Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Звао сам их, кажу да постоји нека сметња, покушаће даљински да је отклоне, а ако не буде могло, послаће сервисере. Само је питање када јер иду празници и нерадни дани.
 
^To mogu da potvrdim, znaci bas ono na 3 lokacije i vise od 10 godina koliko imam net i TV usluge mozda tu +/- godinu dve (kad je bio onaj lokal poseban protok i posebno ovako, pa se furao DC++) nikad problem ni na jednoj lokaciji.

Meni je cudno bas da citam ove probleme, jer ja ih nikad nisam iskusio. Ispada da sam uvek ubo dobre lokacije, a pogotovo sad kad mi je njihova tehnicka zgrada tik pored mene (5 metara od mene) :d
+1
 
Ovde se definitivno skupljaju samo losa iskustva. Ja sam imao na tri razlicite lokacije njihove kompletne usluge sa svim uredjajima do sada i sve je bilo ok. Sada cekam na novoj lokaciji da dobijem sve komplet.

Mislim da je sve resivo, samo treba da se pozovu i sve se objasni. Naravno, razumem ljude koji duze cekaju na resenje problema. Ne znam kakav bi ja bio u njihovoj kozi.... Mozda ljudi rade na tim kriticnim tackama i mozda ce to biti reseno za stalno. Kontam da takva kompanija ne bi trebalo da ima takav odnos prema korisnicima.
 
Ja sam na istoj lokaciji imao SBB i 2004. u vreme DC++, tada je vrlo malo bilo problema (u sustini nista ozbiljno).
Medjutim kako je vreme prolazilo, ista usluga, nije menjana do 2010. pocela je da pravi probleme, koje NISU resavali. Stalno su se vadili "kod nas sve izgleda u redu" (who gives a f***??? Mene zanima da meni radi, a ne da prekida na pola sata obavezno, mesecima!)
Prekinuo dve godine, onda vratio na kratko... isto problemi :( Tog puta su "brze" resili, ali to brze je bilo cak dva meseca! Isto ono "kod nas sve izgleda u redu".

Prosto im je receno da ignorisu mnogo stvari ocigledno.


Sta reci kada se mnogo manje ljudi zali na podrsku TELEKOMA SRBIJA?
 
Ovde se definitivno skupljaju samo losa iskustva. Ja sam imao na tri razlicite lokacije njihove kompletne usluge sa svim uredjajima do sada i sve je bilo ok. Sada cekam na novoj lokaciji da dobijem sve komplet.

Mislim da je sve resivo, samo treba da se pozovu i sve se objasni. Naravno, razumem ljude koji duze cekaju na resenje problema. Ne znam kakav bi ja bio u njihovoj kozi.... Mozda ljudi rade na tim kriticnim tackama i mozda ce to biti reseno za stalno. Kontam da takva kompanija ne bi trebalo da ima takav odnos prema korisnicima.
Izgleda da samo vama d3v2 i digitalna + hd rade kako treba.
 
Ja pokušavam da rešim problem već 2 meseca. 4 puta su dolazili serviseri koji očigledno ne znaju šta je problem (naravno kod njih na uredjaju signal je odličan i niko iz okoline se nije žalio). Menjali splitere, menjali modem, da bi na kraju povezali kabl direktno sa bandere u modem. I opet ništa. Jedino pozitivni je što me ne ignorišu i što dolaze posle 2 dana od prijavljivanja. Ali pošto nemam alternativu ima da se gonim sa njima dok ne popuste.
 
Meni bi bilo lakse da sam video da se trude, ali oni znaju da ako se to desi, imam osnova za raskid :)
Trebalo je preko mesec dana drugi put, i nekoliko meseci smaranja i zvanja SVAKI DAN, da prvi put dodju i srede! (a oba puta je bilo nesto prosto - prvi put splitter i kontakt coax kabla, a drugi put je zamena modema resila problem).

Bezobrazno! U doba dok je bio bas SBB (2004. pa jos nesto nadalje), MNOGO su bili bolji! Kako ih je ko kupovao ili se nesto menjalo, rasulo :(

I jos uvek nijedna banka ne radi trajni nalog za njih! To ozbiljno pokazuje koliko su losa firma.
 
U gpingu imam oko 50 loss paketa za 20 min.. Ili 2% od ukupnog testa. Kako da se obratim tehnickoj podrsci, a da mi ne posalju opet one morone da izmere signal i odu? Ugovor je na ujaka koji je invalid pa ne placam odrzavanje, zato bih izbegao to da trazim raskid ugovora pre vremena.
 
Moracu izgleda opet preko ratela da idem.. Hvala za link.
 
U gpingu imam oko 50 loss paketa za 20 min.. Ili 2% od ukupnog testa. Kako da se obratim tehnickoj podrsci, a da mi ne posalju opet one morone da izmere signal i odu? Ugovor je na ujaka koji je invalid pa ne placam odrzavanje, zato bih izbegao to da trazim raskid ugovora pre vremena.

Mozes da probas MTR (WinMTR za Windows), da ti pokaze otprilike na kom hop-u se desava packet loss, posto problem moze da postoji negde u transitu.
 
Hvala, probacu, mafa mislim da moze i tracert da zavrsi posao..
 
Od 19:30 se otvara HBO HD za sve koji imaju D3 (povodom prve epizode nove sezone GoT koja je veceras u 20:05).

Imam jednu nedoumicu.
SBB kabal mi se u stanu grana u dve sobe (u pitanju je infrastruktura zgrade na koju se SBB nakacio). Dakle imam u dve sobe saltere na kojima mogu da gledam SBB kablovsku. U jednoj sobi je ugradjen spliter i iz njega idu dva kabla jedan za internet drugi za tv, u drugoj sobi na kabal iz saltera je nakacen d3.
Pitanje: da li na taj salter na koji mi je nakacen d3 moze da se stavi jos jedan spliter pa da po potrebi mogu da setam modem iz sobe u sobu, tj da imam kablovski internet u obe sobe ali naravno u okviru paketa koji trenutno koristim, bez dodatnih troskova?
 
Poslednja izmena:
Može se nakačiti spliter i možeš na njega staviti modem. Međutim niko (osim servisera sbb-a) ti ne može reći hoće li to prouzrokovati da signal izađe izvan specifikacija za normalan rad d3 i interneta zato što svaki spliter unosi određeno slabljenje signala. Takođe nije dobro da spliter ima izlaz koji se ne koristi što će kod tebe biti slučaj jer hoćeš da šetaš modem. Moraš nabaviti kapicu za izlaz iz splitera tzv. terminator.

Preporučujem da zaboraviš na stalno premeštanje modema i da deljenje konekcije po objektu rešiš na drugi način.
 
Ok hvala na savetu. Pošto mi je wireless slab da probam Powerline Network?
 
Ili ubaci neki malo bolji Wifi AP/ruter. U zavisnosti šta kupiš postoje različiti načini da se uređaji povežu i konfigurišu.
 
Sbb po jednom ugovoru garantuje do 4 potrosaca. Dakle, jos jednog potrosaca mozes dodati u stanu gde god. Ukoliko bude problema moraju srediti.
 
Zdravo svima, ova tema ima 530 stranica i ništa nisam čitao pre ovog pitanja. :)

Razmišljam da pređem na SBB TRIO i zanima me povratna informacija o njihovom telefonu. Kakvi su im net i TV -- znam, imam.

Za fiksni telefon su mi rekli:

- Može da se koristi postojeća žična infrastruktura u stanu i postojeće utičnice (3 telefona)
- Modem mora da se spoji na ulaznu doznu u stan za fiskni telefon. Rekli su mi da tu često ima problema, tako da pozovem mastora da pre uvođenja vidi da li će sve biti ok. Nije mi jasno šta tačno treba da se proveri.
- Uključenih 200 odlaznih besplatnih minuta je malo, trošim oko 600-700min. Video sam dodatak od 1.500 din za 400din.
- Tokom prenosa broja dobijam privemeni SBB broj.
- Ako mi SBB fiskni ne bude lepo radio i budem nezadovoljan, mogu da otkažem u roku od 14 dana, ali 6 meseci ne mogu da premestim broj! (Ovoga se najviše bojim)

Kako vama radi fiskni SBB, jeste li zadovoljni posle Telekoma? Koliko je cimanje sa uvođenjem? Da li je SBB fiksni pametan izbor za nekoga ko ipak koristi fiskni (dosta dolaznih/odlaznih poziva)?

Hvala! :wave:
 
2 mane bih ja naveo:

1 - Nema neta tj signala SBB nema ni telefona ali s obzirom da svi imaju mobilne ovo i nije tako strasno.
2 - Ne znamo kako ce se vremenom povecavati cena i ono sto nam je sad povoljno sutra moze da bude veca

Ostalo radi kako treba za sada nekih 3 meseca upotrebe.
 
^ Hvala. Cena - pratice jedni druge i dizati cenu kad god mogu, na to računam. Trenutno je SBB malo jeftiniji, ali Telekom kroz Box nudi besplatne pozive u mrezi.

Koliko je uvodjenje fizicki komplikovano, na postojecu žičnu telefonsku infrastrukturu u stanu? Na ulaznu doznu? I sami kažu da često ne radi.

Ovo je za gajbu mojih roditelja i oni su navikli da im fiksni uvek radi. Ako je SBB fiskni nestabilno rešenje, možda bolje da odustanem?
 
Koliko je uvodjenje fizicki komplikovano, na postojecu žičnu telefonsku infrastrukturu u stanu?

Pa s obzirom da prelazis ubodes telefon u ruter i oni ti daljinski puste signal, nema nikakve komplikacije ? osim potpisivanja ugovora i papira ? Ne znam da se uopste koristi postojeca infrastruktura ?
 
^ Nemam jedan telefon već tri koji su povezani na postojeću telefonsku žičnu infrastrukturu u stanu, uštemovani kablovi u zidove. Želim to da iskoristim. Neću da bodem telefon u ruter, već da povežem ruter sa infrastrukturom. Zato su mi rekli da mora preko ulazne dozne. Nisam to nikad radio, ne znam ni u kom je dozna stanju (rekla da može da bude problema), evo taj tehnički deo me najviše zanima.

Kvalitet razgovora je ok? Nema nekih bagova?

Mogu li se zvati 0800 i 0700 brojevi? Jesu li 0800 brojevi besplatni?

Hvala! :)
 
Kvalitet razgovora je ok, identifikator poziva radi isto dobro, telefon koji daju je korektan ...
 
Kvalitet razgovora je ok, primeti se razlika u odnosu na klasičan analogni priključak kod Telekoma ali ništa posebno. Pored problema što je kablovska (kao deljen medijum između više korisnika) daleko nestabilnija konekcija od telefonske parice ne treba zanemariti ni potencijalni problem koliko aparata se može priključiti na jedan port iz modema/rutera, a tebi treba 3 telefona.
Ono što sam ja primetio je da npr. telefon koji ima spikerfon na klasičnoj Telekomovoj liniji radi bez problema, dok priključen preko SBB modema telefon se ugasi kada se koristi spikerfon, kao da modem ne isporučuje dovoljno struje da napaja telefon sa uključenim spikerfonom. Bukvalno samo kada je zvuk smanjen do kraja radi, čim pojačam spikerfon zvučnik linija se prekine. Ovo je u varijanti sa Panasonic stonim telefonom iz sredine 90-ih godina bez ubačenih baterija, sa baterijama ili uz neki moderniji aparat bi, verovatno, sve funkcionisalo kako treba.
 
Poslednja izmena:
^ Oni daju i telefon? To mi nisu rekli. Ima li neko fotku telefona ili model da ga nađem na netu? :) A mogu da koristim i postojeće analogne koje imam (sa tonskim biranjem)?

Zanima me najviše deo oko povezivanja sa tel. žicama koje već imam u zidovima, neću ništa novo da kopam/bušim, već kako najlaše da povežem modem da imam telefonski signal u svakoj prostoriji u stanu, na utičnicima gde inače već imam telefone?
 
Poslednja izmena:
Izlaz iz modema moraš povezati na dolaznu paricu pre tvojih utičnica gde koristiš telefone. Ako nemaš pojma gde je dolazna parica u tvom stanu poveži na bilo koji od tih priključaka i ostali će imati signal. Vidi samo da iz TK ormana u zgradi otkačiš svoju paricu sa regleta, da budeš i fizički odvojen sa Telekomove infrastrukture.
 
Kvalitet razgovora je ok, primeti se razlika u odnosu na klasičan analogni priključak kod Telekoma ali ništa posebno.
Hm, hm, znam da to VoIP, dakle ipak se oseti razlika. Jao meni, ako mojima to bude "neprihvatljivo" velika razlika! :(

problem koliko aparata se može priključiti na jedan port iz modema/rutera, a tebi treba 3 telefona.
U KC su mi rekli da na modem može da se priključi jedan telefon, ali taj jedan port na modemu može da se spoji sa postojećom bakarnom paricom koja se sporovedena po celom stanu i onda da se koriste svi telefoni koji su na toj parici. Da li je to tačno? Ima li neko to ovako izvedeno?

Međutim, ako je snaga mala, kao što kažeš, kako bi onda 3-4 telefona u stanu radila? Možda ne bi bilo snage ni svi da zvone? Sad čujem i da spikerfon ne radi. Jedan telefon u stanu (bežični DECT) ima spikerfon.

Izlaz iz modema moraš povezati na dolaznu paricu pre tvojih utičnica gde koristiš telefone. Ako nemaš pojma gde je dolazna parica u tvom stanu poveži na bilo koji od tih priključaka i ostali će imati signal. Vidi samo da iz TK ormana u zgradi otkačiš svoju paricu sa regleta, da budeš i fizički odvojen sa Telekomove infrastrukture.
Oni su mi rekli da ne može na bilo koji od priključaka u stanu (!), već da baš mora na "dolaznu paricu pre mojh utičnica", to je ono što ja zovem ulaznom doznom u stan?! Dobar je savet da otkačim u TK ormanu Telekom paricu.

Napomenuli su da oni ništa ne asistiraju oko uvođenja i postavljanja i da za to mogu da angažujem druga lica.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno