Šta je novo?

Sabancine iz MTS-a

Evo mog slucaja sa MTS-om.

Posto sam student, imao sam net 10/1 za 1550 din na 2 godine koji je bio na cimerovo ime. Kad je istekao ugovor, cimer ujedno odjavi net... I kazu zvace me posle par dana kad se bude prethodno deaktivirala linija. Zvali me posle 2 nedelje da je linija slobodna i da mogu da podnesem zahtev za novi net. Posle podnosenja ugovora su rekli da ce zvati kad budem trebao da odem do poslovnice po opremu. Taj poziv jos nisam dobio, a proslo je mesec dana.

Da li je moguce da treba toliko da prodje, da bi se dobio net? Ovo je veliki minus za takvu firmu koja drzi monopol.

Ne, nije ti stigao SMS zbog kasnjenja (tipa nije ti bio ukljucen fon neko vreme tada).

Skokni do poslovnice i vidi sta je u pitanju, sa CC ces se samo nervirati.

Pa sta je bilo po listingu naplaceno?:)

Bilo je davno, ne secam se da me roknes. :D

Zena me je zvala danas i rekla da sam ja trazio (tj oni su mi ponudili) net na 3 godine i tablet. Bice odradjeno to po dogovoru. Samo me buni sto su prvo poslali nesto sto se nisam s njima dogovorio. Nisam pojma imao o cemu se radi, pa sam mislio da su mi htel nesto uvaliti. Bas su me zbunili. Zasto meni nude nesto sto je prvo odbijeno pre mesec dana? Mozda, je takva politika kuce ili su (ne)namerno pogresili.

Ne, cisto nisu zainteresovani i polu-upuceni su, 99% njih :)
"You give them too much credit by thinking they're smart enough to play a hustle on you" :D

Mozda su oni hteli box 3, pa ovaj ugovor samo za net i ispao je ovaj nesporazum. Kako mislis da su ljudi nezainteresovani i poluniformisani? Covek dodje u mts ili telenor trazi za svoje finanasijske mogucnosti paket, dobije najpovoljniju ponudu, odluci na koju ce stranu i to je to.

Mislio sam na radnike MTSa :D

Stvarno su ŠABANČINE !!! Koristio sam telenor dugo, i predjem kod ovih šabana, sve moguće prenesem, kao povoljnije sve, pokajao sam se vrlo brzo... ne mogu ni da pišem koliko sam se iznervirao