Bad Habbit
Slavan
- Učlanjen(a)
- 23.07.2005
- Poruke
- 2,466
- Poena
- 390
Ok, hvala obojici.
Dakle da rezimiram. Ako mi stigne da platim PDV, ne mogu to da izbegnem. Ako treba da platim carinu, onda mogu da se zalim podnosenjem zalbe, sto kosta 600-800 dinara, koliko ce verovatno biti i carina ako je bude? Mail mogu da posaljem, ali je sada kasno?
Adresu sam trazio i otprilike ovo sam nasao. Pretpostavljam da je to ova adresa Zorza Klemensoa 37?
E sad jos nesto mi nije do kraja jasno. Da li tu eventualnu zalbu, podnosim u posti, pismenim putem, pa cekam neki odgovor od njih, ili mogu da odem direktno u carinu sa SS i da tamo u direktnom razgovoru sa sluzbenikom, dobijem eventualno oslobadjanje od carine? I da li u tom slucaju isto nesto placam ili ne? Taj mail ako bi slao, na koju e-mail adresu ga saljem i u kojoj formi? Da li treba da napisem tipa ja sam Petar Petrovic, iz Beograda, ulica ta i ta. Stigao mi je paket kod vas, za koji vam saljem podatke o visini uplate. Jel to to ili postoji neki zvanicni formular i zvanicna forma?
I jos jedno pitanje za kraj. Ako odbijem da preuzmem paket, kako ce to biti evidentirano u TN? Jel ce pisati samo da se paket vraca, ili ce pisati da sam odbio? Pitam, zato sto ako pise da sam odbio da ga preuzmem onda prodavac moze da obije da mi refundira pare, jer pretpsotavljam da ce imati dodatne troskove oko povracaja paketa. Jednam sam vec tako imao problem, jer se paket vratio, posto nisu hteli da mi ga daju na carini (long story...) i TN je pokazao da je usao u Kinu, ali nista posle toga. Ja sam (tada jos neiskusan) rekao prodavcu da je paket vracen i da mi refundira pare. On je kao odbijao to dok ne primi paket. Medjutim u medjuvremenu je istekao rok zalbe, a posle toga mi vise nije odgovarao na mail-ove, a ispostavilo se da taj paket nakon sto je pisalo da se stigao u CN, vise nema nikakvu informaciju, sto znaci izgleda da bar ta vrsta slanja ni ne evidentira kada je paket preuzeo licno primalac, tako da mi i nemamo dokaz da je paket isporucen, vec samo da je stigao u Kinu.
Adresu sam trazio i otprilike ovo sam nasao. Pretpostavljam da je to ova adresa Zorza Klemensoa 37?
E sad jos nesto mi nije do kraja jasno. Da li tu eventualnu zalbu, podnosim u posti, pismenim putem, pa cekam neki odgovor od njih, ili mogu da odem direktno u carinu sa SS i da tamo u direktnom razgovoru sa sluzbenikom, dobijem eventualno oslobadjanje od carine? I da li u tom slucaju isto nesto placam ili ne? Taj mail ako bi slao, na koju e-mail adresu ga saljem i u kojoj formi? Da li treba da napisem tipa ja sam Petar Petrovic, iz Beograda, ulica ta i ta. Stigao mi je paket kod vas, za koji vam saljem podatke o visini uplate. Jel to to ili postoji neki zvanicni formular i zvanicna forma?
I jos jedno pitanje za kraj. Ako odbijem da preuzmem paket, kako ce to biti evidentirano u TN? Jel ce pisati samo da se paket vraca, ili ce pisati da sam odbio? Pitam, zato sto ako pise da sam odbio da ga preuzmem onda prodavac moze da obije da mi refundira pare, jer pretpsotavljam da ce imati dodatne troskove oko povracaja paketa. Jednam sam vec tako imao problem, jer se paket vratio, posto nisu hteli da mi ga daju na carini (long story...) i TN je pokazao da je usao u Kinu, ali nista posle toga. Ja sam (tada jos neiskusan) rekao prodavcu da je paket vracen i da mi refundira pare. On je kao odbijao to dok ne primi paket. Medjutim u medjuvremenu je istekao rok zalbe, a posle toga mi vise nije odgovarao na mail-ove, a ispostavilo se da taj paket nakon sto je pisalo da se stigao u CN, vise nema nikakvu informaciju, sto znaci izgleda da bar ta vrsta slanja ni ne evidentira kada je paket preuzeo licno primalac, tako da mi i nemamo dokaz da je paket isporucen, vec samo da je stigao u Kinu.
Poslednja izmena: