Šta je novo?

The Vanishing of Ethan Carter - from ex People Can Fly studio

Zanima me dal ako propustis da resis neki deo, ne mozes da ides dalje? posto je sve otvoreno i dostupno, ali trenutno ne znam gde trebam da idem...
presao sam rudnik i tu posle onog jump scare-a sam izasao na drugu stranu, samo produzio napred, jer me je igra uputila u tom pravcu, a nisam resio onaj puzzle, kao ni onog sto se udavio u kavezu...
dakle izasao sam iz rudnika, resio u kuci ono ubistvo tj samoubistvo lika sa makazama, i sad trebam da nadjem pretpostavljam neku staru kucu od nekog lika sto se preziva na W...
pokusao sam da predjem reku, jer pretpostavljam da se nalazi sa druge strane, ali ne moze, ima neka pumpa koja pumpa vodu, ali kad je iskljucim, nista se ne menja...
ne znam ni dal sam resio kucu sa portalima, tu sam cackao nesto i na kraju su portali samo nestali... i mogu da se upale opet kad opet uzmem da citam pismo... jel tu treba nesto da se desi?

e da, jos jedno pitanje... ne znam dal mi se cini, ali u ovoj igri AA, kao da muti malo sliku?
koja podesavanja za AA savetujete? ja ljosnu onaj zadnji, kontam i najjaci 8x SQA nesto tako, pojma nemam, prvi put videh taj metod AA...
ima obican, zatim FXAA, MSAA, a ove druge vec ne znam... svaki cas dodaju neke nove -.-
kad ce zaziveti 4K monitori, pa da vise i nemamo potrebu za bilo kojom AA tehnikom...
 
Poslednja izmena:
moras odraditi sve zadatke.ja sam se vracao bukvalno na pocetak igre da odradim prvi zadatak da bi je mogao preci.
za AA pojma nemam.probaj pa vidi koji ti najvise odgovara.meni AA obicno smeta u igrama i zamara me bas zato sto slika postane mutnjikava.obicno stavim neki nizi nivo i to mi je sasvim dovoljno.
 
Poslednja izmena:
Ok, onda mi sledi povratak u rudnik za pocetak... svidja mi se sto je cela mapa otvorena, nijedna zona se ne zakljucava odjednom kad prodjes kroz nju... sad kolko je to dobro, tolko moze i da deluje dezorijentisajuce, ali mapa nije bas tolko velika, pa da ne moze da savlada... ono sto je jako bitno jeste da je ovo kvalitetna i zanimljiva igra i da me ne mrzi da se vracam na iste lokacije...
 
kao sto i rekoh mapa je na prvi pogled ogromna ali kad predjes igru shvatis da je mala i ogranicena sto nikako ne umanjuje njenu lepotu.
 
Lepo izgleda vizuelno ovaj walking simulator. I muzika je baš fina. Ne bih je baš nazvao igrom. Ništa posebno, ali sam barem uživao u grafici par sati. 7.5/10 od mene
 
Da li postoji samo jedan jump scare, onaj u rudniku, ili se moze naici na jos neki tokom igranja? :)
Ono u rudniku me toliko prestravilo da sam prestao da igram. :p Nisam uopste ocekivao da je takav tip igre sa strecalicama...
 
atmosfera u rudniku je neverovatna...
no meni je ipak Dear Esther bolja igra, ali i ova je izuzetno dobra, prati u stopu... ko da ju je radio isti tim...
 
atmosfera u rudniku je neverovatna...
no meni je ipak Dear Esther bolja igra, ali i ova je izuzetno dobra, prati u stopu... ko da ju je radio isti tim...

A Dear Esther je cisto setkanje i opustencija ovde i treba mozak da se ukljuci bas bas u nekim situacijama :)
 
Da li postoji samo jedan jump scare, onaj u rudniku, ili se moze naici na jos neki tokom igranja? :)
Ono u rudniku me toliko prestravilo da sam prestao da igram. :p Nisam uopste ocekivao da je takav tip igre sa strecalicama...

Nema više, to je jedini.
 
Evo zavrsih i ja igru tuto completo...
Generalno, zadovoljan sam igrom, mislim da je imresivna u odredjenim segmentima, kao i losa u nekim drugim segmentima...
Recimo grafika, svet, dizajn, vizuelni stil, kretanje i optimizacija su zaista vrhunski... bas me po odzivu, glatkoci i savrseno odradjenim kontrolama misa podsetilo na Half Life 2... to je nesto sto je jako retko vidja...
Zatim, muzika i zvuci u igri su dobri, prica je dobra, nista VAU, ali dobra je...
Gameplay... tu sam rastrzan, kao hit and miss je... recimo hit je celokupno resavanje zlocina, njegova hronologija i uopste feeling kad se nesto resi... to je jako dobro uradjeno... problem je sto nije duze... suvise se brzo resi, pogotovo posle prvih par slucajeva, posle su svi mnogo kraci i mnogo laksi... bilo je tu potencijala da se to produzi i oteza, te bi i igra bila duza i vise bi uzivali, jer to je ubedljivo najzanimljiviji deo igre u gameplay segmentu...

Dalje, ne svidja mi se sto se previse seta... jeste lepo setati u ovakvom lepom, bogatom, i prirodno umetnicki dizajniranom svetu, ali ima dosta deonica gde samo setas par minuta, a bas nista se ne desava... malo tu igra deluje prazno i vise kao neko iskustvo i tech demo, bez sloja igre... tu definitivno fali sadrzaja... iako sam presao sve sto ova igra krije, i procesljao celu mapu, mislim da je za svojih 4,5 sati trajanja veoma kratka i da ce joj to zameriti svi koji su dali pare za nju...

Dakle igra deluje u odredjenim delovima prazno i deluje da pati od nedostatka sadrzaja...

Igra ne poseduje nikakvu mapu, skoro uopste ne usmerava igraca, te to moze biti problem za neke igrace, i ja sam imao odredjenih poteskoca, ali kad sam je presao delovala mi je i lako, ali svakako se lepo osecas kad predjes neki deo, bez ikakvog hinta koje igre inace daju, ali kao sto rekoh, moze biti veliki problem za novopecene igrace, kojima se vrlo lako moze desiti da krenu pola sata da se vrte u krug, bezidejno setajuci po mapi, nemajuci predstavu sta dalje raditi... to moze biti veoma frustrirajuce iskustvo za njih...

Ali iz ugla predjene igre, kad vidis sta si sve i kako presao, deluje ti skoro sve logicno, sem par hronologija nekih zlocina, koje je bilo skoro nemoguce ubosti iz prve, jer nije bilo nicega po cemu bi mogli prepoznati redosled... dakle neki zlocini, tj njihova hronologija je uradjena tako, da logicki je ne mozes resiti iz prve, vec moras da isprobavas i nabadas kako ide... to vazi samo za par slucajeva krajem igre, ali su oni na pocetku odlicni i logicni i steta sto nisu takvi, pa i jos tezi dalje tokom igre... tako da je to definitivno mana...
i mana je onaj puzzle u rudniku, nije logican na kraju ispao, iako sam sve lepo resio... ali dobro, sta je tu je...

Uglavnom, Dear Esther mi je definitvno bolja igra, ali je i ova sasvim dobra, sa nadom da ce biti i nastavka, impresivan engine vec imaju, sad neka se koncetrisu na sadrzaj, da dobijemo duzu, tezu, sadrzajniju i logicniju igru... od mene ce dobiti 7.5/10
 
Sve, ali da napišeš da ti je Dear Esther bolja igra (naglašavam -IGRA- jer se u Dear Esther igranje svodi na kretanje od tačke A do tačke B) a posle toga u istoj rečenici dodaš da nastavak treba da se koncentriše na "sadrzaj, da dobijemo duzu, tezu, sadrzajniju i logicniju igru". U tim stavkama ovo je definitivno ispred Dear Esther (mada je i ovo što bi šaljivdžije rekle "walking sim").

Inače što se tiče nastavka, svako ko je odigrao ovo do kraja zna da ga neće biti.:)
 
ne znam na sta tacno mislis, ja mislim da postoji mogucnost da ce biti, lepo rece protagonist, sta se desava posle zavrsene price? pa nova/druga prica...

sve su to igre, pa imale visak ili manjak konkretnog gameplay-a, ne mogu se nikako drugacije nazvati... ima onih koje zahtevaju vise igracke umesanosti i one koje ne zahtevaju, vec su vise iskustvo, ali i dalje spadaju u kategoriju igre, samo drugacijeg tipa...

Ethan definitivno ima vise gameplay sadrzaja u sebi od Esther-a i ima bolju grafiku, ali lepse i punije sam se osecao kad sam zavrsio Eshter-a, jednostavno mi je ta igra u takvoj izvedbi vise legla, nisam tolko osetio nedostatak samog igrivog dela, a to sam primetio u Ethan-u... tako da je ovo cisto subjektivno, kao celokupan paket Eshter mi se vise svidja, ali i ovoj igri skidam kapu...
 
Zbilja fina i relaskirajuća grafička razglednica, ali onako baš relaksacija s obzirom da su zadaci prelaki. Uz ovo neograničeno trčkanje prelazak igre je možda i prebrz bio u mom slučaju. Mislim da je nisam igrao više od 5 sati maksimalno. Još jedna pasivna igra u nizu kojoj je ovo plus za razliku od nekih drugih obzirom da je izvođački koncept odrađen u maniru nekih starih puzzle avantura. Kamo lepe sreće da ih bude makar nešto više u budućnosti, što mislim da je moguće uz dodavaje odgovarajućih primerenih akcionih elemenata poput onog u rudniku. Znači samo malo više dinamike uz fino osmišljen zaplet i karaktere, i eto fine zanimacije koja će zasigurno dobiti svoje fanove.
 
Izasao je Redux u Unreal 4 engine-u. Secam se da sam bio iznenadjen koliko je original dobro izgledao, ali ovo je prosto bolesno. Bolji antialiasing u zivotu video nisam. Toplo preporucujem svakom da bar proba da se proseta malo sa TAA + 200% resolution scale, stvarno izgleda nerealno dobro. I optimizacija je jako dobro odradjena, 100% resolution scale i TAA, zakucano na 60 fps na GTX 970. Ovom igrom treba zapusavati usta ljudima koji tvrde da lenji developeri nisu uzrok loseg fps-a.

2ue2t5u.png


23lmng0.png
 
Steta sto su teksture ostale iste rezolucije kao u originalu, ali tako su ih snimili tako da nisu mogli da menjaju bez da snimaju ponovo u vecoj rezoluciji. Osvetljenje je znacajno unapredjeno, nema onog zutog piss filtera karakteristicnog za UE3.
 
Ti bi da brojis mrave u travi? :D

Edit: Meni bolje ne treba. Mozda kad predjem na 4k.

30a7xmt.png
 
Poslednja izmena:
The Vanishing of Ethan Carter Redux ovo je unreal 4 engine...kako ovo lepo izgleda bruka :D
 
Nazad
Vrh Dno