Šta je novo?

Star Wars: Battlefront

Ja pokusavam vec par strana da procitam sta ljudi misle o igri al nikako mi to ne uspeva, vec vidim pajsere ( izvinite na izrazu ) koji ocigledno nemaju pametnije sta da napisu vec samo balave temu svojim glupostima...

Ako si detektovao da je neko pajser sto posta offtopic na temu jer nema pametnija posla i onda sam isto radiš jer nemas pametnija posla.. onda si ti malouman. Zasto nisi umjesto tog napisao nesto o igri vec radis isti klinaC ?

Da ovdje postoji moderacija, stvari bi bile drugacije no dok moderacija posta najvise offtopica i trola vise od damira i sainta, teme nece biti drugacije tako digni sidro sa foruma ili shut the fuck up.
 
Poslednja izmena:
@rAMA

Hah.

Mjok, ovi sto ne citaju - slobodno na neki videoforum da odu, oh.. wait :)

Iskreno, imam gomilu klipova koji su od BC2 pa nadalje po sadzaju 20x kvalitetniji od "mainstream" YT armije klonova ciji je humor na nivou drugog razreda osnovne skole.
rezultat je: Moji klipovi 3000-4000 pregleda, njihovi 250.000 pregleda.

Takodje kod mene 90% likes na klipove: worldwide, 90% minusa: Serbia ;) ko ce kome, nego...

@Glenn

no dok moderacija posta najvise offtopica i trola vise od damira i sainta, teme nece biti drugacije tako digni sidro sa foruma ili shut the fuck up.

A jel imas ti ovu igru, i kako si zalutao u temu? Prelistaj mojih poslednjih 10 postova ovde pa onda svojih 10 pa uporedi...
ili da napravim video recenziju o tome?
 
Poslednja izmena:
Ne mogu da verujem... 29 strana "filozofije" o igri koja nije ni izasla - a sad niko da napise 3 linije o utiscima ili opisu ?!?
 
Ne mogu ni ja.
 
Pa ko da komentarise,niko nije lud da na ovo baca pare.

uagzz.jpg



@golub

nema nekih vecih zamerki, za sada preovladava pozitivno, ljudi igraju ne stignu da pisu po forumu, za pisanje je zaduzen dzorzi koji "nevoli" (bas tako napisano) a drzi temu u favoritima :D
 
Ako je neko zainteresovan za survival co-op, evo mog origin nicka: FuzzyILLOGIC
 
Igra je veoma lepo optimizovana što se tiče net koda i performansi. Na mojoj skromnoj mašini iz potpisa igra je postavila po defaultu medium podešavanja, na kojima i dalje izgleda čarobno dobro (stvarno je šteta što nisu napravili SP, SW oscećaj je brutalno dobar). Na mapama sa 40 igrača imam u proseku oko 45-50 FPS, na manjim mapama i preko 60. Što se tiče gejmpleja, ako posmatramo igru kao običan MP FPS, on je dobar, ali ako je gledamo kao SW MP FPS onda se bez problema može reći da je odičan, mindless fun, dnevni fix za svakog SW zaluđenika! Za sada sam probao samo drop zone, walker assault i supremacy, i sva tri moda su izuzetno zabavna i zahtevaju određeni nivo timske igre. Akcija je brza, frentična i u opšte ne smara. Da budem iskren verovatno bi igrao još da ne moram za 6h da idem na posao :d.
 
evo ja sam malko vise igrao

svako ko voli starwars mora da proba igru

e sad, igra je zaista preskupa za ono sto nudi od mapa i previse plitka po pitanju gejmpleja(?!) to su pokusali nadomestiti razlicitim modovima (koji su opet manje vise standardni FPS modovi) i to ni izbliza ne popunjava rupu

u ovoj igri se gine kao muva, ako ne zelis da igras staticno iz neke steke ili turete. i dalje je jako slabo izbalansirana igra, naprednija oruzja prosto razvaljuju

