Šta je novo?

Limundo

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@Dzekson
U pravu ste 100%. Hvala na iskrenom komentaru i konstruktivnom predlogu.
Proveriću šta možemo uraditi po ovom pitanju.
 
Mene proganja kupac koji nezna osnove elektronike a prikljucivao je lokator na autu, prvo mu je radio (pa me je ocenio pozitivno) pa je isti zakljucao sa sifrom koju nezna (tako ga je prakticno zeznuo jer se sifra nemoze resetovat) i sad tvrdi da je sprzen nakon nedelju dana i zahteva reklamaciju, kaze da mu je Kupindo nalozio da mu izadjem u susret???
A inace postavljao mi je pitanja gde se vidi da nema pojma koja je struja u auto a kamoli da zna sta je + a sta -... citiram ga:
"Da li mora direktno na akumulator ili moze da se izvuce iz upaljaca ta stuja?"

Naravno rekao sam mu ako je nestrucno koristio i uredjaj nije montirao u servisu reklamacija mu se ne uvazava

Znaci moje pitanje ako DA pozitivnu ocenu posle probe uredjaja da li ima pravo nakon nedelju dana od vas da trazi ponistavanje iste, i zahtevanja reklamacije?
 
Poslednja izmena:
Kakva reklamacija kad je prodavac fizičko lice???
 
1. Slažemo se.
4. Slažemo se. Napisao sam da će ovo biti nameštno da bude opciono (korisnik bira u svom Moj Limundo delu, da li želi da se prikazuju ove info).
Kakvo je to resenje? Sta ste vi, pijaca ili (ozbiljna) firma? Ne moze prodavac da bude anoniman i da se ne zna kome je sta prodao i koju je ocenu dobio.
 
Upravo tako, kakvo crno biranje opcije... Po milioniti put, eBay rešenje i kraj.
 
Sta ovo znaci, kupac dobije ispravno koristi, da pozitivnu ocenu jer prdemt funkcinise, laze kupindu, zazne uredjaj unosom sifre koju nije zapisao, isti predmet namerno sprzi i sad ja da mu uplatim pare???????

TVOJA PORUKA (842833)
Kupac nas je obavestio da predmet koji je kupio od vas
ne odgovara opisu datom na ponudi. Takođe nam je javio
da nažalost niste postigli dogovor oko uvažavanja reklamacije.
U situaciji kada kupac ima reklamaciju na predmet,
on polaže pravo na povrat predmeta, kao i na refundaciju uplaćenog
iznosa za isti. Stoga vam savetujem da se sa kupcem dogovorite
oko načina na koji ćete realizovati reklamaciju.
Predložite kupcu da mu vratite novac, a on vama predmet
kako biste rešili nastalu situaciju i razmenili pozitivne ocene
 
taj ako ima malo obraza povući će se ako shvati da je sam upropastio predmet. objasni mu da ga je on uništio.
 
taj ako ima malo obraza povući će se ako shvati da je sam upropastio predmet. objasni mu da ga je on uništio.

pokusavam, rekao sam da predmet vrati nazad u stanju koji je dobio i da dostavi dekleraciju servisa koju mu je isti na auto ugradio jer je on licno pokazao da nezna ni sta je +12v
 
Vrlo rado! Zbog toga smo tu :) Zamolio bih da slobodno napišete pitanje na koje mislite. Vrlo rado ćemo odgovoriti.
Evo jedno veoma jednostavno pitanje. Po kojem zakonu primoravate fizičko lice da daje garanciju na robu i vraća novac? Znači koji zakon i tačno koji član zakona.
 
Ma OK svi ako salju predmet ce dati radnu garanciju, ali covece oni savetuju da ja primam unistene predmete nazad pouzecem???
Mislim to sam vec par puta radio na moju stetu, poslat wifi adapter jer je korisnik nezadovoljan jacinom signala, tip lepo lupio VREDNOST + POstrainu PTT koju je platio prilikom preuzimanja + NOV PTT sve na moj teret..... unutra adapter bez ambalaze go... naravno pouzecem!! tako sam vec par puta prihvatao sve jer su mi lupili negativnu odma bez konsultacije, znaci prvo negativna pa vracaju predmet jer zele refundaciju OBE postarine
Drugi put takodje sipravan adapter, kupio greskom, kaze deca bacila kutiju i propratne kablove, opet pouzecem....

Jel Limundo lud ako kupce savetuju da unistene predmete vracaju pouzecem, kao sto mi je jedan lik trazio da mu ja uplatim pare pa on da vrati igracku jer nije zadovoljan istom...
 
Poslednja izmena:
Haha ja bih prihvatio ispravan predmet nazad- nikad :d
 
Evo epilog:
ja vas zaista razumem i verujem da je trenutno nezgodna
situacija, jer je saradnja već pozitivno ocenjena.

Kupac svakako ima pravo na reklamaciju 14 dana od dana
preuzimanja predmeta i verujem da ćete kao korektan prodavac
ispoštovati to, jer zadovoljan kupac je vaša najbolja reklama.

Naravno kupcu sam rekao da posalje predmet i dekleraciju servisa koji je ugradjivao GPS lokator...
 
Epilog sva sreca jer je skontao da otvaran uredjaj nemoze vratiti jos ako je pocepao nalepnicu citat:
"Uredjaj necu vracati iz razloga zato sto sam odlepio nalepnicu da pogledam osigurac i necu da rizikujem da vam posaljem a onda ostanem i bez novca i bez uredjaja a inace osnove elekronike ucim vec tri godine i znam puno toga.
Pozz i hvala na saradnji. "


I sta reci, covek uci elektroniku 3 godine, sad trazi osigurac????? a pre nedelju dana me pitao da li je akomulator isto sto i prikljucak za cigare u autu.....

Po limundu ja bi njemu trebao predmet da primim pouzecem nazad??????????? i posle mogu da se slikam kad vidim da je isti otvaran i pokidana nalepnica i ko zna jos.......
ni ebay ni aliexpress ne DAJU opciju vracanja predmeta pouzecem a ne jos da sugerisu da prihvatim predmet nazad POUZECEM! uvek se predmet vraca na sopstven teret a kupac prodavac priznaje reklamaciju ako predmet dobije neostecen, naravno i povracaj provizije ako je prodavac kriv!
 
Poslednja izmena:
Kupac svakako ima pravo na reklamaciju 14 dana od dana
preuzimanja predmeta i verujem da ćete kao korektan prodavac
ispoštovati to, jer zadovoljan kupac je vaša najbolja reklama.
Isto pitanje za limundo, po kojem članu kojeg zakona vi terate prodavca koji je fizičko lice da priznaje reklamaciju 14 dana?
 
Taj zakon se ne odnosi na fizička lica, u tome je problem.
 
@zeljko
Odgovor koji ste dobili nije potpuno precizan,
izvinjavamo se zbog toga i pokušaću sada da razjasnim.

Prema Limundo/Kupindo pravilima kupac ima pravo da se obrati
prodavcu za reklamaciju, a Limundo tim će posredovati ukoliko je
reklamacija uložena u roku od 15 dana od kupovine.

Proverio sam slučaj za koji ste nam se obratili (prema broju poruke koji ste kopirali)
i vidim da je kupac reklamaciju uložio u predviđenom roku.
Javite nam se ukoliko ne uspete da sami pronađete dogovor sa članom.

Ako predmet odgovara opisu, prodavac nije dužan da uvaži reklamaciju.

-----------------------------------------------------------
Što se tiče Zakona o zaštiti potrošača, napravljena je poprilična konfuzija
oko toga da li se i pod kojim uslovima primenjuje na trgovinu između fizičkih lica
i pokušali smo (bezuspešno) da ovo rešimo sa nadležnim organima.

Od nadležnih organa, Organizacije Potrošača Srbije
i pravnika dobijali smo informacije koje su često bile protivrečne,
dešavalo se i da nas kontaktiraju sa uputstvom da kupac u određenom slučaju,
baš prema pomenutom Zakonu, ima pravo na reklamaciju.

Zakon se, definitivno, primenjuje u slučaju kada je trgovina
obavljena između pravnog lica (prodavca) i fizičkog lica (kupca),
što je na Limundu i Kupindu čest slučaj, a za trgovinu
između dva fizička lica, po svemu sudeći, ne važi.

Ipak, zbog zaštite svih članova koji učestvuju u trgovini pravilima je definisano
pod kojim uslovima se kupac može obratiti za reklamaciju
i kada će Limundo/Kupindo tim takav nesporazum razmatrati.
I kupac i prodavac se, u svakom trenutku, mogu obratiti
nadležnim organima za dalje ostvarivanje svojih prava.

Inače, jedna informacija:
novi Zakon o zaštiti potrošača stupa na snagu
21.09.2014. i juče smo od načelnika tržišne inspekcije (na skupu
održanom u Privrednoj komori Beograda) dobili informaciju
da se ne odnosi i da se neće odnositi na trgovinu između dva fizička lica.
 
Isto pitanje za limundo, po kojem članu kojeg zakona vi terate prodavca koji je fizičko lice da priznaje reklamaciju 14 dana?
850 miliona puta si pitao ovo. ne moraju čak ni zbog zakona da traže to, možda stoji u pravilima limundusa/kupindusa, onaj agreement što si klikno accept ne čitajući ga. ako stoji tu onda je tako, pusti zakon.
 
Kao što se ni ovaj "stari" ne odnosi, a ne može vaš pravilnik biti "stariji" od zakona tako da ne možete tu obavezu nametati članovima jer je protiv zakona o zaštiti potrošača što ste i sami prznali.
 
pravilnik sajta ne može biti stariji od zakona? kako onda funkcioniše ebay na kome kupci i prodavci mogu da budu iz svih zemalja sveta. zakon koje zemlje se poštuje? ja mislim pravilnik sajta?
 
850 miliona puta si pitao ovo. ne moraju čak ni zbog zakona da traže to, možda stoji u pravilima limundusa/kupindusa, onaj agreement što si klikno accept ne čitajući ga. ako stoji tu onda je tako, pusti zakon.
Pitao sam dok ne dobijem odgovor, ne mogu oni u svoj pravilnik da upišu nešto što je suprotno zakonu tako da mani ti tu tvoju priču o prihvatanju pravilnika.
 
Zakon koje zemlje se poštuje ako ja iz Srbije kupim od lika iz Luksemburga i dođe do spora?
 
pravilnik sajta ne može biti stariji od zakona? kako onda funkcioniše ebay na kome kupci i prodavci mogu da budu iz svih zemalja sveta. zakon koje zemlje se poštuje? ja mislim pravilnik sajta?

Ne misliš dobro, ali tvoje pravo je da imaš svoje mišljenje. Što se tiče ebay-a to moraš kod njih da vidiš sa kojim zakonom je pravilnik usklađen, pretpostavljam sa zakonom zemlje u kojoj ebay posluje, sigurno ne po nekim svojim pravilima koji su suprotni zakonu.

Odgovorio sam ti, zemlje gde posluje firma preko koje si kupio, ali vratimo se na temu a to je limundo
 
Aha, ok. Ja ne mislim ništa, ja samo pitam, ti znaš bolje od nas, vidim po postovima da si pravnik, ili ako nisi pravnik onda veoma dobro poznaješ zakon, zato sam pitao. Znači zakon mora biti stariji od pravilnika sajta?
 
Nisam pravnik, da pravilnik mora biti napisan u skladu sa zakonom.
 
Nije od Ustava :D.
 
Mogu oni da stave u pravilnik sta oce ali ne smeju da se pozivaju na zakon kada to u zakonu ne pise za fizicka lica. To je problem.
 
Sreca po Limundo ovo ce ostati samo na forumu a uz koju kintu ni ovde ;)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno