Šta je novo?
***, ja kao da sam pokrenuo raspravu o elektromagnetizmu ovdje, pa sad razglabamo koja teorija je validnija?

A stvar je jednostavna.

Kod izbora i posledica u rpg-u meni su najjadniji oni 'moralni izbori i posledice'.. to je kao da ih i nema.

Mada, zadnji put u Divinityu vraćao sam se dosta daleko da bi ispravio jednu takvu posledicu, kod onog trola i njegovog sina. Tu su gađali baš nisko...

Ne moraš samo to. Možeš i da zamišljaš kako te se mnogo boje pa zato ćute. Mnogima je i to polazilo za rukom.

Uruce, TW3 mozes zavrsiti bez bilo kakve kradje. To je apsolutno stvar izbora, i ne moze se porediti sa Skyrimom niti treba.

Kompletan niz kvestova vezanih za ubistvo Cara je kontradiktoran, i od istog problema pati i glavni kvest, Thieves guild, i side kvestovi kao Cidhna mine na primjer. Znaci ogroman dio te igre je problematican. Isti problem ima i F3, ali tu se vise radi o settingu i manje je uocljivo.
Da je tu u pitanju nekakav manje bitan element, kao u TW3 slucaju, ja se ne bih zalio. Ali opet kazem u TW3 mozes birati, u Skyrimu ne.

Nije u neku ruku u pravu, nego je potpuno u pravu. RPG - role playing game. Ideja je da se igrač uživi u ulogu koju je izabrao, i da u skladu sa time sam sebi nametne određena pravila i ograničenja. Tako bi trebalo da bude u svakom RPGu koji nudi pravu slobodu i ne stavlja veštačka ograničenja pred igrača.

A otkad je vjestacko ogranicenje ubiti javno Cara i odgovarati za to? Je li i budzenje oruzja vjestacko ogranicenje?

Kelhuse tvoja inteligencija je na nivou kuhanog krompira. To je dokazano i ukazano od strane mnogih clanova ovog foruma.

Inace ne volim vrijedjati ljude niti to podrzavam i brisem takve postove, ali kad si ti u pitanju nije bitno jer ces biti banovan po ko zna koji put.
 
Cekaj nista ne razumem? covek silno zelis da igra ovu igru ili sta je u pitanju?
Samo mi je cudno odakle ovolika zelja da se pljuje ova igra?

Zato se ljudi koji imaju takvo misljenje o igri uopste zanimaju za nju i njen razvoj.
Pa takav post bi onda vazio za 90% igara koje izadju.
 

Koje ******! Ovo je najgore nesto sto sam vidio u zivotu. Ja sam prosto zgrozen, moja oscjecanja su povredjena. Evo placem vec pola sata nikako da prestanem. Ne, uopste necu skinuti igru sa torenta i odigra ti je. Ne! Pu, pu, pu...
 
Poslednja izmena:
Zato se ljudi koji imaju takvo misljenje o igri uopste zanimaju za nju i njen razvoj.
Pa takav post bi onda vazio za 90% igara koje izadju.

Znas, postoje i ljudi koji su igrali prva dva fallouta, a to su zaista bile izvanredne igre u svakom pogledu i normalno da nam se sad povraca od ovih Bethesdinih bljuvotina koje se doslovno poseravaju na Black Isle-ova remek dela iz 90-ih, uz koja smo toliko uzivali.
 
Posle prvog tizera mislio sam da je u pitanju nešto novo ali izgleda da je ovo Fallout 3.1, tu i tamo po koja promena ostalo sve isto. Sve u svemu ništa naročito. Slično se dešava i sa drugim serialima (novi Assassins Creed kao preslikana prošlogodišnja igra).
 
Nema se vise ideja. FO izgleda zivi na konto stare slave :(
 
Ostali ste na početku veka sa zahtevima. To nije isplativo developerima, prosto je. Neće se prodavati dovoljno. Napravite bolje, imaćete siguran sam, vrhunske alate za modovanje.
 
Meni je potpuno fascinantno da sa onom mobilnom Fallout Shelter igricom zarade 5 miliona dolara. Isto tako, Fallout 4 je u samom vrhu preordera kod raznih vendora još od predstavljanja. ***, možda se nekome neće dopasti moj stav, ali izgleda da kvalitet nema šta da traži pred kvantitetom, odnosno "slobodnim tržištem".

Stoga, treba se baciti u pornjavu, jer to tržište traži...
 
Sto da ne? Eto, Epic je skontao da upravo to treba da uradi sa Unreal brandom pa ce da kupi kajmak sa market-a.

Ali gdje si ti u svemu tome?

Jedini nacin je da se pridruzis nekom vec uigranom i poznatom timu.
 
Fallout 4 je u samom vrhu preordera kod raznih vendora još od predstavljanja. ***, možda se nekome neće dopasti moj stav, ali izgleda da kvalitet nema šta da traži pred kvantitetom, odnosno "slobodnim tržištem".