gine se lako jer koliko slab osecaj imate kada pucate toliko slab osecaj imate i kada neko vas pogadja
neke puske su i dalje preciznije i ubojitije ako se koriste bez nisanjenja ?!?
headshot igra vise ne registruje nego sto registruje
zaklon gotovo da ne postoji jer ces biti ubijen premnogo puta misleci da si u zaklonu :) ili je problem do laga ili clien-server *******cija iskreno mrzi me da ispitujem takve gluposti, u glavnom lose radi
premnogo puta sam poginuo od jednog metka, kao i onaj bf4 fazon da me ubija vec mrtav covek :)
kao pesadinca leko te ubijaju sva vozila, svi leteci objekti, sve turete, bombe itd
tu i tamo se zapinje o poneki cmicak na terenu
kretanje na momente deluje tromije nego sto bi trebalo, pogotovo unazad :|
onaj sistem kartica mi je retardiran

kada ovo kazem lako vas ubijaju to je lako vas ubijaju ako jurite objective kao ******, umesto da se zavalite negde pozadi i nabacujete k/d ratio :)

e sad kada iskljucite sve te mane, na momente je osecaj fenomenalan da ucestvujete zapravo u starwars univerzumu ili da ste deo filma i ceo taj fazon :) to je zaista sjajno, osim sto se bojim da ce se to prebrzo isprati sa ovako malim brojem mapa u rotaciji
i ceo taj vajb moze dobrim delom da ponisti veci broj mana, ali kao sto rekoh bojim se da ce to biti kraceg daha i ako se mane ne isprave ili ubrzo ne uradi po tom pitanju nesto korektno za nekoliko meseci ce ovo biti polumrtva igra

ono sto sam ja probao od modova je walker assault i supremacy
meni iskreno nedostaje neki normalan oblik kastomizacije oruzja i opreme

eto tolko za ovaj put
 
Uzeo bih je ali cena je paprena trenutno. Plašim se da ne krene stopama Titanfall odnosno da ne postane mrtva posle par meseci. Da je neka manja cena u pitanju pa da je uzmem i da ne žalim, ovako baš se dvoumim.
 
^ U istoj sam dvojbi. Jel jos moze da se uzima preko vpn-a sa Origina bez problema? Vidim da je na brazilskom $35.
 
Ovo ce sigurno da zavrsi kao Titanfall,ili Moh warfighter.Dva meseca-plafon.Zao mi je fransize,i ja sam stari SW fan,ali tog filinga u ovoj igri-nema.Secam se,tamo valjda osamdesete godine sam kao klinac isao u bioskop da gledam "Imperija uzvraca udarac" sa drustvom,a posle sam valjda jos 4 puta isao da ga gledam te godine.Uzivao sam u tom svetu,i donekle i dalje je tako.Ali u igri,nikad nisu uspeli da docaraju taj SW osecaj,a u ovoj su posebno omanuli.Vecina komentara na ovu igru je-plitka,siromasna,jednostavna.A to smo takodje svi videli u beti.Tako da,dok njoj padne cena,serveri ce odavno da budu prazni.
 
Svako moze da bude u pravu ako iznese gomilu tvrdnji i neke od njih ispadnu tacne. Nije poenta u tome vec u krahu gejming novinarstva. Ne znam da li pratis celu pricu oko Kotaku i Gawkera koja se vrti ovih dana ali to je otprilike ono sto se desilo sa internet novinarstvom generalno a pogotovo sa gejming novinarstvom. Klinci gledaju tjubere, tekstove niko ne cita pa se u cilju privlacenja masa izmisljaju vesti, pisu neistine i neproverene informacije, naravno sve to zacinjeno najgorim click bait naslovima na preko pola strane. Razumem zasto to rade sajtovi kao Kotaku koji zavise od poseta ali zasto je to uradio Dzim kome ljudi placaju da pise kvalitetne vesti? Ma kakva god igra bila (sigurno nije za ispod 5/10, jer EA takve igre nikada ne bi izdao) onakav naslov i clanak ne zasluzuje jer se radi o najgorem tabloidnom novinarstvu tipa Kurir/Informer. Jel zato ljudi doniraju Dzimu, da bi kolektivno svi zajedno masturbirali ukoliko neka igra ispadne ono sto su svi znali da ce biti tj. prosek igra na bazi filma izdata u svrhu uzimanja sto vise para od fanova? Ako je to jedina satisfakcija koju ljudi imaju od gejminga, mozda bolje da se okrenu necemu drugim gde jednako zustro mogu masturbirati u zanosu hejta.
de l smem ovo da citiram u temi o falloutu i promenim ea u beth?
mislim, to je to sto pokusavam da kazem sve vreme ali ne umem tako lepo da srocim
 
