Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

To sto pise za shiping je tacno u 20% slucajeva, zbog toga i savetujem svima, pitati, pa poruciti... [emoji4]
 
Ok je što hoće svoj novac nazad. Dobiće ga kao što je već napisao.
Problem je u stavu, načinu pisanja ovde i verovatno sličnom prepiskom sa nekim mučenikom na aliexpress-u.

Aliexpress je ekstra, nema šta, ali nije to bre neka eksluziva pa da se sasipa drvlje i kamenje na prodavca koji je pogrešio i ne znam koliko oštetio gospodina kupca, koji pritom ne zna šta znači escalate dispute i to opušteno priznaje.

Dodatno, šalju preko pola sveta neku robu za dolar ili dva.... freeshipping.... i vi očekujete kvalitet i korisničko zadovoljstvo gospodina kupca. Da taj proizvod koji na slici izgleda dobro kao milion dolara, da izgleda i uživo isto tako.
E pa neće da može. Takodje, to nije pogrešno oglašavanje nego naivnost kupca i prevelika očekivanja od vrednosti teško zaradjenih dolar ili dva koji će da se potroše gospodski na aliexpress-u... O čemu bre vi pričate??? [emoji1]

A kako bi bilo da prestanes da me prozivas i da se kacis na moje postove posto ocito ne mozes da shvatis da mi ne mozes ti odredjivati sta cu ja kupiti i ocekivati za moj novac ???

Mozda je meni mojih par dolara vece nego tebi tvojih 10-20 $, ne znas nista prema tome mozes samo da cutis na moju situaciju, ako su ti ti kinezi kako kazes muceni, onda ih lepo vodi kuci, ja sam ovde potanko objasnio sta oni rade i na koji nacin, pametnom jednom dosta da procita.

To je druze moj dragi prevara, kada prodajes jedno i na slici ti stoji proizvod koji prodajes a ti saljes drugo, a to sto ti pricas su ciste gluposti, svako za svoj novac pre svega hoce da dobije ono sto je porucio, a ne nesto levo sto mu ne treba, tako da razguli sa mojih postova necu se raspravljam vise, ti im prihvataj polovicne refundove, sazali se na njih radi sta hoces, a mene ostavi na miru.

btw. Danas su mi stigla jos 3 paketa sa Alija, sve ok sada.
 
Ja bih rekao da bi pametnom bilo dovoljno da prestane da naručuje sa aliexpress-a ako je bio toliko puta prevaren kao što si ti bio.

Nije kupovina na aliexpress-u ustavom zagarantovano pravo.

Brukaš nas u svetu sa takvim ponašanjem. Dopisuješ se sa njima intenzivno a ne znaš šta znači escalate dispute.

Mene bi bilo sramota, a ti kako hoćeš.

Jedno je sigurno, ne možeš mi zabraniti da reagujem ili odgovorim na tvoje nebulozne postove.

Nije ti ovo blog, nego forum.

Ako hoćeš monolog na internetu, otvori blog pa zabrani komentare ili ih moderiši.
 
Ja poručio nosač za kameru za bajs za 1,68$ sa free sipingom, ovde bi mi kurirske slużbe naplatile 350 din samo poštarinu. Jedino gde sam imao problem je oko kupovine 3D naočara za 15$ nije ih poslao. Otvorio dispute i dobio refund. Kupio sam skoro na aliju Zeleni Čaj za 14$, odmah mi poslali poruku da prekinem porudzbinu jer ne może da prođe našu carinu, ljudi se izvinuli ja ih poslušao i dobio povraćaj novca. U globalu potpuno se slażem sa llionom, na kupujem prodajem šalju i cigle umesto paketa.
 
Prodavac se izvinio i poslao mi danas odgovarajuci dock ,*****ao se ,poslao mi pogresan...za ovaj koji mi je stigao nije ni pitao nista. Produzio je vreme za desetak dana.
 
Tražio sam mu juče da mi posaljete tačan tracking number, jutros mi je odgovorio da ne brinem i da će paket stići za oko tri nedelje. Ja sam mu opet pustio poruku da je sve to lepo ali ja hoću tracking number za nešto što sam platio 70€, on opet biće update-a o trackingu na sajtu aliexpress-a. Treći put sam mu direktno poslao poruku hoces li mi poslati tracking broj ili ne i od tad ne odgovara.

Da li da čekam(izgubim) mesec dana i vidim da li će stići ili da pokrenem dispute?

Neću bez tracking-a nešto što sam platio 70€ a i ne bih da izgubim mesec dana pa posle još toliko za dispute?
Bez brige, zavlaci te kinez i trosi tvoje vreme, kad posalje samo ce da promeni treking broj, ti realno tu ne mozes nista jer kinez iskustvo izbegava da prekrsi alijeva pravila, ostaje ti da cekas i posle da ga naduvas.

Aliexpress je leglo prevaranata gde se valja kojekakva fals roba, gde cak i oni posteni prodavci cesto znaju da mazu i lazu, treba biti sa njima jako strpljiv, dobro poznavati propise i ne prastati kinezima, sve sto rade rade namerno.
 
Zato ja gotivim gearbest. Svaki put dosad su ispoštovali sopstveno pravilo da šalju u roku od 3-5 dana i kad pošalju pod my orders imaš fotku pošiljke kako je mere na vagici :D. Sve se lepo vidi, kako je adresirano, tracking broj i ostalo. Odmah možeš da vidiš i koju su mu vrednost napisali.
 
Tražio sam mu juče da mi posaljete tačan tracking number, jutros mi je odgovorio da ne brinem i da će paket stići za oko tri nedelje. Ja sam mu opet pustio poruku da je sve to lepo ali ja hoću tracking number za nešto što sam platio 70€, on opet biće update-a o trackingu na sajtu aliexpress-a. Treći put sam mu direktno poslao poruku hoces li mi poslati tracking broj ili ne i od tad ne odgovara.

Da li da čekam(izgubim) mesec dana i vidim da li će stići ili da pokrenem dispute?

Neću bez tracking-a nešto što sam platio 70€ a i ne bih da izgubim mesec dana pa posle još toliko za dispute?

Za 70 EUR ja sramota da ne dobijes tn. Ja bi cekao nedelju dana pa ako tn ne proradi ja bi otvorio dispute i trazio full refund.
inace kinez ne moze tek tako da menja tn a da ne ostane zabelezeno u alijevom sistemu.
 
Pa nije ni kinez blesav da posalje nesto bez broja za pracenje.
Jel si procitao uopste moj post?
 
Ja bih rekao da bi pametnom bilo dovoljno da prestane da naručuje sa aliexpress-a ako je bio toliko puta prevaren kao što si ti bio.

Nije kupovina na aliexpress-u ustavom zagarantovano pravo.

Brukaš nas u svetu sa takvim ponašanjem. Dopisuješ se sa njima intenzivno a ne znaš šta znači escalate dispute.

Mene bi bilo sramota, a ti kako hoćeš.

Jedno je sigurno, ne možeš mi zabraniti da reagujem ili odgovorim na tvoje nebulozne postove.

Nije ti ovo blog, nego forum.

Ako hoćeš monolog na internetu, otvori blog pa zabrani komentare ili ih moderiši.

Ti si ocito u neku ruku umobolna osoba. Moji postovi nisu nebulozni vec sam ti previse puta objasnio da ja za moj novac imam pravo da narucim sta hocu i da budem nezadovoljan kada mi stigne pogresna roba, ako to ne mozes da shvatis ja ne znam onda o cemu mi raspravljamo ovde. To sto ja narucujem sa Alija je moja i samo moja stvar nastavicu da narucujem sad ako nista u inat tebi i da svaki put ovde pisem kada se nedaj boze desi nesto lose, eto samo da bi ti gledao moje postove kako kudim i prozivam nepostene kineze.

Od skoro sam poceo da narucujem na Aliju pa nije ni cudo sto ne znam sta je escalate, ali bitno da si se ti naucen rodio. Meni je ovo o cemu pricamo struka i to sam zavrsio tako a sigurno bolje od tebe znam kako bi trebalo da funkcionise kupo-prodaja, i svakako da kada narucis jednu stvar koja je jasno opisana i slikana a stigne ti druga to je prevara, MA KOLIKO DA TA STVAR KOSTALA. Kupac za svoj novac bira sta ce da kupi i on uziva maksimalnu zastitu. A to sto si se ti otudjio pa si na strani kineza tvoja stvar, ali ne nameci meni tvoj pogresan stav, i ja ne brukam nikoga, samo mi je zao sto zivim sa takvim covekom u istoj zemlji kao sto si ti, koji ce pre da zastiti stranca prevaranta nego svojeg sugradjanina i ako je svestan cele situacije i da sam ja ostecen, da nisam ostecen ne bi mi obojica vratili full refund na kraju.

U medjuvremenu mi je stiglo jos 5 paketica sa Alija i sve je u najboljem redu. Tako da ostavi me na miru, zaobidji me, stavi me na blok listu i ne dosadjuj mi vise, jer me tvoje misljenje ne zanima ni za lulu duvana kao ni verujem ikoga ovde vezano za ovu situaciju.

Aliexpress je leglo prevaranata gde se valja kojekakva fals roba, gde cak i oni posteni prodavci cesto znaju da mazu i lazu, treba biti sa njima jako strpljiv, dobro poznavati propise i ne prastati kinezima, sve sto rade rade namerno.

Covek objasnio pravo stanje stvari, uostalom i ono na sta ja potenciram ali neki to ne mogu da shvate ocito, sigurno da i na Aliju ima dobrih prodavaca ali cinjenica mnogo manje nego na Ebay.
 
Poslednja izmena:
Trgovci ljudi preko 2000 godina.. O cemu dalje da se prica.

Ali ako u trgovinu ulazis sa znanjem mnogo su manje sanse da te "prevari"
 
Da, ali problem je sto ovde ne mozes uzivo da popricas sa prodavcem, da pogledas proizvod da ga uzmes u ruke, da ga pregledas itd...
Jedina opcija u koju mozes da se uzdas je da je ono sto je navedeno na tekstu oglasa i slikama tacno sto i treba da bude, ali svakakvih ljudi ima prevaranata i muljatora, tako da prilikom online kupovine nemas bas puno opcija da se samozastitis, a feedback moze cesto da bude mac sa dve ostrice.

Ja imam na domacim sajtovima ovog tipa maksimalnih 100 % pozitivnih ocena od 170 zvanicnih transakcija, i zato mi svaka prevara tesko pada jer sam ja pre svega maksimalno posten, fer i korektan prema svakome.

btw. Mada sada mi je palo na pamet, mozda su videli nov clan sa 0 ocena koji kupuje pa daj njemu da uvalimo sta bilo, sta on zna on ce to da prihvati tako kako je, al nisu se nadali ko je sa druge strane.
 
Po meni, garderobu ne treba kupovati sa Alija. To je uvek losije u stvarnosti nego sto izgleda na slikama. Samo neke delove, opremu za mobilne, itd.
 
Istina je tamo negde





U komentarima
 
Gledao i to, ne vredi. Ne slazem se sa vecinom, mozda jer vecina razmislja-za XY para, bolje i ne moze, ali ja razmisljam da kupujem nesto sto cekam mesec-dva pri tom rizikujuci da mi se naplati i vise (carina+pdv), onda mora da bude bolje nego nesto sto bih za iste pare kupio ovde. A cesto nije.

Uostalom, vrlo cesto se desava kod Kineza (paznja) da prve ture naprave kvalitetno, da "navuku" kupce. Kasnije obore kvalitet, okernu par tura, uzmu mnogo vise para i predju na sledeci proizvod, jer ne mogu proizvod X da prave sto godina.
 
Poslednja izmena:
znaci treba kupovati kod njih imao sam nameru kupiti kod gearbest kupiti iptv box znaci dobri su bolji od allexpres hvala.
 
Ljudi jel ima neko iskustva sa Dispute Escalated na Aliexress-u?Koliko se od prilike ceka na ishod...
Hvala
 
Ako si eskalirao, preostaje samo da sednes i cekas sta ce da odluce.
 
Evo i info za sve koji cekaju da se nesto posalje iz Kine ili bi da kupe nesto ovih dana... od 1 do 8-og Oktobra su dani praznika i sve je na radnom minimumu....

Hi guys,
Just to remind you, from October 1th to 7th here in China we celebrate the “National Day”, therefore there will be 7 days off work for this period, people usually take this chance to travel around or even gathering with family. It’s a special moment where not only tourist places will full of local visitors but also any place in China. It might be possible that the seller will not be fully active until the 8th of October. Some services and shipments services might be delayed during this few days of holiday. We will respond to the inbox massages right after the holiday. Thank you for your patience.
 
pitanje oko dispute na aliju.paket porucen 21.08 (prodavac slagao za tracking number) i jos nije stigao.pisalo da stize 15-39 dana.
negde na 35 danu mu pisem da mi produzi isporuku za jos 10 dana.nije odgovorio.dan pred istek mu opet pisem ,ne odgovara na poruku.
pokrecem dispute sa obrazlozenjem da paket nije stigao,da je slagao za tracking number i da ne odgovara na poruke za produzenje dostave.
(danas je vec 47 dana od placanja)

posle pet dana (od kad sam pokrenuo dispute) pise copy/paste
hi, dear friends. because we send you by ordinary mail you can not tracking it. it will arrived in your country about 35-45 days. but sometimes maybe delay by post. if you still not received the goods of 2 month, we are agreen to refund . if you are worried about it, we can help you extend the date. if you do not trust me, we can refund to you, when you receive the good, you pay for it, please tell me your thought. your understanding will be highly appreciated. thank you!

odgovorio sam da cu sacekati tih deset dana ,posle nastupa automatski escalate dispute.
on odgovara >okay! please wait it and close the dispute, it is okay?
moj odgovor >if the item arrive before automatic escalate ends,i will close dispute.

jel ova situacija ide meni u prilog sto se tice vracanja novca?
da pokrenem escalate dispute dan pred istek ili da cekam da istekne i onda se oni(alibaba) umesaju?
ili da mu trazim refundiranje novca odmah?
 
Poslednja izmena:
@losmi_80
Ako je u opisu "oglasa" napisano Seller Guarantees: On-time Delivery 39 days i ako ne mozes da pratis paket nemoj da pristajes na nista osim na full refund,i to su trebao u startu da napises tako.Sad ne moze da produzi period zastite jer to je trebalo da uradi dok jos nije istekao,veliki broj Kineza ide na sistem ako prodje prodje.. tako da samo direktno i po onome sto je obecao,a to je da paket stize za 39 dana ili vraca novac.I izbegavaj escalate,ja cekam vec 15 dana ne menja se nista,verovatno cekaju da odustanem...
 
ja sam mu i pisao da produzi dostavu ali on nije odgovarao ne poruke,samim tim sam morao da pokrenem dispute.
da mu sad posaljem poruku da zelim full refund? (ostalo jos 7dana do autom.escalate disp)
 
Imam ja jedno pitanje što se dispute-a tiče. Prodavac mi je poslao neispravan proizvod koji sam reklamirao čim sam ga dobio. Hteo je da mi da vaučer za tu sumu koliko je koštao proizvod, međutim ja sam insistirao na full refund na šta je prodavac kasnije i pristao. Međutim od tog refund-a ni traga ni glasa, pa me zanima da nisam ja negde pogrešio, da li je trebalo nešto drugo da uradim?
 
Kada se zaključi slučaj i ako piše u tvoju korist obično prođe jedno 7 dana dok ti ne uplate.
 
Treba da prodje odredjeno vreme dok ti legnu pare imas tamo gde ti je ta narudzbina prozorcic "financial" tu vidis jel refund procesuiran ceka se od 3 do 15 dana, u mom slucaju konkretno oba puta sam cekao po 7 dana
 
Ја само да јавим једно позитивно искуство, наручио сам неке новчанике, и када су стигли задовољнији сам неко када сам гледао слику, баш позитивно изненађење.
 
Kada istekne Purchase protection time jel se automatski pokrece dispute ili je potrebno otvoriti dispute pre isteka tog vremena? Informativno pitam,ako zatreba.
 
Vrh Dno