Ne znam sto te to toliko cudi, pa Fallout je i prije trojke vazio za jednu od najpopularinijih igara. Godinama je gradio tu reputaciju "najboljeg rpg-a", najnelineraniji rpg i slicno. Bethesda je sa trojkom samo jos vise napravila komercijalni uspijeh, iskoristi li su slavno ime i uvalili mnogo novca u marketing. Ne znam sta je tu toliko fascinantno?!
 
Zavisi šta se misli pod popularnošću, reputacija u gaming krugovima teško da ima veze s tim. Ako je to prodaja, onda je reći da je bila jedna od najpopularnijih čudan način da se opiše igra od par stotina hiljada kopija IIRC.
 
Zavisi šta se misli pod popularnošću, reputacija u gaming krugovima teško da ima veze s tim. Ako je to prodaja, onda je reći da je bila jedna od najpopularnijih čudan način da se opiše igra od par stotina hiljada kopija IIRC.

Mozda nije popularna bila u smislu prodatih kopija, ali je svaki iole informisan PC igrac znao za Fallout fransizu. Svi su znali da je to jedan od najboljih RPG-ova ikada, cak i konzolasi koji su jedva docekali da se takav jedan hit sa PC pojavi na konzolama. Otuda i ogromna popularnost Bethesdinog Fallouta.
 
Hype i kasnije uspeh Fallout-a 3 ima više veze sa ogromnim uspehom Morrowind-a i Oblivion-a na konzolama. Koliko znam, Morrowind i KOTOR na originalnom XBOX-u su bili među prvim zapadnjačkim RPG-ovima koji su postigli uspeh na konzoli, pre toga je kada su konzole upitanju bilo RPG = JRPG.

Znači, ljudi su pohrlili na FO3 zato što se radilo o novom RPG-u iz Bethesde, ne zato što čuli za starije FO igre.
 
Poslednja izmena:
Ne znam sto te to toliko cudi, pa Fallout je i prije trojke vazio za jednu od najpopularinijih igara. Godinama je gradio tu reputaciju "najboljeg rpg-a", najnelineraniji rpg i slicno. Bethesda je sa trojkom samo jos vise napravila komercijalni uspijeh, iskoristi li su slavno ime i uvalili mnogo novca u marketing. Ne znam sta je tu toliko fascinantno?!

U principu, drugi su ti manje-više već odgovorili. Nikada Fallout nije bio popularan, na svakog G!!!-ja što bi stoički držao baklju iluminacije po forumima poput ovog je dolazilo stotine "kaće getea" i "al dobro šuri ovaj pes zakoooon" likova. Posebno je tragično što se tim koji je to pravio raspadao u više navrata, toliko da su se raspadale i kompanije koje bi pojedinci iz tog tima naknadno formirali, a prodaje su uvek bile veoma slabe, svakako skaradno disproporcionalne u odnosu na kvalitet.

Fallout 4 i njegova prodaja me ne čudi uopšte (jedino me čudi da je toliku zaradu donela mobilna aplikacija), samo sam fasciniran, kao što i rekoh gore. Bojim se da tolika popularnost baš ima veze sa time što su potpuno izmenili igru (primetiti da je ja i ne poredim toliko sa starim Falloutima) i prilagodili je onima koji traže detaljniju i suptilniju igru u odnosu na ono šta inače igraju (GTA, Wolfenstein itd.) a ne u poređenju sa starim naslovima. Takođe, ima tu i nečeg šireg, a to je nekakva čežnja za scenarijima apokalipse, bila ona nuklearna, zombi ili kakva već. Meni se čini da su sa time baš podosta smorili u poslednje vreme, ali to se guta kao nezdravo.
 
Nema šta da te čudi potpuno je isto sa svakim drugim vidom zabave.

Avengers ili Twilight gledaju stotine miliona, dok filmove kao što je Brazil ili The Zero Theorem gleda par desetina hiljada.

Koliko ljudi je pročitalo Foundation od Isaka Asimova a koliko Hari Potera?

Koliko ljudi u Srbiji gleda grand paradu, farmu, kucu srama itd.? A koliko ih gleda History, Discovery ili Travel ?

Postoje stvari koje su jako dobre i stvari koje jako dobro zarađuju. EKSTREMNO retko je to ista stvar.
 
Mislim da je jednostavno Bethesda izgradila ogromnu fanbazu i prije Fallouta 3. Dodaj na tu fanbazu jos i Fallout fanove, njihove mladje burazere koje su nalozili kako je Fallout najbolji rpg, plus po vrh svega toga dodaj i FPS igrace i eto instant 3 miliona prodatih kopija. :D

Za razliku od svih ostalih post apokalipticnih zombi igara jedino Fallout ima i dalje taj smek Pobesnelog Maksa i u njemu nema klasicnih zombija vec mutanti koji nisu nastali zbog neke virusne epidemije. A da su smorili sa takvim igrama, smorili su zamedalju.

@perafilozof : Upravo tako.
 
Poslednja izmena:
Rage je pravi Mad Max ?
 
Mislim da je jednostavno Bethesda izgradila ogromnu fanbazu i prije Fallouta 3. Dodaj na tu fanbazu jos i Fallout fanove, njihove mladje burazere koje su nalozili kako je Fallout najbolji rpg, plus po vrh svega toga dodaj i FPS igrace i eto instant 3 miliona prodatih kopija. :D

Za razliku od svih ostalih post apokalipticnih zombi igara jedino Fallout ima i dalje taj smek Pobesnelog Maksa i u njemu nema klasicnih zombija vec mutanti koji nisu nastali zbog neke virusne epidemije. A da su smorili sa takvim igrama, smorili su zamedalju.

@perafilozof : Upravo tako.


Zapravo mutanti u fallout univerzumu su nastali of FEV virusa stvorenog uz pomoc super kompjutera ZAX 1.2 (koji je realna referenca na VAX iz wasteland 1 igre). Zax je trebao da sluzi za istrazivanje ljudskih mogucnosti i kapaciteta, i prakticno je projektovao FEV (i bio je u mogucnosti da uci, ali nije bio svestan sto je vremenom postao, pa samim tim je postao i AI i mozes da igras sah sa njim :p )

FEV je koristio Master u originalu da stvori armiju mutanata i jos neke kretaure. Zbg FEVa mutanti su postali super snazni, imuni na radijaciju i otrove, sa regenarcijom, i skoro besmrtni ali isto tako u najvecem broju slucajeva izuzetno tupavi i bez mogucnosti za reprodukciju (zax je to greskom isprojektovao u FEV)

toliko dobre price ima iza svega toga, sto otkrijes kada igras sa likom koji ima int 10

Kad se samo setim projekta Fallout Bible, i koliko je masnog sadrzaja za igre tu bilo to je bilo nevidjeno
evo pogledajte, http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Bible

/ power of original fallout nerd turned off / :D

sa druge strane bethesda je snimila 13.000 dijaloga za glavnog lika u falloutu 4, i to im je glavna uzdanica u reklamiranju igre :(

I sto kaze filipenko, komercijalni uspeh igre/filma/knjige/muzike odavno veze nema sa kvalitetom, i svi zivimo sa tim jer je prosto tako, ali je neprihvatljivo da danas neko tvrdi da je komercijalni uspeh iskljuciva referenca za bilo sta dobro

rage nije prava referenca za mad max, fallout u leather armoru sa dogmeatom i sowed off shutgunom je refenerca na mad max :p (da igrao sam celu igru tako jer cu biti mad max kad porastem :p - ne mogu da se setim dokle sam dogurao davno je bilo)
 
Poslednja izmena:
Rage je pravi Mad Max ?

Po meni ne, Fallout i Wasteland su najbolje prenijeli tu atmosferu. Rage je nekako previse futuristicki orijentisan, sa sve neki ogromnim protivnicima koji kao da su izasli iz Dooma.

@G!!!

Hvala za informaciju, vidi se da znas znanje. :D
 
Nema šta da te čudi potpuno je isto sa svakim drugim vidom zabave.

Avengers ili Twilight gledaju stotine miliona, dok filmove kao što je Brazil ili The Zero Theorem gleda par desetina hiljada.

Koliko ljudi je pročitalo Foundation od Isaka Asimova a koliko Hari Potera?

Koliko ljudi u Srbiji gleda grand paradu, farmu, kucu srama itd.? A koliko ih gleda History, Discovery ili Travel ?

Postoje stvari koje su jako dobre i stvari koje jako dobro zarađuju. EKSTREMNO retko je to ista stvar.

Opet ti sa time "nemoj da se čudiš" :d Pa ne čudim se. O tome i govorim. Zapravo mi je dobar pokazatelj ovolika popularnost Fallouta 4 šta može da se očekuje na kraju.

Obaška što preorderi generalno polako ukopavaju industriju u smislu kontrole kvaliteta.
 
Izlečiće se ljudi i od preordera.

Meni je trebalo SimCity 2013 i Rome 2 da naučim lekciju. I drugi će. Stvar kod preordera je što teško ćeš naći nekoga ko će da uradi preorder za svaku igru. Uradiće za one igre koje najviše voli. Kada ga kompanije koje izdaju te igre iznerviraju neće više to raditi. Zatim, imaš uvek priliv novih igrača koji tek sada imaju keš, ili mogućnost kupovine preko interneta i još se nisu opektli, novi su.

Još par godina i preorderom se neće imati puno kompanija da hvali. Nešto ne vidim EA da se busa u prsa sa već imamo X preordera za SW Battlefront.
 
Ili će nas tržište progutati baš kada budemo mislili da smo najbezbedniji i izlečeni od preordera i early accessa :d


fisheatingbug.gif
 
Nazad
Vrh Dno