Sacekajte rozi petak. Trebalo bi biti znacajnijih popusta. Mozda je najbolje uzeti kada pojeftini PREMIUM EDITION, ili kako vec zovu taj bundle ali se bojim da ce tada vec ovo biti mrtvo jer je igra zaista plitka. Nema novih FPS-ova pa sam kontao ovo uzeti ali je igra preskupa. 120€ kompletan sadrzaj a mislim da ni u pola te cijene ne vrijedi.
 
A TPS ne ubija u pojam sa wall peekingom?
 
Kao i prethodni Battlefront naslovi, ovo je arkadni TPS sa mogucnosti izbora i FPS.
TPS je i prednost i mana. Ako ne uradis shoulder switch na vreme cesto bude vise stete nego koristi. Takodje barem su lepo uradili da ne mozes uvek da pucas gde pokazuje chosshair, odnosno ako ti cosak zida stoji na putu izmedju puske i nisana, ispalis pola metaka u zid, a rame ti viri..
 
Igra se prodaje kao luda, a već smo naučili to da prodaja podrazumeva kvalitet.

Star Wars Battlefront had the best ever launch for a Star Wars game in the UK to date. It’s the fourth highest launch of the year

Sales on the PS4 were higher in its first week than sales of Destiny on the same system.
 
....Secam se,tamo valjda osamdesete godine sam kao klinac isao u bioskop da gledam "Imperija uzvraca udarac" sa drustvom,a posle sam valjda jos 4 puta isao da ga gledam te godine.Uzivao sam u tom svetu,i donekle i dalje je tako.Ali u igri,nikad nisu uspeli da docaraju taj SW osecaj...
to što ti tražiš je da budeš opet dete, kome će sve to da bude zeoma zanimljivo, e pa i svi bi mi sada opet da budemo deca i da ne razmišljamo o zilion problema u životu, da malo peska i blata budu dovoljni za svu sreću ovoga sveta, ali još nisu napravili tu mašinu....


Igra se prodaje kao luda, a već smo naučili to da prodaja podrazumeva kvalitet.


Kod MP igara je to sasvim dovolno....
 
Igra se prodaje kao luda, a već smo naučili to da prodaja podrazumeva kvalitet.

Nije mi jasno sto nisu sacekali premijeru filma. Prodaja bi bila jos bolja. Mada ce i ovako da skoci kada se pojavi film.
 
Ovo je hajp da boosta film a ne obrnuto. Ovo ti je u rangu onih suvenira sto se uvaljuju po 100$ prije premijere.
 
Poslednja izmena:
Da radi normalno? Radi u 80-110 fps kod mene, sve na high. Nisam probao ultra, ali kapiram da bi to bilo oko 60 fluid.

Ovaj mod nosi samo malo drugacija osvetljenja, nista preterani zahtevnije od "fabrickog"..
 
Poslednja izmena:
Previse motion blura za takvu igru, posebno kad se vidi koliko je koristeno u onom GTA modu. Odlicno je za still slike, ali katastrofalno za igranje.
 
Svako moze da bude u pravu ako iznese gomilu tvrdnji i neke od njih ispadnu tacne. Nije poenta u tome vec u krahu gejming novinarstva. Ne znam da li pratis celu pricu oko Kotaku i Gawkera koja se vrti ovih dana ali to je otprilike ono sto se desilo sa internet novinarstvom generalno a pogotovo sa gejming novinarstvom. Klinci gledaju tjubere, tekstove niko ne cita pa se u cilju privlacenja masa izmisljaju vesti, pisu neistine i neproverene informacije, naravno sve to zacinjeno najgorim click bait naslovima na preko pola strane. Razumem zasto to rade sajtovi kao Kotaku koji zavise od poseta ali zasto je to uradio Dzim kome ljudi placaju da pise kvalitetne vesti? Ma kakva god igra bila (sigurno nije za ispod 5/10, jer EA takve igre nikada ne bi izdao) onakav naslov i clanak ne zasluzuje jer se radi o najgorem tabloidnom novinarstvu tipa Kurir/Informer. Jel zato ljudi doniraju Dzimu, da bi kolektivno svi zajedno masturbirali ukoliko neka igra ispadne ono sto su svi znali da ce biti tj. prosek igra na bazi filma izdata u svrhu uzimanja sto vise para od fanova? Ako je to jedina satisfakcija koju ljudi imaju od gejminga, mozda bolje da se okrenu necemu drugim gde jednako zustro mogu masturbirati u zanosu hejta.


Gledas potpuno pogresno na te stvari i Dzim to ne radi zbog clickbaita ako zbog niceg drugog do zbog toga sto on na sajtu nema reklama.
On vidi fenomen i bavi se time premda on ne zalazi u to zasto ljudi toliko pljuju SW Battlefront jer je izmedju ostalog i on igri dao prolaz.
Metacritic bukvalno postaje poslednji bastion gejmera da dignu svoj glas protiv reviewera koji ili ne znaju sta je dobra igra ili koji su jednostavno placeni da to rade kako rade.
Mnogo toga Dzim Sterlin radi kako valja i zbog toga i prima tolike pare preko Patreona ali generalno i mnoge stvari radi naopako.
On je casual igrac (kao i TB na kraju krajeva) i to je razumljivo na kraju krajeva zbog kolicine iagar koje onli pokrivaju.
Ne moze se biti dobar niti svakome leze poput Dark Souls, Battlefieldu, COD, Civilisation, etc i statijaznam posle vrlo povrsnog igranja, a to narocito vazi za MP igre za koje ti treba barem 100 sati a to je vreme koje oni nemaju.
Najveci problem gejming novinarstva, pored ocigledne korupcije je zapravo nekvalifikovanost kadra da se tako izrazim, jer svi bi da rade sve a to ne moze...
Ono sto Sterling da kazem dobro radi je prozivanje i pljuvanje kompanija i stim u vezi on i TB, pa i AJ su jedni od retkih koji to rade.

Sto se tice same igre to je jedna veliak prevara. jos tokom Bf3 je bilo jasno sugerisano DICE-u i EA da se batali SP kampanje kad em sto ne znaju da je naprave em sto mnogo kosta.
Naravno to niko nije slusao pa smo dobili djubre zvano Bf4.
I sad sa svim tim oni iz igre koja je bila mahom SP iskustvo izbacuju SP daju pun gas na ispod prosecni nasmikani MP i za to traze $60 plus jos toliko za dodtane mape???
Naravno da ce ljudi da budu besni i da ih pljuju na metacriticu.
Naravno ja sam znao od samog starta ko je pravi i ko je izdavac te nije toliko tesko bilo da se zakljuci da ce igra biti djubre. :)

Inace ako niste znali:





http://www.gamespot.com/articles/star-wars-battlefront-sequels-coming-ea-teases/1100-6432334/


Sisaj ovce!

Iskren da budem, šta su zahtevni gejmeri tražili pre nekoliko godina, to su i dobili. Ljudi ne razumeju da je sve što se oko nas dešava proces, a ne trenutak, i da kada traže dlaku u jajetu to uspostavlja sistem traženja dlake u jajetu u svemu.

Daću jedan primer, koji ponajbolje odslikava zašto npr. na Benchmarku nema više opisa a pretpostavljam da je slično i drugde - i za to si potpuno u pravu. Jednostavno se ne čitaju više. Ali ono što mnogo više iznenađuje jeste do koje mere se to desilo. Primera radi, CoD pre 2 godine je bio jedan od najčitanijih članaka na Benchmarku, ma vesti o CoD-u su se čitale više nego neki testovi, da bi prošlogodišnji CoD bio jedan od najslabije čitanih članaka na Benchmarku, iako sam se iscimao itekako da ga imam na vreme, dobio sam kod par dana ranije pa sam mogao da odigram ceo singl i malo multija na sam dan izlaska, i na kraju krajeva opis je izašao na dan izlaska igre u svetu. I džaba. Jednostavno, otišla publika negde drugde.

E sad, mi nećemo da idemo u klikbejt priču, ali možda upravo zato i riknemo :) Naš "odgovor" je (sve) manje opisa i trenutno se opiše samo ono što ja želim da opišem i čemu želim da se posvetim. Nema nikakvog smisla baviti se time na način na koji se inače time bavimo. Let's play, Playthrough, Gameplay ovo ono...bukvalno, tamo su svi otišli. Pretpostavljam da je slično svuda.

Na kraju krajeva, iskreno novinarstvo je postalo daleko manje bitno u vremenu u kome je moguća segmentacija publike i kupaca do najsitnijih detalja, a kanali prodaje i popularizacije uključuju milion digitalnih sredstava. Zahvaljujući tome, i ova igra će se prodati, ma kakva ona zapravo bila. Nama ostaje da budemo zadovoljni kada se neki Witcher, Metal Gear, Deus Ex prodaju u lepim količinama i da budemo srećni što tu i tamo ima poneko ko zna i želi da napravi igru gde je kvalitet na prvom mestu. Zbog toga, između ostalog, ja odbijam da igram naslove za koje se u startu vidi da su pravljeni da zadovolje neke fokus grupe, isprate neki trend, prave se u okviru nekog franšizinga.


edit: da ne misli neko da gore napisano zapravo neka zlovolja sa moje strane - ni najmanje. Prosto, to doživljavam kao poruku čitalaca/publike da nije zadovoljna načinom na koji se gejming pokriva i to je to. Sad, da li će dobiti to što traže na drugoj strani - sumnjam. Ali dobro...


Opisi igara na Benchu ne bi ni trebalo da postoje, sajt se zove benchmark ocekuju se testovi vredni gledanja i citanja a ne sponzorisane promotivne paskvile.
Bilo srecno vreme kad ste mogli da nabavite koje god parce HW ste hteli ali dzaba kad to niste umeli da iskoristite da rastete jos vise pa i van Srbistanskog trzista, ali avaj tu ste gde ste.
Da bi se dobila recenzija na benchu mora da se sune kes, a naravno kad se sune kes recenzija ne moze biti nepovoljna.
Jel se pitate vi nekad zbog koga sve ovo radite, zbog citaoca ili kompanije?
Ako ste vi dotle dosli da morate da se finansirate naplacivanjem recenzija onda... elem vidi sta Sterling kaze na tu temu:

 
Poslednja izmena:
Opisi igara na Benchu ne bi ni trebalo da postoje, sajt se zove benchmark ocekuju se testovi vredni gledanja i citanja a ne sponzorisane promotivne paskvile.
Bilo srecno vreme kad ste mogli da nabavite koje god parce HW ste hteli ali dzaba kad to niste umeli da iskoristite da rastete jos vise pa i van Srbistanskog trzista, ali avaj tu ste gde ste.
Da bi se dobila recenzija na benchu mora da se sune kes, a naravno kad se sune kes recenzija ne moze biti nepovoljna.
Jel se pitate vi nekad zbog koga sve ovo radite, zbog citaoca ili kompanije?
Ako ste vi dotle dosli da morate da se finansirate naplacivanjem recenzija onda... elem vidi sta Sterling kaze na tu temu:




Ovo je otprilike kako mala marica zamišlja da medij funkcioniše (u Srbiji), pa ću da odgovorim red po red.

1) naravno da bi opisi igara u nekoj teoriji trebalo da postoje, ali gle čuda pošto dinara od toga nismo videli (ne da "prodamo" recenziju kako to mala marica zamišlja već da dođe neko ko se bavi prodajom igara u Srbiji ko će da kaže "evo vam oglas, a vi radite 3-5-7 igara u tom i tom vremenskom periodu"), a čitanost rapidno opada, više ih (najverovatnije) neće biti. Šta je tu čudno/problematično? Plus, te nebuloze da "prodajemo recenzije", pa još igara...:d

2) zvučiš kao Nvidia, "da se iskoristi nabavka kog god parčeta hardvera da se raste", to tako funkcioniše samo u umišljenim glavama likova koji primenjuju koka kola filozofiju u marketing. Ne postoji to parče hardvera koje je toliko zanimljivo da ti omogući ne znam koliku čitanost; hardver i sve što ide sa njim su niša, i jedino da praviš sajt na engleskom može da bude nešto uberčitano. Stoga, ne postoji nikakva korelacija između nabavljanja nekakvog zanimljivog hardvera i nekakvog velikog rasta sajta. Naprotiv, Benchmark bi najbolje prošao kada bi testirao npr. samo jedan GTX 980 a posle svima ostalima rekao "ne može više, to smo već testirali" i onda se bavio nekim drugim stvarima ali to bi onda potrlo ono čime želimo da se bavimo. Ako eventualno kritikujem publiku, samo mi nije jasno zbog čega se na takvu politiku sajta pljuje od strane onih koji valjda žele fokusiranost na IT? Htela bi možda ipak sajt koji će malo da piše o automobilima, malo o starletama, malo o kuhinjama, ali to ne želi da kaže naglas?

3) šta to znači da "mora da se sune keš da bi se na Benchu dobila recenzija" ? Ja se ne sećam da je to ikada rađeno - a možda je trebalo, jer svi kažu da je vreme novac, a ja bih voleo da vidim nekoga od vas da regularno na svakih par nedelja odvoji nedelju i više da za dž radi nešto što u principu ne mora. Pa da onda ja vama dajem primedbu da mi vaša firma traži keš za sok, da mi uzimate pare za zvučnike, tražite da platim popravku bojlera više nego što na buvljaku košta pokvareni deo ili naplaćujete bankarske usluge.

4) naravno da radimo zbog čitalaca. I onda, kada čitaoci u roku od godinu-godinu i po de fakto batale neki kontent (dao sam već primer, Call of Duty opis je u roku od godinu dana od najčitanijeg postao najslabije čitan članak u godini, a da je potonji opis i bolje odrađen/pripremljen i pušten na sam dan izlaska), da li mi trebamo da insistiramo da nastavimo da ga produkujemo, kao opise igara koje su btw u međuvremenu postale ultra-kompleksne, zahtevne i traže ogromnu dozu posvećenosti? Čitaoci su rekli - ne. Svojom posetom, odnosno čitanošću tih opisa. I mi ih slušamo. Možda bi oni hteli neki drugi format i to je sve lepo, ali nemamo mi kapacitet da ispratimo sve to uz gomilu drugih obaveza koje imamo. Nemaju ni mnogo veći od nas. I nema potrebe da se nervira iko zbog toga, jer svako će se lako prilagoditi novom stanju.

5) to da smo "došli dotle da moramo da se finansiramo naplaćivanjem recenzija" ti je konstrukcija koju si povukao iz potpuno neosnovane pretpostavke iz 3) pa je sada uzimaš zdravo za gotovo. Benchmark se finansira od reklama, nikada nije "prodavao recenzije" a ono što vendori mogu da dobiju od nas u smislu recenzija jeste da testiramo više njihovih proizvoda jer su prisutni sa reklamom. Pa tako ima gomila Asus proizvoda jer Asus podržava sajt plaćajući reklamu, ali isto tako će za par dana da izađe test iMac računara iako Apple dinara nikada nije dao Benchmarku, a nama deluje da je zanimljiv content. Iako možda ne bismo trebali da radimo takve stvari jer, ponavljam, čisto sumnjam da iko od vas na svom poslu uslužuje za dž.


Meni je, recimo, žao što neće više biti opisa igara na Benchmarku, ali takvo je vreme došlo. Slušamo svoju publiku. Problem je što će možda takav stav čitalaca da rezultuje stvaranjem začaranog kruga (zapravo, već je rezultovao, ali dobro) u kome nikoga ništa ne interesuje, svi imaju alternative i content automatski postaje sve gori do gašenja ili refokusiranja, ali kao što rekoh, ako publika tako želi, što bismo se bunili i na silu gurali. Na kraju će se ostati na Metacriticu a onda će i to da se ugasi, a oni u koje se "publika uzdaje" će valjati brend dilove za Fantu i Mekdonalds because creativity. Meni je to bezveze jer sam sve već video, i ako se video rejtinguje na suštinski isti način kao i web pre njega, i kao print pre njih, to će dovesti do identičnog ishodišta. Pa ko hoće da se ljuti na mene jer "već vidim" šta će se dešavati, slobodno neka se ljuti, šta da radim.


P.S. čisto za kraj, da pojasnim malo, u Srbiji nije realno da pišete o hardveru i na osnovu toga dobijete klikove/posetu koju onda prate reklame i popularnost, koji dovode do toga da vam na sajt dolaze Audi, Nike, Mercedes i Springfield kao oglašivači. To je jednostavno tako, ne funkcioniše, nema toliko čitalaca, nema toliko klikova. Nvidia nam je ovde veoma dugo poručivala da bismo trebali da pišemo o njihovom hardveru i onda te posete iskoristimo da privučemo Koka kolu. Zašto ovo napominjem? Zato što vidim da u mnogim primedbama i na forumu i van njega ljudi prosto misle da ih mi maltene maltretiramo sa nekim klikovima, okrenutim stranama ili posetama.

U realnosti, ti podaci jesu bitni kada se prave nekakvi izveštaji, ali suštinski mi ne možemo da se merimo ni sa sajtovima koji furaju kolažne sadržaje, pa imaju malo automobile, malo odeću, malo lajfstajl, malo tehnike (naravno, u većini slučajeva se piše šanerski, ali što da ne because creativity), a kamoli sa medijima koji furaju gole ribe, Skanije i ostale starlete. Stoga, naš model funkcionisanja uopšte nije lako održiv, ali postoji razlog zašto smo mi eto opstali kako tako, a drugi propadali iako su upadali u priču sa idejom da će sada zarađivati avione kamione jer su verovali da će ih recenzije nekih telefona ili video karti učiniti rulerima weba, ili su menjali oblasti kojima su se bavili. Realnost? Hardveri će poželjet benčmaraka, al' benčmaraka nigde biti neće :)
 
Poslednja izmena:
U biti se mediji sa ovih prostora takmice sa medijima u svijetu u IT oblasti sto je trka koja se ne moze dobiti jer broj korisnika za ovo govorno podrucije nije dovoljno veliki. Engleski danas svako zna i ako benč ne nudi ono sto korisniku treba, ode on negdje drugo. I moja poenta je bila sirenje biznisa i na video (znam da radite, rekao sam da gledam ali sam mislio da se daje veci fokus, odnosno da vasi korisnici prelaze na video u XY slucaju itd) kao sto danas prodavac u IT sektoru mora da radi 5-6 poslova jer tako trziste diktira. Nije dovoljno poznavati samo uredjaj sa police.

No ima istine i sa druge strane, priznajem. Interesovanje za tehnologije sa ovih prostora opada i ljudima je dovoljan samo tablet za facebook. Jedan IT portal sa ovih prostora sa kojima sam saradjivao kada sam imao portal je naplacivao prije 2-3 godine jednu reklamu po 1000 € i to onaj mali baner sa strane. Naravno, vrtili su se intel, asus, HP i ostali veliki brendovi.

Koliko kosta danas reklama ? Pa, ne kosta jer je zadnja vijest na sajtu iz 15.08.2014 iz prostog razloga sto je pao promet. A ljudi su iza tog portala, prije mozda na godinu sto ce propasti napravili prosirenje na još dva jer je biznis bujao. Dans nemaju ni dinara od toga.

Istina je negdje u sredini jer i dalje ima entuzijasta i kvalitetnog sadrzaja samo znaj da kupac nije nikada kriv. Da li moras mijenjati brend.. narvno da ne, drzi se svojih stavova i ne pravite klovnove od sebe da bi ste opstali ali ako trziste zahtjeva vise truda, promjena prezentacije kao sto su printani presli u digitalni, onda tako mora biti ali je najlakse kukati kako su djeca postala gluplja i niko ne cita video recenzije ili reci mi ne mozemo (vadim iz konteksta.. znam ali navodim primjer, shifting se desava u svim sektorima).
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno