Šta je novo?

Far Cry 4

Bilo je neoptimizacije i pre toga. Pa neke od najboljih igara svih vremena su u "vanilla" verziji patile od katasrofalnih bagova. Ko se seca osnovne verzije Bloodlinesa?... :)

Multiplatforming je doneo nesto mnogo gore: uzasavajuce zaglupljivanje gameplaya, fokus na konzole i dzojped, kao i snishodjenje ultra causal publici sa "press x to win" sindromom.
 
Multiplatforming je doneo nesto mnogo gore: uzasavajuce zaglupljivanje gameplaya, fokus na konzole i dzojped, kao i snishodjenje ultra causal publici sa "press x to win" sindromom.

Amin.
 
Bilo je neoptimizacije i pre toga. Pa neke od najboljih igara svih vremena su u "vanilla" verziji patile od katasrofalnih bagova. Ko se seca osnovne verzije Bloodlinesa?... :)

Uuuuuhhhh Bloodlines, ali nema veze, sad bi platio nastavak u zlatnim polugama pa tacno da ima iste bugove.
 
Slazem se. Ja bih dao bubreg da se u danasnje vreme pojavi igra sl. kvaliteta, nelineranosti, opcija, kvaliteta dijaloga, price i prakticno svega ostalog. :)
 
Zar nisi ti jednom rekao da je Bloodlines bezveze jer su tema vampiri? :p
 
Obaška što je ogroman broj onih koji se kunu u old school tu igru proglasilo *****skom u samom startu, što zbog izvođenja iz prvog lica, što zbog dijaloga i nemogućnosti izbegavanja borbi u mnogim situacijama, što zbog katastrofalno odrađene borbe na daljinu koja je u dobroj meri bila neupotrebljiva. Sreća za nas koji smo u startu krenuli sa Brujah klasom :)
 
Zar nisi ti jednom rekao da je Bloodlines bezveze jer su tema vampiri? :p

Tema mi jeste bezveze, ali to ne menja cinjenicu da su Trokia razbili kad je u pitanju inetrakcija sa likovima, dijalozi, opcije, kao i sve ono sto cini RPG. Ne svidja mi se ni postapokalipticni koncept nesto preterano, a pogotovo mrzim Gamebryo engine, pa je opet New Vegas izvanredna igra. :)
 
I ja dajem bubreg za nastavak maskarejda :) Troika Games, talentovani ljudi... steta sto su se raspali...
 
:d

[YOUTUBE]mO3dHvrfANg[/YOUTUBE]
 
Ja se nadam da cu moci da se sakrijem iza zbuna a da me niko ne vidi :D
Inace ovo deluje odlicno!!!
 
Ja se nadam da cu moci da se sakrijem iza zbuna a da me niko ne vidi :D
Inace ovo deluje odlicno!!!

Ne znam za sakrivanje, ali ako cemo da gledamo kako je bilo u trojci, garantovano ces moci da uberes doticni zbunic. :D
 
Samo da ne budu sve misije na isti fazon kao u trojci. Smorilo rokanje pirata i sunanje u svakoj drugoj misiji. I ne volim čudovišta, što manje tih gluposti to bolje...
 
Ovaj ko je igrao ovo nema ocigledno pojma da igra FPS,promasuje "zicere" i tako to.;)

A inace ovo je isto ono selo koje smo videli u najavnom trejleru,znaci nista novo.Snimak gejmpleja.

[YOUTUBE]Qr4KquMiE0k[/YOUTUBE]
 
Ovaj na snimku konstantno na otvorenoj vatri, da ove igre imaju imalo logike ne bi mogao tako preći ni pola metra. Ja sam prešao tricu, a da ni jednom nisam izašao na otvoreno, jer volim ako je nesto realno, a ne da me *****i pogode sa 10 metaka i ja ostanem živ tako što tri linije helta vratim nameštajem kosti ruke..
 
Originalni FarCry je bio to što je bio ponajviše zato što je kombinovao open space u kombinaciji sa vozilima i Sci-Fi elementima i karakterima te realtivno mističnom pričom. To su zapravo bili ključni elementi koji su ovu igru odvojili od gomile sličnih shootera. Eliminacijom Sci-Fi elemenata i ovom krajnje banalno implementiranom healing metodom ova igra postaje: "just another regular shooter in the line", i to je ono što mi se nikako ne dopada. Ne verujem da ću se odučiti da trošim svoje vreme na ovako nešto kako god da ispadne na kraju, jer vidi se iz aviona da neće biti bog zna šta...
 
A tebi FC3 nema Sci-Fi elemenate?
 
Originalni FarCry je bio to što je bio ponajviše zato što je kombinovao open space u kombinaciji sa vozilima i Sci-Fi elementima i karakterima te realtivno mističnom pričom. To su zapravo bili ključni elementi koji su ovu igru odvojili od gomile sličnih shootera. Eliminacijom Sci-Fi elemenata i ovom krajnje banalno implementiranom healing metodom ova igra postaje: "just another regular shooter in the line", i to je ono što mi se nikako ne dopada. Ne verujem da ću se odučiti da trošim svoje vreme na ovako nešto kako god da ispadne na kraju, jer vidi se iz aviona da neće biti bog zna šta...

+1. Meni fale oni mutanti. Ne znam ako je igra bila toliki uspeh, zasto su menjali citavu koncepciju? Mnogima je Fc1 i dalje najbolji deo. Trebali su da zadrze istog protagonistu i da guraju taj 007 fazon.
 
Mutanti uopšte ne fale, to je glupost teška. Takođe, ne radi se ni o healing konceptu. Reč je o tome kako je koncepirano prelaženje igre. Stari Far Cry te nije bombardovao tonom misija i "na silu otvorenim svetom", nego si imao misiju i njen cilj, a kako ćeš ti do tamo, kojim putem, to je na tebi. Nove igre se trude da te nateraju da pređeš svako parče velike, globalne mape, ali pri tome tebi nije nimalo stalo do toga šta se na toj mapi nalazi. Na minimapi su ti ucrtana nekakva zlata i ćupovi, radnje se ponavljaju, stalno iste baze, stalno isti toweri, pa te još prisiljavaju da juriš neke životinje i štatijaznam.

U starim igrama su te prosto vukli da pređeš još poneko brdo ili šumu, iako ne znaš šta te unutra čeka. Prosto, ovde su odvukli pažnju od samog gejmpleja i napucavanja, sukoba i misterije šta te čeka iza sledeće krivine. Stalno nalećeš na iste neprijatelje, a imaš arsenal na kome bi pozavidele trupe 1. beloruskog fronta, maršal Rokosovski prosto da te zamoli da ideš ispred T34 tenkova da čistiš prostor za njih. Odigraš malo i video si sve. Neprijatelji prosto nisu uopšte važni nakon nekog vremena. Stari Far Cry je davao tu otvorenost, ali bez prisiljavanja da moraš da se vozikaš tamo vamo, da grindaš životinje, da te prosto teraju da kupiš neke ćupove.

Još gore je što se istim konceptom vodi kompletan portfolio Ubisofta, sa uvođenjem tih tornjeva kojima se otkriva mapa, generičkim sporednim misijama, jednim te istim bazama...Assassin's Creed, Watch Dogs, Far Cry, svi rabe isti koncept, imam osećaj da igram jednu te istu igru u drugačijem skinu.

Najgore je što nema sejv. Makar jedan bedni quicksave. Užasno me smara da započinjem narednu misiju a da nemam pojma da li će trajati 5 ili 55 minuta, ubija mi igrivost nenormalno.


P.S. menjali su koncepciju jer je igra prodata i dopala šaka drugom izdavaču, kao i razvojnom timu. Keca je pravio Crytek, ostale je mućkao Ubisoft. (ili sam ja prolupao, što je isto moguće :) )
 
Poslednja izmena:
Kao da sam ja pisao, sve si ubo u bit. Ali i pored svega toga natjerao se da je odigram cijelu, čist primjer da svi rade isto i da nema više onoga što mi tražimo, ipak je to drugačije od komercijale.
 
Mutanti uopšte ne fale, to je glupost teška. Takođe, ne radi se ni o healing konceptu. Reč je o tome kako je koncepirano prelaženje igre. Stari Far Cry te nije bombardovao tonom misija i "na silu otvorenim svetom", nego si imao misiju i njen cilj, a kako ćeš ti do tamo, kojim putem, to je na tebi. Nove igre se trude da te nateraju da pređeš svako parče velike, globalne mape, ali pri tome tebi nije nimalo stalo do toga šta se na toj mapi nalazi. Na minimapi su ti ucrtana nekakva zlata i ćupovi, radnje se ponavljaju, stalno iste baze, stalno isti toweri, pa te još prisiljavaju da juriš neke životinje i štatijaznam.

U starim igrama su te prosto vukli da pređeš još poneko brdo ili šumu, iako ne znaš šta te unutra čeka. Prosto, ovde su odvukli pažnju od samog gejmpleja i napucavanja, sukoba i misterije šta te čeka iza sledeće krivine. Stalno nalećeš na iste neprijatelje, a imaš arsenal na kome bi pozavidele trupe 1. beloruskog fronta, maršal Rokosovski prosto da te zamoli da ideš ispred T34 tenkova da čistiš prostor za njih. Odigraš malo i video si sve. Neprijatelji prosto nisu uopšte važni nakon nekog vremena. Stari Far Cry je davao tu otvorenost, ali bez prisiljavanja da moraš da se vozikaš tamo vamo, da grindaš životinje, da te prosto teraju da kupiš neke ćupove.

Još gore je što se istim konceptom vodi kompletan portfolio Ubisofta, sa uvođenjem tih tornjeva kojima se otkriva mapa, generičkim sporednim misijama, jednim te istim bazama...Assassin's Creed, Watch Dogs, Far Cry, svi rabe isti koncept, imam osećaj da igram jednu te istu igru u drugačijem skinu.

Najgore je što nema sejv. Makar jedan bedni quicksave. Užasno me smara da započinjem narednu misiju a da nemam pojma da li će trajati 5 ili 55 minuta, ubija mi igrivost nenormalno.


P.S. menjali su koncepciju jer je igra prodata i dopala šaka drugom izdavaču, kao i razvojnom timu. Keca je pravio Crytek, ostale je mućkao Ubisoft. (ili sam ja prolupao, što je isto moguće :) )

Zaboravio si da pomenes i tomb rider...lepo receno, slazem se, sve jedna te ista trash igra napucana od fenseraja...medjutim ljudi kupuju i to je to...nisu se igre srozale one su se samo prilagodile onima koji ih koriste, tacnije, studiji su uvideli gde je zlatna zica a ona je u plitkosti procesnog gejmera...u sustini dovoljno je da ima dobru grafiku i oni svi srecni...procesan gejmer koji pocinje da se igra ima sve manji IQ iz godine u godinu, vec je dovoljo bio na predpranju virtuelnim vrednostima kao sto su vaznost statusa ili lepo uredjenog profila ali cemu sve to sluzi...who cares vazno je da je in... zato ce i ovako nesto da se proda u zilion kopija...to sto nema poente nije bitno jer nikada i nisu igrali igre u kojima postoji neka poenta. Inace Ubisoft sam poceo da preskacem a i da ne probam vise...vec su me dovoljno puta navukli da odpocnem da igram da bih se posle osecao uvredjenim...
 
Evo ga i Exste sa TRom
 
Vrh Dno