world onda to zahteva totalno drugačiji pristup i mislim da bi bilo mnogo manje zanimljivo i loštija priča.

Mogli bi da naprave open world u stilu da je svaki deo mape za određeni nivo lika ali onda je bezveze praviti uopšte open world kada moraš da ideš po oblastima uvek istim redosledom. Nema svrhe tako.
 
Slažem se, ja mislim da je Star Wars: The Old Republic veći promašaj. Pošteno. očekivao sam više KOTOR :)
 
SWTOR nisam hteo ni da probam. :D MMO, neka hvala.
 
Poslednja izmena:
Knights of the Fallen Empire ekspanziju vredi odigrati :)
 
Knights of the Fallen Empire ekspanziju vredi odigrati :)

+1

U februaru stize nastavak KOTFE.

Btw, dva pitanja.

Da li je neko igrao KOTOR II sa restored content modom?

Da li je neko uspeo da natera KOTOR I da radi na Win 7 ?
 
Radi sve na Win7, igrao sam pre 3 godine oba dela.
 
Ne radi na Win 7 kod dosta ljudi, kao i kod mene.
Prvi deo sam igrao na XP, drugi na Win 7.
Kada sam hteo na Win 7 da igram opet prvi, igra kreshuje svaki put. Cak i one Steam verzije.
 
Pojma nemam, meni narodnjaci rade i na Windows 7 i na 8.1. Mozda da nadjes nesto novije, vidim da postoje GOG izdanja od prosle godine...

Evo moguceg resenja:
Locate the atigktxx.dll and atioglxx.dll file, change their names, move them to a different directory or delete them. Now check if the issue persists.
If you are able to open the main menu, but the game crashed when you press Play. Please go to the options menu in the Graphics options go to Advanced and turn off Frame Buffer Effects.
 
KOTOR II ne vredi ni igrati bez restored content moda. I sa njim nije sve najbolje zaokruženo, ali može da prođe. Bilo je i bagova kada sam ja igrao, ali ništa što bi mi onemogućilo da pređem igru.
 
@DeRadicci ni narodnjak mi nije radio, probao sam par fixeva tipa ugasi ovo, ono, preimenuj tu i tamo neki fajl itd i uspeo sam da je nateram da radi, ali igra kratko posle kresuje opet.

@morbius nisam igrao sa restored modom, zato bih probao. Jel te ne mrzi na pp da mi bacis link za download?
 
Eto vidis, a meni je na XP radilo vrhunski. :D
Hvala za link, javljam utiske. ;)
 
Strašno koliko je ova Xbox timed ekskluziva bila iza svog vremena. Uzeli kao referentnu godinu 2005. kada je izašla za PC ili 2004. kada je izašla za svoju originalnu platformu Xbox, bukvalno se ne da porediti sa tonom igara koje su ili bile vrh razvoja u svojim žanrovima ili utabale staze za pravac u kome će se kretati naredne igre. Dotle je Kotor 2 utabao staze za smuvavanje party membera u malom broju RPG-ova koji ga slede, poput Dragon Age: Inquisitiona...
Ne, dobro sam rekao. Nisam ni mislio da poredim igre po nekom Metacritic skoru, to me ne interesuje, nego je to jedan fin kondenzovani spisak svega što je izašlo te godine pa ljudi mogu da vide šta se sve pojavljivalo. Bukvalno sve same legende po žanrovima,
...
Pravi ljubitelji RPG-a ionako do tada nisu ni stigli da se nakonzumiraju pečuraka sa padina Vardenfela, to jest da odigraju Morrowind sa Tribunalom i Bloodmoonom kako treba, već su se trudili da to učine što pre dok ne izađe World of Warcraft krajem te 2004. godine, tako da se nisu uzbuđivali. :d

potpuno mi je neverovatno da neko ko sebe smatra prevashodno pc igračem napiše ovako nešto.
ako pogledamo te dve "sjajne godine", a i sve ostale igre izdate u toj deceniji, izuzev možda (arguable) jade empire-a i allied force standalone ekspanzije za falcon 4-ku, to je bre sve sam rezident ivl do rezident ivla, splinter cell, god of war, neki novi gta 3, civ iv, gitar hiro, forca motorsport... ok, kapiram ja fenomen wow-a (koji je meni uzgred osnova svega onog što ne valja kod klasičnih mmo igara), ALI budimo realni, to su godine u kojima je pc gaming industrija umalo izumrEla, i to ne bez razloga. toliko iteracija jednog te istog, toliko neinventivnog "snažnog story telling-a" a uvek iste pogrešne gameplay mehanike... nije ni čudo da sam više vremena te decenije proveo na festivalima nego za monitorom.
 
***, šta da kažem, ja sam tada, kada je bilo vreme i mesto, bio protivnik igranja socijalnih portova sa konzola :d Inače, što je Kotor imao vrhunsku gejmplej mehaniku, ubilo se...a u isto vreme je i jedan od začetnika "snažnog story telling-a", pa mi nije jasno po kom kriterijumu treba da predstavlja nekakvo svetlo u tunelu natrpanom zabludelim naslovima. Igranje Kotora (bilo kog) je nakon Morrowinda po pitanju slobode napredovanja, igranja i mehanike meni bilo kao povratak u 20. vek koji nikakavi gimik-fazoni sa družinom i međusobnim relacijama nisu mogli da nadoknade. Može biti da se jednostavno ne ložim na Star Wars, kao što se i ne ložim...
 
Poslednja izmena:
nije sporno, samo mi nije jasno gde si našao sve te legende po žanrovima u tim jadnim i sušnim (daleko bile, i nikad se ne vratile) godinama?
 
@DeRadicci ni narodnjak mi nije radio, probao sam par fixeva tipa ugasi ovo, ono, preimenuj tu i tamo neki fajl itd i uspeo sam da je nateram da radi, ali igra kratko posle kresuje opet.

@morbius nisam igrao sa restored modom, zato bih probao. Jel te ne mrzi na pp da mi bacis link za download?

Narodnjak nikad nije odradjen kako treba i Restored Content Mod ne radi sa njim. Najbolja je Good Old Games verzija, nju skini i onda tslrcm i nema problema. Nikakvo dodatno pecovanje, krekovanje i kerefeke nisu potrebne. Jos preporucujem Extended Enclave 2.2 i to je to...
 
2003-2005, otprilike.

Ali imaj na umu da čovek igra relativno usku grupu igara koje proglašava za genijalne po pitanju gejmpleja, a od čega većina tada nije ni postojala. Za nekoga ko je, da uzmemo neki pogodan primer, gotivio Warcraft strategije, to su bile zlatne godine sa ekspanzijom, hrpom modova, dota i dday su se peglali kao blesavi, a onda se pojavio i WoW. I sada su nekome to zlatne godine igranja, dok drugome (mmike-u) to predstavljaju sušne godine ispunjene čežnjom provođene na festivalima, između kojih je vreme ubijano konzolnim portovima, poput Kotor-a. :p
 
Uvek potvrđujući da sam Star Trek fan (ili bolje reći, da mi je Star Trek neuporedivo draži od Star Warsa, pošto ima mnogo dražih mi univerzuma, knjiga, serija, anime ostvarenja, uopšte SF okruženja od Star Treka), moram da pitam kako to pobija činjenicu da je Kotor najpre izašao na konzolama, a onda potom par kvartala/meseci kasnije na PC računarima? Razumem da se tada tome nije poklanjalo toliko pažnje, a ni internet nije bio toliko razvijen pa ni svest o tome da li je neka igra stigla sa konzola ili ne, niti sam neko ko smatra da a priori treba nešto odbijati zato što je bilo uspešno na nekoj drugoj platformi, ali činjenice su činjenice. Interpretacije i kontekst se, naravno, mogu razlikovati.
 
Poslednja izmena:
Star Wars je fantazija u svemiru, Star Trek je sci-fi bio nekad. Danas su i jedna i druga fransiza totalne splacine date na cuvanje jednom od top pet ******a u Holivudu. Kome se Trek izgleda ogadio pa ga je uvalio reziseru Fast & Furious filmova...

Kada se pojavi nesto kvalitetno sto su skrpili fanovi uz pomoc stapa i kanapa, onda seva tuzba od vlasnika prava na fransizu. Ne dao Bog da *****na danasnja omladina pogleda nesto sto bi im otvorilo oci, to nikako ne mozemo dozvoliti ne ne. Sreca po njih, pa niko nema hrabrosti da uradi ovako nesto za SW univerzum, jer gosn. Miki Maus skida gace i udara brsljenom po turu pri najmanjoj naznaci da im neko zloupotrebljava intelectual property.
 
Gledajuci samo rpg, period od 2000-2005. se nikako ne moze nazvati susnim godinama.

- Baldur's Gate 2 (krajem 2000. godine) i Throne of Bhaal (sredina 2001. godine)
- Arcanum (sredina 2001. godine)
- Arx Fatalis (sredina 2002. godine)
- Morrowind (sredina 2002. godine)
- Gothic 2 (sredina 2003. godine)
- NWN (sredina 2003. godine)
- KOTOR (kraj 2003. godine)
- VTMB (krajem 2004. godine)
- KOTOR 2 (pocetak 2005. godine)
(...nesto sam sigurno i zaboravio...)

Polovina ovih igara ima mesto u top 10 rpg igara svih vremena. Druga polovina su dobre igre. Ne razumem kako se to smatra susnim periodom (a naveo sam samo rpg zanr). :D Cak i ako suzimo samo na period 2003-2005. godine - tada su izasli Gothic 2 i VTMB.
 
Star Wars je fantazija u svemiru, Star Trek je sci-fi bio nekad. Danas su i jedna i druga fransiza totalne splacine date na cuvanje jednom od top pet ******a u Holivudu. Kome se Trek izgleda ogadio pa ga je uvalio reziseru Fast & Furious filmova...

Kada se pojavi nesto kvalitetno sto su skrpili fanovi uz pomoc stapa i kanapa, onda seva tuzba od vlasnika prava na fransizu. Ne dao Bog da *****na danasnja omladina pogleda nesto sto bi im otvorilo oci, to nikako ne mozemo dozvoliti ne ne. Sreca po njih, pa niko nema hrabrosti da uradi ovako nesto za SW univerzum, jer gosn. Miki Maus skida gace i udara brsljenom po turu pri najmanjoj naznaci da im neko zloupotrebljava intelectual property.


Sve potpisujem!

Zato danas, između ostalog, uglavnom gledam dobre SF anime...
 
Gledajuci samo rpg, period od 2000-2005. se nikako ne moze nazvati susnim godinama.

- Baldur's Gate 2 (krajem 2000. godine) i Throne of Bhaal (sredina 2001. godine)
- Arcanum (sredina 2001. godine)
- Arx Fatalis (sredina 2002. godine)
- Morrowind (sredina 2002. godine)
- Gothic 2 (sredina 2003. godine)
- NWN (sredina 2003. godine)
- KOTOR (kraj 2003. godine)
- VTMB (krajem 2004. godine)
- KOTOR 2 (pocetak 2005. godine)
(...nesto sam sigurno i zaboravio...)

Polovina ovih igara ima mesto u top 10 rpg igara svih vremena. Druga polovina su dobre igre. Ne razumem kako se to smatra susnim periodom (a naveo sam samo rpg zanr). :D Cak i ako suzimo samo na period 2003-2005. godine - tada su izasli Gothic 2 i VTMB.

***, zašto veruješ sebi kada možeš da veruješ nekom drugom.

ako pogledamo te dve "sjajne godine", a i sve ostale igre izdate u toj deceniji, izuzev možda (arguable) jade empire-a i allied force standalone ekspanzije za falcon 4-ku, to je bre sve sam rezident ivl do rezident ivla, splinter cell, god of war, neki novi gta 3, civ iv, gitar hiro, forca motorsport... ok, kapiram ja fenomen wow-a (koji je meni uzgred osnova svega onog što ne valja kod klasičnih mmo igara), ALI budimo realni, to su godine u kojima je pc gaming industrija umalo izumrEla, i to ne bez razloga. toliko iteracija jednog te istog, toliko neinventivnog "snažnog story telling-a" a uvek iste pogrešne gameplay mehanike... nije ni čudo da sam više vremena te decenije proveo na festivalima nego za monitorom.
 
Sušne godine po meni su bile od 2007-2012, bili smo osuđeni na konzolitis i forsiranje dva i po žanra. Sad opet imamo raznovrsnost.

Star Wars je fantazija u svemiru, Star Trek je sci-fi bio nekad. Danas su i jedna i druga fransiza totalne splacine date na cuvanje jednom od top pet ******a u Holivudu. Kome se Trek izgleda ogadio pa ga je uvalio reziseru Fast & Furious filmova...

Da svi čuvaju franšize kao što je to Disney krenuo sa SW, svet bi bio bolje mesto :p

Ne ozbiljno, ja tu ne vidim ništa loše, istrgli su je iz ruku izlapelog Lucasa i za početak napravili film koji je dostojni naslednik originalne triologije. Prošlu deceniju je obeležilo spašavanje Batmana sa The Dark Knight Trilogijom, a sada traje spašavanje SW sveta. :D
 
Poslednja izmena:
Tako će kroz 20 godina, nakon 250 filmova po strip herojima, krenuti da "spašavaju" serijale koji će u međuvremenu zapasti u ćorsokak, a danas su generatori milijardi bukvalno niotkuda, bez ikakve ideje. Samo da je sigurno i da ima publiku među klincima, štanc komerc.
 
Narodnjak nikad nije odradjen kako treba i Restored Content Mod ne radi sa njim. Najbolja je Good Old Games verzija, nju skini i onda tslrcm i nema problema. Nikakvo dodatno pecovanje, krekovanje i kerefeke nisu potrebne. Jos preporucujem Extended Enclave 2.2 i to je to...

Hvala na preporuci, mada radi mod sa narodnom verzijom, okacicu ti SS ako zelis, skinuh neku "Steam" verziju, ne treba crack itd. Mada igra mi je kresovala posle mozda pola sata igranja. :\
Od modova, skinuh onaj sa novom planetom gde je posle Korribana Vash ziva na toj nekoj novoj planeti.
Nisam ga jos instalirao, probacu da nadjem ovu verziju koju si mi predlozio, valjda nece kresovati. :D

@Nothingman VTMB mi je jedna od omiljenih, bio bih presrecan da odrade remaster u HD.
 
Poslednja izmena:
2003-2005, otprilike.
Ali imaj na umu da čovek igra relativno usku grupu igara koje proglašava za genijalne po pitanju gejmpleja, a od čega većina tada nije ni postojala....
hmmmmm...
bojim se da sam ipak neko ko je i pre toga imao skoro dvadeset godina staža u gamingu, prvo na spektrumu, potom na amigi, pa sam bez ikakvog pitanja uvučen u taj "to kevo, rpg kevo!" način razmišljanja, koji možda jeste iznedrio nazovi "stožere" tog vašeg nesrećnog žanra koji vidimo kako je završio, ali je definitivno umalo ubio nekonzolaški gaming kao takav.
treba li da vas podsećam da su baš tih godina developeri masovno odustajali od pc-a kao platforme? treba li da se radujem tome što smo dobili milion i jednu varijantu "takmičarskog" multiplejera, što smo praktično ostali bez pravih sendboks naslova i prešli na "gta" sendboks naslove? masovna popularnost dote i wowa i sa druge strane masovna popularnost sims naslova. pa nije ni čudno što to ide jedno uz drugo.

to je decenija kešualštine u najgorem smislu, neinventivnih story driven LINEARNIH zapleta i sve jedne te iste, dosadne, često rpg mehanike.

a pre te decenije smo imali jedan tau ceti, academy, lords of midnight, doomdark's revenge, xcom, civilization, syndicate, colonization, kick off 2, pa i taj elite (1984), heroes 3, master of orion 2, homeworld, descent, freespace II... i onda sa jednog širokog i krajnje inteligentnog pristupa pravljenju igara dolazimo u godine kada svi prave svoju verziju fallouta i baldur's gate-a, svoju verziju diabla, svoju verziju wow-a... pa šta ste mislili da će na kraju tog puta da bude? čokoladice?
eeeee ne prijatelji, na kraju tog puta su "rpg"ovi koji se igraju gamepad-om, izbor između "hoću", "važi" i "hajde" i fps lock na 30 frejmova :p
 
Poslednja izmena:
hmmmmm...
bojim se da sam ipak neko ko je i pre toga imao skoro dvadeset godina staža u gamingu, prvo na spektrumu, potom na amigi

I to treba da bude neki argument? I ja se igram otprilike isto toliko i uopste ne vidim kako je to bitno za ovu diskusiju.

Taj siroki pristup koji pominjes nikada zapravo nije bio siroki pristup, nego si takodje imao stancanja onoga sto se najvise primilo kod igraca. Npr. bas tih devedesetih godina je bila masovna proizvodnja p&c avantura, kao na pokretnoj traci, bez ikakvih inovacija, sve dok nisu taj zanr doveli do izumiranja krajem devedesetih.
Pa onda npr. Civilizacija - nakon originala sledi besomucno stancanje jedne ideje na malo drugaciji nacin + Kolonizacija (isto to samo drugacije upakovano)
Pa HOMM serijal - za 10 godina 5 nastavaka sa malim unapredjenjima izmedju svakog (King's Bounty + HOMM 1-4).

Da ne bude zabune, volim ja sve ove nabrojane igre, ali cisto navodim primer da je iscrpljivanja jedne iste ideje oduvek bilo i bice, dok god donosi kesh. Takodje navodis igre iz perioda od 20 godina. Isto toliko inovativnih igara ces moci navesti za bilo koji period od 20 godina (npr. od 2000-2020.).

Nije mi jasna logika tvojih argumenata. Da li mozes da pojasnis kako su "stozeri naseg nesrecnog zanra" doveli do ubistva nekonzolaskog gaminga? Kako je to dovelo do toga da developeri odustaju od PC platforme? Da se nisi malo zeznuo i pomesao uzrok i posledicu?
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno