Šta je novo?

Automobili

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Evo i ja da se javim. :)

Imam Golf II 1.3 benzinac, 1986. godište u VRLO PERFEKTNOM stanju i skroz očuvan. Prešao je samo 57.500 km za sve te godine i puno sam ulagao u njegovu obnovu zadnje 4 godine.

Kad mi drug (kome sam ostavio kola da mi ih čuva i sređuje,a ja šaljem pare za to) slika sve, postaviću ovde slike pa ćete se baš oduševiti. Ne pričam to jer se pravim važan, videćete za dve tri nedelje kada sve bude slikano(jer je moj drug u Švici na odmoru).
 
A po koji put je presao 57.000 km?
 
Pa svi oni Syncro i Limitedi sto kostaju po 20k evra imaju bar 200 hiljada, stvarno Golf 2 sa toliko mora da je negde sakriven bio svih ovih godina ...

Ima ponekad na mobile.de pojave se Nula km auti. Golf 2, Pasat B3, 124ke, ako uspem da nadjem linkove okacicu.

Mene zanima konkretno, kad postoji takav auto sa nula kilometara, stekan u nekoj Nemackoj firmi, salonu i slicno, sta je potrebno da se "ozivi" ..? Kapiram da su karike korodirale, odnosno celi cilindri, pretpostavljam da mora brusenje glave i zamena svega gumenog, kaisevi, dihtunzi, itd.. ? jel bi trebalo jos nesto ?
 
Poslednja izmena:
Aaaaa Su-152. Sto mu onaj ****** istopi cev?!
Ovo je ipak Ruska masina, to se ne racuna, ona ce da upali i za jos 50 godina bez problema.
 
57k za 28 godina wtf ?
 
Zasto imam osecaj da od autenticnih slika nema nista? :)
 
*** kosta, živiš u nemačkoj i voziš golf 2, pa gde si to našao, ostavio neko pored kontejnera :zgran:
 

Sta imam da ti dajem link, Evolution X je najbolji auto na svetu kada je put od tacke A do tacke B krivudav, a pritom ima motorcinu za sve pare i pritom US verzija nije limitirana sa japansih zakonski maksimalnih 280 konjskih snaga. Imas ceo info na internetu o njemu, zajedno sa maksimalnom brzinom (top speed)

a S8 je veliki direktorski trom auto, koji ima 520 konja, i nema potrebe da ide 300 na sat, sto je i bila moja poenta na komentar "da ne moze 100 konja da tera 230 na sat" jer sam dao primer i objasnjenje

*** kosta, živiš u nemačkoj i voziš golf 2, pa gde si to našao, ostavio neko pored kontejnera :zgran:

Koji hejt za najbolji komercijalni auto svih vremena koji vam je ? :D

Golf 2 Rally Syncro sa komplet novim delovima

daleko je ovo od kontenjera
 
Poslednja izmena:
Sta imam da ti dajem link, Evolution X je najbolji auto na svetu kada je put od tacke A do tacke B krivudav, a pritom ima motorcinu za sve pare i pritom US verzija nije limitirana sa japansih zakonski maksimalnih 280 konjskih snaga. Imas ceo info na internetu o njemu, zajedno sa maksimalnom brzinom (top speed)

a S8 je veliki direktorski trom auto, koji ima 520 konja, i nema potrebe da ide 300 na sat, sto je i bila moja poenta na komentar "da ne moze 100 konja da tera 230 na sat" jer sam dao primer i objasnjenje
A joj...napusti separe majke ti...
 
Bitno da se ti razumes u sve pa i u to koji je auto NAJBOLJI NA SVETU.

Inace siguran sam da si vozio i njega i sve ostale automobile pa mozes da kazes to.

Izjava je u najmanju ruku smesna, iliti vidi se koliko se razumes.
 
Izjava je citat Andreja Kulundzica u Top Speed, koji je, doduse za Evo IX rekao:

"kada je u pitanju krivudav put izmedju dve tacke, treutno na svetu ne postoji bolji auto od Lancer Evolution IX"

Pa sad brate Miki, ako ti mislis da si bolji vozac od, pored Pavlovica, najboljeg srpskog vozaca trenutno, sta da ti kazem ... Nije on u pravu, idemo zajedno van separe-a.
 
Izjava je citat Andreja Kulundzica u Top Speed, koji je, doduse za Evo IX rekao:

"kada je u pitanju krivudav put izmedju dve tacke, treutno na svetu ne postoji bolji auto od Lancer Evolution IX"

Pa sad brate Miki, ako ti mislis da si bolji vozac od, pored Pavlovica, najboljeg srpskog vozaca trenutno, sta da ti kazem ... Nije on u pravu, idemo zajedno van separe-a.

Govori se od Evo X, a ne o IX :). Top of the head, GTR ima bolje performanse, bolje drzanje na putu itd (po testovima na netu, ne pricam iz svog iskustva ofc :)).
Ja obozavam japance, ali izjava da je jedan auto najbolji na svetu me je prilicno iziritirala.

Niti je najbrzi (top speed), niti najbolje opremljen, niti najskuplji (ae da kazemo i taj kriterijum da ne bude da je izostavljen), niti najbolje ubrzava, mislim ni u cemu nije naj naj :).
 
Pa nije ni rekao da je u svemu tome najbolji.
Već da je najbolji auto kad je put od tačke A do tačke B krivudav...
 
Toliko je dobar da se gasi proizvodnja sledece godine ?
 
Toliko je dobar da se gasi proizvodnja sledece godine ?

Bugatti Veyron je toliko dobar auto, da svakom prodajom istog Bugatti odnosno VW idu u strasan minus i prodaje se jedino zbog prestiza. (minus nastaje zbog ogromnog RnD-ja, ulozenih resorsa za proizvodnju, licenci, i svega i svacega na cinjenicu da je zadnjih 5 godina prodato 40 komada)
 
Kakve veze ima Veyron sa evom, zasto gase brend, zasto se prodaje tako slabo ?
 
Jel neko vozio (sem Igoritze naravno :d ) nesto od eGzoticnih sportskih automobila Ferrari, Lambo itd? Mozda Nissan GTR? Neki review da baci :)
 
Ocuvan bilo koji auto kosta, napljuvani Golf 2, koji Nemci smatraju old-timerom, ide od 10k eura navise... naravno GL ili bolje serije (1.8 8v, 16v, G60, syncro, isl.).
 
Impreza WRC '05 all the way baby ;)

fapo19.gif
 
Evo na Merc FB stranici uživo premijera novog Smarta :banana:


edit:
Jel neko vozio (sem Igoritze naravno :d ) nesto od eGzoticnih sportskih automobila Ferrari, Lambo itd? Mozda Nissan GTR? Neki review da baci :)
Ferrari ✓
Lambo ✓
GT-R ✓
par AMGa ✓
par Ma ✓
....
Aj neki drugi put rivju, neam sad vremena...
 
Poslednja izmena:
Bugatti Veyron je toliko dobar auto, da svakom prodajom istog Bugatti odnosno VW idu u strasan minus i prodaje se jedino zbog prestiza. (minus nastaje zbog ogromnog RnD-ja, ulozenih resorsa za proizvodnju, licenci, i svega i svacega na cinjenicu da je zadnjih 5 godina prodato 40 komada)

Opet netačno, samo prošle godine je prodato 47 komada, sve ukupno više od 400. Klasična verzija je rasprodata, ostalo još 40 i kusur kabrioleta (odavno je najavljeno da će ih napraviti samo 450, pre nego što stigne naslednik)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno