maddog74
Slavan
- Učlanjen(a)
- 19.08.2006
- Poruke
- 427
- Poena
- 320
Moja oprema
- Laptop
- Samsung np350e5c-a02hs 01.2015.
- Tablet
- /
- Mobilni telefon
- XIAOMI Redmi-Note 8 Pro
- Pametni uređaji
- XIAOMI Smart Band 4
- Pristup internetu
- Kablovski internet
A i ova plazma nije bila jeftina,ali sam bio spreman da platim više zbog duže garancije.To ti i pričam, volim ja tehniku i gedžete i pomalo se bavim servisiranjem računara, do skoro sam iščitavao sve što mi padne pod ruku o toj materiji,mogu da dam dobre savete drugima.Jeste da se tv ne kupuje svaki dan ,ali prodavac mora da se postavi prema svakom kupcu kao da ovaj pojma nema o tome šta kupuje i da mu laički objasni i olakša kupovinu.Ali ajde i to na stranu, ali za neke dodatne uslove vezane za garantni rok koji reklamiraju, jednostavno MORA da naglasi.Moja je greška što nakon kupovine nisam iščitavao garanciju,bio sam zauzet uputstvom i setovanjem TVa.Ali nije potrebno da budem pasionirani čitač kataloga da bi kupio TV.To mora da bude jednostavno ,a ponuđena garancija ostvariva.Pravilno bi sada bilo da Monitor na sebe preuzme troškove popravke ,pošto su me, najverovatnije slučajno, obmanuli.
Isto tako ako treba da kupim akumulator za kola,ne treba mi majstor za to,ali mi zato prodavac kaže, garancija ti je 3 god ,ali imaš uslov da nakon prve godine odeš na proveru da bi ti važila i za narednu ili imaš ovaj malo skuplji i kod njega je bezuslovna garancija 3 god. I ja kupim taj skuplji.I za bojler Magnohrom 11god na kazan, ako ga servisiraš jedanput godišnje ili 10 god bezuslovne garancije na Dom prohrom bojler.I tu je razlika bila 30e,ali sam dobio informaciju bez da istražujem, to su bili retki prodavci,ali to MORA da bude tako svuda.