accko
Slavan
- Učlanjen(a)
- 09.07.2009
- Poruke
- 1,484
- Poena
- 375
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD Ryzen 5 9600x i Noctua NH-L9a-AM5
- Matična ploča
- AsRock B650i Lightning WiFi
- RAM
- 32GB DDR5 G.Skill Flare-X5 6000MT/s CL30
- GPU
- AsRock RX 6800 Phantom Gaming D 16G OC
- Storage
- 1TB Kingston KC3000 i Synology DS423+ 2*4TB Raid1
- PSU
- Corsair SF850 2024
- Kućište
- Fractal Design Terra
- Monitor
- 27inch 4k 60Hz
- Miš & tastatura
- Keychron K4 i Logitech G305
- Mobilni telefon
- iPhone 13Pro 256GB
- Pristup internetu
- Optički internet
Evo i ja imam prvi problem sa prodavcem. Naručio sam za devojku neku spravicu za čišćenje lica. Tracking broj je bio u dobrom formatu ali ništa nije izbacivao, kao da paket nije ni krenuo.
Poslao sam poruku prodavcu, kaže da je paket vraćen, nije rekao odakle, sa naše granice nije sigurno jer pošiljka nije povučena kroz nijedan "checkpoint".
Rekao mi je da otvorim dispute.
E sad, moje pitanje. Jel se može preko disputea dogovoriti da on to opet pošalje odmah, odnosno da se ne moraju vraćati pare na moj račun pa opet naručivati. Jer ako je moguć samo ovaj drugi slučaj stvarno onda neću imati živaca da čekam pare da legnu pa onda opet da naručujem.
Poslao sam poruku prodavcu, kaže da je paket vraćen, nije rekao odakle, sa naše granice nije sigurno jer pošiljka nije povučena kroz nijedan "checkpoint".
Rekao mi je da otvorim dispute.
E sad, moje pitanje. Jel se može preko disputea dogovoriti da on to opet pošalje odmah, odnosno da se ne moraju vraćati pare na moj račun pa opet naručivati. Jer ako je moguć samo ovaj drugi slučaj stvarno onda neću imati živaca da čekam pare da legnu pa onda opet da naručujem.