Nes*
Slavan
- Učlanjen(a)
- 07.09.2012
- Poruke
- 2,841
- Poena
- 495
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Ryzen 7 5700X + Lc Power CC-120
- Matična ploča
- BIOSTAR B450MHC
- RAM
- Cusu DDR4 32gb(2x16gb) 3200mhz CL16 1.35v
- GPU
- Powercolor RX 6600 8GB Hellhound
- Storage
- Team Group CX2 256 gb , WD 500gb aaks+500gb azlx +Seagate 500gb ST500DM002 x2 , Gigabyte GP-GSTFS31256GTND SSD disk 256GB 2.5" SATA III
- Zvuk
- Microlab 2.1 m900 40w
- PSU
- COOLERMASTER MWE White V2 600W
- Kućište
- Cooler Master Elite 332 + Arctic P12 Silent (x3, 1 no silent) 2x RaiJintek Eos 12 RBW Add-1 / RAIJINTEK ARCADIA III
- Monitor
- Acer 27" LED - KA272Ebi
- Miš & tastatura
- [Logitech G102 LIGHTSYNC / B100] & [TRUST Gejmerska tastatura GXT 830-RW AVONN (Crna) / Razer Cynosa Chroma]
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Jel ima neko problema sa dobijanjem tehnicke podrske u zadnje vreme? Ja pokusavam da ih dobijem zadnjih 6 dana na 19771. Zovem ih po nekoliko puta na dan da bi mi automat svaki put saopstio kako su svi operateri zauzeti i da pokusam kasnije, naravno veza se prekine. Ranije su stavljali na cekanje ako se dobro secam....
bez obzira sta ti treba zovi na 198 18 tu se javljaju pa ce oni da te prebace